Monday 8 April 2013

PANASS !!! CIKGU NON DEDAH RAHSIA BESAR PAS !!


Kalau bekas aktivis Pas dan bekas wartawan Harakah sendiri yang dedah benda ni tapi penyokong Pas masih tak percaya aku tak tau nak kata apa..Bukan baru Cikgu Non masuk politik.. Dah berpuluh tahun dia berjuang dalam Pas dan pernah bekerja dalam Pas sendiri..Namun apa yang membuatkan beliau bangkit menolak Pas adalah tentang penipuan Pas terhadap mangsa mangsa Memali, Penipuan Pas terhadap Islam dan Pas jauh terpesong dari ajaran sebenar..

Kali ni Cikgu Non dedah rahsia yang semua ahli Pas tak tahu..



2 comments:

Anonymous said...

Machai umno recycle isu lama

Dakwaan berlaku penyelewengan tabung Memali pernah dibuat sewaktu Ustaz Fadzil Noor masih ada lagi. Laporan polis dibuat. Siasatan dibuat oleh unit yang paling professional dikatakan dari Bukit Aman. Pihak yang dituduh berjaya mengemukakan catatan akaun yang sempurna tanpa sepicing pun penyelewengan. Soalan cepu emas yang mesti dijawab oleh semua; Adakah pihak polis dari kerajaan BN akan membiarkan begitu sahaja penyelewengan jika ada (terutamanya kewangan) dalam PAS tanpa diambil tindakan atau pendakwaan? Jika polis Malaysia buat begitu ia termasuk dalam lapan benda ajaib di dunia.

Anonymous said...

Anon 14:07 tolong cari sat mana dia bukti Siasatan dibuat oleh unit yang paling professional dikatakan dari Bukit Aman...lepas tu fahami betul2 dakwaan cikgu non...dia tanya duit tu pi mana...hg kena dengaq dari mula baru faham....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive