Saturday, 8 September 2012

DAP BELA CINA BIADAP YANG TAK RETI CAKAP BAHASA KEBANGSAAN




Sudah menjadi satu kewajipan bagi parti pembangkang, nampaknya, untuk membela penjenayah, pengkhianat, penderhaka, perlakuan tak senonoh dan juga biadap.

Lihat sahaja bagaimana kerajaan PR Selangor sanggup menggunakan wang negeri untuk membayar kos guaman pemimpin mereka yang didakwa di mahkamah. Sedangkan, kes-kes tersebut melibatkan individu dan bukannya kerajaan negeri. Dan lihatlah bagaimana sehingga kini, PR tidak pernah mengambil tindakan ke atas pemimpin mereka yang terbukti rasuah, atau berkelakuan sumbang, termasuk zina, liwat, khalwat dan sebagainya, sebaliknya membela dan menutup skandal-skandal tersebut seolah-olah ia tidak pernah berlaku.

Prinsip membela orang salah di dalam PR bagaimanapun, berada di satu tahap yang lebih tinggi bagi parti DAP. Ini kerana DAP bukan sahaja membela orang yang bersalah atas dasar parti atau politik, tetapi juga atas dasar kaum. Bagi DAP, jika kaum Cina yang berbuat kesalahan, mereka perlu dibela habis-habisan. Pendek kata, walaupun individu tersebut benar-benar bersalah, dia adalah tidak bersalah selagi dia berbangsa Cina.

LAZAATTT !!! ARTIKEL DR MAZA BUATKAN JANDA NI MEROYAN DALAM TWITTER !!

gambar BG akaun twitter abby masih tayang kening yang dicukur

Bekas Mufti Perlis, Dr. Mohamad Asri Zainal Abidin atau lebih dikenali sebagai Dr Maza kelmarin mengeluarkan satu entri di blog beliau yang penulis sifatkan penulisan yang seimbang.

Beliau tidak mengampu kerajaan atau membabi-buta menyokong parti pembangkang.

Kedua-dua belah pihak beliau berikan nasihat.

Memandang kepada kedudukan beliau dan tahap pendidikan agama yang dimilikinya, maka beliau adalah antara orang yang selayaknya untuk menegur kedua-dua belah pihak.

Beliau juga berhati-hati kerana tidak menyebut nama mana-mana individu atau kumpulan, namun penulisannya jelas dan semua boleh tahu ia merujuk kepada siapa.

GUAN ENG LIDAH BEWAK !! PENDUDUK PULAU PINANG DI KENCING BERADAP !!


Sebulan lalu baki 70 penduduk rumah panjang Rumah Hijau Mak Mandin di sini, ceria apabila penantian mereka selama tiga tahun untuk mengetahui status kediaman berakhir.

Pengumuman kesediaan Kerajaan Pusat membina sebuah taman perumahan baru memberi sinar baru kepada kehidupan mereka.

Lebih manis, kerjasama Kerajaan Negeri yang sudi memperuntukkan sebidang tanah untuk didirikan rumah pangsa menempatkan penghuni terbabit hadiah tidak ternilai buat penduduk semua.

Namun, semalam penduduk terbabit keliru kerana terasa dipermainkan apabila Ketua Menteri, Lim Guan Eng menegaskan tanah seluas hampir 1.5 hektar berdekatan jalan utama melalui Jalan Mak Mandin 5 di sini, itu bukan diberi percuma sebaliknya perlu dibeli terlebih dahulu oleh Kerajaan Pusat.

Kenyataannya, sebelum ini Kerajaan Negeri bersetuju menyerahkan tanah itu secara percuma kepada Kerajaan Pusat yang akan menanggung semua kos pembinaan 300 unit rumah pangsa terbabit.

Pendedahan tu diumumkan Penyelaras Parlimen Bagan, David Chua Teik Siang dalam sidang media di Pejabat MCA Bahagian Bagan di sini kelmarin.

PATUTLAH ANWAR BUAT CERITA BUKAN BUKAN PASAL BAS RUPANYA NAK YANG LEBIH BESAR




Nampaknya tindakkan balaci Pkr dan Anwar sendiri menghebahkan cerita kononnya bas yang disponsor khalid gagap telah diserang samseng terjawab apabila Presiden Pkr memperkenalkan secara rasmi keluarga baru mereka..

Pelikkan, dari mana Pkr dapat duit banyak sewa treler..Kalau setakat lori 1 tan ke 3 tan tu MTK tak kisahlah sangat tapi yang ni treler 18 tayar kot..Siapa pulak yang sponsor kali ni?? takkan gagap kot?Lagipun kat treler ni mana ada muka si gagap..

PANASSSX !!! PEREMPUAN NI MUKA MACAM LUNA MAYA TAPI BETUL KE LUNA ??



Aku dapat satu broadcast message dari seorang rakan katanya luna maya bikin hal lagi..Setelah video hotnya bersama ariel Noah dah diketahui umum, kini gambar terbaru kononnya mirip luna maya sedang disebarkan..

Aku pun tak pasti sama ada betul atau tidak, harap pembaca semua nilai sendiri adakah gambar ini benar ataupun superimpose Klik SINI..


TUDIAA !! 48 JAM UNTUK KHALID GAGAP JAWAB




Hari ini Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Selangor, Ungku Salleh Ungku Jamal (gambar) mendesak Menteri Besar nya, Tan Sri Khalid Ibrahim untuk memberikan penjelasan status sebenar bas yang disewa khas oleh beliau untuk digunakan PKR menjelajah seluruh pelusuk tanah air dalam rangka kempen PRU 13.

REMAJA PEREMPUAN 14TAHUN BUANG JANIN DALAM TANDAS



Seorang remaja perempuan berusia 14 tahun dipercayai menggugurkan kandungannya berusia empat bulan dalam tandas sekolah ketika sesi pembelajaran sebelah petang.

Menurut sumber, pelajar perempuan lain yang menggunakan tandas itu terkejut apabila ternampak lantai tandas dipenuhi darah dan memaklumkan kepada guru.

Kejadian itu kemudiannya dilaporkan kepada pengetua sekolah sebelum menahan pelajar terlibat.

"Tukang kebun yang diarah mencuci darah di tandas berkenaan turut menemui ketulan daging yang dibungkus dengan surat khabar sebelum dibuang ke dalam tandas," kata sumber berkenaan.

Sinar Harian cuba mendapatkan kepastian dari guru di sekolah terlibat bagaimanapun mereka menafikan kejadian itu.

GGK ATM ANTARA YANG TERBAIK DI DUNIA




Gerup Gerak Khas (GGK) merupakan pasukan elit Angkatan Tentera Malaysia dan dan memiliki kelas tersendiri di kaca mata pasukan khas terkemuka di dunia.

Meskipun tidak banyak kisah mengenai GGK didedahkan menerusi media, namun tiada siapa yang dapat menafikan tentang kehebatan pasukan itu bersandarkan pelbagai kejayaan yang telah diraih sebelum ini.

Tanpa semangat, keazaman, ketahanan mental dan fizikal serta ilmu muslihat perang yang mencukupi tidak mungkin seseorang itu boleh lulus Kursus Asas Komando yang melayakkan mereka dianugerahkan beret hijau, diploma dan pisau komando.

Friday, 7 September 2012

PAKATAN DAH MULA LINDUNGI PENJENAYAH



PEREMPUAN baju merah yang dengan kurang ajarnya memijak gambar Perdana Menteri dan isteri tempoh hari khabarnya dah ditangkap di Johor, menyerah diri setelah gambarnya bertebaran di seluruh negara.

Umurnya baru 19 tahun rupanya, belum pun layak mengundi. Budak punggong itu hari pun 19 tahun juga, apa umur 19 tahun ni senang jadi bodoh dan dibodohkan ke?

Anyway, seperti yang sudah dijangka, bila melibatkan kaum cina yang terkantoi buat benda tak senonoh, komponen Pakatan Rakyat akan datang membantu dengan menghantar peguam dari kalangan mereka – dalam kes ini Norman Fernandez yang juga Timbalan Pengerusi komponen Pakatan Rakyat di Johor.

Kata Norman, budak itu bukan ahli komponen Pakatan Rakyat, cuma datang mintak tolong kepada parti tersebut, yelah, kita percayalah. Pakatan haram ini cakap apa kita mesti percaya, nak-nak yang latar belakang loyer, faham-faham sudah.

ISU LETAK JAWATAN !! NURUL AIN MULA BERSUARA





Pengacara terkenal TV3, Nurul Syuhada Nurul Ain Mohd Zin, 28, yang menjadi bahan kontroversi berkaitan dengan kenyataan mengenai Bintulu minggu lalu, hari ini menjelaskan dia masih berkhidmat sebagai pengacara sambilan stesen televisyen itu.

Dia meletakkan jawatan sepenuh masa TV3 hari ini.

Nurul Syuhada berkata dia membuat keputusan untuk bersama TV3 hanya sebagai kakitangan separuh masa untuk mengacarakan rancangan Malaysia Hari Ini (MHI).

Peletakan jawatannya itu dikatakan berkait rapat dengan kontroversi yang melanda dirinya ketika mengendalikan siaran langsung sambutan Hari Kemerdekaan pada pagi 31 Ogos lalu.

Mengikut laporan media hari ini, Nurul Syuhada berkata, keputusan itu sudah dibuat sebulan lalu dan menegaskan ia tidak kaitan dengan isu Bintulu.

PANASS !!! PUSAT JUDI HARAM YANG DIRESTUI KERAJAAN PAS KEDAH DI SERBU POLIS



ALOR SETAR - Sebanyak 59 set komputer dan 38 mesin simulator dirampas pasukan khas Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kedah dalam serbuan di sebuah bangunan berhampiran Lebuh Raya Darul Aman.

Jurucakap polis berkata, serbuan pada jam 3 petang melibatkan 12 anggota dan dua pegawai.

Menurutnya, serbuan itu dilakukan hasil daripada maklumat orang awam berhubung kegiatan perjudian di kawasan berkenaan.

“Sewaktu serbuan, terdapat 14 pelanggan sedang leka bermain mesin itu manakala dua wanita berusia 18 tahun dan 30- an adalah penjaga premis berkenaan.

“Mesin simulator dan set komputer itu dirampas kerana pemiliknya melanggar syarat lesen apabila hanya mempunyai lesen simulator dan snuker,” katanya.

Beliau berkata, nilai rampasan berjumlah RM367,000 dan kes disiasat mengikut Enakmen Hiburan Negeri Kedah..Bernama

MUKTAMAR PAS !!! PERTEMBUNGAN ANTARA MAT SYIAH DAN USTAZ NASHA




Ura-ura kewujudan konspirasi untuk menyingkirkan bekas Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasharuddin Mat Isa sudah lama diketahui umum terutama sekali semenjak tercetusnya isu Kerajaan Perpaduan (UG) yang hangat diperdebatkan selepas Pilihanraya Umum Ke-12 tahun 2008 yang lalu.

Walaupun bukan satu rahsia pencetus idea ke arah pembentukan UG datangnya dari Presiden PAS sendiri namun fokus kemarahan pemimpin lain yang pro Anwar Ibrahim (Anwarinas / Erdorgan) tetap terarah kepada Ustaz Nasharuddin disebabkan peranannya sebagai antara perantara penting yang membawa kepada pertemuan antara pemimpin UMNO dan PAS.

Tika ini sekalipun usaha mereka telah berjaya melumpuhkan lebih separuh kekuatan pengaruh Ustaz Nasharuddin, namun sisa-sisa pengaruh beliau diakui masih mampu mengancam perancangan kumpulan Anwarinas untuk menguasai sepenuhnya struktur kepimpinan PAS.

HOT !!! PAS MEMANG LAYAK DIGELAR ANJING DAP




Ya! selayaknya PAS cocok sekali digelar sebagai anjing DAP. Kenapa tidak? Banyak bukti, fakta dan realiti semasa semuanya menjurus kepada hakikat PAS adalah anjing kepada DAP.

Setianya menurut perintah si tuan dan patuh mendengar arahan lagak seperti anjing kurap hinggakan kawan sendiri pun tergamak diratah dan diterkam.

Malah prinsip perjuangan yang mendasari PAS sekian lama pun sudah tergadai, segalanya kerana mahu sesuaikan dirinya dengan kehendak dan kemahuan DAP.

Demi kerana DAP dan disebabkan lemah kekuatan jatidiri serta kurangnya penghormatan pada agama sendiri, PAS membiarkan saja kalimah suci Allah s.w.t digunapakai oleh penganut Kristian.

TUDIAA !! PKR TAKUT DIBOGELKAN LAGI




Barangkali sudah serik dan perit bila kisah dalamannya kerap menjadi bualan umum dan sering menyebabkan kontroversi, akhirnya PKR Pulau Pinang mengambil keputusan menghentikan segera siasatan lanjut berkaitan insiden kebocoran minit mesyuaratnya.

Alasan yang mereka kemukakan bagi menjustifikasikan keputusan tersebut ialah untuk mengelakkan risiko 'family scandal' daripada terus merebak kepada pengetahuan umum.

Dalam minit mesyuarat ataupun transkrip perbualan yang terdedah pada umum itu antara lainnya mencatatkan kritikan pedas oleh Timbalan Ketua Menteri I (TKM I), Dr Mansor Othman dari PKR terhadap pemimpin utama DAP yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng.

SUBHANALLAH !! PATUNG GERGASI TERBAKAR ! BUKTI KEKUASAAN ALLAH S.W.T



Tidak sangka patung setinggi 62 kaki yang dibina di perkarangan Solid Rock Church di Monroe, Ohio, US terbakar secara keseluruhannya akibat terkena panahan petir.

Patung gergasi Jesus Christ yang dikenali sebagai ‘Kings of Kings’ itu bernilai $300,000 US dibina oleh penduduk Monroe.

Reka bentuk patung itu seolah-olah mendepakan tangan ke langit seperti meminta doa.

Mereka amat bermegah dengan patung berkenaan.

Namun, mereka tidak befikir pula siapakah pencipta sebenar di sebalik semua yang berlaku.

Begitulah kekusaan yang ditunjukkan Allah s.w.t apabila patung berkenaan telah terbakar dan hangus secara keseluruhannya pada 15 June 2010.

Malah, dianggarkan $400,000 US kerugian melebihi modal yang mereka gunakan sewaktu pembinaan.

DASYAT !!! VIDEO BANG NON DAH ADA KAT YOUTUBE !! TERBAEK DARI LADANG



Video ni adalah kesinambungan dari video video anwar sebelum ni,MTK tak pasti sama ada dapat bertahan berapa jam dalam youtube..Sebab cai cai Anwar akan bertungkus lumus report pasal video ni..Jadi sebelum kena delete baik korang download cepat cepat..durasi video ni agak panjang.Mungkin ambil masa yang agak panjang kalau nak download..Apa apa pun korang layan video kat bawah ni yang terbaik pernah dihasilkan..

Thursday, 6 September 2012

PANASS !! PENGACARA SENSASI TV3 LETAK JAWATAN SERTA MERTA ?


Pejabat TV3 di Bandar Utama pagi ini kecoh apabila pengacara terkenal, Nurul Syuhada Nurul Ain dikatakan telah meletak jawatan.

Sumber memberitahu Mynewshub, Nurul sudah menghantar notis perletakan jawatan yang dipercayai akan berkuat-kuasa hujung bulan ini.

“Tidak dapat dipastikan sama ada perletakan jawatan itu ada hubung kait dengan krtikan beberapa pihak atas kenyataan Bintulu daif yang dibuatnya baru-baru ini atau sebab mendapat tawaran kerja yang lain,” katanya sumber berkenaan.

PANASS !!! ABBY ABADI MASUK SYIAH ??



Ntah apa ajaran yang parti ajaran syiah tu dah ajar si abby ni,MTK tengok dah makin melalut jauh ..Kali ni Abby dah dapat mukjizat dan boleh tau soalan apa yang Allah akan tanya di akhirat nanti, Sejak memeluk secara rasmi parti ajaran syiah boleh dikatakan semua dia dah tahu.

Kalau ikutkan dah boleh dapat gelaran ustazah..Ya lah bukan calang-calang orang dapat ilmu macam Abby ni. Hinggakan Abby boleh tahu Allah akan tanya "Parti mana yang kita sertai?"..

Makin hebat ilmu abby sekarang ni..Sekelip mata saja dah penuh ilmu didada..Sampai Dr MAZA pun dah kena dengan Abby ni..Agaknya kalau genap 1 tahun abby join Pas mesti dah taraf ulamak

ANAK BERAK KAT GAMBAR PM BAPAK PULAK TOLONG BASUH !! NASIB BAIK DS @NajibRazak OKAY


Kesian aku tengok bapak si budak celaka yang tunjuk pungkoq kat gambaq Ds Najib tak pasal pasal kena merayu mintak maaf kat seluruh rakyat Malaysia sebab kebodohan anaknya..Ya lah, Sebagai bapak kenalah backup anak..Tapi bagi aku ini tak cukup nak buktikan anak dia tu benar benar ikhlas atau tidak..

Sebagai contoh,korang ingat lagi dengan mamat kalau tak silap aku nama dia shukri rembau tu, tak salah aku dia penah hina Tuanku Sultan Johor,Lepas tu bapak dia pun cakap mohon maaf bagi pihak anak dia..Tapi sampai sekarang anak dia tak ubah perangai pun..Malah bangsat dia makin menjadi jadi pulak..

Tapi pekara yang paling aku tak sangka Ds Najib sendiri sanggup jumpa dengan keluarga yang tunjuk pungkoq tu..Pemimpin macam Ds Najib ni ka yang hangpa kata zalim ?? Orang macam Ds Najib ni ka hampa kata jahat ?? Macam macam hangpa tuduh dia tapi Ds Najib sedia terima permohonan maaf dari bapak si ammar tu..

PENDEDAHAN EKSKLUSIF !!! MB KEDAH KAYAKAN KRONI DENGAN PROJEK JUTAAN RINGGIT ?!!




Ini adalah dua dokumen dari PMBked kepada Quartzcity Global Resources Sdn. Bhd. Tentu ada yang tertanya, apa kesalahan yang dilakukan oleh Quartzcity Global Resources Sdn. Bhd. dan apa kaitannya dengan kerajaan negeri dan Pas Kedah..Lihat dokumen dibawah

PANASS !!! RAHSIA DISEBALIK SERANGAN KE ATAS ANWAR DI MASJID PUMPONG

penzina tengah memberi tazkirah


Politik kadang kala menyedihkan, kadang kala lawak, kadang kala tak masuk akal. Tapi itulah politik!! Ada yang tak buat kerja tapi dihargai, ada yang berlakon buat kerja tapi dibayar sampai puluhan ribu ringgit, ada pulak yang buat kerja macam nak mampuih, tapi langsung tak dipedulikan. Itu juga tergolong dalam politik.

Begitu juga halnya dengan sumbangan. Orang yang banyak kita bantu, habiskan wang, akhirnya membelakangi kita, abaikan kita, malah tidak menyokong kita. Apa kita rasa?

Samalah seperti keadaan di masjid Al Hussain Seberang Pumpong. Masjid kontroversi yang menjemput si Peliwat Anwar memberi tazkirah!! Masjid yang mendapat banyak bantuan dari kerajaan dan UMNO Kedah, akhirnya menjemput ketua umum Pakatan Haram memberi tazkirah! Bukankah itu maknanya Imam dan AJK Masjid berkenaan juga berpolitik?

WELCOME TO SELANGOR !!! CUCI KERETA 10 KALI DAPAT SERVICE GRO PERCUMA??



Kalau bercakap pasal masalah rumuh urut di Selangor, penyokong pembangkang akan marah kata itu propaganda sahaja dan negeri-negeri di bawah BN pun ada masalah yang sama.

Benarkah?

Kalau ada pun, rasanya memang sukar untuk mengatasi masalah atau kanser yang sedang menular di Selangor. Selangor sudah terlalu tenat sebenarnya dalam isu rumah urut ini.

Berkata tidak atau hidup dalam penafian tidak akan menyelesaikan masalah di negeri berkenaan.

Di Sunway Mentari umpamanya, kita boleh berkata, sebuah rumah urut (atau rumah pelacuran) dan sebuah kedai mencuci kereta di sana telah memberikan erti baru kepada ‘Program Kesetiaan Pelanggan”.

Caranya begini…jika seorang pelanggan membasuh kereta sebanyak 9 kali, dia layak mendapat seks percuma di rumah urut berkenaan untuk cucian pada kali yang ke-10.

HOT !!! 2 BERADIK MANGSA NAFSU BUAS ABANG IPAR !



Ibarat jatuh ditimpa tangga, itulah terjadi kepada dua beradik berusia 23 dan 24 tahun mendakwa dirogol abang ipar mereka di rumah abang iparnya dan di kediaman mereka di sebuah kampung di sini.

Salah seorang dari dua beradik itu dirogol sebanyak 13 kali sejak 2007-2010, manakala seorang lagi dirogol sebanyak sembilan kali sejak 2005 sehingga 2010.

Lebih malang, salah seorang dari dua beradik itu turut dirogol sebanyak dua kali oleh seorang bomoh yang kononnya bertujuan merawat masalah gadis malang itu.

VIDEO !!! NGO ADA BUKTI ANWAR MAHU JADIKAN NEGARA REPUBLIK

Hari ini Barisan Bersatu Nambikkai (NGO Nambikkai) yang berhimpun dihadapan pejabat PKR mendakwa mempunyai bukti kukuh berhubung penglibatan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan anasir asing selain bercita-cita menghancurkan kuasa Sultan.

Menurut Kalai Vanar, presiden pertubuhan bukan kerajaan (NGO) itu, Anwar mempunyai agenda untuk menjadikan negara ini sebagai sebuah negara republik, di mana beliau berhasrat untuk menjadi presiden.

“Anwar Ibrahim saya percaya dia ada agenda, saya cabar dia buat laporan polis terhadap kami dan bawa ke mahkamah.

“Kita ada bukti dia adalah agen anasir asing kerana dia nak jadikan Malaysia (sebagai sebuah negara) republik, menghancurkan raja-raja dan sultan.

Sementara itu Kalai memberitahu pihaknya memberikan tempoh seminggu kepada Anwar untuk memohon maaf kepada rakyat Malaysia kerana telah mencabul kedaulatan Jalur Gemilang.

Jika gagal Anwar berbuat demikian beliau berkata kumpulan itu akan berhimpun di hadapan Parlimen untuk mendesak bekas Timbalan Perdana Menteri itu meletak jawatan sebagai Ketua Pembangkang.

Sebelum itu berlaku pergelutan kecil di antara penyokong PKR dan Nambikkai di hadapan ibu pejabat parti itu. Kekecohan bermula apabila beberapa anggota PKR didakwa membaling telur dan melontarkan kata-kata provokasi terhadap ahli Nambikkai yang hadir.

Namun pihak berkuasa polis berjaya mengawal keadaan, dan tiada sebarang kecederaan dilaporkan.



SUMBER AP

Wednesday, 5 September 2012

KEGANASAN ALA PAKATAN BAKAL TERCETUSNYA KEMBALI 13 MEI


Pada perayaan sambutan kemerdekaan ke 55 tahun, pembangkang benar-benar menampakkan belang mereka sebenar.

Bermula dengan tindakan menolak tema 'Janji Ditepati' dan menukarnya kepada 'Sejiwa Sebangsa Senegara' dan seterusnya menyambut perayaan ulangtahun kemerdekaan secara berasingan dengan menggunakan tema rekaan sendiri, Pakatan Rakyat telah mendedahkan perancangan licik mereka sekiranya berjaya merampas Putrajaya.

Ini dibuktikan dengan tindak tanduk biadap penyokong pembangkang memijak-mijak gambar Perdana Menteri dan melakukan aksi yang sungguh mengaibkan kepada gambar pemimpin utama negara.

Tidak cukup dengan itu, penyokong pembangkang yang bertindak liar dan seolah-olah sudah hilang pertimbangan yang rasional telah menghina gambar isteri Perdana Menteri serta Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya.

PAKATAN SEDIAKAN KHIDMAT LOYAR BURUK DENGAN KOS 1 JUTA ?



Sehingga kini pihak polis telahpun mengedarkan 11 keping gambar yang memaparkan wajah 11 peserta Himpunan Janji Demokrasi yang disyaki telah melakukan pelbagai kesalahan semasa perhimpunan haram tersebut pada malam sambutan ambang merdeka di Dataran Merdeka 30 Ogos lalu.

Antara individu yang dikehendaki polis itu termasuklah seorang pemuda yang menunjukkan aksi punggungnya seakan mahu buang air besar di khalayak ramai serta beberapa individu lain yang mengibarkan bendera sang saka Malaya yang dicipta oleh anak buah Anwar Ibrahim.

Menurut laporan terbaru pemuda yang menonjolkan punggung sendiri itu telahpun ditahan oleh polis beberapa jam lalu. Sebelum ini di awal kekecohan saat gambarnya tersiar, lelaki tersebut yang juga seorang pelajar kolej swasta telah melarikan diri ke Johor.

TUDIAA !!! BILA DAH KANTOI MASING MASING BUAT PC ?


Tidak sukar untuk kita jangkakan PRU 13 kelak bukan sahaja akan menjadi medan tempur politik yang paling mencabar dan paling mendebarkan untuk dihadapi oleh pihak pakatan pembangkang yang bernaung di bawah PR.

Ditambah pula dengan segala kesilapan strategi dan kontroversi yang sengaja diundang, tak mustahil PRU itu nanti akan menjadi kubur besar noktah penamat untuk kerjaya politik ramai pemimpin PR.

Ketika masih ramai khalayak umum masih tergiang-giang telinganya dengan kontroversi melalut Mat Sabu yang memuja muji Mat Indera Komunis akhir tahun lalu, tahun ini pembangkang mengulangi lagi kontroversi dengan mencabar kehormatan panji negara.

Saat rakyat masih lagi segar ingatannya dengan hinaan YB DAP yang sengaja menghina dan memperlekehkan Jalur Gemilang dan lebih mendaulatkan bendera DAP, kini amarah rakyat dibakar lagi dengan kibaran sang saka Malaya di malam kemerdekaan negara yang ke 55.

TERKINI !!! MODEL RUMAH URUT BELAAN DAP SERAH DIRI


Aku dah agak mesti Dap bangsat ni akan bela kaum dia bila satu satu kes melibatkan anak didik depa..Amoi celaka haramjadah ni rupanya model sambilan..Model ke pelacur sambilan ?? sekali tengok macam yang ada dalam video bang Non ja..

Anak didik Dap semangnya kurang ajar dan biadap..Kalau tak takkan Dap sanggup bagi khidmat nasihat..Oh ya, sebab yang kena tu bangsa dia..Kalau bangsa lain aku rasa loyar loyar buruk pkr ambik alih..


HOT !! KDN DINASIHATKAN JANGAN BERLEMBUT !!




ALOR SETAR, 4 Sept (Bernama) -- Tindakan undang-undang yang tegas perlu dikenakan terhadap individu yang memijak gambar perdana menteri dan mengibar 'bendera baharu' yang didakwa menggantikan Jalur Gemilang pada perhimpunan Janji Bersih Khamis lepas.

Pengerusi Barisan Nasional (BN) Kedah Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah berkata Kementerian Dalam Negeri (KDN) dilihat agak berlembut apabila insiden seumpama itu berlaku menyebabkan ada pihak berani mencabar norma kehidupan masyarakat kerana yakin tidak akan dikenakan tindakan undang-undang.

"Lihat dalam beberapa perlakuan melampau terhadap negara dan pemimpin negara sebelum ini, walaupun desakan masyarakat supaya diambil tindakan, namun KDN kelihatan berlembut.

"Maka ia harus ditamatkan, tindakan setegasnya adalah sangat perlu," katanya dalam kenyataan di sini Selasa.

Beliau berkata laporan polis yang dibuat pelbagai pihak terhadap kejadian itu akan sia-sia sekiranya tindakan tidak diambil terhadap individu terbabit.

-- BERNAMA

AWAS !!! AGENDA "REPUBLIK MALAYSIA" MAKIN KETARA !! WAJIB BACA

GAMBAR SEMASA BERSIH 3.0
Ramai yang berang dengan sikap keterlaluan puak-puak Pakatan Rakyat yang bukannya meraikan Hari Kemerdekaan, tetapi memperlekeh dan menghina sambutan tersebut. Dalam himpunan ‘Janji Demokrasi’ yang diadakan pada malam Merdeka, penyokong-penyokong PR telah bertindak mengenepikan Jalur Gemilang dan sebaliknya sebuah bendera baru mirip Indonesia dan Singapura ‘diperkenalkan’. Terdapat juga risalah yang diedarkan untuk mengajak rakyat mengubah Jalur Gemilang kepada bendera baru itu.

Jelas, puak-puak Pakatan Rakyat sudah tidak lagi dapat menyembunyikan pendirian mereka yang selama ini menafikan atau menolak sejarah kemerdekaan negara ini. Walaubagaimanapun, setelah dicemuh secara meluas, pemimpin-pemimpin PR telah terpaksa menafikan adanya niat untuk menukar bendera Malaysia di pihak mereka.

Namun, penafian semata-mata tidak membawa makna. Sebaliknya, tindakan PR yang sering berupa ‘khianat’ terhadap negara ini menjadi bukti pupusnya patriotisme di dalam diri mereka.

