Friday 12 April 2013

[VIDEO SEKS STOPA ] PENYOKONG PAS KENA KENCING !!! DUIT DERMA TABUNG MILO UNTUK BAYAR KHIDMAT SEKS PEMIMPIN PAS !!





Macam ni la kot imej Islam yagn dibawa oleh Pemimpin Pas kan..Aku takmau tulis panjang panjang..Hangpa nilailah sendiri orang yang diatas pentas menghentam Umno menolak Islam..Umno tolak Hudud..Tapi akhlak orang yang kata tu cukup hina..Malah selepas selesai melakukan seks, dibayarnya pula wanita itu dengan wang..

Dari mana Stopa Ali dapat wang? Apa pekerjaan Stopa Ali?? Stopa Ali kan Setiausaha Agogo Parti Isle, jadi gajinya adalah wang yang dikutip oleh Pas di setiap setiap ceramah..












Wajarkah wang rakyat dikutip untuk bayar khidmat wanita peneman Seks Stopa Ali?? Kalau dengar dari perbualan dalam video, Ini bukan pertama kali mereka adakan hubungan Seks kerana mereka saling mengenali satu sama lain dan terdengar juga perbualan bahawa wanita ini menguruskan 1 bisnes dan kemungkinan Stopa Ali seorang sponsor..

Beranikah Pas laksanakan Hudud kalau pemimpin sendiri kaki zina?? Apa pula hukuman untuk orang macam ni??

2 comments:

anaQarbana said...

dalam sampul surat ada wang dari derma jihad, ada wang tabung derma wira Lahad datu, ada wang zakat, ada wang fitrah, ada wang tabung memali, ada wang yuran ahli dan ada wang BR1M.......

Anonymous said...

Ni baru satu orang yang di ketahui berbelanja semacam ini. Belum lagi yang lain2 lagi tu.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive