Friday 12 April 2013

WOIII !!! CIKGU PA DAH JAWAB PASAL VIDEO DIA !!




Saya tidak akan menjawab sebarang petanyaan mengenai isu yang diperkatakan. Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan.


Datuk Mustafa Ali
Setiausaha Agung.



Buat apa nak serah kat loya kalau betui hang dalam video tu.. Just say YES saya adalah lelaki dalam video berkenaan.. Buat apa nak dolak dalih lagi.. Cikgu Pa, U bawa imej parti Islam sebagai Setiausaha Agung Parti, kalau U sendiri buat benda busuk macam ni tapi tak mau mengaku yang U buat, baik U tak payah jadi pemimpin..Kalau kena kat parti lawan, pandai pulak U bising suruh OKT tu jawab.Tapi bila kena kat batang hidung U, takut pulak nak jawab..


Aku faham dengan apa yang dilalui oleh Cikgu Pa sekarang, sebagai manusia semua orang pernah lakukan kesilapan tak kira orang biasa, pemimpin mahu pun Ustaz(jam 3 pagi).. Tapi bagi aku, bila dah buat salah tu mengaku sajalah,Sebab Cikgu Pa seorang berugama Islam, bawa imej parti Islam, perjuangkan negara Islam. kalau boleh berundur secara terhormat.. Pencen terus dari arena politik..

Kalau nak fikirkan malu, memang la malu sebab semua orang dah tengok video tu..Apa yang aku syorkan kat Cikgu Pa, pencen terus dan pergilah bercuti di mana mana.. Ambik masa tenangkan fikiran..Jangan jadi macam Anwar, banyak video dah keluar pun masih duk tebal muka..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive