Friday 12 April 2013

DAP TAK PERNAH TENTANG PAS ?? BUKTI HADI AWANG BAPAK SEGALA SYAITAN !!!



Menyingkap kembali kata kata Hadi Awang dalam amanatnya satu ketika dulu berbunyi

" Saudara saudara sekalian, percayalah kita menentang Umno bukan kerana namanya Umno.Kita menetang BN bukan kerana nama BN. Kita menentang dia kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah dan mengekalkan peraturan kafir, peraturan jahiliah.Oleh keranan itulah kita berjuang melawan mereka.."

Dan pada Januari 2003 dihadapan petugas pilihanraya menjelang PRU 11

" Justeru kerana isu NEGARA ISLAM dan punca PERLAKSANAAN HUDUD dan SYARIAT menjadi punca perpecahan Barisan Alternatif dahulu, maka Pas membuat SATU PENGORBANAN dan IKTIJAD BESAR untuk TIDAK MEMASUKKAN PERSOALAN NEGARA ISLAM DAN PERLAKSANAAN HUDUD DI PERINGKAT PERSEKUTUAN DEMI MENJAGA HUBUNGAN ANTARA PAKATAN..Peruntukkan mengenai Islam adalah mencukupi sekadar apa yang termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan yagn diamalkan kini.."

Nampak jelas sekali betapa Syaitannya Hadi Awang yang berselindung disebalik jubah dan imej Islam yang dibawanya..


Baru baru ini, Hadi Awang sekali lagi menuduh Umno sebagai syaitan kerana menolak perlaksanaan hukum Islam yang dimahukan Pas dan dalam masa yang sama Hadi Awang mendakwa Pas memilih untuk bekerjasama dengan DAP dan PKR kerana kedua-dua parti itu tidak menentangnya.

Baca balik apa yang dikatakan Hadi Awang di hadapan petugas PRU 11 diatas.. Jelas sekali Hadi Awang mengaku membuat satu pengorbanan untuk menolak sama sekali negara Islam dan undang undang Hudud demi menjaga hubungan antara Pas, Pkr dan Dap..

Sejak dari itulah Dap berkeras menetang apa saja yang Pas lakukan di negeri yang ditadbir oleh Pas sebagai contoh di Kedah berkenaan pusat hiburan dimana Pas terpaksa tunduk dengan desakkan Dap..Kita lihat apa yang berlaku di Kelantan berkenaan pusat judi dan kedai gunting rambut,dimana wanita tidak boleh memotong rambut lelaki, sekali lagi Nik Ajis tunduk dengan desakkan Karpal Singh yang paling lantang menentang Islam..

Sama juga seperti apa yang berlaku di Selangor, Dap mengarahkan Exco Pas memulangkan kembali arak yang dirampas di kedai serbaneka 24jam.. Adakah itu bukan satu penentangan terhadap Pas??

Pas sendiri menolak Islam demi Dap, kenapa masih menyalahkan Umno?? Semua yang tertulis diatas sama seperti apa yang keluar dari mulut Hadi Awang, bukannya putar belit media..Hadi Awang tidak layak mengelarkan parti lawannya sebagai syaitan..

Sejak merdeka lagi Umno mengamalkan konsep negara kebajikan dimana segala keperluan untuk rakyat, bantuan, kemudahan prasarana, pembinaan Masjid, rumah rumah ibadat bagi agama lain dilaksanakan..Tahun demi tahun Kerajaan Umno/BN memperbaiki segala kelemahan yagn ada disamping menerima apa saja terguran dan suara rakyat..

Kerajaan Umno/BN bukan macam Pas, dimana sepatah pun tak boleh ditegur..Pas pun bukanlah sebuah parti yang maksum hingga tak lakukan apa kesalahan..Tak salah jika kita kritik kearah kebaikkan dan bukannya melenting bila dikritik..

Sumber Kedahan69ers

1 comment:

Anonymous said...

Memanglah DAP x tentang kau pasal dia pun nakkan putrajaya dan kamu satu2 parti yg boleh berkorban jiwa dan raga, ada keberanian dsb, Kamulah parti yg boleh dilembukan...ahli kamulah yg jadi pemenuh majlis, baik majlis dia, dan majlis kamu apatah lagi. Walhal DAP lah syaitan yg bertopengkan manusia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive