Saturday, 18 January 2014

SAMPAI BILA KERAJAAN NAK JADI BARUA ?? - @RameshRaoAKS



Ya, aku setuju dengan Ramesh Rao AKS, walaupun kritikan beliau agak keras kali nie, tapi sebagai rakyat Malaysia yang sayangkan kerajaan yang ditadbir DS Najib, beliau cukup marah dengan segala lakonan lakonan politik yang berlaku sekarang.

Kerajaan terlalu lembut seperti bapok siam untuk mengambil tindakkan terhadap pembangkang. Rata rata rakyat Malaysia mahu ISA dikembalikan supaya Malaysia lebih aman dan makmur tanpa di ganggu dengan manusia manusia yang mengugat kestabilan negara, tapi sayangnya pentadbiran kerajaan sekarang tunduk dengan desakkan pembangkang..

CINABENG BABI UGUT BUNUH DAN MURTAD ARAH BUKA TUDUNG SELESAI DENGAN MINTA MAAF ?? MELAYU MASIH BERLEMBUT WALAUPUN DILUDAH ??


Ini wajah cinabeng bangsat yang tak sedar diri
Sekali lagi Malaysia dikejutkan dengan ugutan Guru Besar SJKC NAN YA terhadap seorang guru wanita mualaf boleh dianggap sangat sangat biadap.

Guru besar berkenaan mengarahkan supaya cikgu wanita mualaf berkenaan membuka tudung jika mahu mengajar disekolah berkenaan.. Biarpun kes ini dianggap sudah selesai semalam selepas PPD mengadakan majlis mohon maaf antara guru besar dan cikgu wanita mualaf namun ada isu yang lebih besar dan perlu diheret ke muka pengadilan.

Aku terbaca kenyataan media GPMS yang dikongsi oleh beberapa rakan di laman FB semalam.. Dalam kenyataan tersebut GPMS mengatakan bahawa guru wanita mualaf itu bukan sahaja diarah membuka tudung sahaja, malah dia disuruh murtad dan DIUGUT BUNUH jika tidak berbuat demikian ?

ALFATIHAH ! BEKAS AHLI PARLIMEN SIK KEMBALI KERAHMAHTULLAH



Bekas Ahli parlimen Sik, Dato' Dr Wan Azmi Ariffin telah kembali ke rahmatullah kira-kira jam 7.50 malam tadi.

Allahyarham meninggal dunia di Pusat Rawatan Kedah, KMC.

Menurut Ketua UMNO Bahagian Sik, Datuk Mohd Tajuddin Abdul, jenazah allahyarham akan disembahyangkan di rumahnya di Kampung Sadu, Sik kira-kira jam 11 pagi hari Sabtu.

Sementara itu, ADUN Jeneri, Mahadzir Abdul Hamid menyifatkan pemergian allahyarham sebagai satu kehilangan besar kepada mereka yang pernah merasai segala jasa dan khidmat beliau. Al-fatihah.

Friday, 17 January 2014

INDUSTRI PELACURAN WARGA ASING BERNILAI 3 BILION? SIAPA DALANG??



MENURUT Havocscope, badan pemantau pasaran gelap atas talian dunia, pasaran gelap Malaysia dianggarkan bernilai RM9.74 bilion (US$2.99 bilion).

Laman sesawang tersebut, yang bersumberkan dokumen terbuka yang dipercayai seperti dokumen kerajaan, laporan media dan jurnal akademik, meletakkan Malaysia di kedudukan ke-40 daripada 93 negara yang dipantau, berdasarkan anggaran ancaman keselamatan akibat pasaran gelap.

Pasaran gelap dunia dianggarkan bernilai RM5.8 trilion. Angka tersebut berdasarkan data yang dikumpul selama beberapa tahun bagi memberikan gambaran terhadap industri pasaran gelap.

2 SUSPEK BUNUH 3 BERADIK DI ALOR SETAR DITAHAN !!




Setelah lebih sebulan tiga beradik perempuan dari Alor Semela, Jalan Langgar dekat sini ditemui mati dipercayai dibunuh dengan kejam, polis akhirnya berjaya menahan dua remaja lelaki semalam yang disyaki suspek utama kes pembunuhan tersebut.

