Saturday, 13 October 2012

SERAMM !!! HANTU TENTERA JEPUN BERJAYA DIRAKAM DI SABAH




Bekas tentera Perang Dunia Ke 2,Major bersara John Tulloch terkejut apabila imej yang dirakamkan beliau pada tahun 2010 di Borneo memberi penampakan yang menyeramkan.

Imej putih yang muncul dalam kamera seakan-akan membentuk rangka manusia yang berbaris.

Insiden ini berlaku semasa Major John Tulloch melawat kembali laluan yang terkenal dengan tragedi Sandakan Death March.

WAYANG PRU13 PAS KELANTAN !!! PROJEK BULLET TRAIN HALIMUNAN ?




SUDAH beberapa bulan lamanya sejak diumumkan keputusan kerajaan PAS Kelantan untuk membina Lebuhraya Rakyat dan Keretapi Laju (melebihi 120km/jam) di negeri tersebut.

Paling menarik sudah tentu soal lebuhraya kerana khabarnya 3 mesin sudah ada di lokasi dan boleh memulakan kerja pada bila–bila masa tapi sampai sekarang tak tau apa khabar berita. Setakat yang penulis dimaklumkan, acara kutip mengutip derma masih dijalankan di sana sini, projeknya tak bergerak juga.

Itu kutip derma nak bina lebuhraya atau dana pilihanraya? Apa duit yahudi tak cukup-cukup ke lagi sampai duit rakyat pun nak disapaunya juga?

Selain itu, nampak seolah–olah ada pihak yang tidak mahu cakap banyak pasal kedua projek ‘mega’ PAS ini sekarang, malah kalau boleh nak diselindung-selindungkan jangan ada orang bertanya. Sebab itu tak banyak (atau tidak ada) berita mengenainya dimainkan di media, waima media dia pun – kali terakhir kalau tak salah penulis bulan Ogos lepas.

GAMBAR !!! KESESAKKAN LUAR BIASA DALAM CERAMAH LEMAN 3 SUKU !! #tukarkedah



Gambar di bawah adalah bukti betapa ramai dan meriahnya ketika Leman 3 suku sedang berceramah.. Kehadiran puluhan ribu rakyat dari seluruh pelusuk negeri Kedah ke Bilik Gerakan PKR Dun Pedu dalam EKSPO BAJET 2013 yang dianjurkan oleh PKR Cabang Padang Terap..

Kehadiran yang tidak dijangka ke majlis ceramah tersebut telah mengakibatkan kesesakan jalan raya sangat luar biasa.. Kenderaan yang menuju ke Pekan Naka bersesak dianggarkan hampir 50 Kilometer..

Orang ramai pula terpaksa berjalan kaki hampir 20 KM untuk ke tempat ceramah gara gara tempat parking yang disediakan pihak penganjur tidak mencukupi disebabkan pemimpin PKR membawa sekali jet peribadi yang dipinjamkan kepada Anwar, bas super luxury Khalid Gagap, kenderaan mewah milik pemimpin PKR dan Pas, serta tetamu kehormat mereka iaitu Kapal Selam yang dihebohkan tidak boleh menyelam..

Dalam pada itu pihak penganjur dengan nada bangga menjangkakan kehadiran orang ramai pada ceramah malam tadi akan mencecah 30 ribu orang disebabkan kehadiran leman yang juga bekas calon tersingkir pada pusingan ke 5 Raja Lawak merupakan anak tempatan..

EKSKLUSIF !!! BLOGGER PAS KEDAH DEDAH GAMBAR SULIT SUK TENGAH MELANCONG ? #KANTOI



Mula-mula kita ucap terima kasih kepada kesemua blogger Kedahla, merangkap pegawai urusetia penerangan negeri Kedah, lebih-lebih lagi khasnya kepada Ton Senapi a.k.a Zulkifli Yahaya yang tak habis habis menyerang pegawai KCS Negeri Kedah iaitu Datuk Rasli merangkap SUK Negeri..

Semalam MTK dah bagi buah mula untuk Kedahla mendedahkan jadual perjalanan SUK ke luar negara (klik sini)..Tapi MTK rasa lebih elok kami di team media kedah dedahkan dulu siapa sebenarnya yang suka melancong ke luar negara..

Tajuk yang begitu gah dan isi kandungan posting itu penuh dengan kata seakan akan Datuk Rasli tidak layak untuk berkhidmat sebagai SUK yang dilantik oleh DYMM Tuanku Sultan Kedah.


Tetapi apabila masuk saja perenggan ke 4, penulis blog Kedah la yang dikenali sebagai ENGGANG QADHA menulis tentang sikap Datuk Rasli yang suka melancong ke LUAR NEGARA, antaranya Timur Tengah, Helsinki, Acheh dan terbaru Korea. Baca petikan dari blog Kedah La yang menyentuh tentang perkara tersebut.

"Kegemarannya untuk melancong keluar negara menghabiskan duit rakyat Kedah bukan baru, Sampai masa nanti ENGGANG QADHA akan dedahkan senarai perjalanannya keluar negara".


PANASS !!! SKANDAL ELIJABET WONGEI DENGAN KHALID GAGAP DIDEDAHKAN ?





Isu Tanah YBK: Percubaan Memperkasakan Cina Dan Mengenepikan Melayu

Alhamdulillah, taktik kotor kerajaan PR Selangor untuk merampas tanah yang dimiliki Permodalan Yayasan Basmi Kemiskinan (PYBK) telah tidak berjaya. Tanah seluas 1,625 ekar di Serendah, Hulu Selangor itu termasuk di dalamnya perancangan pembangunan pembinaan UiTM yang melibatkan keluasan 218 ekar.

PYBK telah memenangi kes ini di mahkamah yang mana mendedahkan bagaimana kerajaan PR Selangor cuba mencampuri urusan PYBK dan apabila gagal, cuba merampas tanah tersebut dengan cara kotor.

PYBK adalah anak syarikat Yayasan Basmi Kemiskinan (YBK) yang bertanggungjawab mengadakan program-program kebajikan serta menyediakan bantuan serta sumbangan kepada anak-anak yatim dan orang-orang miskin. Syarikat ini boleh dikatakan berjaya kerana sehingga kini ternyata ia mampu menjana modal bagi menampung program-program kebajikan yang diadakan.

Pembinaan UiTM di atas tanah tersebut juga tentunya menepati objektif syarikat iaitu untuk membantu rakyat miskin kerana universiti itu merupakan antara universiti yang mengenakan yuran paling murah tertakluk kepada pendapatan ibubapa pelajar.

LAWAK AIH !! CERITA PANAS MALAM PERTAMA BAGI PASANGAN BARU KAHWIN




Seorang lelaki bernama Amat yang baru saja menjalani malam pertama bersama isteri barunya, menceritakan tentang kemusykilannya kepada seorang sahabatnya, Mohd. Jamil.

“Wah, gila juga! Ternyata memang benar,” ujar Amat. “Kebiasaan yang sering kita lakukan ketika masih bujang, boleh berulang pada malam pengantin.”

“Maksud kau? Sebenarnya apa yang berlaku semalam?” si Mohd. Jamil ingin tahu.

“Begini. Kau kan tau kalau sewaktu bujang aku suka melanggan perempuan?.”

“Ha””ah. Tapi bukan ke kau kata dah insaf dah, nak taubat selepas berkahwin?”

“Memang la. Tapi aku tersilap buat something semalam.”

“Ye ke? Apa yang kau dah buat?”

Friday, 12 October 2012

AWASS !! JANGAN TENGOK VIDEO NI JIKA ANDA SEDANG MENIKMATI JUADAH LAZAT





Amaran keras buat pembaca yang tengah menikmati hidangan lazat ditengah malam..Video ini mengandungi unsur unsur yang membuatkan selera makan anda terbantut 100 peratus..

PANASS !!! BLOGGER PAS KEDAH ADA DOKUMEN SULIT PASAL DATUK RASLI ? #tukarkedah





Adeh, lawak bodoh cap ayam apa yang anak buah Zulkifli yahaya buat ni ?? Dapat elaun bulanan dari Pej MB tapi tikam pegawai KCS dari belakang..Islam apa la puak pas ni..Kesian SUK yang jadi mangsa kekejaman regim zionis Pas..

Puak puak lebai ni pandai, dulu masa Exco buat salah luluskan lesen hiburan dan makan duit kot belakang pandai pulak puak puak ni spin kata semua ni kerja KCS yang tak ikut arahan..Tapi bila pegawai yang dilantik oleh DYMM Tuanku Sultan buat kerja cara betul depa kata KCS ni belakangkan kerajaan Pas..

Puak puak lebai ni bodoh ka, tugas tugas KCS melibatkan peraturan pertaturan Negeri..Bukannnya ikut suka hati..Kali ni MTK cabar barisan blogger Kedahla untuk dedahkan senarai perjalanan Datuk Rasli ke luar negara..Tak payah tulis catatan ini akan dihentikan serta merta jika Rasli letak jawatan..kalau berani dedah saja, kami rakyat Kedah nak tengok betulkah Datuk Rasli suka menghabiskan duit rakyat Kedah untuk melancong ke Luar Negara..

ATAU Orang lain yang mempunyai jawatan besar dalam wisma sebenarnya suka melancong keluar negara..??? seperti gambar dibawah ni

BAHAYA TIMANG ANAK !! WAJIB BACA



Malam ni CK tengok ramai yang post pasal hal ni. Penting!!! Kita mesti pernah main timang2 baby kan.. CK pun penah. Bila baca pasal ni, dalam hati CK, “Alamak!! Ape yang aku dah buat ni.. Harap2 ok la baby tu..”

Bagi yang belum baca, baca la.. Info penting ni..!!!
Pesakit terakhir yang kami ‘tidurkan’ ialah bayi berusia 4 bulan. Bayi tersebut telah disyaki mendapat sawan pada pukul 2 petang tadi. Dia sebelum ini sihat dan dijaga oleh pengasuh. Dia tidak demam dan tidak batuk serta tidak mempunyai simptom-simptom yang lain. Itulah kali pertama dia mendapat sawan.

Sesampai di resus room (red zone), dia masih lagi kelihatan mengantuk dan kurang responsif. Dia kelihatan pucat dan apa yang menakutkan kami ialah ubun-ubun depannya yang timbul dan mencembung (bulging). Memandangkan dia tidak demam dan ujian menunjukkan dia kurang darah (Hb 8g/dl), serta bayi tersebut masih kurang responsif selepas satu jam sawan, kami mengambil keputusan untuk melakukan CT scan otak (Brain CT Scan).

APA PENDAPAT HANGPA DENGAN KOMEN PENCACAI NI ??



Selamatkan umat Islam dari menjadi mangsa dimurtadkan oleh kapir laknatullah ni di anggap zalim oleh pencacai pr ?? Hebatkan cara pas ajar anak anak murid jadi macam ni..Sanggup hina ulama semata mata nak kongsi pemerintahan dengan Dap yang mahu menjadikan kristian sebagai agama rasmi..

Hebat sangatkah buku jingga hingga sanggup jadikan sebagai panduan rakyat Malaysia? Amat malang bila buku yang penuh dengan idea idea menjahanamkan negara diangkat sebagai panduan oleh pencacai pakatan..

Sebagai umat Islam tiada yang lain melainkan Al Quran sebagai panduan hidup dan Rukun Negara pula mengandungi prinsip-prinsip kehidupan bermasyarakat dan ianya tetap menjadi kunci kepada keharmonian dan perpaduan kaum demi kejayaan dan kestabilan Malaysia.

PANASS !! YB ZUL NORDIN ADA BUKTI DAP TERIMA DANA DARI PADERI LUAR




Ahli Parlimen Kulim Bandar Bharu, Datuk Zulkifli Nordin menggesa DAP menafikan penglibatan dan campur tangan paderi asing, yang turut menyalurkan dana bagi aktiviti politik mereka.

Menurutnya, paderi asing yang berasal dari Afrika Selatan dan United Kingdom memberi dana kepada DAP dan Pakatan Rakyat (PR) untuk menewaskan Umno.

Katanya, "saya mempunyai bukti, dan saya dedahkan campur tangan asing yang wujud dalam negara kita tentang penglibatan paderi dan pastor asing.

"Dalam laporan yang saya peroleh itu, menyatakan paderi asing ini memberi dana kepada DAP dan PR untuk kalahkan Umno dan di majlis kesyukuran di Hotel Red Rock di Pulau Pinang pada Mei tahun lalu serta didedahkan oleh ahli DAP sendiri.

PANASS !!! PAS KEDAH AMAL SISTEM PEMERINTAHAN KUKUBESI !! #TUKARKEDAH



Demi kuasa regim Zionis Pas Kedah beraksi bodoh lagi..kali ini pihak regim dalam usaha terakhir mereka mempertahankan kuasa pemerintah kukubesi..Mereka bertindak untuk menyerang dan mengenakan KCS (Kedah Civil Service atau Perkhidmatan Pegawai Tadbir Negeri Kedah)..

Dalam satu mesyuarat yang diadakan disebuah markas besar pas di Kedah, pihak regim zionis pas telah bersetuju dengan pelan strategi baru iaitu untuk menyingkirkan mana mana KCS yang tidak sehaluan dengan pendirian politik Pas..

