Saturday, 27 October 2012

HOT !!! KISAH BANDUAN DAN PASANGAN PENGANTIN MALAM PERTAMA




Seorang banduan baru saja berjaya melarikan diri dari penjara setelah dipenjarakan selama 20 tahun. Dalam perjalanannya, dia terjumpa sebuah rumah dan memecah masuk kedalamnya untuk mencari duit. Tetapi yang ditemukan hanyalah sepasang pengantin baru yang sedang tidur di atas katil mereka.

Banduan itu mengarahkan pengantin lelaki turun dari katil dan mengikatnya dikerusi. Kemudian sambil mengikat pengantin perempuan dikatil, banduan itu mencium lehernya, dan terus bergegas ke bilik mandi.Sementara banduan berada di bilik mandi, pengantin lelaki berbisik kepada isterinya:

“Isteriku, dia adalah banduan yang melarikan diri dari penjara. Lihat saja baju yang dipakainya, dia mungkin sudah lama dipenjara dan tentu sudah lama tidak menyentuh wanita. Dari cara aku lihat dia mencium lehermu, dia ingin melakukan hubungan seks denganmu, jangan menolak, jangan mengeluh, lakukan sesuai dengan keinginannya,berikan kepuasan.

PANASS !! PEMUDA PAS YANG GILA BU**T BAGI ALASAN SEBAB APA KAHWIN 11 KALI [VIDEO]




Masih ingatkah lagi dengan seorang pemuda Pas yang berkahwin 11kali untuk memuaskan nafsu tu ?? Kali ni Akhbar tabloid Metro berjaya membuat temubual eksklusif bersama ostad Pas kaki temberang ni..Saksikan video dibawah..




Klik sini untuk membaca tentang penipuan ostad kasanova ni

HOT !!! AWEK CUN YANG MAKIN DI GILA RAKYAT JEPUN





Oku Manami atau biasa dipanggil Maachan atau Manamana, Lahir 22 November 1995 di Tokyo, Jepun. Dia adalah seorang penyanyi idola Jepun. Ia merupakan bekas anggota pasukan B dari kumpulan idola Jepun AKB48, dan merupakan salah satu anggota subgrup Honegumi dari AKB48 tahun 2007.

Tahun 2010, ia berperanan dalam dorama Majisuka Gakuen, sebagai Manamana. Tahun 2011, Oku Manami mengumumkan pengunduran dirinya dari AKB48 dalam sebuah pentas kelulusan tarikh 8 April. Dalam blognya dia menyatakan akan lebih fokus pada pelajaran. Ia berjanji kepada para penggemarnya bahawa ia akan kembali lagi dalam dunia hiburan.

PANASS !!! ABBY KENA TITIK LAGI ??




Di saat puluhan juta jemaah haji sedang berwukuf di padang Arafah yang merupakan salah satu daripada rukun haji, rakyat Malaysia dikejutkan dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Abby Abadi mengenai daging korban. Bekas penyanyi yang pernah mengangotai kumpulan Elite dan pelakon dram bersiri Gerak Khas itu dilaporkan mengeluarkan kenyataan di laman twitternya yang mempertikai sembelihan korban sebagai membunuh binatang.

“Jika tidak mahu berkorban untuk memperjuangkan agama (Islam) tapi melakukan korban untuk lembu dan sebagainya, itu tidak dikira korban, itu dikira (sebagai) membunuh binatang” katanya.

Namun apabila majoriti pengikutnya mempersoalkan kenyataan tersebut, Abby di lihat cuba mengalihkan persoalan pokok yang dibangkitkan dengan mengatakan dia hanya sekadar ingin berkongsikan ilmu. Selanjutnya Abby turut mengaitkan isu tersebut adalah merupakan terjemahan dari Surah Al-Maidah yang dikupas oleh Ketua Jabatan Syariah Kias, Nilam Puri, Zulkarnain Husin.

PANASS !! SIFAT PEMBANGKANG SEPERTI BABI JUMPA LUMPUR TELAH DIDEDAHKAN !!!


sifat pembangkang yang sama macam menatang haram ni
Kita sering kali dimomokkan dengan cerita dongeng pembangkang kononnya kerajaan pusat terlalu banyak memberi subsidi kepada penjana tenaga bebas (IPP) dan konsensi lebuh raya seolah olah menyamun wang rakyat untuk mengkayakan kroni..

Hampir di setiap ceramah pembangkang, pemimpin PR begitu ligat memutar belitkan cerita berkenaan isu IPP dan dalam masa yang sama berjanji akan memansuhkan TOL di seluruh Malaysia..

Tetapi tahukah anda bahawa kerajaan yang dipimpin oleh pakatan rakyat sebenarnya mempunyai saham yang begitu banyak dalam syarikat yang mengendalikan IPP dan konsensi lebuhraya..

Pekara ini didedahkan sendiri oleh Ketua Pemuda Umno YB Khairi beberapa hari lepas di lobi Parlimen.Dalam kerancakkan pembangkang mengkritik kebobrokan kerajaan berkenaan isu IPP dan TOL yang dlihat untuk mengkayakan kroni..

PANASS !!! DAP BEKAP POK NIK TERUS DAPAT ANUGERAH !!




Happy sungguh Pok Nik bila DAPigs bela dia di Parlimen hari tu.. Siap hantar surat penghargaan lagi kat Antony Loke..

Seperti yang boleh korang tengok, dalam surat berkenaan Pok Nik siap kutuk Umno kononnya tak boleh diharap untuk jaga Islam..

Apakah Pok Nik bermaksud bahawa Antony Loke dan DAP boleh jaga Islam?

Kalau Pok Nik maksudkan membela dia dalam Parlimen tu dianggap sebagai menjaga Islam, otak Pok Nik memang dah nazak..

Kalau gua, dah lama gua recycle kan orang tua nyanyuk tu di Kelantan beb.. Simpan pun buat merosak je.. Bau tungkik!!!

MPP online

PANASS !!! AKSI LUC@H ANJING TERHADAP TUANNYA YANG HOT !!




Anjing adalah bintang jenis binatang yang paling dapat berteman dengan manusia, perilaku unik dan lucu mereka membuat sebahagian manusia berminat untuk memeliharanya. Sifat anjing yang mempunyai karakter berkhidmat pada tuannya banyak di gunakan untuk pelbagai keperluan manusia, manusia biasa menggunakan anjing untuk memburu, menarik kereta salji, digunakan sebagai binatang pengesan dan lain sebagainya. Anjing juga sering dipelihara sebagai hobi dari dipelihara, bahkan ada anjing juga yang dipelihara sebagai pemuas nafsu liar perempuan yang mencari sensasi hubungan seks bukan dengan manusia.

Friday, 26 October 2012

ABBY ALBODY - TENGAH NAK SEMBELIH LEMBU WAJIB NIAT BERJUANG SOKONG PAS BARU TAK SEKSA BINATANG ??




Paroh paroh dah si Abby ni..Mana ayah pin dalam pas yang ajar pun aku taktau..Ada ka patut kata kalau tak berkorban untuk perjuangkan agama, ibadah korban yang dilakukan hanya sia-sia...

kalau kita sembelih lembu untuk ibadah korban, tapi tak memperjuangkan agama.., ibadah kita tak diterima dan kita hanya dikira sebagai membunuh lembu tu..

MTK nak tanya Abby pulak, kalau ada peserta ibadah korban tu nak buat akikah untuk anaknya dikira macamna pulak ?? contohnya ambil beberapa tompk @ bahagian untuk disedekahkan separuh, separuh lagi untuk jamuan..

KERANA KEMURAHAN HATI KHALID MENDERMA BAS MEWAH, ANWAR KUTTY HADIAHKAN NOBEL MB PALING CEMERLANG BUAT KHALID ?!!!



Adeehh !! Lawak tenuk apa Anwar buat sempena hari raya haji ni..Duk tak duk pi bagi Anugerah MB Paling cemerlang ni kat Khalid ni..

Wei Anwar, hang tak tau ka Unisel rugi hampir RM35juta, Ambil alih hutang Talam kat RM400Juta, agenda politik PKR Selangor "TAWAS" berapa juta rugi sebab kos pengurusan lebih dari hak untuk rakyat..

Macam ni ka hang kata MB paling cemerlang ?? Atau sebab dia hadiahkan hang Bas Mewah untuk hang ronda 1Malaysia sebab tu hang bagi dia anugerah??

Pasal pembelian Bas Mewah tu pun Khalid tergagap gagap nak jawab, sampai terpaksa kencing kata bas yang kononnya disewa tu dari duit poket sendiri..Alih alih terdedah jugak yang Bas Mewah tu sebenaqnya milik Khalid..

NAH !!! KETUA PEMUDA UMNO KEDAH BAGI SETEPEK KAT MUKA AZIZAN




Ketua Pemuda UMNO Kedah, Badrol Hisham Hashim telah mengetuai satu sidang akhbar yang di lakukan Pemuda BN di bangunan MCA Alor Setar bagi mendesak Menteri Besar Kedah, Azizan Razak jujur memperjelaskan laporan audit Kedah yang menunjukan kerugian besar yang di alami kerajaan melalui Syarikat Kedah Corporation Berhad (KCB), syarikat milik penuh Perbadanan Menteri Besar kedah (PMBKed) di dalam pelaburan projek Pembalakan dan Peladangan Papua New Guniea.

Selaku Pengerusi KCB, mustahil bagi Azizan Razak tidak tahu menahu langsung tentang projek berkenaan sedangkan kos pembayaran tuntutan pengurusan melebihi RM10,000 perlu melalui Mensyuarat Ahli Lembaga Pengarah di mana Azizan Razak turut berada.

Badrol Hisham turun mendesak Azizan Razak, selaku Pengerusi KCB memperjelaskan dengan jujur siapa yang membenarkan bekas CEO KCB, Akashah Ismail dan rombongan ke London untuk membuat pinjaman RM134 juta (USD44 juta) dari agensi pinjaman kewangan London, Capital Investment Agency.

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL ADHA




Selamat Hari Raya Korban MTK ucapkan kepada semua umat Islam. Khususnya bagi masyarakat Malaysia yang meraikan hari raya korban hari ini. Kita selaku umat Islam harus lah meraikan hari raya ini dengan ibadat-ibadat yang bermanfaat iaitu melakukan ibadah korban bagi yang berkemampuan.


Ahamdulillah, keluarga MTK masuk lagi 2 tompok untuk lembu korban tahun ini..Tahun lepas pun masuk 2 tompok jugak..InsyaAllah jika dilimpahkan rezeki oleh Allah SWT, tahun depan boleh lah buat lagi..

Jika diteliti, banyak kelebihan dalam melakukan korban ini antaranya memberi peluang kepada golongan fakir dan miskin serta yang kurang berkemampuan untuk turut merasai nikmat di hari raya dan merapatkan ukhwah persaudaraan kita sesama manusia.


Tak lupa juga kepada jemaah jemaah haji Malaysia yang sedang menunaikan fardu haji di Mekkah,Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha dan selamat menunaikan ibadah Haji..

SERAAM !!! KOLEKSI VIDEO PALING MENYERAMKAN DIDUNIA



Huh !! Boleh tahan seram jugak makhluk makhluk entiti ni..Buat Pembaca bujang yang tak balik kampung beraya dengan keluarga tu elok eloklah pandang kiri kanan..hehe..Mana nak tau kot kot depa ada kat sebelah..

Thursday, 25 October 2012

BIAQ BETUI @Keris7Lok !!! ADA KETUA BAHAGIAN UMNO DI KEDAH NAK BELOT ?? SAPA TU ??