Difahamkan kedua-dua suspek yang berusia 19 tahun itu ditahan polis antara pukul 5.30 petang hingga 11 malam di rumah masing-masing di Jalan Datuk Kumbar di sini.

Thursday, 16 January 2014

PANASS !! PKNS SAHKAN KHALID BUANG AZMIN



Nampaknya kemelut dalaman pkr sampai kemuncak apabila azmin Ali di gugurkan dari pkns.khalid sebelum ini tidak mengaku bahawa beliau membuang azmin sebaliknya menuduh lembaga pkns punya angkara.

Namun hari ini pkns mengeluarkan kenyataan bahawa ini semua angkara khalid dan barisan exconya..

Baca laporan dibawah.

Wednesday, 15 January 2014

DAH TARIK BALIK SAMAN, TIAN CHUAK BABI SPIN KOT LAIN PULAK !!




Nah padan muka Umno, lepas tarik balik saman, tian chuak babi kata lagu lain pulak dah..

Buta buta saja Umno kena kencing dengan tian chuak.So siapa yang bodoh sekarang? UMNO atau Raof??

Sebab tu dalam artikel aku semalam KLIK, kalau nak saman biar sampai Tian Chuak babi kena bayar saman..

BUKTI BUKAN PEMUDA UMNO TUMBUK YB P KAMALANATHAN



Ini jawapan yang diberikan oleh timbalan Menteri Pelajaran YB P Kamalanathan selepas ditanya oleh rakan blogger Dr Novandri.

2 hari lalu media melaporkan bahawa YB P Kamalanathan di tumbuk oleh seorang Pemuda Umno bahagian Hulu Selangor.

TAKKAN KERAJAAN NAK RAKYAT KERJA LEBIH MASA SEUMUR HIDUP ??




Sebenarnya kerja lebih masa atau buat kerja part time selepas waktu kerja bukan satu jalan yang baik untuk manusia lebih lebih lagi yang bekerja pejabat.

Faktor usia, kesihatan, keluarga dan stress menjadi penghalang bagi sesetengah rakyat untuk bekerja lebih masa.

Trend membuat kerja sambilan ini sudah lama, namun tekanannya makin terasa akibat pendapatan yang tidak sama naik dengan peningkatan harga barang semasa.

Tuesday, 14 January 2014

TUDIAA !! BINATANG PUN GHAIRAH DENGAN BAJU DALAM WANITA ??




Sangkaan penduduk Kampung Bukit Hijau akan misteri kehilangan pakaian dalam wanita angkara perbuatan lelaki gila seks meleset apabila pakaian itu ditemui berselerak di kawasan ladang kelapa sawit bersama anjing liar.

Warga emas, Hamsah Hamid, 60, berkata, sebelum ini penduduk tertanya-tanya akan kehilangan pakaian dalam dan kasut yang disidai atas jemuran hilang serta mengesyakinya ia dicuri orang.

"Namun apabila diselidik, rupa-rupanya ia digonggong anjing liar setelah pakaian itu ditemui berselerak di bawah pokok kelapa sawit yang menjadi tempat tidur anjing itu.

SIA SIA PERJUANGAN BLOGGER UMNO BILA ADA MALAUN BERBADAN BESAR TAPI HATI SEBESAR KUMAN !!



Kemana lagi blogger Umno nak mengadu kalau bukan menulis segalanya isi hati didalam blog sendiri.

Bila kita guna saluran rasmi, mereka layan blogger seperti sampah.Itulah hakikat sebenar nasib yang diharungi blogger dipanggil PRO UMNO.

Berbalik kepada gambar diatas, semalam Umno memutuskan untuk mensettle dan menyetelkan saman terhadap Tian Chua di luar mahkamah selepas Tian Chua mohon maaf kerana memfitnah Umno isu pencerobohan Lahad Datu didalangi Umno.

