Saturday, 5 May 2012

PANASS!! HANCURNYA HATI IBU BILA DIBUANG KERANA NAK IKUT ANWAR ?




Che Tom Yahaya, berusia 78 tahun.

Kalau sebut nama itu mungkin ramai yang tak mengenalinya, tapi kalau sebut nama Azmin Ali, Azwan Ali dan Ummi Hafilda Ali, tak mustahil ramai yang akan mengingatinya.

Beliau adalah ibu kandung kepada tiga individu yang cukup dikenali ramai ini.

Ketika memulakan bicara, Che Tom mengambil masa hampir beberapa minit sebelum melontarkan ayatnya yang pertama.

Namun setiap kali beliau bercakap, setiap kali itu jugalah airmatanya jatuh menitis membasahi pipi.

” Bila mengenangkan perbuatan Azmin, hati makcik hancur,” kata Che Tom merujuk kepada perbuatan dan tingkah laku anak sulungnya yang juga Ahli Parlimen Gombak itu.

Panass !! Zulkifli Nordin Tahu Team Wan Azizah Yang Sebarkan Gambar Azmin ??


Sudah MTK nyatakan beberapa hari lepas dakwaan team Azmin serta Siputdin yang menuduh Umno/BN sebagai dalang penyebarkan gambar gambar mirip Azmin Ali bersama seorang wanita di dalam tandas tidak benar sama sekali..

Bekas rakan seperjuangan Anwar hari ini telah membongkar. Rakaman video panas yang didakwa mirip Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali bersama seorang wanita yang tersebar baru-baru ini didakwa dilakukan "orang dalam parti PKR" sendiri.

DEDAH !!! DOKUMEN BERSEJARAH BUKTI SIAPA SEBENARNYA YANG MULAKAN POLITIK LUCAH !!! WAJIB BACA

MTK petik dari blogger Hebat Mymassa yang membongkarkan parti parti yang membawa trend politik lucah di Malaysia..Baca pendedahan di bawah.

Sejak terkeluarnya gambar 'makan aiskrim' Azmin Ali di internet, pembangkang mula meroyan semacam.



Berbondong-bondong pemimpin pembangkang cuba menegakkan benang yang basah.

Maka, alasan yang paling POWER yang pembangkang boleh bagi adalah...........INI SEMUA SALAH UMNO DAN BARISAN NASIONAL.

Bila gambar tersebut keluar di muka hadapan Utusan dan Kosmo, makin meroyanlah pemimpin pembangkang termasuk Nik Aziz.




AWAT@khalidismath SYIAH MALU MALU DEPAN POLIS?? BUKAN KAH DALAM FB CAKAP NAK LUDAH DAN BUNUH??


Akhirnya budak syiah penganas yang takdak akhlak dan budi pekerti ni menyerah diri di Ibu pejabat Polis KL pagi tadi..Dia ditahan kerana kenyataan bodoh dan perasan dia paling bagus dalam Malaysia ni bersetuju jika kesemua polis dibunuh,

PANASS !! SURAT TERBUKA BUAT NIK AJIS SI ULAR DALAM SEMAK ??



Bezanya ulama politik dan ulama bukan politik

SAYA terkejut dan terpanggil untuk menulis setelah mendengar pengakuan yang dibuat oleh Tok Guru Nik Aziz sendiri.

Sebagai pemimpin agama Islam yang dihormati, Nik Aziz sanggup mengorbankan agama untuk kepentingan politiknya.

Sebagai pemimpin, beliau tahu saluran yang patut diambil bukan mengheret pengikutnya dengan memberi sogokan wang, kenderaan dan tempat tinggal di Kuala Lumpur untuk bertindak ganas di tengah kota yang aman damai ini.

Perasaan iri hati, cemburu, dendam kesumat yang ada pada Tok Guru membuat beliau memberi sumbangan kepada pengikutnya yang rakus dan ganas.

TUDIAA!! JOM KITA KENALI PUTERI BALQIS CALON PAS PADA PRU13

cun tak puteri balqis pas ni?? kehkehkeh




Manusia yang bernama Ambiga telah di angkat begitu tinggi oleh totok lebai pas yang menganggap Ambiga sebagai puteri balqis pas apabila mereka memasang sepanduk di hadapan bangunan tabung haji pasir puteh kelantan..


Mungkin pas sudah lupa apa yang si ambiga ini buat sebelum ini di sini MTK listkan satu persatu

Benarkah Wartawan TV Al-Hijrah Itu Dibelasah Peserta BERSIH 3.0?? #bersih #bersih3

PANASS!!! Nukilan Buat Para Peserta Bershit 3.0 Yang Cedera



Selesai himpunan Bershit 3.0 di Dataran Merdeka baru-baru ini, maka ramailah budak-budak upahan Pakatan Haram yang tampil menunjukkan kecederaan yang mereka alami meminta simpati rakyat dan cuba menyalahkan pihak berkuasa yang kononnya berlaku ganas kepada mereka.

Ada yang lebam dan berdarah di bahagian mata kanannya akibat terkena kelongsong peluru gas pemedih mata yang ditembak ke beberapa lokasi mereka berkumpul. Ada yang mengaku bengkak teruk di bahagian dada, kaki, tangan, badan, kepala dan “otak”!

#Bersih !!! Pendedahan Terperinci Bagaimana Kereta Polis Boleh Melanggar Peserta BERSIH3.0 #bersih #bersih3



Saksikan pendedahan terperinci bagaimana kereta polis ini berlanggar..Tujuan Video ini dibuat bagi menangkis fitnah jahat beruk beruk pakatan yang menuduh polis melakukan kezaliman kepada penganas bersih..

Friday, 4 May 2012

TUDIAA!!! LAGU KHAS BUAT ANWAR TERHANGAT DIPASARAN ?!!


Lagu ni dituju khas buat Anwar Ibrahim.sesuai sangat

TOLONG RAHSIAKAN PEKARA INI DARI ORANG MELAYU


FROM Middle Voices

BISMILLAHHIRRAHMANIRRAHIM

PM pertama Kristian

Anak-anak Melayu sibuk dengan demo dan bantah. Berkorban melakukan sesuatu yang bukan sahaja sia-sia bahkan akan meranapkan apa yang mereka sendiri harapkan. Ada rahsia besar yang tidak mereka ketahui. Jika mereka mengetahuinya, pasti mereka tidak melakukan kerja bodoh dan gila ini. Bukan sahaja bangsa mereka akan hancur, malah agama Islam juga ikut musnah.

Perancangan telah diatur kemas dan sedang berjalan dengan baik. PRU 13 adalah landasan mula pelaksanaan Pancangan Kristianisasi Malaysia yang pastinya akan membuahkan kejayaan menjelang PRU 14 nanti.
Biarpun kalah dalam PRU kali ini, mereka akan meneruskan momentum pertentangan rakyat kepada UMNO sebagai pemerintah Melayu Islam. Tidaklah menjadi rahsia lagi sekarang bahawa jika benar wujud rancangan tersebut, sudah tentu dengan bantuan pakar dari para pelobi antarabangsa.

PANASS!! MANA PERGI TEAM WAN AZIZAH?? KENAPA TEAM AZMIN SAJA YANG BERSUARA??

team azmin


Siang tadi Team Azmin dalam pkr saja yang bangkit menyuarakan hasrat mereka tidak mahu menyiasat isu Azmin..Mereka menyerahkan bulat bulat kepada PDRM dan Jabatan Agama Islam untuk menyiasat isu itu..

Mereka juga tidak mahu membuat laporan polis mengenai gambar imej lucah mirip Azmin yang disiarkan beberapa akhbar dan blog pro-Umno..Persoalannya kenapa mereka mereka yang satu team dengan Azmin saja yang bersuara? Mana suara presiden.mana suara Anwar dalam isu mengemparkan seluruh kepimpinan PKR??

WANTED !!! SEBARKAN WAJAH PERUSUH #BERSIH YANG DIKEHENDAKI @PDRMsia

SEBARKAN

PANASS!!! BEKAS PEGAWAI KHAS BUKTIKAN 100% PELAKU ITU ADALAH AZMIN ?



KUALA LUMPUR – “Selaku orang yang pernah rapat dengan Azmin, saya berani cakap orang di dalam gambar itu 100 peratus mirip Azmin. Saya juga tidak terkejut gambar-gambar itu tersebar sebab saya kenal siapa Azmin dan bagaimana perangainya.

“Dia memang mudah tertarik dengan perempuan,” ujar Bekas Pegawai Khas Datuk Seri Anwar Ibrahim, Rahimi Osman ketika diminta mengulas mengenai gambar kontroversi aksi panas seorang lelaki mirip Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali.

PANASS!!! AHLI DAP HALAU MELAYU #BERSIH !! PAS TENGOK SAJA ??



Cuba anda bayangkan bagaimana perasaan anda sekiranya ada 'seekor' Dap yang menjerit "Adik, abang balik lah...China forever!!!!". Kurang ajar bukan??

ORANG PAS MESTI SAKIT HATI DENGAR CERAMAH NI



JOM KITA LAYAN VIDEO CERAMAH YB ZULKIFLI NORDIN

Thursday, 3 May 2012

PANASS!! MURSYIDOL AM TIBAI SAH KAN WANITA ITU DR PAKAR SAKIT TUAN ??





Tahniah kepada Azmin sebab ada Dr pakar sakit tuan yang berwibawa dan cukup MANTOP !!!

Video dari MinaqJinggo

PANASS!!! VIDEO RAKYAT KEDAH MENGAMUK DEPAN WISMA DARULAMAN




Semalam, ramai yang tak percaya bila aku bagitau Azizan di"serang" penduduk Kampung Sg Kob yang datang 4 bas dari mukim Karangan, Kulim, di depan Wisma Darulaman.

Orang yang paling tak percaya ialah Ketua Penerangan PAS Kedah, Zulkifli Yahya, yang mengatakan bahawa yang datang berdemo tu bukan penduduk kampung terbabit. Katanya, yang datang berdemo tu orang luar...

Kepala hotak dia orang luar!!! 4 biji bas datang bawak orang kampung Sg Kob tu!

Dalam demo tu, memang la ada wakil NGO dari Jawatankuasa Bertindak Madrasah Salihiyyah dan CAP. Tapi depa datag sendiri dengan kenderaan sendiri. Yang datang dengan 4 biji bas tu semua mak long paklong, abang adik dari kampung Sg Kob!

Awat? Ustaz Wahi tu mai dari kodiang Kodiang, kah?

Aku hairan betul dengan sikap Zulkifli Yahya yang berotak ignorance dan enggan menerima kesalahan atau kesilapan sendiri. Awat depa ingat depa betoi semua ka?

Aku rasa, kalau dia sebut macam tu kat depan depa yang datang berdemo semalam, rasanya dah tertiarap atas tar jalanraya dah kena balun dengan penduduk kampung! Heh!

Baca seterusnya

PANAS !! NIK AJIS SEBAR KEMATIAN BOB LOKMAN ??

Hahaha,tergelak aku sorang sorang tengok Nik Ajis main twit..dah la tulis orang yang salah..dah tua tu buat la cara tua,tak payah la nak main twitter ni..Duk rumah jaga cucu lagi bagos..Tak pun suruh ja orang lain tuliskan..

Untuk pengetahuan nik ajis,yang meninggal tadi ialah bob kuman..

Nyanyuk dah orang tua ni..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

PANASS!!! BLOGGER PAKATAN TAHU TEAM WAN AZIZAH NAK JATUHKAN AZMIN??


PENULIS tidaklah membeli, tapi penulis ternampak deretan akhbar arus perdana di kedai yang hampir kesemuanya memilih gambar-gambar yang diekstrak dari video yang dikatakan mempunyai kaitan dengan Timbalan Presiden PKR, YB Azmin Ali.

Soal penyiaran gambar-gambar ini sebenarnya penulis telah sedari sejak dari Ahad lagi. Siasatan lanjut penulis, menemui satu laman web Sex Scandal Azmin Ali yang penulis rasa diwujudkan semata-mata untuk tujuan penyiaran gambar-gambar (tidak mustahil video juga) tersebut.

AL FATIHAH ! BOB KUMAN MENINGGAL DUNIA JAM 4.38 TADI


Gambar MTK ambil dari fb MazidulAkmal yang memaklumkan bahawa Penyanyi,pelawak dan pelakon Bob Kuman telah kembali ke rahmatullah sebentar tadi..Semoga Allah mencucuri rahmat keatas beliau..Al Fatihah

EKSKLUSIF !!! RAKYAT KEDAH BAGI PENGHARGAAN TERAKHIR BUAT AZIZAN RAZAK ? #SAVEKEDAH

MTK petik dari rakan blog DukeofUmno yang berada dilokasi semalam bagi merakamkan luahan hati rakyat yang di tindas oleh Rejim kerajaan pas Kedah.

