Saturday, 28 April 2012

[ VIDEO] #BERSIH !!! PENGANAS BELAAN ANWAR DAN AMBIGA SERANG ANGGOTA @PDRMsia @HishammuddinH20



Siapa sebenar yang ganas sekarang ni??korang pukul polis tu sampai mati lepas tu boleh cakap polis yang ganas??korang mampus la lepas ni dengan polis MUKA MUKA YANG PUKUL ANGOTA POLIS TU AKAN DI KELUARKAN..Aku harap korang kena gantung sampai mati lah senang..Hidup pun susahkan orang..

[VIDEO] #BERSIH !! PENDEMO MENYERANG KERETA @PDRMsia SAMPAI TERBABAS



Inilah buktinya video dari pdrm yang kita dapat lihat antara punca punca kenderaan ini terbabas..Dari jauh lagi mereka dah mula menyerang kenderaan ini sampai ada yang melompat keatas kereta polis ni..

TUDIAA!! GAMBAR PESERTA #BERSIH BERAK CELAH POKOK !!


gambar seorang peserta demo berak di dalam pasu bunga di jalan tar ?

Puak Beruk Kuning #bersih Hancurkan Kenderaan Polis @HishammuddinH20 @PDRMsia

Inilah keganasan yang dilakukan oleh lembu lembu yang tak ada otak.selepas fed up dengan polis kerana tak melayan aksi aksi beruk yang mereka cuba tonjolkan, mereka terus menyerang dan merosakkan kenderaan polis..

kata nak berdemo secara aman tapi apa kejadahnya sampai rosakkan kenderaan polis,kenderaan awam semua..ini lah yang anwar celaka dan ambabiga mahukan..bagi mtk yang berada di tempat kejadian memang rasa geram membuak buak lihat perangai pencacai seperti Haramjadah ni.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

[ VIDEO] UPDATE DARI DATARAN !!! KHALID SYIAH SERONOK KAUM LGBT SOKONG #BERSIH

mahaseksi idola pas

pondan kesukaan anwar ibrahim

Live Dari Jalan TAR !! Kaum Stor Kunyit Dah Mula Turun Ke Dataran #bersih



Ada segerombolan Kaum Stor kunyit LGBT dah mula turun ke dataran..Ini buktinya demo #bersih ini adalah demo LGBT..kesian puak2 pas kena kencing dengan si ambiga
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

BIADAP !! Peserta Demo Heret DYMM YDP Agong Ke Kancah Politik Kotor #bersih



Kurang ajar punya peserta bersih.Gambar Yang Di Pertuan Agong pun depa heret sekali dalam demo ni.kononnya YDPA sokong mereka..perbuatan depa ni memang cukup melampau
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

TERKINI !! #BERSIH DARI JALAN TAR DAN SEKITAR K.L !!

Lembu lembu kuning sudah berkeliaran mencari mangsa untuk di sorak..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

KPF Diserbu SPRM, Najib Pembela Warga Peneroka Felda..!



Satu maklumat tergempar telah sampai ke telinga saya sebentar tadi mengenai ibupejabat Koperasi Permodalan Felda (KPF) yang telah diserbu sepasukan pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Menurut sumber berkenaan, serbuan SPRM itu dibuat bagi menyiasat beberapa kes yang didakwa berlaku penyelewengan dan unsur rasuah di dalam pelaburan KPF kepada sebuah syarikat pengeluar roti berjenama yang bermasalah.

Menurut sumber lagi, dipercayai syarikat yang dimaksudkan itu ialah Silverbird Sdn Bhd, sebuah syarikat yang baru-baru ini terlibat dengan skandal penyelewengan yang mengakibatkannya kerugian sebanyak RM111.5 juta.

EH !! NI APA HAL NORMAH SABUN HITLER BUAT KAT SINI?? #bersih3

Ni awat pulak mah sabun buat kat sini dengan gaya hitler tu?nak cari populariti lah tu..

Aku pun heran la,kata bersih ni bersih dr parti politik.semua yang turun NGO NGO..Bang Mah Sabun tengah bagi tazkirah dekat mahaseksi yang berpakaian nampak lurah berahi tu ke?

Apa2 pun esok MTK update lain.dah penat kat dataran ni.macam2 jenis beruk jumpa,siap ada bawa beruk pakai baju kuning naik motor..

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

TERKINI !!! VIDEO PESERTA DEMONSTRASI #BERSIH3 SUKU ROSAKKAN BAS PDRM




Sialan punya lembu kuning..polis tu lalu pun korang sepak terajang bas tu..kata nak duduk bantah..Apa apa pun aku respek la dengan Abang Polis yang kental dan semangat tengok kelaku beruk beruk kuning ni..

LIVE DARI DATARAN !! DEMONSTRAN BUAT KACAU DEKAT ORANG RAMAI

Peserta demonstrasi cuba meraih simpati dari orang awam yang lalu di sebelah dataran..menghalang lalu lintas dan melakukan provokasi melampau kearah kenderaan polis..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Friday, 27 April 2012

TERKINI DARI DATARAN MERDEKA

Keadaan terkini di dataran merdeka.ikuti blog mtk untuk lintas langsung dari sini
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

TUN MAHATHIR JAWAB KEANGKUHAN NIK AZIZ !!! SEBARKAN


[VIDEO] NGO KEDAH BANTAH BERSIH 3.0




Makin ramai rakyat bangkit menentang perhimpunan haram bersih kali ini..Debat antara Ambigagal dan Khairy Jamaluddin semalam terbukti yang ambigagal ni seorang kaki penipu..hujah hujah yang di cakap olehnya dibalas dengan fakta yang tepat oleh KJ yang menjawab dengan rilek,steady dan smart..Ambiga terpaksa beremosi bila dia tak dapat menangkis fakta tepat yang disampaikan oleh KJ..

MAK LAMPIR GELABAH BEWAK DAPAT SURAT SAMAN ?



Saya gelihati semalam apabila “Mak Lampir” a.k.a Zuraida Kamaruddin yang gelabah setelah menerima notis tuntutan saman dari artis, Zahida Rafik, yang sebelum ini difitnahnya menerima RM1.5 juta dari Menteri Pembangunan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Shafie Afdal.

Punyalah teruk dia menggelabah sehingga status peguam yang diupah Zahida pun dipersoalkan “Mak Lampir gila glamor” itu!

Setelah menerima notis saman berkenaan, saya difahamkan bahawa Zuraida dilihat berada di dalam keadaan tidak tentu arah. Sudahlah dia sendiri pun sebelum ini serabut, lepas terima surat saman maka bertambah serabutlah Ketua Wanita PKR itu…

PANASS!!! APA LAGI SI TENUK @Ambiga_S DAN SI LEMBU @saifnasution NAK KENCING ??SEBARKAN



INI LAH ABD AZIZ YANG SEBENARNYA TELAH DIMAINKAN OLEH PEMBANGKANG DALAM WIKIPEDIA

NAMA : ABD AZIZ BIN HJ MOHD YUSOF
NO IC : 590410-05-5139
PEKERJAAN : PEMANDU DI JABATAN PERDANA MENTERI

NAMEWEE HARAM JADAH BAWA SIAM DOLL PROMO BERSHIT



Ini lagi sekor Bangsat celaka,MTK memang anti dia ni dari dulu lagi pasal video video penghinaan dia ni..Inilah kesilapan sesetengah pemimpin BN bagi peluang kat anak cinabeng celaka ni sokong apa yang dia buat..Eh pak menteri dia ni lidah bercabang spiesis bewak tau ka..Depan menteri dia cakap lain kat dalam youtube dia buat lain..