ZALIM !! KERAJAAN PR SELANGOR ARAH PUSAT GIAT MARA DITUTUP




NAMPAKNYA Kerajaan regim zionis PR Selangor dah makin melampau.. kali ini mereka cuba menghalang anak anak melayu belajar di Giat Mara denga mengeluarkan arahan supaya
Pusat latihan kemahiran itu ditutup serta merta.

Beberapa pusat Giat Mara di daerah daerah di Selangor ditutup atas desakkan Exco Cina Dap yang suka dengan anak Melayu belajar.

Monday, 13 January 2014

ISU GAJI : SELANGOR TAK BEKU PUN KENAIKKAN GAJI



Buat masa sekarang tak ada lagi pengumuman dari khalid gagap mahu membeku kenaikkan gaji MB, Speaker, Timb Speaker, Exco dan Adun di Selangor.

Gaji mereka masih seperti biasa (kenaikkan) yang dipersetujui pada sidang Dun baru baru ini.

DENGAN STOPA SPENDER PUN UMNO KENA GORENG ??? KAHKAHKAH PALING BANGGANG DALAM SEJARAH UMNO @NAJIBRAZAK @TENGKUADNANREAL



Biarlah orang nak kata apa kat aku.aku dah tak heran pun.Tapi inilah hakikatnya sekarang apa yang berlaki dalam Umno.. lagi duk ada orang bodoh bodoh duk kerja di Pejabat Umno selagi itulah umno akan dimalukan dan terus dipermainkan..

Cuba tengok kes Umno saman Mustafa Ali, kes settle di luar mahkamah sebabnya Umno yang di dimaksudkan mustafa adalah blogger Umno bukannya Umno..

PENEGERUSI DAP KEDAH DEDAH SIKAP SEBENAR CEC DAP



Ahli Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) DAP bertindak secara kuku besi, tanpa beri ruang pembelaan dan menghukum seluruh DAP Kedah tanpa penyiasatan rapi, kata Pengerusi parti peringkat negeri, Lee Guan Aik.

“Saya tidak diberi sebarang notis atau surat tunjuk sebab sebelum ini atas alasan apa sebenarnya (saya dipecat) atau betapa seriusnya kesalahan yang telah saya lakukan sehingga memerlukan pembubaran seluruh AJK DAP negeri Kedah dan termasuk saya pun disingkirkan.



Sunday, 12 January 2014

MUDAH SAJA KERJA WAKIL RAKYAT PAKATAN CARI PUBLISITI




Sebut pasal BR1M benda apa yang pembangkang tak kutuk. Macam macam puak haramJ ni kata.Tak halal la, tak berkatlah, duit judilah, macam macam lagi depa tuduh.

Tapi sekarang tak lagi, puak puak haramJ ni ambik kesempatan sebaik mungkin mengambil kredit dari wang bantuan kerajaan Pusat kepada rakyat..

PANASS !! SIAPA ADUN MERANGKAP EXCO KEDAH BAKAL MASUK MAKMAL UJIKAJI BLOGGER ??


Makmal ujikaji kini menjadi sangat femes dikalangan blogger pro BN dimana salah seorang Menteri kabinet Ds Najib menjadi mangsa pertama makmal ujikaji berkenaan..Sehingga beliau menjawab berita berkenaan dalam masa yang singkat.

Kini di Kedah, salah seorang wakil rakyat merangkap Exco Kerajaan Negeri juga BAKAL menjadi tikus makmal ujikaji bloggers di Kedah..

PENJENAYAH DUNIA YAHUDI ZIONIS ARIEL SHARON DAH MAMPOSS


Bekas Perdana Menteri Israel Yahudi Zionis, Ariel Sharon dilaporkan mampos hari ini pada usia 85 tahun, menurut ahli keluarganya kepada Radio Tentera Israel.

Sharon koma sejak tahun 2006 akibat diserang angin ahmar.

Shahron juga dilabel sebagai penjenayah dunia yang membunuh ribuan rakyat Palestin.AGENSI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog archive