Terkejut jugak MTK baca dari blog Keris7Lok pasal ada Ketua Bahagian nak belot dengan UMNO..Mana punya cerita la si Keris ni kutip..MTK duk Kedah tau la macamana Ketua Ketua Bahagian kat sini..Ntah boleh percaya ka tak kawan dia yang duk cerita tu..Depa semua la ni dah bersatu mana ada nak belot belot dah..Jom kita baca apa yang sahabat saya  tulis kat bawah ni..

Berdesing telinga Keris bila dapat berita tentang seorang Ketua UMNO Bahagian di Kedah. Tengah hari tadi Keris keluar makan dengan rakan daripada utara yang juga merupakan seorang yang sangat setia kepada UMNO.

Menurut beliau, masalah di Kedah tidak banyak tetapi masalah paling besar adalah masalah ketua bahagiannya sendiri. Pada mulanya Keris kata "Biasalah bro, kadang-kadang cerita orang nak jatuhkan orang ni banyak". Tetapi setelah mendengar cerita penuh, terus Keris membuat panggilan kepada beberapa pihak tertentu di Kedah.

PANASS !!! TERA TU LA AKAI PUAK PUAK LEBAI PAS KEDAH?? #TUKARKEDAH



HIASAN

Seronok MTK tengok puak puak troopers Pas Kedah duk kelepiaq nak tutup bau bangkai hat depa buat tu dengan duk ungkit cerita pemerintahan zaman dulu dulu..Apa motif hampa buat lagu tu ?? Nak tunjuk kata Laporan Audit 2011 tu tak betui ??

Awat tak ungkit zaman pemerintahan Tan Sri Syed Nahar ka , zaman Tan Sri Syed Omar ka..Tak pun ungkit dari zaman MB Kedah yang mula mula dulu..Macam budak budak asuhan Pasti ja duk lawan ungkit..BODOH Piang..

Sebelum ni hampa duk seronok sangat kata negeri negeri yang ditadbir oleh kerajaan pr bersih dan cemerlang..Tapi yang duk tak duk pi kelupoq pasaipa ?? Takut kolam duit hampa nak kena kambuih ??

Nak tergelak jugak baca statement bodoh setpol mb pasai projek kat POPUA POPUA tu..Dia kata untung rugi ni pekara biasa dalam bisness, bukan senang macam nak buat bisness goreng pisang tepi jalan..

Oit setpol dan geng2 troopers Pas, hat rugi tu duit rakyat la bukannya duit tabung milo Pas atau duit bapak hang..Duit tabung milo hampa tu sekupang pun tak bawa keluaq untuk bayaq hutang kerajaan negeri..Semua hutang hutang tu kerajaan negeri pakai duit rakyat..Jangan duk kata Pas tanggung, Ya memang Pas mentadbir tapi segala ongkos tu bukan hak milik Pas..

PANASS !!! ROZITA CHE WAN MANGSA TERBARU WARTAWAN HIBURAN NI ??




Kalau tak salah aku dulu ramai jugak artis kena dengan wartawan ni, piere andre, fasha sandha, anzalna & neelofa..Dan wartawan ni jugak penah serang kat rumah sampai kereta kena baling cat..pastu kena baling dengan bangkai ayam..Kini giliran RCW mangsa terbaru wartawan ni nak balun..

Jom ikuti apa yang ditulis oleh wartawan Mynewshub

Minggu lalu, dunia hiburan dikejutkan dengan pengedaran sekeping gambar bogel pelakon cantik, Rozita Che Wan yang tersebar luas di internet.

Namun demikian, Rozita sudah menafikan gambar itu adalah miliknya. Dia menyatakan terdapat tiga kemungkinan yang ada pada gambar berkenaan.

Pertama gambar itu sudah di ‘super impose’ kedua mungkin ada pelanduk dua serupa yang sama wajah sepertinya.


CELAKA !!! GURU TADIKA YANG TAK ADA HATI PERUT !!





BEIJING – Seorang guru prasekolah didapati mendera muridnya dengan menampar serta menendang mereka berkali-kali.

Perbuatan kejam itu terbongkar selepas aksi guru terbabit dirakam kamera litar tertutup (CCTV) yang dipasang di sebuah pusat pendidikan di Taiyuan, utara Shanxi.

Melalui rakaman video selama 30 minit itu, guru terbabit dilihat menampar empat muridnya lebih 120 kali apabila mereka gagal menjawab soalan diberi.

Insiden itu disiasat selepas seorang daripada bapa murid terbabit – cuma dikenali sebagai Han kehairanan apabila muka anak perempuannya merah dan bengkak. Media semalam melaporkan, Han pergi bertemu pentadbiran prasekolah berkenaan dan menuntut untuk melihat rakaman CCTV di situ.

Menurut Han, melalui rakaman berkenaan, dia melihat anaknya serta tiga kanak-kanak lain menjadi mangsa dera seorang guru.

GEMPAR !! PENDUDUK KAMPUNG JUMPA POCONG ?


HIASAN

KERIAN - Penduduk kampung tersusun Raja Bashah Kuala Kurau, di sini gempar dengan gangguan kelibat lembaga berkain putih atau dikenali sebagai hantu ‘pocong’ sehingga menyebabkan sebahagian besar mereka takut keluar rumah terutama waktu malam.

Seorang saksi kejadian, Mohd Desa Ahmad, 52, berkata, cerita kewujudan hantu itu mula tersebar di seluruh kampung sejak tiga bulan lalu apabila sebanyak tiga kes penemuan lembaga berkenaan dilaporkan sehingga kini.

Menurutnya, pengalaman terserempak dengan lembaga menyerupai hantu pocong benar-benar memberi igauan buruk setelah sebelum ini menganggap dakwaan beberapa penduduk sebagai tidak berasas.

“Kejadian itu berlaku semasa saya sedang mengambil angin di luar rumah baru-baru ini dan tercium bau aneh seakan-akan bau tanah kubur sewaktu sedang menghisap rokok.

PANASS !! KEKAYAAN YANG DIMILIKI OLEH PELAKON FILEM DEWASA

Pehh, tak ku tahu pulak industri macam ni kat US boleh jadi jutawan..Kaya kaya pulak tu pelakon filem dewasa depa..Jom kita tengok sapa pelakon filem dewasa paling kaya..Nasib baik aku tak pernah tengok depa ni dalam tv..




Wednesday, 24 October 2012

2 MB YANG SAKIT NI DISARAN BERTANDING LAGI 2 PENGGAL




Menjelang PRU ke-13 yang dijangka berlangsung tidak lama lagi, kita sering disogokkan dengan spekulasi mengenai calon-calon yang bakal bertanding di Parlimen dan DUN di seluruh pelosok negara.

Pun begitu, selepas PRU tamat, kita sebok pula mendengar beberapa Ahli Parlimen dan ADUN yang meninggal dunia, sakit teruk dan sering keluar masuk hospital.

Bagi yang meninggal dunia, saya tidak kisah sangat memandangkan ajal maut itu di tangan Allah SWT. Tapi yang agak menyakitkan hati apabila melihat mereka-mereka yang sering uzur dan keluar masuk wad hospital.

Apatah lagi sekiranya individu yang sering keluar masuk wad itu merupakan seorang yang memegang jawatan penting dalam pentadbiran sesebuah kerajaan.

Dalam hal ini, saya berpendapat bahawa dua Menteri Besar PAS di Kelantan dan Kedah merupakan “juara” yang sering menyusahkan rakyat dengan masalah kesihatan mereka.

MALUNYA !! SETPOL MB KANTOI TAK SUDAH SUDAH !!




Mungkin kerana terlalu percaya dan mendewa-dewakan Anwar Ibrahim, PAS kini dilihat telah terpengaruh sepenuhnya dengan sifat suka berbohong kepada rakyat yang ada pada Ketua Pembangkang itu.

Terbaru di Kedah, bagi menyembunyikan kepincangan dan kebodohan PAS mentadbir negeri itu, Setiausaha Politik Menteri Besar, Sanusi Mohd Nor sanggup berbohong kepada media demi menyelamatkan leher bossnya, Azizan Razak, dari terus “disembelih”.

Laporan Audit 2011 baru-baru ini menjelaskan bahawa anak syarikat Perbadangan Menteri Besar Kedah (MBI), Kedah Corp Berhad (KCB) telah meminjam sebanyak RM134 juta dari sebuah agensi berpengkalan di London untuk membeli 70 peratus kepentingan dalam Mas Incorporated (PNG) Ltd.

Syarikat itu memperolehi kawasan pembalakan di negara Papua New Guinea.

Menurut laporan itu lagi, firma Capital Investment Agency yang meminjamkan wang tersebut kepada KCB, bagaimanapun telah membatalkan pinjaman tersebut pada Januari 2010 disebabkan risiko tinggi pada pelaburan anak syarikat MBI itu.

EMPANGAN AIR SELANGOR HAMPIR KONTANG !!!




KUALA KUBU BHARU – Jumlah kapasiti air mentah di Empangan Sungai Selangor dekat Jalan Kuala Kubu Bharu ketika ini hanya tinggal kira-kira 56 peratus sahaja.

Ia kira-kira separuh daripada kapasiti sebenar empangan itu iaitu sebanyak 235 juta meter padu.

Perkara ini dinyatakan sendiri Ketua Pegawai Eksekutif Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN), Datuk Teo Yen Hua ketika mengiringi lawatan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin pagi tadi.

Yen Hua menambah, kapasiti air Empangan Sungai Selangor hanya bergantung kepada tadahan hujan sahaja.

Kata beliau, sekiranya, hujan tidak turun dikawasan sekitar empangan, kapasiti air dalam empangan tidak akan bertambah.

” Nak kata air mentah cukup untuk kegunaan masa depan, itu tidaklah.

“Kajian yang dibuat pada tahun 2000 juga dan yang terbaru tahun 2011, memang tidak ada sumber air mentah lain selain di empangan ini,” kata Yen Hua.

PANASS !!! APA KAITAN HARI RAYA KORBAN DENGAN SI KAFIR DAP ??



Dap telah menjadikan 13 Mei 1969 sebagai hari raya korban bagi mereka untuk menghapuskan orang Melayu di Kuala Lumpur..Masih ingatkah anda dengan peristiwa hitam ini ?? Saksikan ceramah YB Zulkifli Nordin yang bercerita tentang kebangsatan DAP..

AZIZAN - LEBIH BAIK PILIH LEMBU DARI SELAMATKAN RUMAH ALLAH ??



Sekali lagi Azizan Razak dan konco-konconya hilang teloq untuk berhadapan isu tanah wakaf Madrasah Salihiah pada pagi tadi setelah gagal hadir ke Mahkamah Alor Setar untuk perbicaraan kes menghina mahkamah kerana melanggar injunksi yang di failkan pihak plaintif Madrasah Salihiah pada 06 Mei 2012 yang lalu bagi menghalang sesuatu tindakan keatas Tanah Wakaf Khas dan Madrasah berkenaan sebelum keputusan mahkamah di keluarkan.

Setelah kegagalan Azizan Razak menghadirkan diri ke mahkamah perbicaraan telah di batalkan dan kes berkenaan telah di tunda buat kali yang terakhir pada 19 November 2012 ini.

Apa yang paling mengejutkan di sebalik kegagalan Azizan Razak menghadirkan diri ke mahkamah adalah kehadiran Azizan Razak bersama konvoinya ( selepas 1 jam keputusan kes mahkamah berkenaan di tunda ) ke Majlis Penyerahan Lembu-Lembu Korban di stadium tertutup Suka Menanti yang terletak hanya bersebelahan dengan kompleks Mahkamah Alor Setar.

GEMPARR !! VIDEO JELMAAN YANG DITAKUTI SELURUH RAKYAT JEPUN




Inilah sebuah video yang mengemparkan dunia maya di Jepun baru-baru ini. Sebuah video kehadiran jelmaan hantu perempuan yang begitu nyata.


Video yang mengambil masa 5 minit 15 saat dan sudah disaksikan 119,250 itu, menunjukkan kegiatan sekumpulan anak muda Jepun sedang mengadakan pesta makan-makan di sebuah restoran, namun pesta tersebut berubah menjadi seram setelah seorang dari mereka merasakan sesuatu yang ganjil. Ia pun menunjukkan tanggannya ke arah seorang perempuan berwajah pucat yang sedang duduk sendirian.

Tuesday, 23 October 2012

NEGARA SEKULAR !!! APEK CELAKA NI MEMANG JAHANAM !!!




Percubaan Lim Kit Siang untuk memecahbelahkan umat Islam dengan berdegil ingin memaksa tafsiran Negara Sekular terhadap Malaysia meletakkan PAS di dalam dilemma.

Konon, Kit Siang ingin menimbulkan keraguan umat Islam terhadap UMNO dengan mengulangi kenyataan Tunku Abdul Rahman bahawa Malaysia adalah Negara Sekular. Namun, Kit Siang lupa bahawa Tun Mahathir, Tun Abdullah dan Datuk Seri Najib telah menegaskan bahawa Malaysia adalah Negara Islam.

Justeru, jika kenyataan seorang Perdana Menteri perlu diambil kira, kenapakah kenyataan tiga Perdana Menteri lain perlu ditolak?

Lagipun, apakah sesebuah konsep pentadbiran itu boleh dijelaskan dengan hanya satu kenyataan? Sedangkan, yang lebih penting dalam menerangkan konsep pentadbiran adalah dengan melihat kepada perlembagaan serta landskap kehidupan masyarakat secara keseluruhan.

TUDIAA !! AZIZAN RAZAK DUK MAIN ACI SEMBUNYI LAGI KA PASAL AUDIT ??




Penemuan Audit Lemah, SUK & PAS Berbalah, Di Mana MB Kedah?

Kita sedia maklum bahawa Laporan Audit 2011 Negeri Kedah memaparkan penemuan yang amat mengejutkan.

Antara penemuan paling ‘hebat’ ialah bagaimana 5 kontraktor perumahan yang tidak berdaftar dan dimiliki oleh individu yang mempunyai talian kekeluargaan boleh dilantik, yang mana rekod kewangan bagi kerja-kerja yang dilakukan mereka pula adalah tidak lengkap, meragukan serta tidak tepat, di mana dikhuatiri terdapat penyelewengan apabila menunjukkan tuntutan berulang manakala sebahagian daripada tuntutan tersebut pula menunjukkan kerja bagi rumah-rumah yang tidak wujud.

Kerajaan negeri juga ternyata hilang kawalan apabila beberapa projek yang berisiko tinggi seperti Projek 99 East di Langkawi yang kerugian kerana cuai akibat melanggar perjanjian serta Projek Pembalakan Dan Perladangan Di Papua New Guinea yang telah diteruskan tanpa pemantauan sehingga membolehkan seorang Pengarah Urusan membuat pinjaman puluhan juta USD dari syarikat luar negara tanpa perjanjian pinjaman yang lengkap serta tanpa kelulusan Lembaga Pengarah.

Malah, kerajaan negeri juga telah mengabaikan tanggungjawab sebagai kerajaan Islam sehinggakan Jawatankuasa Pemberian Sijil Halal telah tidak bermesyuarat langsung dalam tahun 2011 dan semua sijil halal yang dikeluarkan telah diluluskan oleh Yang DiPertua tanpa dibentangkan kepada Jawatankuasa sepertimana prosedur yang ditetapkan.

PANASS !!! AWEK MANA NAK TUNJUK NENEN KAT GUAN ENG ?? [video]




Kezaliman rejim Guan Eng telah menyebabkan peniaga wanita dibawah sudah hilang kewarasan dan pertimbangan. Rakyat nak cari makan pun susah di P.Pinang ni sejak Guan Eng memerintah.Dulu masa BN memerintah, tidak pula berlaku keadaan sehingga macam ini.

Ringkasan yang aku boleh ceritakan dari video dibawah ialah mereka ni merupakan penjaja yang dah tak tahan sangat dan sudah hilang sabar dengan tindakan penguatkuasa
Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) di bawah telunjuk Guan Eng yang tak habis-habis 'mengganggu' mereka ini berniaga.

PANASS !!! SANUSI SETPOL MB KEDAH DI GELAR BODOH DAN PENIPU OLEH BLOGGER PR !!! HAHA #TUKARKEDAH



Kenyataan Sanusi beberapa hari lepas dalam FB dan portal Malaysiakini terus jadi bahan kritikkan oleh beberapa blogger pro pr yang berangapan otak setpol terlalu bodoh sebab kenyataan sebegitu terserlahlah lagi pembohongan Pas Kedah yang di tutup rapat oleh Sanusi..

Yang tak boleh tahannya Blogger pr ni pun kata babi dan lembu pun boleh terbang seirama bila baca penjelasan sanusi dengan laporan audit sebenar...Hahahah..Malu gila...Nah Sanusi setpol, hang baca sendiri apa yang geng hang tulis dalam blog depa kat bawah ni..Bukan aku tulis tau tapi blogger pro pr yang tulis..Depa pun malu dengan JAWAPAN BODOH HANG..Hahahaha..


KANTOI !! SANUSI SETPOL DAN BLOGGER PAS DI SAHKAN KOTE LEMBIK ?? #tukarkedah


Sampai ostolia depa pi..sakan sungguh

Pertama sekali aku ingin ucapkan terima kasih selagi kepada barisan blogger Pas Kedah @Kedahla yang aku tau selama ni memang panas hati dengan geng geng TMK termasuk aku sebab sebelum ni aku banyak kali dah dedah siapa tulang belakang disebalik blog tu klik sini ..