PANASS !!! KENAPA BENDERA MIRIP KOMUNIS DI CADANGKAN PEGAWAI ANWAR ?



Usaha Pakatan Rakyat memperkenalkan bendera baru bagi menukar Jalur Gemilang benar-benar memakan diri parti tersebut. Walaupun Anwar bersungguh-sungguh cuba menafikan yang PR punya sebarang niat sedemikian, namun pengakuan pegawai Anwar untuk tugas sebagai penasihat ekonomi Selangor, Najwan Halimi, sebagai pencipta bendera tersebut, menyebabkan penafian Anwar terkantoi.

Najwan telah mempertahankan bendera Sang Saka Bangsa ciptaannya yang didakwanya dicipta seawal tahun 2007. Profile facebook Najwan menamakan dirinya sebagai Timbalan Ketua Penerangan AMK Malaysia, seorang pengamal politik ‘moderate’ dan pengasas serta pengarah Akademi Pak Sako, sebuah akademi yang menggunakan nama Pak Sako, nama sebenar kepada Ishak Haji Muhammad, individu yang mengagaskan idea penyatuan Melayu Raya Indonesia, Malaysia dan Brunei.

TUDIAA !!! PEMAIN SKUASY NEGARA JOIN UMNO !!!



Pemain skuasy negara, Mohd Azlan Iskandar mengambil keputusan menyertai Umno, sekali gus menjadi atlet ternama pertama menyertai parti politik.

Penyerah borang menyertai Umno Segambut diadakan pada Mesyuarat Perwakilan Pemuda Umno Bahagian Segambut Ahad lalu.

Azlan ketika dihubungi berkata, penyertaannya dalam politik kerana percaya dengan kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan percaya dengan sistem kerajaan sedia ada.

“Penyertaan ini adalah dari saya sendiri dan tidak dipengaruhi siapa-siapa, malah pada orang yang mengenali saya, mereka tahu saya bukan jenis yang mudah dipengaruhi,” katanya, kepada Sinar Harian.

Dalam pada itu, Azlan turut mengakui akan mengundi buat pertama kalinya pada PRU akan datang setelah kembali menetap di Malaysia awal tahun ini.

KANTOI !!! SANG SAKA MALAYA BUKAN BENDERA ASAL TANAH MELAYU



Bendera Persekutuan Tanah Melayu yang diguba pakai dari 1896 hingga 1950
Dakwaan kumpulan yang mengibarkan bendera ‘Sang Saka Malaya’ pada Himpunan Janji Bersih di Dataran Merdeka, Khamis lalu, bagi menggantikan Jalur Gemilang kononnya ia bendera asal Tanah Melayu disanggah pakar sejarah.

Bukan itu sahaja, pakar sejarah turut menggelar kumpulan tersebut sebagai pelupa dan jahil sejarah tanah air.

Dekan Fakulti Sains Pentadbiran dan Pengajian Polisi Universiti Teknologi Mara (UiTM), Prof Datuk Dr Ramlah Adam berkata, Tanah Melayu tidak pernah menggunakan bendera tersebut sebagai bendera rasmi walaupun ketika dijajah.

PANASS !! UMUR BARU 15 TAHUN TAPI VIDEO S3KS DAH MELETUP KAT YOUTUBE ?



SINGAPURA: Seorang pelajar berusia 15 tahun dihadapkan ke mahkamah kerana merakam dirinya sendiri mengadakan hubungan seks dengan rakan sekolah berusia 13 tahun dan memuat naik klip itu di internet.

Remaja dan pasangannya tidak dinamakan.

Mahkamah diberitahu, remaja itu, kini berusia 17 tahun, bertemu pelajar perempuan itu ketika aktiviti sofbal pada Januari 2009.

Mereka kemudian mengadakan hubungan seks tiga bulan selepas itu dan pada Februari 2010, dia memujuk remaja perempuan itu mengadakan hubungan seks oral.

Remaja lelaki itu meminta mengadakan hubungan seks oral beberapa kali dan merekod satu sesi tanpa pengetahuan remaja perempuan itu dan menyimpan klip itu dalam fail bertanda “B****”.

Tuesday, 4 September 2012

TERKINI !!! GAMBAR MB KEDAH AZIZAN RAZAK TENAT TIDAK BERMAYA ??

ust azizan letih dan tidak bermaya

Gambar Ustaz Azizan Razak kali ni kelihatan penat selepas beberapa hari tersebarnya gambar Azizan tengah gembira makan bersama pemimpin Pas yang lain..Lakonan bahawa beliau sudah sihat hanya mahu menyedapkan hati rakyat sahaja... Memandangkan kerajaan Pas Kedah sekarang ni dibawah PEMANDU..Maka beliau terpaksa memaksakan diri untuk menghadiri  jamuan hari raya anjuran Pas tersebut..

EKSKLUSIF !!! POSTER MENGANGKAT KOMUNIS SEBAGAI PEJUANG KEMERDEKAAN DI EDARKAN


Tindakkan terdesak pihak yang tak bertanggungjawab mengedar dan melekatkan poster mengagungkan komunis semasa negara kita menyambut ulangtahun kemerdekaan sangat mendukacitakan..Mereka dilihat makin berani menghina pejuang pejuang kemerdekaan kita..

Dalam kejadian yang berlaku di Baling Kedah itu enam Laporan Polis telah dibuat di Balai Polis Baling oleh NGO dan Pertubuhan Politik. Antaranya Belia 4B kawasan Baling, MAULANA Daerah Baling, 4 sayap UMNO Bhg. Baling.

HOT !!! ANAK GADIS DIDIKAN PAKATAN HARAM PAKAI G STRING DI HIMPUNAN JANJI BERSIH ???


Selama ini, pemimpim pembangkang terutama sekali PAS acapkali mempertikaikan sebarang acara sambutan di malam hari kerana beranggapan percampuran antara lelaki dan perempuan hanya akan mendedahkan kepada perilaku maksiat dikalangan muda mudi.