Hari ni aku ke bergegas ke Alor Setar setelah mendapat khabar bahawa 4 buah bas menuju ke Wisma Darulaman untuk membantah kelulusan tanah yang dibuat oleh Azizan Razak untuk membina jirat Cina di atas tanah rizab Melayu!

4 buah bas tersebut membawa penduduk kampung Sg. Kob, mukim Karangan di Kulim yang marah pada Azizan kerana menandatangani projek untuk tempat persemadian orang Cina memandangkan ia dibina di atas tanah rizab Melayu dan majoriti penduduk di kawasan Sg. Kob adalah Melayu beragama Islam.

PANAS!! SIPUTDIN PULA BUKTIKAN PELAKU ITU ADALAH AZMIN ?!!



Semua orang tahu,sekali imbas saja dah boleh kenal siapa pelaku dalam gambar yang tersebar beberapa hari yang lalu..

Selepas Azmin menafikan bahawa pelaku itu adalah dirinya.Semalam tersebar pula gambar baju yang dipakainya hampir sama dengan gambar didedahkan..

Siputdin selaku SUA PKR bertindak mempertahankan BOS no 2 dari diserang bertubi tubi oleh blogger Pro BN.Malah dia terpaksa mengunakan nama Ds Najib sebagai orang yang harus bertanggungjawab diatas pendedahan ini..

PANASS!!! UMMI HAFILDA TUNJUK BUKTI PELAKU DALAM VIDEO ITU ADALAH ABANGNYA ??


Ummi Hafilda dengan yakin 99.9% mengatakan gambar lucah yang tersebar di internet merupakan Azmin Ali.Sebagai seorang adik kepada Azmin Ali,Beliau sangat mengenali bentuk tubuh abangnya..

RINTIHAN RAKYAT !!! PEGUAM NEGARA APA LAGI NAK TUNGGU? DAKWA LAH PENGANAS #BERSIH !!


Sudah sampai masanya peguam negara bertindak tegas diatas laporan laporan polis yang dibuat oleh beberapa NGO yang tidak puas hati dengan tindakkan yang dikenakan keatas peserta dan pemimpin bersih.

Difahamkan tuntutan kerugian yang ditanggung oleh peniaga di ibu kota pada bersih 2.0 yang lalu masih belum diselesaikan..Sampai bila peguam negara nak beri muka terhadap mereka..?

PANASSS!!! NEELOFA JADI BUNNY GIRL MACAM MODEL PLAYBOY??



Neelofa muncul di dalam video klip terbaru kumpulan Tilu sebagai model ala ala bunny girl macam dalam buku playboy..Aku pasti rakan rakan blogger yang mengila dengan Neelofa ni mesti tak tahan tengok...huahaha.Jangan marah ye geng..

Wednesday, 2 May 2012

MAMAT SYIAH NI UGUT NAK BUNUH SEMUA POLIS ? @PDRMsia TOLONG SIASAT



Mohon kerjasama pihak PDRM menyiasat dakwaan berbaur hasutan mamat syiah yang kurang ajar ni..Dia fikir Malaysia ni BAPAK dia punya kot..Pekara ini tidak boleh dibiarkan begitu saja..Mamat syiah yang berselindung disebalik Idolanya iaitu Anwar Ibrahim secara terang terangan menghasut rakyat membenci kerajaan yang ada sekarang..

PANASS!! VIDEO NIZAR KOMUNIS CELAKA FITNAH ATM ?!!




Inilah video yang Nizar memfitnah DS Najib berjumpa ATM suruh ATM lakukan sesuatu jika kerajaan BN kekal berkuasa..Tapi pihak ATM sudah mengeluarkan kenyataan rasmi yang ini adalah fitnah jahat dari nizar..

Apa yang dicakap oleh nizar ni semuanya fitnah jahat semata mata..PR telah memenangi 5 negeri sebelum ni dan satu negeri telah bertukar tangan iaitu perak yang lain tu masih kekal di bawah kerajaan REJIM PR..Mamat yang hilang jawatan mb ni tak habis habis dengan gilanya selepas kerajaan pr perak bertukar tangan,dia nampaknya tak boleh terima kenyataan sampai otak pun dah mereng..

VIDEO KEJAM !!! KEPALA ANGGOTA POLIS PECAH DI HENTAK PERUSUH #BERSIH




Inilah kekejaman yang dibuat oleh penganas #bersih.Mereka bertindak menyerang anggota polis tanpa belas kasihan.Ternyata mereka ni bukan manusia tapi spesis binatang yang tak ada hati perut..

Tu pun mat sabu tuduh SB yang mulakan provokasi..Takkan Polis nak hentak anggotanya sendiri sampai pecah kepala??MTK harap ambiga anwar samad said dan semua pemimpin pakatan yang hadir kena hukuman berat..Dan MTK mohon agar Datuk Sri Najib kembalikan akta ISA supaya BABI BABI ni ditahan..


MTK
Gelaran yang layak bagi mereka ialah BABI

TUDIAA !!! SHAMSIDAR TAK KISAH VIDEO AIS KRIM AZMIN !!! SEBAB ???



“Saya tak kisah pun dengan video tu, yang penting hidup saya bahagia” demikianlah khabarnya perkataan yang terkeluar dari mulut isteri Azmin Ali iaitu Shamsidar Taharin.

Menurut sumber, ungkapan tersebut terkeluar apabila beberapa teman rapat menanyakan tentang isu panas berkaitan video lucah yang dikaitkan dengan Azmin.

#BERSIH !!! UCAPAN ANWAR BERI ARAHAN SEBELUM RUSUHAN ??




Tengok tangan dia dan tengok mulut dia sedang memberi arahan kepada para perusuh.Inilah video yang buat anwar pening kepala nak jawap sampai kena buat sidang media khas jelaskan benda ni..

BONGKARR !!!! #BERSIH 3.0 NAK UBAH MALAYSIA JADI SEBUAH NEGARA REPUBLIK



Perhatikan betul betul tulisan pada gambar tu,penganjur bertindak biadap dan kurang ajar dengan meletakkan perkataan REPUBLIK pada gambar DYMM YDP Agong..Ianya dianggap satu penghinaan kepada sistem raja berpelembagaan..Ini adalah satu lagi bukti jelas yang demo bersih kali ni untuk menjatuhkan raja raja melayu..

ALAMAK !!! AZMIN KANTOI LAGI BAJU NI SAMA WARNA DENGAN GAMBAR YANG TERSEBAR ??


Alamak,macam tak percaya la,warna baju dan design baju seakan sama..Boleh YB Azmin jelaskan lagi tak ciri ciri kesamaan baju dalam cctv tu dan gambar diatas..Rakyat nak tahu pekara sebenar..Tak cukup dengan nafi saja..Baru hang tau langit tu tinggi ke rendah..

#BERSIH !!! RUSUHAN AKAN TERJADI SETIAP HARI JIKA PAKATAN PERINTAH MALAYSIA ?!!




Komen dan sindiran yang pedas dari Ayahanda Tun Mahathir.Zaman Ayahanda Tun dulu aman saja takdak benda benda macam ni cua tahun 1998 saja dimana Anwar celaka haramjadah tu didakwa..Selepas Anwar disumbat negara kembali Aman.Bila Anwar keluar dari penjara keadaan menjadi lebih teruk..

Selepas Anwar keluar dari penjara macam macam dia buat termasuk roadshow ke seluruh negara malah sanggup terbang ke seluruh dunia bercerita mengenai hal dalam negara.Bangsa lain termasuk bangsa melayu sendiri pun dah makin biadap dengan Raja Raja Melayu dek kerana hasutan anwar..

PANASS!!! SUSAH NAK KATA ITU BUKAN AZMIN ??- NURUL IZZAH


Azmin harini menafikan dakwaan blogger yang memaparkan seorang lelaki bersama seorang gundik dalam toilet tengah berkaraoke..dalam kenyataan azmin dia menafikan sekeras-kerasnya fitnah tersebut. Ianya adalah fitnah menggunakan modus operandi yang sama yang digunakan terhadap Anwar Ibrahim,"

Bukankah Anwar tu idola hang,kan Anwar tau apa yang hang buat kat depan dan belakang dia..So tak payah nak nafi nafi lah,baik hang bersumpah saja..Itu baru betul..Jangan dah hang buat penafian ni lepas ni terus keluar Video yang terus nampak muka hang bulat bulat..Lepas tu hang jangan nak spin pulak..