Tapi macam biasalah, puak puak militan ni nama ja Islam, padahal perangai serupa setan jugak..Buat salah tapi tak mau mengaku last2 tuduh orang lain fitnah depa...Bila kantoi balah dalam Facebook mula lah block sebab takmau tanggung malu dengan soalan soalan panas yang akan ditanya..

Lepas aku bongkar siapa pemilik blog Kedahla, si Zulkifli Yahaya yang juga Timb YDP Pas Alor Star merangkap ketua unit Urusetia Penerangan Pas Kedah terus block aku dalam Facebook..


TUDIAA !!! AWEK BERBAJU KURUNG GARU BADAN SAMBIL BERBOG3L ??



Dalam Video diatas kelihatan seorang awek yang terkena penyakit gatal satu badan kelihatan mengaru hingga terpaksa berbogel..

Monday, 22 October 2012

TUDIAA !!! ARTIS MELAYU PAKAI BAJU ADA LAMBANG SALIB ?





KUALA LUMPUR – Aktres Tasha Shila mempersoalkan kewajaran pihak-pihak tertentu yang menimbulkan cerita adanya simbol salib pada baju yang dipakainya ketika majlis pelancaran tema pakaian ‘fairy tale’ untuk Anugerah Skrin 2012.

Pada majlis itu, beberapa orang artis wanita telah mengadakan peragaan pakaian di atas pentas termasuklah Tasha Shila.

Dalam peragaan tersebut, Tasha dilihat telah memakai ‘dress’ labuh rekaan Hazwani Omar dengan jelas menampakkan simbol salib di depannya.

Dengan ‘hadirnya’ simbol yang melambangkan agama lain, Tasha dan pereka pakaian itu dilabelkan sebagai insan yang tidak sensitif dengan perasaan umat Islam.

HARAKAH BACUL !! TAKUT NAK DEDAH LAPORAN AUDIT SEBENAR NEGERI PAKATAN




Terpampang di dada “tabloid” yang menjadi lidah rasmi PAS, Harakah, dan di laman webnya, Harakahdaily, tentang pembentangan laporan audit negeri Pakatan Haram yang kononnya mendapat “penarafan baik dan memuaskan”.

Antara yang dikatakan mendapat pengiktirafan tersebut adalah Kerajaan PAS Negeri Kedah yang kononnya juga begitu cemerlang menguruskan hal ehwal perbelanjaan di negeri itu tanpa sebarang penyelewengan.

Sungguh loya anak tekak saya bila membaca pembohongan demi pembohongan yang disampaikan kepada pak-pak lebai PAS yang sering tertipu dengan permainan politik jijik parti yang kononnya “paling Islamik” itu.

Saya percaya, Azizan Razak pastinya akan mengurut dada melepaskan nafas lega membaca laporan Harakah itu.

Tapi saya juga yakin bahawa Menteri Besar Kedah itu berkemungkinan besar sesak nafas ketika membaca laporan audit yang jelas menunjukkan kelemahan demi kelemahan pentadbirannya menguruskan wang rakyat Kedah.

TERPANASS !!! BLOG PENCACAI MAHAFITNAH KANTOI LAGI !! HAHAHA



Pink Lady fitnah Puan C kat blog kaki fitnah ni laaa....heh!
Rakan Blogger Duke of Umno terus membogelkan kerja kerja jahat dan fitnah yang amat keji dari blogger yang berjawatan besar dalam Pas Kedah..

Baru-baru ni, aku ada terbaca satu entry posting kat blog pro-PAS, Kedah La, berkaitan dengan seorang pemimpin UMNO (perempuan) yang dikatakan kacau keluarga seorang surirumah bergelar "Pink Lady". Sila klik di sini untuk baca entry tu...

Ini adalah report yang dibuat oleh Pink Lady tu...

Report Polis yang aku percaya tuduhan palsu dan tidak benar...boleh didakwa ni..!
Dari ciri-ciri pemimpin UMNO tu (aku namakan dia sebagai "Puan C"), aku dah dapat tangkap pasal kes ni, siapa Pink Lady tu, siapa suami Pink Lady tu, dan siapa Puan C sebenarnya. Aku investigate case tu...

Hasilnya, aku dapat report polis ni...


PAS KELANTAN GADAI TANAH PENDUDUK UNTUK SYARIKAT LUAR ?



Sudah beberapa hari berlalu sejak Laporan Ketua Audit negara bagi Tahun 2011 selesai dibentangkan, malah ramai yang telah maklum perihal Kerajaan PAS Kelantan telah meluluskan tanah seluas 716.8 ekar (286.72 hektar) tanpa mengikut prosedur yang betul di Lembah Sireh, Kota Bharu.

Tanah tersebut merupakan tanah milik kerajaan negeri dan tanah milik penduduk, telahpun ditukar hak miliknya kepada Syarikat Liziz Standaco Sdn Bhd untuk tujuan projek Pembangunan & Pengindahan Tebing Sungai Kelantan (PTSK) yang membabitkan keseluruhan nilai pelaburan berjumlah RM2 bilion.

Sebagai balasan, sepatutnya syarikat swasta tersebut perlu memberi sumbangan kepada negeri dalam bentuk menyiapkan keseluruhan projek pembangunan termasuklah sebuah masjid, 130 buah gerai, dua buah jambatan serta banyak lagi projek lain.

Berdasarkan laporan Audit 2011, jelas sekali terlampau banyak kelemahan dalam penganugerahan tender projek ini malah banyak lagi projek yang belum dilaksanakan. Sedangkan segala projek-projek di PTSK Lembah Sireh itu sepatutnya sudah siap sejak bertahun-tahun lalu.

Persoalannya, bagaimana mungkin kerajaan negeri sewenang-wenangnya melepaskan hak milik tanah kepada syarikat pemaju tersebut tanpa meminta jaminan yang sepatutnya? Kenapa Kerajaan PAS Kelantan tidak mengambil tindakan susulan terhadap syarikat swasta terbabit berikutan kelewatan dan kegagalannya menyiapkan projek PTSK?