Caranya adalah dengan bertindak menyerang dan memberi tekanan melampau kepada mana mana KCS yang tidak menyokong regim zionis pas. Terbaru, SUK Negeri Kedah Datuk Paduka Rasli b.

BENARKAH PEJABAT DUTA MALAYSIA DITUTUP GARA GARA DS ROSMAH ??



Artikel ni MTK petik dari Blog selebriti terkenal TV1 Zamzarinazambri.blogspot.com

ZZ rasa terpanggil untuk mengetahui isu sebenar 'Penutupan Kedutaan Malaysia di Doha' selama tiga hari ekoran Lawatan Kerja Isteri Perdana Menteri Datin Sri Rosmah Mansor. Isu ini hanya hangat diperkatakan di dunia cyber dan media sosial. Kebetulan ZZ mengenali Duta Besar Malaysia ke Qatar, Ahmad Jazri Mohd. Johar lalu ZZ bertanyakan hal ini melalui sms dan kemudiannya beliau menghubungi telefon ZZ untuk menceritakan keadaan sebenar.

Apa yang ZZ tulis dibawah adalah berdasarkan penjelasan beliau kepada ZZ melalui telefon siang tadi. Harapnya dengan penjelasan ini dapat menjawab isu berkenaan.

Adalah tidak benar dakwaan mengatakan Kedutaan Malaysia ditutup apatah lagi mengaitkannya dengan lawatan Isteri Perdana Menteri. Operasi tidak ditutup tetapi sebaliknya DIPINDAHKAN SEMENTARA ke Bilik Sekretariat di Hotel St. Regis. Ini memandangkan pihak Kedutaan perlu menguruskan sejumlah DELEGASI YANG BESAR dari Malaysia termasuklah Isteri Perdana Menteri, delegasi Ketua Menteri Sarawak dan delegasi Kementerian Penerangan yang diketuai Timbalan Menteri Penerangan, Datuk Maglin Dennis D'Cruz serta delegasi ahli-ahli perniagaan Malaysia.

GAMBAR SEKSI !! KRITIK BUAT APA ? BUKAN GAMBAR BOGEL PUN




NAMA pelakon Erin Malek sekali lagi terpalit dengan kontroversi apabila gambar terbarunya di laman Instagram yang dimuat naik olehnya dua hari lalu menerima kritikan pelbagai pihak baru-baru ini.

Difahamkan, walaupun gambar tersebut adalah untuk tatapan umum, tetapi kata-katanya yang ditulis ditujukan kepada kekasihnya, Walid.

Erin menulis kapsyen gambar sebagai, “selamat malam untuk saya dan selamat pagi untuk semua @walidwahid."

Erin ketika dihubungi Sinar Harian Online berkata, “gambar itu saya tujukan untuk semua.

“Tetapi tidak pasal-pasal dikatakan itu adalah untuk teman lelaki saya.

“Kalau dilihatkan gambar-gambar saya sebelum ini, memang saya selalu ‘mention’ nama teman lelaki saya tetapi berlainan apabila gambar ini dijadikan isu pula,” katanya.

Thursday, 11 October 2012

GEMPAR !! IKAN MATI TERCEKIK ?





Ikan pike seberat 12 paun ini cuba menelan ikan kap besar, tetapi nampaknya tidak begitu berjaya, hingga membuatkan ia mati tercekik sebelum kenyang.Ikan yang panjangnya 3 kaki ini ditemui terapung di atas permukaan perikanan Suffolk dengan ikan kap 3 paun tersumbat dalam tekak selepas mati tercekik ketika cuba menelan mangsanya.

David Walker, yang memiliki Hermitage Fisheries di Clare, berhampiran Sudbury, England, disedarkan selepas ikan itu dikesan di tengah-tengah kolam oleh seorang pemancing biasa.

RAPID PENGERANG !! PROJEK BELUM MULA TAPI IKAN PUN PANDAI PROTES ?




TAHAP bodoh dan busuk hati macai Pakatan Haram dalam soal projek pembinaan hab gas dan minyak (RAPID) di Penggerang Johor ini sudah tidak mampu dibendung-bendung lagi.

Mana tidaknya, proses pembinaan RAPID belum pun mula (sedang urus hal ambil alih tanah) tapi sudah ada blog-blog Pakatan haram ini menunjukkan gambar-gambar ikan mati di kawasan sekitar tersebut.

Apa punya bebal. Nak menipu pun agak-agaklah wooi.



Ini sama kesnya dengan pembohongan jenis sama yang ditunjukkan dalam bantahan ke atas pembinaan kilang Lynas di Balok, Pahang. Yang disasarkan pengeluaran produk nadir bumi yang dikatakan mengandungi radiasi dan sebagainya, tapi kilang itu masih dalam pembinaan, macai Pakatan dah bawak tunjuk gambar ikan kepala dua dan sebagainya.

TUDIAA !!! VIDEO LENDIR PEMIMPIN PR PERAK DI INDONESIA TERSEBAR ??




Panas dari blog Tokguru86 mendedahkan seorang pemimpin pakatan rakyat Perak melakukan adegan seks di Indonesia dengan pelacur Indonesia seperti dibawah:

Untuk yang pertama kali entri ini, gua hanya upload gambar dan video yang sudah disensor. Gambar ini menunjukkan adegan seks salah seorang pemimpin PR Perak yang dikenali umum. Hasil sumber yang diperolehi, gambar ini dirakam dalam sebuah hotel di Indonesia. Pemimpin PR ini dikatakan pergi bercuti ke Indonesia bersama rakan-rakan parti.

Siapa pasangan beliau dalam video dan gambar tersebut? Dikatakan pasangannya adalah minah Indon atau ringkasnya ada pelacur dari Indonesia. Panas..... Memang panas... Gua yakin individu ini tengah panas punggung. Gambar dan video ini dalam simpanan rakan baik beliau yang kecewa kerana sebab tertentu.

MAT SABU RELA MAKAN BABI JIKA DAP PERINTAH NEGARA ?




Seorang ahli PAS memberitahu ada mengikuti Mat Sabu untuk menghadhiri satu Majlis Makan Malam yang dihadiri oleh Lim Guan Eng dan ahli-ahli DAP.

Mat Sabu diminta berucap. Dalam ucapannya, Mat Sabu berkata kepada ahli-ahli DAP, "Saya lebih rela makan babi bersama Lim Guang Eng dari makan ayam dengan Najib.

"Kami akan hidup mati bersama DAP hingga kita ambil alih Putrajaya."

Ahli-ahli PAS yang duduk dalam dua meja yang memakan makanan lain dari hadhirin lain itu boleh berteriak takbir! Allahu Akbar!

PANASS !! MAHFUZ AKUI PKR TERIMA DANA SOROS ? #TUKARKEDAH



Penceramah Pas merangkap Naib Presiden yang otaknya setaraf bawah SRP cuba menghasut rakyat Pokok Sena supaya tidak menyalahkan PKR dan PR menerima dana dari George Soros dalam satu ceramahnya di markas Pas Pokok Sena semalam bersama Lajim Ukin..

Dalam ceramah itu juga Mahfuz juga mengakui bahawa PKR memang menerima duit dari soros dan bertanya kepada penyokong ada masalah kah kalau PKR dapat duit dari Soros..

PANASS !!! YB DEMAM TAG TEAM DENGAN PHAHROLRAZI NAK JATUHKAN AZIZAN LEPAS DI MALUKAN PENDUDUK KAMPUNG ??



Apa cerita ni YB Demam sampai nak mengamuk dekat Azizan ?? Alkisah dia macam ni, MTK dapat tau satu hari tu, yb demam berjumpa dengan penduduk Kuala Nerang dalam satu majlis dan berjanji akan bagi tanah serta geran dekat penduduk kampung..

Tungu punya tungu tak ada apa apa berita jugak.. Lama kelamaan penduduk kampung yang dijanjikan geran tanah itu menuntut janji yb demam..

Mereka berang kerana ditipu oleh yb demam yang suka berjanji tapi tak pernah tunaikan..Akhirnya pekara ini sampai ke telinga MB..Tindakkan bodoh yb demam itu membuatkan Azizan berang kerana yb demam tidak merujuk kepada beliau dan Pejabat Tanah terlebih dahulu..

Hasil semakan di Pejabat Tanah, tanah yang dijanjikan oleh yb demam itu sebenarnya tanah milik orang lain..Akhirnya yb demam ini di sembur oleh penduduk kampung apabila mereka tahu cerita sebenar..

Akibat dengan tindakkan orang kampung keatas dirinya, yb demam kini tidak puas hati dengan Azizan yang memalukan dirinya kepada penduduk kampung..Desas desus juga mengatakan bahawa yb demam kini telah menjadi seangkatan dengan Phahrolrazi untuk menjatuhkan Azizan..



MTK

Apa guna berjanji, kalau tak reti nak tepati..Jom sokong BN Janji Ditepati..

BOIKOT AES !! JPJ NAK JADI SALAH SEBUAH AGENSI KERAJAAN PALING BANYAK KELUAR SAMAN ?


Bagi pendapat peribadi MTK bukan sampai masanya lagi Sistem AES digunakan di Malaysia kerana ianya bukan semata mata untuk membendung kemalangan tetapi untuk mengenakan saman kepada pemandu pemandu yang tidak mematuhi kesalahan lalu lintas..

Malang tidak berbau, dimana mana saja kemalangan boleh berlaku.walaupun dihadapan kamera AES sendiri..Faktor jalan raya dan cara pemanduan rakyat Malaysia sendiri sebenarnya banyak mempengaruhi pertambahan indeks kemalangan di Malaysia..

Memetik dari artikel yang ditulis oleh sahabat Double Y sebanyak 2,952 saman berjaya dikeluarkan kamera Automated Enforcement System [AES] dalam masa dua hari pemasangannya.

BN KEDAH BERI BANTUAN KEPADA MANGSA KEBAKARAN




SIK - Mangsa kebakaran melibatkan 12 rumah kedai di jalan utama Pekan Jeniang dekat sini malam semalam, menerima bantuan berjumlah RM36,000 daripada Barisan Nasional (BN) negeri hari ini.

Sumbangan itu disampaikan Pengerusi BN Kedah Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah yang meluangkan masa melawat mereka bersama beberapa pemimpin lain termasuk Penyelaras Parlimen Jerai Datuk Mohd Suhaimi Abdullah dan Anggota Dewan Undangan Negeri Gurun Dr Leong Yong Kong.

Ahmad Bashah berkata sumbangan awal itu bertujuan membantu meringankan beban kewangan mangsa manakala bantuan-bantuan lain akan disampaikan dari semasa ke semasa.

"BN negeri menyampaikan sumbangan RM3,000 kepada setiap keluarga yang terlibat, termasuk satu lagi keluarga mangsa kebakaran yang berlaku di Kampung Selengkoh, Yan, pada waktu yang hampir sama dengan kejadian yang berlaku di sini.

PANASS !!! PENCACAI DAP BUAT KECOH DI PWTC DIHALAU KELUAR !!





Sebentar tadi Bangunan PWTC dan Umno tercabar perbuatan seorang perempuan Cina yg memakai t shirt yang memakai perkataan ini. Zaharin Mohd Yasin , Ruslan Moktar dan YDP Perkasa Wilayah Persekutuan menghalau dia keluar dari bangunan PWTC.

Makin biadap bangsat bangsat DAP ni, dah la masuk tempat orang tak bagi salam lepas tu tulis perkataan menghina kaum Melayu..Bila kena halau pandai pulak marah..MTK ingatkan kepada kaum biaDAP ini jangan cuba bakar api perkauman kalau tak mahu tragedi 13 mei berulang..

Kita rakyat Malaysia perlu saling menghormati, jangan ingat anda rakyat Malaysia anda ada kebebasan bersuara untuk menentang orang Melayu..

Wednesday, 10 October 2012

GEMPARR !! MB KEDAH MASUK HOSPITAL LAGI ?? SAPA PULAK SANTAU ?




10 Okt - Azizan yang dikhabarkan masih mengalami masalah kesihatan ternyata tidak dapat menumpukan kepada perhatian kepada jentera pentadbiran Kerajaan Negeri. Dalam minggu ini Azizan berada di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) Jalan Langgar, Alor Setar.

Kelihatan kereta Azizan (KBV 8) dan beberapa pegawai kanan azizan berada di hospital tersebut semalam.

Azizan diberitakan ,melakukan pembedahan terhadap masalah matanya. Sesiapa yang berkelapangan datanglah melawat Azizan di HSB di wad 6 C..Baca seterusnya

PANASS !! GAMBAR MAHFUZ BEANGAI ATAS KAPAL PERANG ISRAEL TERSEBAR ??


gambaq matput MELAWAT dunia luar

Entah ke berapa kali MTK cuba gambarkan kebodohan matput beangai ni, dari kenyataan kenyataan matput sebelum ni semua orang dah tau apa saja yang keluar dari mulut matput semua bodoh dari hujung rambut sampai hujung kaki..