Peliknya, tiba-tiba sahaja Himpunan Janji Demokrasi dengan tema Janji Bersih yang diadakan bermula 10.00 malam 30 Ogos 2012 sehingga 01.30 pagi dinihari 31 Ogos 2012 yang lalu, tidak pula dibantah atau dipertikaikan oleh mana-mana pemimpin PAS.

GEMPAR !!! DURIAN DALAM DURIAN DITEMUI




PASIR MAS - Seorang petani di Kampung kelar tidak menyangka, apabila mendapati salah sebiji durian dari kebunnya, mempunyai ulas yang luar biasa, kelmarin.

Wee Tiat Sing, 46, berkata, pagi itu, dia mendapat hasil sebanyak 10 biji, namun satu daripadanya, mempunyai bentuk yang agak pelik.

“Sudah menjadi kebiasaan, jika ada durian, saya akan menjemput ahli keluarga dan jiran tetangga untuk menjamu selera.

“Selepas pelik dengan bentuk durian itu, saya mengopek dan mendapati terdapat durian di dalam durian,” katanya.

Menurutnya, ini merupakan kejadian pertama yang berlaku, sejak dia mengutip hasil raja buah ini, beberapa tahun lalu.

Dia melahirkan keyakinan, ini mungkin menjadi petanda yang baik kepada mereka sekeluarga.

SINAR

HOT !! [VIDEO] PEGAWAI KASTAM TAMPAR PENGAWAL LAPANGAN TERBANG DI TURUNKAN PANGKAT



BANGKOK: Kastam Thailand menurunkan pangkat seorang pegawainya selepas dia didapati mencederakan seorang pengawal keselamatan lapangan terbang yang cuba memeriksa tubuhnya.

Insiden itu terdedah meluas apabila rakaman kamera litar tertutup mengenainya dimuat naik ke YouTube.

Melalui rakaman itu, pegawai kastam terbabit dilihat enggan diperiksa ketika berada di Lapangan Terbang Suvarnabhumi.

Dia kemudian menampar telinga pengawal keselamatan itu sebelum menunjuk lencana dipakainya.

Pengawal keselamatan terbabit kemudian membongkok meminta maaf.

PANASS !!! AMOI PANTYHOSE DIBURU !!


Inilah antara wajah wajah suspek diburu polis dalam insiden memijak gambar Perdana Menteri pada malam ambang kemerdekaan yang lalu..Pihak Polis Kuala Lumpur melalui laman Facebook hari ini menyiarkan 11 keping gambar yang dirakam pada Himpunan Janji Bersih di Dataran Merdeka pada 30 Ogos lepas.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Datuk Ku Chin Wah berkata orang ramai yang mengenali individu dalam gambar tersebut diminta tampil menyalurkan maklumat kepada polis.

TUDIAA !!! MESYUARAT EXCO DALAM HOSPITAL ??


mb kedah yang uzur


Kecoh di kalangan puak-puak PAS di Kedah apabila Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Razak, merangkap Pesuruhjaya PAS negeri itu telah mengarahkan agar mesyuarat Exco Kerajaan Negeri diadakan di wad hospital!

Kesihatan Azizan semakin teruk dari hari ke hari akibat kedegilannya enggan mendengar nasihat doktor supaya dia berehat saja di rumah. Ekoran itu, dia beberapa kali di masukkan ke hospital bulan lalu dan hampir terpaksa berhari raya di wad hospital berkenaan.

Sumber menjelaskan bahawa dia berkeras mahu pulang ke rumah dan mahu menghadiri beberapa majlis sambutan Hari Raya. Bagaimanapun, dia terpaksa berulang-alik ke hospital bertemu doktor untuk rawatan susulan.

WANITA MENGANDUNG MANGSA KERAKUSAN SUAMI



Seorang wanita yang hamil dua bulan menjadi mangsa kekejaman suaminya. Mangsa yang dikenali sebagai Amanda Fong Kim Yen, 19, mengatakan dia telah didera oleh suaminya sendiri, Calven Chik Foo Keong dalam satu kejadian yang berlaku di kedai barangan wanita milik mereka pada 23 Ogos 2012 yang lalu.

Dalam satu video klip berdurasi 11 minit 50 saat ini, pada mulanya tangan mangsa ditarik oleh suaminya ketika cuba untuk keluar dari kedai berkenaan. Bagaimanapun, akibat tidak berpuas hati dengan cara layanan itu, pasangan ini mula bertikam lidah sebelum suaminya bertindak ganas dengan mencekik leher, menampar dan menarik rambut mangsa.

Monday, 3 September 2012

PANASS !!! HOTEL BAJET BATU FERINGGI JADI PORT REMAJA BER "NONOT"




BATU FERINGGI – Laporan Sinar Harian mengenai beberapa hotel bajet di sini yang menjadi tumpuan golongan muda memadu asmara rupa-rupanya masih lagi berleluasa.

Akhbar ini menerima rungutan penduduk melalui panggilan telefon dan juga khidmat pesanan ringkas (sms).

Seorang penduduk yang hanya dikenali dengan nama Johar memaklumkan sudah tidak tahan dengan lambakan muda mudi yang masih belum berkahwin dan melampiaskan nafsu mereka di situ.

Dia dalam pesanan berkenaan juga menggesa supaya tindakan diambil sebelum bencana tsunami berlaku sekali lagi.

Kegiatan berkenaan bukan sahaja dihidu beberapa penduduk setempat, malah segelintir peniaga berhampiran juga naik rimas.

Yahya Hasan, 55, berkata, kegiatan itu sudah lama berlaku namun semakin rancak sejak tahun ini.

Menurutnya, terdapat sekumpulan remaja berusia belasan tahun secara berpasang-pasangan datang ke kedainya dan membeli barang.

MELETUP !!! PELAKON KESAYANGAN METROWEALTH CONTENG ARANG DI MUKA DAVID TEOH ?



Yana perlu menjelaskan semua ini kepada semua peminatnya dan rakyat Malaysia yang membenci Pakatan Haram. Jika Yana gagal menjelaskan pada kita semua, rasanya memang benarlah Yana menyokong dasar dan ideologi Pakatan Haram. Aku rasa para peminat Yana yang lain, akan berasa begitu kecewa jika itu yang berlaku.