HOT !! FAUZIAH TORON DAH LA PENIPU KAKI FITNAH PULAK TU !!



Kalau tidak menipu, bukan Pakatan Rakyatlah namanya. Hidup mati PR sememangnya bergantung kepada sehebat mana mereka menipu rakyat dengan menjual fitnah dan janji-janji kosong. Setakat ini, beberapa rangkaian PR telah beberapa kali kantoi menipu antaranya SUARAM dan BERSIH.

Penipuan SUARAM telah memaksa Cynthia Gabriel menelan kembali kahak hijau pekatnya dan menafikan adanya perbicaraan kes pembelian scorpene dan mengakui bahawa kisah sapina yang digembar-gemburkannya hanyalah pembohongan.

BERSIH pula telah membodohkan diri sendiri apabila si paria Ambiga Sreenavesan begitu teruja ingin mengampu Mat Salleh, mengkhianati negara sendiri dan menjual maruah diri dengan menyembah Australia memohon agar negara itu ‘menjajah’ Malaysia secara tak langsung, melalui campurtangan dalam proses PRU. Australia bagaimanapun menolak permintaan Ambiga atas alasan permohonan tersebut dibuat berdasarkan dakwaan yang tidak berasas setelah dibandingkan dengan fakta dan angka PRU yang lalu.

LAWAK MAHFUZ !!! SRP PUN TAK LEPAS ADA HATI NAK JADI PM



Kesian orang orang Pokok Sena yang undi si Mahfuz ni, kelulusan tak lah tera mana sangat pun tapi dia punya gebang tu mengalahkan orang berjawatan Presiden.. Kelulusan yang duk ada tu pun ada hati nak jadi PM..hahahaha buat malu orang Pokok Sena saja..

Dulu sat nak jawatan MB, la ni kaleh nak jawatan PM pulak..Agaknya Anwar janji apalah kat mamat ni kan..

TUDIAAA !! JANGAN TENGOK VIDEO NI KALAU ANDA LEMAH SYAHWAT





Perghhh!!! Aku tak dapat bayangkan macamana rasanya kalau jadi macam ni... segheriau pun ada..Setiap sukan mesti ada risikonya tapi nak buat macamana dah sukan ni yang depa pilih..

Sunday, 21 October 2012

TUDIAA !!! APA PAK LEBAI PAS BUAT DENGAN PADERI TU ?


Tudiaa pak lebai Pas duk berdoa apa tu dengan paderi ?? Apa agaknya puak Pas tu buat dengan paderi? Nak berkawan, nak suai kenal tu tak kisah la. Tapi siap berdoa pulak tu.. memang pelik tahap gaban la kan. Tuhan orang kristian ni  sama ka dengan Allah ??

Mungkin bagi penyokong Pas mereka terima jika orang kristian mengunakan kalimah Allah sebab Anwar celaka Ibrahim dah jual kalimah Allah kat depa..Pok Nik pun setuju..Khalid gereja pun dah benarkan So gambar ni boleh menceritakan segalanya..Apakah ini namanya Pluralisme yang Anwar Ibrahim perjuangkan tu?

BLOG PAS KEDAH SI "BODOHLA" MAI SAT BACA PASAL KCS YANG HAMPA DUK HENTAM TU


Entry "bodo mengheput" yang terpaksa ditulis di blog Zul Ya...

Kepada barisan barisan penulis blog kedahla tu mai baca sat, lebih2 lagi si botak enggang qadha dengan tok senapi tu yang duk buta perut hijau yang tak habis habis pertikai bidang KCS dengan cara politik gampang pas laknatullah ni..

Aku gelak besar bila baca entri blog upahan PAS, Kedah La, yang dipercayai milik Zul Yahya dan ditulis oleh Enggang Qadha, bertajuk "Rasli ni barua UMNO? Lepas laporan Audit babitkan penyelewengan orang Rasli... pikiag ambiklah!".

Memang lawak la mamat yang diupah Zul Yahya ni. Bodo megheput kata orang Kedah! Tapi pasal Zul Yahya suruh tulis belasah Datuk Rasli, maka dia pun tulis la dengan gaya IQnya yang cetek dan tidak rasional...heh! Kesiannn...

Rasanya, depa pun tak tau KCS tu apa dan apa bidang kuasa depa. Dan aku yakin, depa pun tak tau bidang kuasa MB tu lagu mana....heh!

KCS tu bawah DYMM Sultan, sebuah badan eksekutif yang boleh dikatakan tertua di negara ni dan tidak ada kena mengena dengan sebarang fahaman politik. KCS ni depa melaksanakan dasar kerajaan sebagaimana yang ditentukan oleh MB...

Untuk pengetahuan hangpa, jawatan SUK ni pulak dilantik oleh DYMM Sultan setelah mendapat nasihat MB. Alaaa..macam jawatan Ketua Hakim Negara laaa...dilantik DYMM Agong atas nasihat PM..lebih kurang lagu tu la..

SUK adalah jawatan di dalam Kerajaan Negeri, di mana dia diberikan sebuah kerusi setaraf exco dalam sidang DUN. Satu lagi jawatan yang dapat kerusi macam tu ialah SFO atau State Financial Officer. Kedua jawatan ini adalah wakil kuasa eksekutif DYMM Sultan dalam sidang DUN..

4 JUTA PENDUDUK LEMBAH KELANG BAKAL DI SERANG PENYAKIT ARSENIK



Kerajaan PR Selangor tidak lagi boleh menafikan bahawa negeri itu bakal mengalami krisis bekalan air yang buruk dalam masa terdekat apabila bukti-bukti kukuh mengenai kekurangan air di empangan-empangan didedahkan. Sebelum ini mereka cuba meremehkan isu tersebut konon mainan politik Barisan Nasional, tetapi nada mereka kemudiannya berubah dan cuba meyakinkan rakyat bahawa mereka punya strategi sendiri untuk menanganinya.