PANASS!!!! AZIZAN RAZAK PERLEKEH ISTANA KEDAH ??



Azizan Perlekeh Istana Kedah Menteri Besar Kedah, Dato’ Seri Azizan Razak buat kesekian kalinya membuktikan sifat takbur Ulama-ulama PAS apabila meletakkan fatwa yang di keluarkan oleh Mufti atau Jawatankuasa Fatwa sama ada diwartakan atau tidak, sebagai tidak boleh dicabar atau dirayu atau disemak dinafikan atau dipersoalkan oleh mana-mana Mahkamah Sivil atau Mahkamah Syariah.

Alasan beliau iaitu fatwa Ulama adalah jauh mengatasi sistem mahkamah seolah-olah meletakkan kedudukan Ulama menjangkaui taraf manusia biasa iaitu tidak mungkin berbuat silap, malah mungkin juga berhak mengampunkan dosa manusia lain seperti mana yang pernah dilakukan oleh Nik Aziz.

Thursday, 26 April 2012

NURUL IZZAH !!! MIKE NI KETURUNAN PEMBOHONG,BAPAK MIKE PEMBOHONG MIKE PUN PEMBOHONG ?!!


Malam semalam lebih kurang jam 11 malam, wartawan BLP menerima panggilan daripada beberapa rakan dari Flat Sri Pahang. Mereka dalam perjalanan ke Balai Polis Travers untuk membuat laporan polis. Apa yang memeranjatkan ialah mereka membuat laporan polis menuduh Ahli Parlimen Lembah Pantai cuba untuk MENIPU pengundi di Lembah Pantai!.


Wartawan kami pergi untuk mendapatkan berita yang lebih terperinci namun, mereka meminta agar kami bersabar dan hadir sekali untuk sidang akhbar yang dijadualkan pada pukul 11.30 pagi tadi.

PANASS!!!! SAIPUDIN MOON FACE MULA GOYANG DENGAN KEBANGKITAN RAKYAT ?!!


MTK nak tergelak pun ada baca kenyataan si muka bulan saipudin ni,heloo beroo hang tak study ka atau buat buat tak tahu yang rakyat makin membenci kerajaan pakatan ni..dah ramai pengundi atas pagar pun dah meluat dengan kerajaan pakatan ni yang banyak penipuan..itu baru penipuan tak termasuk salahguna kuasa,merompak hasil negeri,mengadai segala aset aset yang ada dalam kerajaan negeri..

[VIDEO] !!! TETEK SEORANG AKTIVIS DI RAMAS KERANA DIPAKSA KELUAR DARI KERETA ??

HIASAN

Uganda – Sekumpulan aktivis wanita mengadakan protes dengan mendedahkan bra mereka sebagai membantah serangan seksual oleh polis terhadap seorang pemimpin wanita dari parti pembangkang ketika dia ditahan pihak berkuasa, minggu lalu.

Dalam kejadian itu, payu dara Ingrid Turinawe dari Forum Pembaharuan Demokratik (FDC) telah diramas dan dipicit oleh polis ketika beliau terlibat dalam satu rapat umum.

Kejadian berkenaan telah dirakam oleh televisyen Uganda dan perbuatan itu dapat dilihat dengan jelas ketika beliau diheret keluar daripada kenderaannya oleh beberapa anggota polis.

PANASS!!! ANWAR KENA PENYAKIT 4 STROKE BILA KENA SOALAN MAUT ?




SAYA terbaca di laman web lidah rasmi PAS, Harakahdaily, mengenai kenyataan Anwar di dalam satu ceramahnya di Permatang Pauh baru-baru ini yang mendakwa terdapat 2 soalan “maut” yang akan membuat Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak “kecut perut”.

Tajuk laporan di Harakahdaily itu ialah 2 soalan ‘maut’ bakal buat Najib ‘kecut perut’.

Kononnya wartawan dari seluruh dunia nak tahu penjelasan Najib mengenai dua perkara iaitu “mengapa minyak tak boleh diturunkan harga?” dan “adakah kerajaan Malaysia akan bankrap selepas harga minyak diturunkan Pakatan Haram?”.

BERSIH 3 SUKU !!! PANDANGAN ARTIS ARTIS DI MALAYSIA TENTANG BERSIH 3SUKU





pistol nakal

Analisa Strategi “Non Resistant Violent” Yang Diguna Ketika #Bersih3


Artikel ini Keris petik dari gabungan dua blogger (truth Vaccine & Angin Perubahan) yang disiarkan di KLXpress. Senario dia dataran merdeka dilihat sebagai satu rancangan berterusan yang meniru gaya 'Arab Spring' dan 'Tahrir Square'. Namun begitu ikuti pendedahan secara mendalam yang telah dibuat agar rakyat faham siapa disebalik 'Non Resistant Violent' ini.

1. Demonstrasi yang berlaku di Dataran Merdeka ketika ini bukanlah bertujuan untuk membantah atau memansuhkan PTPTN sebenarnya.




2. Pihak Pakatan Rakyat (PR) tahu yang isu PTPTN ini tidak dapat diselesaikan dengan segera kerana melibatkan pelbagai aspek perundangan dan ia juga tidak munasabah untuk dibincangkan sekalipun.

3. Tujuan utama ‘Occupy Dataran’ ini ataupun Demonstrasi Mansuhkan PTPTN ini adalah bertujuan untuk membina momentum ke arah event yang lebih besar iaitu Bersih 3.0 yang bakal dijalankan 28 April 2012.


PANDANGAN PAK CIK INI TENTANG BERSIH DAN ANAK ANAK IKAN ANWAR





walaupun hidup pakcik ni tak seberapa,tapi beliau pun tahu yang bersih ni sememangnya kotor,menghuru harakan negara.menjejaskan pendapatan peniaga di kuala lumpur.tidak menghormati orang lain..

jadi jelaslah bersih 3.0 tidak patut di adakan.kerana ianya akan mengugat keselamatan orang ramai.

PANASS!!! DAP BEKAL ESCORT GIRL 'CHINA DOLL' BERUMUR 17 TAHUN ??


Singapura, negara yang membenarkan industri pelacuran itu turut bergelumang dengan skandal seks ini.

Kisah mengenai seorang gadis escort bawah berusia 17 tahun pada tahun 2010, yang menipu mengenai umurnya untuk berkhidmat di sebuah agensi pelacuran bakal mendedahkan permasalahan yang berangakai.

Wednesday, 25 April 2012

JOM LAYAN DEBAT KHAIRY JAMALUDIN VS AMBIGA SECARA LIVE DI SINI



KHAIRY -vs- AMBIGA


DEBAT SUDAH SELESAI SO MTK BUANG LINK MOBTV DAN GANTIKAN DENGAN TANSKRIP KJ VS AMBIGA TADI

8.27pm - Managing Editor Terence Fernandez says a few words saying "we are all friends ... Good evening friends". The Malay Mail was turned away by many who were uncomfortable with subject of debate, Fernandez says. Thanks the crowd for supporting this cause and staking "your claim as Malaysians who care a d***".

8.34pm - Crowd outside still wanting to come in the hall but because the hall is full, they are turned down.

8.38pm - Moderator Muhammad Yunus is introduced

8,40pm - A little bit of a comedy moment as both speakers take their positions at the podium

DEDAHH!!! WAN AZIZAH MESTI JELOUS DENGAN GAMBAR TERBARU NI ??

cinta lama yang kembali berputik



Inikah buktinya gambar Anwar ajak shamsidar makan ais krim??,memang makan keliling la kali ni..Kak wan jijah takkan tak cam sapa sebelah Bang non tu??Kalau tengok dekat cara pemakaian tudung tu agak agak boleh kenai dak??rasa rasanya seakan akan sama dengan gambaq yang atas sekali tu

Caught on Camera 18 SX !!! AKSI MAHASEWEL BEROMEN DALAM KHEMAH ?? APA CER NI @Tantawi100??





Sememangnya inilah yang mahu diperjuangkan oleh Anwar,menghalalkan yang haram..dah terang terang mahasiswa tu bukan muhrim tapi bersedudukan dalam khemah...Ini demonstrasi mansuh ptptn atau demonstrasi LGBT??

Kalau demo mansuh ptptn kenapa harus ada burung jantan dan burung betina tido sekali dan zip khemah dalam keadaan tertutup??

PANASS!!! NURUL IZZAH HINA ORANG MENINGGAL DUNIA #MPMALAS



Aku faham, bagi Nurul Izzah, tujuan menghalalkan cara. Untuk pegang kuasa, Nurul sanggup fitnah,sanggup bohong, sanggup khianat. Tapi bila sampai peringkat hina orang yang dah
meninggal hingga menyentuh perasaan keluarga mereka, aku pun tak tahulah manusia
jenis apa si Nurul Izzah ni.

Sebelum ni aku dah
pernah cerita pasal surat palsu Nurul Izzah yang diedarkan kepada pengundi
Lembah Pantai yang mendakwa mereka telah digugurkan dari daftar pemilih dan
seterusnya mengajak mereka menyertai perhimpunan Bersih. Kalau nak tahu, boleh
baca di sini.

Tapi bayangkanlah, apa perasaan anak kecil bila dapat surat yang ditujukan kepada ibunya yang telah meninggal dunia, mengajaknya untuk menyertai perhimpunan Bersih?

Boleh tengok video ni sendiri dan dengar luahan perasaan Abang Rafee..

video

"Anak saya datang kat saya, menggigil, bawak surat ni. Dia tanya, "Ni apa cerita ni
abah?"

Bayangkanlah, mak diadah lama meninggal, tiba-tiba dapat surat dari Nurul Izzah. Sayu ke tak bila tengok surat macam tu? Bukan surat nak ucap takziah tapi surat ajak arwah mak
untuk terkinja-kinja di Dataran Merdeka!! 

Sambung baca kat sini >>

TUDIAA!! NYONYA PENCEN 3 SUKU CARI MAKAN JOIN BERSIH



Gila ke sewel orang tua ni??memang patut pun duk dengan mahasewel dan join bersih tu..sebab rata rata peserta bersih semuanya OTAK 3 suku

SIRI PEMBOHONGAN BERSIH DAN AKSI KEGANASAN PESERTA BERSIH

berlakon mampos




VIDEO yang menjelaskan bahawa peserta demonstrasi di ajar untuk mampos 2 kali



VIDEO Apek Tian Chua menyerang polis


meludah ke arah polis

RAKAMAN PERBUALAN TIAN CHUA DAN ELI WONGGEI



(Date:4/15/12, Time:23:12:22:03, Duration:03:17:12:00, Place:KualaLumpur, File:mmio010max)
code:ma/ce/malaysia/kualalumpur# bar code:17098273650000000012 number:+60122053277+60122841025
------cut----------
Terjemahan:

Eli: u ada call anwar bout Bersih?

Tian Chua: This morning belum, why?

JAWAPAN BALAS YB @PKamalanathan KEPADA TUNTUTAN AMBIGA



Pengunaan Dakwat Kekal :



Akses Media Bebas & Adil :

Tuesday, 24 April 2012

PANASS!!! CARA PHAHROLRAZI BUNUH KARIER AZIZAN DENGAN MENGHALALKAN LESEN RUMAH MAKSIAT ? #SAVEKEDAH


Hebat perangai lebai dalam pas ni,kemaruk nak sokongan jadi mb sampai sangup benarkan pengusaha pusat hiburan haram memohon premis..Sejak pas memerintah sebanyak 446 pusat hiburan telah dibuka sedangkan lesen yang beri 47..Kenapa Pas sanggup memberi lesen tambahan kepada premis premis ini??


Pas tak tahu ke majoriti penduduk di Alor Star adalah Melayu..Tak cukupkah dengan premis yang ada sebelum ni untuk bukan melayu.Premis pusat hiburan sedia ada sekarang sudah mencukupi, malah sudah berlebihan untuk menampung keperluan masyarakat yang memerlukan hiburan.Dari kenyataan phahrolrazi sebenarnya ada niat di sebalik itu..Phahrolrazi sengaja membuat kenyataan begitu supaya rakyat bangkit dan membenci pentadbiran pas kedah sekarang


Inilah satu game terbaru Phahrolrazi untuk menjatuhkan Azizan yang semakin hari semakin ditekan dengan pelbagai masalah luaran dan dalaman..Phahrolrazi tidak mahu melepaskan peluang yang ada untuk menjatuhkan Azizan...Phahrolrazi tahu Azizan memang tak suka dengan permohonan pusat pusat hiburan,tetapi bidang kuasa ini terletak bawah phahrolrazi..




Azizan pernah kena sound sekali dengan dap pada tahun lalu semasa beliau meminta semua pusat hiburan dikedah hentikan operasi sepanjang bulan ramadhan.tetapi tindakannya makan diri dan terpaksa menarik balik larangan itu..


Harus diingat Phahrolrazi orang kuat Anwar di Kedah,Mereka ni sangat licik untuk menjatuhkan karier orang lain walaupun pemimpin sendiri..

MAHASISWA DEDAHKAN MEREKA DITAJA OLEH PR UNTUK BERLATIH BERDEMO



Dua mahasiswa institusi pengajian tinggi awam (IPTA) mendedahkan, sebuah parti politik telah menaja mahasiswa untuk mempelajari dan berlatih cara mengadakan demonstrasi jalanan yang dianjurkan pertubuhan di negara luar termasuk Indonesia.

Tujuan utama kumpulan itu adalah bagi menimbulkan kekacauan dan provokasi kepada pihak berkuasa seterusnya menarik perhatian media serta pertubuhan bukan kerajaan (NGO) asing.

Sebelum dihantar mengikuti kursus ‘demonstrasi jalanan’ itu, mahasiswa itu dipujuk bagi mengikuti perjuangan parti politik berkenaan.

BERI PENDIDIKAN PERCUMA ?? PAS PEMBOHONG BESAR



NAMPAKNYA strategi Pakatan Haram mahu menipu rakyat dengan agenda memansuhkan PTPTN dan memberikan pendidikan percuma membawa padah kepada diri mereka sendiri. Kononnya, mahu menyerang kerajaan, tapi nampak “peluru makan tuan”…

Pakatan Haram mendesak agar rakyat diberikan pendidikan percuma, tapi mereka sendiri tidak memberikan pendidikan percuma di pusat-pusat pengajian tinggi yang bernaung di bawah parti mereka.

Sebagaimana kita tahu, Kolej Universiti Islam Zulkifli Muhammad (KUIZM) merupakan sebuah intitusi pengajian yang bernaung di bawah PAS. Malah IPTS itu kini beroperasi sepenuhnya di Markaz PAS di Taman Melewar dan banyak mendapat bantuan dari parti itu.

Persoalannya, jika benar PAS mahu rakyat mendapat pendidikan secara percuma, mengapa perlu mengenakan yuran terhadap para mahasiswa di KUIZM?

Menurut laman rasmi IPTS milik penuh PAS itu, seorang pelajar yang mengambil kursus diploma sahaja, dia perlu membayar sebanyak RM1,500 untuk satu semester! Bayangkan berapa banyak semester yang harus dilalui oleh seorang pelajar untuk tamat kursus diploma…

Sambung baca seterusnya ..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog archive