MTK
Anwar takkan tolak bangkai depan mata??

SIRI [VIDEO] !!! DATUK MUSA PECAH LUBANG ABANGNYA SI KADIAQ ?!!



Tuesday, 1 May 2012

PULAK DAH !!! ANWAR TUDUH KERAJAAN UMNO BN KUKU BESI MACAM HITLER




Sedap mulut si BABI tua ni maki kerajaan. Paling lawak apabila dia kata 300 ribu orang berkumpul. 300 ribu celah bedah mana yang dia nampak? Bodoh punya orang tua. Dah nak mampus pun dok menipu lagi. Mana ada 300 ribu orang, paling ramai boleh bagi pun 25 ribu la.. tu pun rasanya dah lebih.

Permulaan sidang media pun orang tua ni dah menipu. Di situ pun kita dah nampak betapa tak ikhlasnya si dajal tua pemusnah keamanan negara ni. Kalau mula dah menipu, yang belakang semua hancing habis la dia kencing. Bukan mata kami saja nampak apa yang yang terjadi, ramai lagi ada disana.

Punca segalanya apabila ada arahan dari Anwar dan Azmin untuk perusuh Bersih untuk merempuh sekatan ke Dataran Merdeka. Amaran telah dikeluarkan, namun perusuh engkar, lalu polis melepaskan tembakan air dan gas pemedih mata.

Kemudian.. anda boleh lihat video rentetan apa yang berlaku sebenarnya di Bersih 3.0!!

Sambung baca sini..

#BERSIH !!! AMBIGA LEPAS TANGAN SELEPAS ANWAR TERKANTOI ARAHKAN PERUSUH LANGGAR HALANGAN ?





Sikap Ambiga yang mahu cuci tangan dalam insiden baru baru ni sangat tidak bertanggungjawab..Jelas dan nyata Ambiga seorang yang penakut dan takdak maruah..Mukanya mula gelabah bila diasak dengan soalan soalan yang dia sendiri rasa tertekan..Malah dalam video itu juga ambiga berjaya kantoikan Anwar..

TUDIAA!!! MAT SALLEH PUN TAU #BERSIH TU BUKAN PROTES TAPI RUSUHAN !!



Seorang Mat Salleh yang berada US turut mengikuti perkembangan demonstrasi Bersih 3.0 yang kononnya sebuah PROTEST menuntut keadilan tentang beberapa perkara..Tapi pendapanya pula berbeza.Saksikan video diatas

Alhamdulillah. Allah Masih Panjangkan Usia Pakcik Demo #BERSIH 3.0 Ini


MasyaAllah... Baiknya abang POLIS ni. Walaupun pendemonstran-pendemonstran ni memanggil abang POLIS ni dengan gelaran ANJING, dia tetap memberi bantuan pada pakcik demo BERSIH 3.0 yg tak berapa sedar keadaan diri yang sudah lanjut usia ini.

Alhamdulillah, Allah masih memanjangkan usia pakcik demo ini dan gunakanlah kesempatan ini untuk bertaubat. Baliklah ke rumah dan mengaji "Quran Banyak-Banyak Sikit". Jangan lupa beri layanan yang terbaik kepada cucu-cucu anda dirumah tu.

Jadi, pakcik-pakcik yang masih berdemo tu, balik la ye. Mandi BERSIH-BERSIH. DUDUK dan BERAMAL kat rumah. InsyaAllah, lebih besar ganjaranya daripada berdemo yang sudah jelas kemungkarannya. InsyaAllah ye pakcik-pakcik sekalian..


Sumber : AbuAqifStudio

PANASS!!! FITNAH ADUN KOMTAR HAMPIR MATI DI PUKUL POLIS??



MTK petik dari blog Pisau.net yang berada di lokasi kejadian dimana Adun komtar separuh mati dipukul.
Adun gengster Komtar Ng Wei Aik atau lebih mesra dengan Adun tong gas membuat fitnah terhadap pihak polis.

Ng Wei Aik dan pembantunya mendakwa dipukul oleh pihak polis semasa merakamkan kejadian rusuhan dengan menggunakan telefon bimbit.


TAKUT LAGI BANYAK SOALAN DI SERGAH, ANWAR TERPAKSA HALAU PESERTA #BERSIH DARI SIDANG MEDIA ?!!



Semalam MTK keluarkan satu video dimana Anwar gagal menjawab soalan yang diajukan kepadanya dari salah seorang peserta demo bersih kat sini

OH IBU TERGAMAK KAU BUAT MACAM NI DEKAT ANAK ANAK MU


Disaat ibu ibu lain menjaga anak anak mereka dirumah pada hujung minggu,ibu bersih ini pula mengheret anaknya dan mendedahkan kepada pekara pekara bahaya untuk menyertai Demo haram bersih.

#BERSIH !!! PENIPUAN MALAYSIAKINI DIDEDAHKAN !!!



Akhirnya kisah dan rakaman sebenar penyokong demonstrasi BERSIH 3.0 yang dikatakan terperangkap di bawah kereta setelah dirempuh kenderaan Proton Waja PDRM berjaya didedahkan.

PANASSS 18SX !!! VIDEO MAIN DALAM TOILET DAH KELUAR ??


Baru siang tadi gambar pemimpin pakatan ini tersebar kat sini,malam ni dah ada video pulak terkeluar.video ni baru di upload di laman youtube..Siapakah gerangan lelaki ini?Anda kenal?Ada iras iras timb presiden pkr tak??haha


Yang penting muka iras iras pemimpin pakatan ni perlu jawab..jangan cakap perut dalam video tu tak sama sudah la..

Video tersebut sudah ditarik oleh pihak youtube dek kerana kerja kuat cythro pakatan untuk report video itu

Monday, 30 April 2012

PANASS!!! ANWAR TERKEDU DI BALUN PESERTA #BERSIH DI HADAPAN PULUHAN WARTAWAN

Apa dah jadi ni Anwar?Kenapa tergagap nak jawab soalan pendemo dihadapan wartawan sampai nak buat sesi khas untuk pendemo pulak?kenapa tak berani nak cakap depan media??


Mana di Ambiga dan A samad said,mereka yang anjur demo ni tapi Anwar yang lebih lebih nak terangkan..Kata bersih ni parti politik tak masuk campur?Tapi yang datang semuanya hanjinng hanjing pakatan..

PANASS 18SX !!! GAMBAR PEMIMPIN PR TENGAH SELAK BAJU PEREMPUAN DALAM TANDAS ??


Perghh Sekali imbas macam pemimpin pkr je?nama mtk taknak sebut la tapi kalau hampa tengok mesti boleh tau susuk badan lelaki tu..Ingatkan Anuwar sorang je ada koleksi aksi aksi macam ni rupanya anak ikan emas dia pun ada jugak..

#BERSIH 3.0 !!! SUHARDI GAGAL UNTUK BERLAKON MATI 3 KALI ?!!



Kuala Lumpur-Allahyarham Suhardi yang sebelum ini bertekad memecahkan rekod kematian beliau semasa berdemo terpaksa membatalkan hasrat beliau.

Sebelum ini Suhardi mengulangi tekad untuk melakukan kematian beliau yang pernah dilakukan semasa demo Bersih 2.0 sebanyak 3 kali. Untuk Demo Bersih 3.0 sasaran beliau adalah 10 kali kematian namun hasrat itu tidak tercapai.

PANASS #BERSIH !!! SIAPA LELAKI BERPAKAIAN LUSUH TAPI ADA CAMERA DIGITAL DITANGAN ??? A SAMAD SAID KAH ??



Tengah mencari gambar gambar yang best sekitar jalan TAR semasa bersih 3.0,MTK terjumpa beberapa keping gambar yang boleh menimbulkan persoalan dimana kalau dapat lihat seorang lelaki memakai topi macam petani di Negara China ini nampak mencurigakan.