Kalau search dalam google letak mahfuz bodoh dan mahfuz bean, hampir 700 ribu carian ayat itu dalam hanya 30 saat..Bayangkanlah betapa bodohnya mahfuz ni..

Kali ni matput beangai cuba pertikaikan kehadiran kapal perang induk (pengangkut )yang datang melawat negara ini buat pertama kali selama 5 hari..

MAHKAMAH ANTARABANGSA BUKTIKAN PEMBANGKANG MALAYSIA PENIPU NO 1 ?


NAK CIRIT KE BANG NON ?


SUARAM, sebuah NGO yang didalangi pembangkang Malaysia dan ditaja oleh Zionis dan Soros, terkantoi lagi, dan lagi dan lagi, dalam isu pembelian kapal selam scorpene. Tetapi, walaupun telah berapa kali kantoi, setiap kali juga mereka akan menafikan, menebalkan muka serta tidak malu bersemuka dengan media, rakyat Malaysia serta dunia sambil meneruskan lakonan dan penipuan mereka.

Mungkin kerana dana yang diterima mereka terlalu banyak, maka SUARAM a.k.a pembangkang tidak punya pilihan selain meneruskan lakonan dan penipuan dengan harapan kerajaan Islam Malaysia akan jatuh jua akhirnya.

Namun, dengan kenyataan pendakwa kerajaan Perancis yang tersohor, Yves Charpenel yang dikeluarkan semalam, bahawa tiada perbicaraan mengenai pembelian scorpene di Perancis dan bahawa apa yang berlaku hanyalah perbicaraan oleh media pembangkang Malaysia, dilihat sebagai titik noktah kepada siri penipuan SUARAM dan pembangkang itu.

Charpenel juga mengulangi penjelasan kerajaan sebelum ini, bahawa apa yang berlaku ialah dua ‘hakim penyiasat’ bebas telah menyiasat isu ini sejak awal tahun ini berdasarkan aduan oleh SUARAM. Ini kerana mengikut undang-undang, semua aduan perlu diberi perhatian dan disiasat sewajarnya secara tertutup dan rahsia.

GEMPAR !!! MAHFUZ BEAN HADIR PADA HARI PERTAMA UJIAN PMR ??


Lepas dapat result baru la ada peluang nak jadi menteri 

Terus terang MTK cakap, pak cik berumur 50 tahun yang ambil balik periksa PMR lebih gentlemen dari Mahfuz..Sekurang kurangnya pak cik yang dikenali sebagai Nordin itu dicontohi oleh Mahfuz kerana berani mencabar diri untuk menduduki Ujian PMR..

Cakap cakap politik Mahfuz sekarang ini menunjukkan lagi kualiti pemikiran Mahfuz yang hanya setaraf SRP..Ini kerana hampir kesemua kenyataan dan tuduhan dalam akhbar dari Mahfuz semuanya bodoh belaka..

Jadi lebih elok kalau Mahfuz ulang balik ujian PMR atau Upgrade ke tahap yang lebih tinggi sedikit memandangkan  pendidikan beliau sekarang ini hanya tingkatan 3 bawah ( tak lulus SRP ) hehe..Macamana nak jadi menteri kalau SRP pun tak lepas..Patutlah dalam kabinet bayangan tak dak langsung kelibat mahfuz..

TUDIAA !! ANWAR PANAS DENGAN TUDUHAN NASHA ??




Bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa hari ini mempersoalkan tindakan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dilihat cenderung kepada fahaman liberal kerana melancarkan sebuah buku karya bekas Ahli Parlimen India, Mobashar Jawed Akbar atau MJ Akbar baru-baru ini.

"Timbalan Mursyidul Am, Datuk Haron Din mempertikaikan Anwar kerana penulis dari India itu bertentangan dengan prinsip-prinsip Islam kerana fahaman terlampau liberal.

"Jika dibiarkan fahaman seperti ini, ia boleh menjadi ancaman kepada akidah umat Islam,” katanya.

Ahli Parlimen Bachok ini menambah: "Walaupun Anwar tidak pernah berkata beliau liberal, tapi tindak-tanduknya yang banyak kali itu boleh dilihat bertentangan.”

PAS BELI STAREX ROYALE PAKAI DUIT DERMA KE??



Kalau sembang bab duit dengan pemimpin pas, dah tentu keluar jawapan Pas miskin tak ada duit..Tapi bila difikirkan, mana pergi duit duit yang Pas kutip setiap kali ceramah? Akhirnya dengan terjumpanya gambar ini dapatlah jawapannya serba sikit mana perginya duit lebihan derma tabung tin milo tu..

Mampu pulak Pas beli kereta yang termasuk dalam ketegori mewah ni..Hyundai Starex Royale bukan calang calang kereta..Harganya saja mencecah 160 ribu..Ini baru kereta untuk DPP bukan lagi kereta pemimpin Pas..Kalau DPP mampu beli kereta hebat ni, apatah lagi tok ketuanya..

Misi Kemanusiaan KP1M: Airmata Di Thekebyin – Baw Du Pha, Myanmar




RAKHINE – Hanya airmata hiba yang dapat menafsirkan perasaan setiap insan yang berada di Kem Thekebyin dan Baw Du Pha ketika doa dibaca oleh Ustaz Rusdin Mahamud di pekarangan penempatan sementara masyarakat Islam di sini semalam.

Bukan saja diiringi dengan esakan para penduduk Islam di situ, rasa sedih dan pilu itu turut dikongsi oleh pasukan Misi Bantuan Kemanusiaan Kelab Putera 1Malaysia KP1M yang hadir di kem tersebut bagi menghulurkan bantuan.

Mengenangkan kehidupan ‘gelap’ yang ditempuh setelah rumah mereka dibakar dan ahli-ahli keluarga yang dibunuh kejam, mereka mengalirkan air mata duka bercampur gembira apabila melihat deretan kenderaan membawa barangan bantuan untuk meringankan beban.

Mohd Amin Mohd Kassim, 32, yang pernah tinggal di Malaysia selama lima tahun berkata, kebanyakan dari mereka yang dianggarkan berjumlah lebih 70,000 orang itu terpaksa tinggal di dalam kedaifan sejak Jun lalu.

“Kerajaan hantar makan dua minggu satu kali saja, ada beras, minyak, garam, gula…lain makan cari sendiri la.

TONY PUA : PR MANA ADA KENAL SOROS , JUMPA PUN TAK PERNAH

KENAL TAK APEK NI 
MP Petaling Jaya Utara Tony Pua juga berkata, Pakatan tidak mempunyai apa-apa hubungan dengan Soros.

“Kami tidak ada hubungan apa-apa dengan George Soros. Kami tidak kenal George Soros,” katanya.

Salah seorang penulis jemputan mymassa mengajak anda meneka siapakah gambar di bawah.

Akibat daripada pendedahan terhadap penyelewangan dana yang diterima pemimpin kanan PKR daripada George Soros, bekas Ahli Majlis Tertinggi PKR, Lokman Noor Adam telah dipecat daripada PKR.

Umum mengetahui, siasatan terperinci mendapati George Soros pernah membiayai Suara Rakyat Malaysia (SUARAM). Lantaran itu apakah benar George Soros membiayai PKR, Malaysiakini dan Institut Kajian Dasar?

PANASS !!! LAGU BARU PAKATAN RAKYAT UNTUK PRU13





Lagu Pakatan nak jahanamkan Malaysia..

Tuesday, 9 October 2012

PANASS !!! PUSAT HIBURAN KELUARGA TAWAR S3KS DI SERBU !!




Sebuah premis yang berselindung di sebalik nama pusat hiburan keluarga tetapi sebenarnya menawarkan khidmat seks diserbu sepasukan anggota daripada Unit Antipemerdagangan Orang (ATIP) Bukit Aman di Taman Pinggiran Putra, Seri Kembangan dekat sini malam tadi.

Dalam serbuan pada pukul 10.55 malam itu, seramai 23 wanita warga asing berusia antara 19 hingga 30 tahun dipercayai pelacur ditahan.

Hasil pemeriksaan, kesemua wanita ditahan itu yang terdiri daripada 16 warga Vietnam, Thailand (4) dan China (3), didapati menyalahgunakan pas lawatan sosial dengan bekerja sebagai pelacur di negara ini.

Ketika memecah masuk dua buah bilik khas yang disediakan secara berasingan di premis itu untuk tujuan seks, dua daripada pelacur warga Vietnam sedang ghairah 'melayan' pelanggan masing-masing.

PEMBELIAN SCORPENE SAH !! ANWAR DAN SUARA ANAK HARAM KE PERANCIS UNTUK KOLEK DUIT ?




Seorang pendakwa kerajaan Perancis yang terkenal menafikan laporan-laporan media yang tersebar di kalangan beberapa portal berita online Malaysia berhubung perbicaraan yang sedang berlangsung di Perancis, mengenai dakwaan rasuah oleh sebuah syarikat Perancis berhubung pembelian dua kapal selam Scorpene buatan Perancis oleh Malaysia pada tahun 2002.

Yves Charpenel berkata media di Malaysia harus dapat membezakan antara khabar angin dan fakta dan antara siasatan dan perbicaraan.

“Saya sedar mengenai semua kekecohan yang dibangkitkan media tertentu (organisasi) di Malaysia berhubung perkara ini tapi apa yang saya boleh kata ini adalah tidak lebih daripada satu perbicaraan oleh media,” katanya kepada Bernama di sini, Isnin.

Charpenel, yang juga bekas ketua pendakwaan di Perancis dan kini seorang pendakwa negeri dan anggota eksekutif Persatuan Pihak Berkuasa Anti-Rasuah Antarabangsa (IAACA), berada di sini untuk menghadiri persidangan dan mesyuarat agung tahunan IAACA yang berakhir semalam.

TUDIAA !!! PENGUNJUNG MENGELUH LEGOLAND MAHAL DAN PANAS




PERTAMA sekali saya ingin mengucapkan tahniah kepada semua pihak terlibat dalam pembinaan Taman Tema Legoland Malaysia di Nusajaya, Johor.

Sebagai anak Malaysia saya amat bangga kerana ia merupakan taman tema seumpamanya di Asia. Sejak disajikan dengan berita mengenai cadangan pembinaannya beberapa tahun lalu, memang saya menyimpan impian untuk menjadi antara rakyat yang terawal menjejakkan kaki ke taman tema tersebut.

Sebaik pihak pengurusan Legoland mengumumkan taman tema tersebut akan 'membuka' pintunya kepada umum pada 15 September lalu, saya tidak menunggu masa lama untuk bersama-sama 'meraikan' satu lagi mercu tanda baharu negara itu.

Seawal pukul 7 pagi, saya, isteri dan anak-anak sudah bersiap-siap untuk pergi ke taman tema berkenaan. Mujur kerana memang tinggal di bandar raya Johor Bahru, hanya mengambil masa kira-kira 30 minit ke taman tema berkenaan.

Suasana pada hari pertama pembukaannya memang mengujakan. Walaupun sesak dengan lebih 10,000 pengunjung (sekadar anggaran), masing-masing berpusu-pusu ingin mencuba pelbagai permainan yang disediakan.

Pelbagai replika bangunan yang menjadi mercu tanda negara seperti Menara Berkembar Petronas, Menara Kuala Lumpur, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) serta kewujudan Taj Mahal membuatkan semua pihak bersesak-sesak untuk merakamkan potret masing-masing.

TUDIAA !!! ABBY ALBODY OSTAJAH SESAT ?



Blog MPP sekali lagi mendedahkan kerendahan IQ tahap maksima seorang janda bergelar ostajah express yang menghina sifat terpuji yang ada di dalam Baginda Rasulullah S.A.W di laman twitter miliknya..




Makin menjadi jadi pulak ostajah express ni yang tak sudah sudah nak cari populariti cara singkat dengan tulisan yang tak masuk akal..Agaknya ini lah KPI abby untuk naikkan nama dan diupgradekan kepada pemimpin pas satu hari nanti..

Apalah yang difikirkan Abby waktu tu sampai tergamak cakap macam tu..Kata dah hebat sangat pasal Islam tapi takkan lah sifat pemaaf Nabi S.A.W yang selalu diceritakan oleh guru guru agama pun boleh tak tahu ??

AKHIRNYA ORANG2 KUAT AZMIN DAH BAGI KATA KATA AKHIR BUAT SETPOL KHALID GAGAP




Pengarah Pilihan Raya PKR Selangor, Borhan Aman Shah mendesak Setiausaha Politik Menteri Besar, Faekah Husin meletak jawatan kerana didakwa mengeluarkan kenyataan boleh mencetuskan kekeliruan dan salah faham dalam Pakatan Rakyat (PR).

Borhan berkata, desakan itu dibuat kerana Faekah didakwa mengkritik Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali secara terbuka menerusi sebuah portal berita baru-baru ini.

Menurutnya, beliau berharap Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dapat mengambil tindakan terhadap isu tersebut.

“Kami selaku pemimpin-pemimpin PKR Selangor mendesak agar pimpinan pusat mengambil tindakan keras terhadap Faekah.

PANASS !!! VIDEO LUCAH BEBAS DI JUAL DI NEGERI YANG DITADBIR PAS KEDAH ?



Terima kasih kepada Kamera Kupang yang memberikan info tentang kedai DVD lucah yang beroperasi secara terbuka di bandar Kulim. Kedai DVD ni, di buka 24 jam, ia sangat terkenal di bandar Kulim ni, malah sangat terkenal di kalangan pengemar DVD lucah sebagai kedai "24 jam". Bak kata orang, nak DVD lucah apa pun boleh cari kat sini.

Lokasinya, di area simpang 4, Taman Selasih, Kulim. Untuk rujukan, kedai tu terletak, di belakang KFC (dulu kat situ ada bank RHB bank). Malah kedai DVD tu berdekatan dengan Pusat Karaoke Gemilang. Kedudukannya agak terbuka, dan bukan tersembunyi. Malah penggemar DVD lucah, boleh masuk pilih diruang khas hampir 500 jenis DVD/VCD di pamerkan. Banyak tuu.. 500 jenis DVD lucah wooii!!

Kedai DVD ni juga menjual DVD/VCD cetak rompak yang lain. Melayu ada, omputih ada, jepun ada, cina ada dan pelbagai DVD lain. Kiranya penjualan kedai DVD ni seolah-olah berlesen. Kedai DVD original pun tak berani jual DVD lucah. Tapi kedai ni jual DVD lucah secara terang-terangan. Apakah kedai DVD ni ada 'lesen besar' untuk menghalalkan perniagaannya?

Sebuah kedai DVD cetak rompak yang beroperasi 24jam, dan menjual DVD lucah secara terbuka. Boleh beroperasi tanpa gangguan dari pihak berkuasa.Sabung baca kat blog Kedah ke kl

TUDIAA !!! AWEK S3KSI MENYESAL TAK SUDAH !!






Akibat terlalu obses nak popular. Upload gambar seksi banyak-banyak, akhirnya makan diri..



Kini dia menyesal. Perempuan ini bukanlah ratu porn tetapi akibat dari kenaifannya semasa remaja ia kini menjadi simbol sex di internet.

Monday, 8 October 2012

TERPANASS !!! HARON DIN KELUAR PAS JIKA MASIH BERSAMA PKR ?





Kempen tolak Negara Islam: Haron Din 'belasah' Anwar kaw-kaw

Semakin hari tembelang Datuk Seri Anwar Ibrahim semakin koyak, lepas satu demi satu kejadian yang boleh jadi bukti kepada orang Islam terutamanya penyokong PAS untuk menilai kembali hubungan parti itu dengan Anwar apakah menguntung atau merugikan PAS dalam jangkamasa panjang.

Terbaru Timbalan Mursyidul Am PAS, Datuk Dr Haron Din pula ‘bantai’ Anwar yang disifatkan beliau bersekongkol dengan penganut Islam yang berfikiran liberal sehingga menolak kesesuaian Islam untuk membentuk sebuah negara.

Ulama terkenal tersebut bahkan menuduh Anwar sebagai tidak mendirikan PKR berlandaskan Islam demi mencari keuntungan politik peribadi.

PENCACAI PAKATAN SUKA MAKAN DUIT YAHUDI ?




SATU ketika dulu, dewa ulung PAS, Mursyidul Amnya, Nik Aziz Nik Mat pernah mengeluarkan kenyataan bahawa PAS sanggup berkawan dengan sesiapa saja waima syaitan untuk menjatuhkan UMNO. Kenyataan ini dibuat demi mempertahankan kerjasama dengan DAP pada awal 1999 dalam Barisan Alternatif.

Kini diwujudkan pula kepercayaan Asal Bukan UMNO (ABU) yang sekali lagi memberikan gambaran bahawa PAS, DAP, PKR sanggup bekerjasama dengan sesiapa juga untuk menjatuhkan UMNO.

Rupa-rupanya semua itu bagi menyediakan pengikut Pakatan haram ini dengan hakikat bahawa wang yahudi diperlukan untuk menjatuhkan kerajaan sekarang. Bila dah selalu dizikirkan asal bukan UMNO, asal bukan UMNO, apa pulak masalah terima dana yahudi ye tak? Asal bukan UMNOlah katakan.

Kenapa dana yahudi, sebab sudah tentu tidak ada negara Islam yang mahu membantu Anwar Ibrahim (pelindung keselamatan yahudi) menjatuhkan kerajaan sekarang. Tidak ada alasan nak buat begitu pun, maka bantuan yahudi diminta.

Usahlah nak berdolak dalik lagi. Malaysiakini, Suaram dan Bersih, semuanya sudah mengaku menerima dana luar dari yahudi untuk beroperasi. Sementara itu, rakyat semua tahu PAS, DAP dan PKR pulak begitu kuat menyokong semua pertubuhan haram dan sah yang disebutkan di atas.Baca seterusnya

HOT ! REMAJA 17 TAHUN DAH BERGELAR IBU AYAM ?



HIASAN
KULIM - Permasalahan remaja, terutama dalam kalangan pelajar perempuan berusia 14 hingga 17 tahun semakin membimbangkan kerana ada dalam kalangan mereka sudah bergelar ibu ayam.

Sinar Harian sempat menemu bual seorang pelajar berusia 17 tahun yang masih bersekolah dan dia hanya mahu dikenali sebagai Jaja.

Menurutnya, sebelum ini dia pernah dirogol ahli keluarganya, bagaimanapun perkara itu dirahsiakan kerana tidak mahu dimarahi ibunya.

Perlakuan sumbang mahram itu berterusan sehingga dia sendiri berasa seronok dan sering bertukar pasangan melakukan hubungan seks dengan sesiapa sahaja.

Ketika berusia 16 tahun, hubungannya dengan mat rempit semakin luas kerana sering menunggang motosikal bersama mereka.

Ini membuatkan dia semakin ghairah untuk mendapatkan wang, malah setiap pelajar yang berhadapan dengan masalah kewangan akan berjumpa dengannya dan meminta supaya dicarikan pelanggan untuk dilayan.

PAS KEDAH MAKIN SERABUT !!! PASAL PANGKAT DATUK PUN NAK BERGADUH KA ??




Cerita dia macam ni, ada seorang wakil rakyat Pas kat Kedah ni dengaq kata dah lama duk berangan nak dapat pingat kebesaran "datuk" kurniaan DYMM Sultan Kedah..

Tahun lepas aku dengaq cerita jugak ada orang kata nama YB ni naik dalam senarai senarai penerima Datuk..Tapi atas sebab sebab kesalahan teknikal nama dia tak lekat..Jadi dengan harapan besaqnya tahun ni mungkin ada rezeki dialah..

Bukan apa takut kali ni tahun terakhir Pas perintah Kedah sebab tu dia teruja sangat nak dapatkan jugak title Datuk pada tahun ni..