PANASS !!! PEMBANGKANG SABOTAJ DALAM TWTUPMERDEKA #merdeka 55 @NajibRazak



1. HarakahDaily ada mengeluarkan artikel (Baca di sini) mengenai Tweet Merdeka yang kononnya memalukan kerana terdapat bots ataupun kiriman tweet secara automaton serta akaun palsu (fake account).

2. Perkara ini turut disebut oleh MalaysiaKini. (Baca di sini)

3. Tetapi Harakah Daily tidak terlebih dahulu memahami tentang Tweet Merdeka itu sendiri dan sistem yang digunakan oleh Twitter.

4. Lebih malang lagi apabila penulis MalaysiaKini, Nigel Aw secara bodohnya telah mengaitkan dengan Tweet Merdeka ini dengan undi Pilihanraya. Rekod tweet terbanyak dalam masa sejam membolehkan satu akaun tweet untuk mengirimkan tweet sebanyak mungkin tweet dalam masa sejam bukannya satu akaun satu tweet sahaja.

TUDIAA !!! ANWAR DITIMPA BALA SETIAP KALI TURUN KE KEDAH


Aku memang salute lah dengan geng GERAK KHAS PERKASA yang berjaya buatkan Anwar dan balaci balacinya goyang..Ini baru dinamakan demokrasi, bila puak beruk bersih berdemo lakukan aksi ganas di dataran bukan main seronok hampa puji..Kali ni bila geng Gerak Khas Perkasa buat hampa dah goyang..Itu baru 50 orang, bukan lagi 1000 orang yang turun..

Bagi yang tak kenal dengan geng Gerak Khas, kat bawah ni ada video dimana sebelum ini pernah berlaku kejadian yang sama ketika Anwar hadir di Majlis Perasmian Pejabat PKR di Jalan Putra Alor Setar...Geng Gerak Khas Perkasa ni lah akan menentang kehadiran Anwar di Kedah habis habisan..

PANASS !!! GARA GARA GAMBAR INI KUMPULAN SYIAH DALAM PAS MAHU NASHARUDIN DIPECAT ?


perpaduan yang ditakuti oleh ahlul syiah pas

Hudud yang menjadi krisis tidak berkesudahan antara PAS dengan DAP kini merebak menjadi krisis dalaman di dalam PAS juga. Ketegasan DAP untuk tidak berganjak dari pendirian meletakkan PAS yang telah sedia terpecah kepada dua kumpulan menjadi semakin parah.

Kumpulan pertama ialah kumpulan pro-Anwar dan talibarut DAP, manakala satu kumpulan lagi adalah pro-Ulama. Seperti yang kita sedia maklum, ahli-ahli yang pro-Ulama masih menjadi tunjang kekuatan PAS walaupun ‘sisa-sisa’ ulama yang ada di dalam PAS semakin diragui ‘keUlamaannya’.

Ini kerana, Presiden dan Mursyidul Am PAS yang sepatutnya dari kumpulan Ulama juga sudah kelihatan seperti pro-Anwar dan talibarut DAP apabila mereka sering menjadi orang pertama membela DAP jika parti tersebut dikritik.

Begitu juga apabila berlaku pertembungan antara dua kumpulan ini, kedua pemimpin tertinggi PAS tersebut juga cenderung membela pemimpin PAS dari kumpulan pro-Anwar/DAP tetapi mengambil sikap berdiam diri atau berpendiran ‘kurang pasti’ apabila terdapat masalah yang membabitkan pemimpin dari kumpulan pro-Ulama. Malah, mereka juga tidak teragak-agak langsung untuk memecat pemimpin dari kumpulan Ulama seperti Dato’ Dr. Hasan Ali apabila ‘perlu’, demi kesinambungan hubungan PAS-DAP.

ANWAR CELAKA !!! BANGSAT YANG TAK PERNAH HORMATI RUKUN NEGARA !!




Inilah manusia paling bangsat aku pernah tengok kat bumi Malaysia..Terus terang aku cakap Anwar Aljuburi ni memang tak layak jadi rakyat Malaysia..Korang tengok sendiri video kat bawah ni..Anwar ingat dia tu sapa ?? Raja ?? Sultan ?? yang aku tau Anwar ni spesis manusia kasta biasa ja..Kasta dia rendah sebab penuh dengan masalah moral..

Macam ni ke puak macai macai PR nak angkat sebagai pemimpin ?? Kalau dah rukun negara pun tak boleh hormat, apatah lagi Raja Raja Melayu..

GEMPARR !!! MACAI PR NAIK ANGIN TENGOK GAMBAR NI !


Bila kena tepat kat batang hidung pemimpin kesayangan depa, terus meloncat macam beruk makyeh kononnya CT Umno biadap dan kurang ajar kerana tergamak melakukan perbuatan terkutuk itu..Bagi mereka Anwar ialah makhluk anugerah tuhan yang tak boleh di kutuk dan disentuh..

PANASS !!! BLOGGER PAS KEDAH PUN DAH MELUAT DENGAN AZIZAN ?



Siapa sangka boss sendiri pun depa suruh berunduq sebab dah meluat sangat tak habis habis keluaq masuk KMC..Pandai blogger pas promote exco yang duk geli geli nak jadi peganti MB..baru baru ni ada jugak exco yang paling bermasalah dengan Azizan buka mulut pasal ni..

Tapi macam biasalah, depan wartawan dia kata jawatan pemangku MB tak perlu wujud..Tapi kat belakang aku dengaq Exco tu nak kerat MB habis habisan..Masih terngiang ngiang kat telinga Aku perbualan diantara Exco tu dengan penyokong penyokongnya dulu selepas sidang akhbar berkenaan isu angkat sumpah menjadi exco..

Dengaq kata sampai nak tanam hidup hidup..Itulah lumrah politik Pas, pemimpin sesama sendiri pun nak kerat..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog archive