#BERSIH #BERSIH3 !!! LAGI BUKTI VIDEO ANWAR ARAH BERUK KUNING REMPUH HALANGAN



Perhimpunan yang dijanjikan oleh ambiga sepatutnya perhimpunan aman.Tapi kenapa terjadinya huru hara kacau bilau.Persoalannya kenapa Anwar bagi isyarat suruh rempuh halangan.?Kata parti politik tidak terlibat dalam bersih ni.hanya NGO NGO sahaja.?Tapi semua yang hadir adalah pemimpin Fuckatan rakyat..

PANASS!!! MAK LAMPIR DAN BODYGUARD SEPARUH BOGEL LEMBUT LUTUT LALU DEPAN ABANG POLIS ?


Hahaha ini first time aku tengok mak lampir muka pucat lalu depan abang polis walaupun dia diekori oleh 2 ekor bodyguard yang jalan separuh bogel kerana cuaca panas terik..Rakan Blogger MTK iaitu APA terpaksa mengiringi wakil rakyat kawasan beliau untuk keluar dari kawasan itu..

PANASS!! BERUK KUNING #BERSIH MABUK #BEERSHIT KETIKA BERDEMO


Inilah yang diperjuangkan oleh Pas selama ini bersekongkol dengan ambiga memperjuangkan pekara yang HARAM dari ISLAM.Tapi pas tak peduli semua itu asalkan dapat sokongan dari dari semua kaum mereka sapu saja..asalkan dapat menjatuhkan kerajaan BN mereka akan HALALkan apa saja termasuk menyokong perjuangan LGBT.

KEGANASAN PENDEMO #BERSIH 3.0 !!! SUSPEK ROSAKKAN MOTOR POLIS DI KENAL PASTI

SUSPEK YANG MENGHENTAK MOTOR POLIS

Sunday, 29 April 2012

ALFATIHAH!! #BERSIH PEMBUNUH !! AMBIGA HARUS BERTANGGUNNGJAWAB?



Korban BERSIH 3.0 AL-Fatihah untuk Arwah anggota IPD Dang Wangi RF 170401 Jaini Bin Nawari 53 tahun telah disahkan meninggal dunia setelah dimasukan ke Wad ICU semalam..Semoga arwah ditempatkan orang-orang yang beriman..MTK mengucapkan takziah buat keluarga arwah.


Terima kasih juga kepada peserta demo bersih yang bertindak ganas tanpa mempedulikan orang lain walaupun polis itu sebangsa dengan anda.Anda semua lebih memuja si ambiga kapir dari menghormati undang undang negara.Diharap anda akan terima pembalasan kelak..

PANASS!!! NYONYA CINA #BERSIH HALAU WARTAWAN !!!



INI LAH MUKA CINA KAPIR YANG SANGAT BIADAP DAN KURANG AJAR MENGHALAU WARTAWAN YANG DISANGKANYA WARTAWAN ASING ITU KELUAR DARI MALAYSIA.TAPI WARTAWAN ITU DENGAN SELAMBA DAN STEADY MEMBALAS BALIK.


NAMA NAMA ANGGOTA POLIS YANG CEDERA DI REMPUH BERUK #BERSIH SEMALAM



1. KPL 165534 MOHD FAIRUZ BIN ZULKIFLI, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK KUALA LUMPUR, MENGALAMI KECEDERAAN LUKA DAN CALAR DI BADAN AKIBAT DITENDANG DAN DIPIJAK OLEH PESERTA PERHIMPUNAN. BELIAU DIRAWAT DI HKL.


#BERSIH 3.0 !!! MUKA AMBIGA DAN A SAMAD SAID PUCAT SEBAB DIKENAKAN HUKUMAN BERAT



Setelah selesai kejadian huru hara #bersih yang dianjurkan oleh ambiga,samad said dan parti pembangkang MTK rasakan ianya satu kejadian paling buruk selepas reformasi tahun 1998.Tindakan yang dilakukan oleh peserta demonstrasi kali ini seperti orang hilang pedoman.


Dimana akhlak dan nilai sopan santun adap orang melayu?Dalam himpunan kali ini juga ramai wanita yang membawa anak anak turut serta menjerit jeri di depan anak anak mereka.Tidakan ibu bapa yang mengheret anak ke kancah demonstrasi jalanan adalah satu pekara yang tidak patut dilakukan

VIDEO #BERSIH !!! VIDEO ANWAR ARAHKAN BERUK KUNING #BERSIH REMPUH POLIS



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog archive