Antaranya, melakukan pembenihan awan dan menggunakan air dari bekas lombong untuk menampung keperluan di Lembah Kelang. Ini dinyatakan sendiri oleh exco kerajaan negeri Selangor, Dr. Xavier Jayakumar.

Bagaimanapun, kedua-dua penyelesaian yang dicanangkan kerajaan PR Selangor ini adalah tidak praktikal. Ini kerana pembenihan awan tidak mampu memastikan seratus peratus kejayaan. Kalau pun berjaya, ia masih tidak menyelesaikan masalah utama iaitu, bukannya kekurangan air mentah, tetapi bekalan air yang dirawat.

GUAN ENG ABAI KAUM BUMIPUTERA !! BUKTI BERSIKAP PERKAUMAN




Setelah Laporan Audit dibentangkan, Lim Guan Eng, Ketua Menteri tidak lagi boleh berdolak dalih kononnya kerajaan DAP Pulau Pinang bersikap perkauman dan meminggirkan bangsa Melayu yang mewakili majoriti berpendapatan sederhana, rendah dan miskin di negeri itu.

Terdedah kini, sejumlah RM33.36 juta Akaun Amanah Perumahan Bumiputera telah tidak dibelanja. Jumlah ini adalah bersamaan dengan peningkatan 58% dari tahun sebelumnya iaitu RM21.11 juta.

Tindakan Guan Eng untuk ‘menyimpan’ peruntukan tersebut menunjukkan yang beliau begitu tega mempertahankan prinsip perkauman partinya. Sedangkan, di masa yang sama kerajaan DAP Pulau Pinang begitu giat membina dan merancang berbagai pembangunan lain.

Bumiputera di Pulau Pinang seharusnya mengambil laporan ini secara serius kerana ia melibatkan survival bangsa di negeri tersebut secara keseluruhan dan jangka panjang. Apakah kita sanggup melihat satu lagi negeri kita menjadi milik orang?

Walaupun DAP adalah parti politik di dalam Malaysia dan pemimpinnya warga Malaysia tetapi sikap mereka yang ingin mengenepikan bangsa lain di dalam pemerintahan menjadikan mereka sebagai penjajah.

TUDIAA !! PELAJAR KOLEJ SWASTA KELANTAN KENA CEKUP LAGI




Keghairahan seorang pelajar kolej untuk pulang bercuti ke kampung bersama teman lelaki bertukar detik hitam apabila dia dicekup pihak berkuasa ketika berada di sebuah bilik di hotel bajet, dekat sini, pagi kelmarin.

Pelajar terbabit, 20, yang sedang menuntut di sebuah kolej swasta di Kota Bharu, Kelantan dikatakan baru menamatkan peperiksaan akhir dan datang ke bandar ini untuk menemui teman lelakinya sebelum bercadang pulang bersama ke kampung halamannya di Temerloh, Pahang.

Bagaimanapun, pelajar jurusan diploma sains itu tidak terus pulang ke kampung, sebaliknya mengambil kesempatan melepaskan rindu di sebuah bilik hotel yang disewa teman lelakinya, seorang pemandu ekskubator.

Perbuatan tidak bermoral pelajar berasal dari Kampung Ulu Jenut, Kuala Krau, Temerloh itu bagaimanapun menjerat dirinya sendiri setelah bilik penginapannya diserbu pihak Pegawai Penguat kuasa Syariah kira-kira jam 11.30 pagi kelmarin.

GEMPARR !!! NIK AJIS GELABAH SPRM DAH GELEDAH PEJABAT MB ??



Hiasan
Jangan terkejut dengan tajuk diatas, ianya hanya untuk panaskan pungkoq SPRM Kelantan yang masih lena dibuai mimpi ..

Pada 8 Julai 2003, Kerajaan PAS Kelantan secara rasminya telah memeterai perjanjian dengan syarikat Liziz Standaco Sdn. Bhd. melibatkan jumlah pelaburan mencecah RM2 bilion bagi melaksanakan projek Pembangunan dan Pengindahan Tebing Sungai Kelantan (PTSK) di Lembah Sireh, Kota Bharu.

Melalui perjanjian yang dimeterai ini juga, Kerajaan PAS Kelantan perlu menyerahkan kira-kira 1,000 ekar tanah kepada pihak syarikat dan sebagai syarat serta balasannya, Liziz Standaco Sdn Bhd perlu memberi sumbangan dalam bentuk kewangan dan pembangunan fizikal yang bernilai lebih RM350.00 juta.

Menteri Besar Kelantan, Nik Aziz Nik Mat dan Timbalannya adalah antara pemimpin negeri yang menghadiri majlis pemeteraian perjanjian projek tersebut.

Dalam ucapannya di majlis tersebut, Nik Aziz mendakwa pembangunan di Lembah Sireh itu akan dilaksanakan itu dibuat mengikut kemampuan kewangan kerajaan negeri serta tidak membabitkan unsur pembaziran mahupun rasuah.

Hampir 10 tahun sudahpun berlalu, timbul persoalan sama ada benar tidak wujud unsur pembaziran, rasuah ataupun penyelewengan disebalik kelulusan projek ini? 10 tahun berlalu, tapi sebahagian besar projek masih tak terlaksana namun tanah sudah berpindah milik. Apa cerita?

AMARAN !! JANGAN TENGOK GAMBAR NI JIKA ANDA PENAKUT !!



Betul ker gambar yang kat bawah ni semuanya hantu betul dan ditangkap secara kebetulan...??? Atau gambar ini hanyalah edit semata-mata..??? Aku tau tau nak cakap.. Cuma aku nak kongsi gambar gambar hantu yg telah ditangkap secara tidak tersengaja oleh juru juru kamera tidak bertauliah ini..

AMARANN !! KALAU YANG TENGAH DUK SORANG SORANG TU JANGAN TENGOK KIRI DAN KANAN ANDA YE, BELUM TENTU SELAMAT..TAPI JIKA ANDA BETUL BETUL HATI KERING TENGOKLAH SAMPAI PUAS HEHEHE





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog archive