Namun beliau hampa, tahun 2012 sudah sampai ke suku tahun terakhir tetapi namanya tidak dipanggil..Atas alasan itulah Azizan Razak menjadi mangsa kemarahannya..Beliau merasakan dirinya tidak dihargai oleh Azizan..Dendam kesumat yb ini terhadap Azizan makin mendalam..

PANASS !!! ANAK VIP MANA YANG TERLIBAT DALAM FESTA SEKS DAN DADAH DI SELANGOR ??


hiasan

Tujuh pelajar kolej swasta adalah antara 32 orang yang ditahan dalam satu pesta seks dan dadah di sebuah rumah kedai di Jalan SS21/39, Damansara di sini awal pagi ini.

Lebih mengejutkan dalam serbuan pada pukul 3 pagi itu, kesemua yang ditahan iaitu 27 lelaki dan lima wanita adalah berketurunan Melayu dan dipercayai turut membabitkan beberapa anak orang kenamaan (VIP).

Mereka yang berusia antara 19 dan 26 tahun itu dipercayai menyewa premis di tingkat tiga bangunan yang hanya terletak kira-kira 500 meter dari Balai Polis Damansara dengan bayaran RM500 semalam.

Serbuan dilakukan oleh sepasukan polis dari Cawangan Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Petaling Jaya bersama anggota dari Balai Polis Damansara dan Majlis Perbandaran Petaling Jaya diketuai Asisten Supritendan Mohd. Nazri Daud.

Polis bertindak membuat intipan dan serbuan di premis tersebut setelah menerima aduan orang awam yang curiga dengan aktiviti dijalankan kerana sering mendapati individu menaiki kereta mewah berkunjung ke situ pada waktu malam dan pulang pada sebelah pagi.

Sunday, 7 October 2012

DASYAT JUGAK HULK HOGAN NI TAK PADAN DENGAN TUA


hiasan

Sebuah video lucah membabitkan Hulk Hogan, rakan baiknya Bubba the Love Sponge bersama bekas isterinya telah tersebar luas di internet.

Ahli gusti yang berusia 59 tahun itu mengakui bahawa dia ada terlibat dalam sebuah video lucah beberapa tahun lalu.

Menurut Radar Online, wanita terlibat adalah Heather Clem, bekas isteri kepada rakan baik Hulk, DJ Bubba the Love Sponge.

Laman web tersebut juga melaporkan bahawa video tersebut direkod selama 30 minit, dan Gawker.com mempunyai satu minit daripada keseluruhan video tersebut.

ZIZAN RAZAK HERO BARU FILEM MALAYA




Kemenangan Zizan Razak dalam kategori Hero Terhebat bagi majlis Anugerah Blokbuster membuktikan yang watak komedi juga mampu merangkul anugerah hero.

Malah ia sekaligus menewaskan pesaingnya yang sedang cukup popular dan meningkat naik iaitu Aaron Aziz.

Menurut Zizan, dia sebenarnya terkejut dengan kemenangan itu kerana ada orang beritahu kepadanya yang dia ketinggalan jauh daripada markah undian Aaron.

“Tak tahulah mengapa penonton pilih saya, nak kata kacak tidak pun, Aaron lagi kacak, mungkin sebab hidung kot. Aaron tak ada hidung macam ni.

PANASS !!! PENCACAI PAKATAN HINA RAJA RAJA MELAYU @PDRMsia TOLONG AMBIL TINDAKKAN




Ini antara petikan yang sempat di print screen oleh salah seorang sahabat fb MTK semalam klik Sini..Memang pencacai pakatan makin biadap terhadap Raja Raja Melayu sekarang..Kesemua ayat ayat yang ditulis oleh Rakyat Anarki (pencacai pakatan) lebih kebanyak penghinaan terhadap Raja dan Negara..

MTK harap pihak Polis dapat menyiasat siapa malaun disebalik pemegang akaun Rakyat Anarki..Sebagai seorang rakyat Malaysia, menghina dan mencerca ketua negara adalah satu perbuatan yang sangat biadap..
Seolah olah tidak menghormati kepada negara berpelembagaan..

PARTI ANAK BERANAK !!! UMNO MANA BOLEH IKUT JEJAK KAMI !!



Bila dah kena kat batang hidung sendiri pandai pulak kata ahli keluarga dalam PR ada hak untuk menceburi bidang politik..Tapi bila pekara yang sama berlaku dalam UMNO macam macam puak puak haram jadah ni kata UMNO ni parti kroni, parti nepotisme..

Senangkan jadi pemimpin pembangkang ni, semua yang depa buat ada saja jawapan yang sedap didengar bagi menghalalkan tindakkan..Kononnya anak anak ada hak untuk berpolitik..

Habis tu politik ni hanya untuk pembangkang saja kah ?? Macam kami ni pewaris pewaris parti keramat UMNO tak layak nak berpolitik ikut jejak ayahanda kami..?? Tu lah, bila bab mengata kat parti lain, pakatan lah parti yang paling hebat..

Ada saja yang tak kena..Kalau diikutkan semua kebaikkan yang kerajaan buat untuk rakyat semuanya salah,tak kena, pilih bulu..Tapi dalam diam puak puak ni lah yang paling awal menadah tangan..

PANASSS !! PAS KEDAH AKAN KALAH JIKA TERIMA MAT SABU !!??




Terus terang MTK cakap, kedatangan Mat Sabu untuk bertanding pada PRU akan datang di Kedah ini telah ditentang hebat oleh ahli ahli  Pas..Hal ini diakui sendiri oleh seorang sahabat didalam Pas yang paling lantang menolak pemimpin Pas memperjuangkan syiah..

Mereka bertanggapan kehadiran Mat Sabu adalah untuk mengembangkan lagi penganut ajaran syiah di Kedah.. Peperangan puak Syiah didalam Pas dan penyokong Pas hampir sampai kemuncaknya..Kehadiran Mat Sabu di Pendang beberapa bulan yang lalu hampir mencetuskan perpecahan dalaman parti Pas..

Memetik dari laporan Malaysiakini,Mesyuarat Jawatankuasa PAS Kawasan Pendang telah memutuskan dan menawarkan Kerusi Parlimen Pendang kepada Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu untuk ditandingi sebagai calon.

Walaubagaimana pun, ia mendapat tentang hebat dan sengit oleh sebahagian Ahli Jawatankuasa melalui satu surat yang diberi kerana mereka tidak mahu Mat Sabu bertanding di Parlimen Pendang. Mereka mahu mengekalkan Dr Hayati Othman bertanding di Parlimen Pendang dan Mohamad Taulan Rasul bertanding di Dun Tokai seperti sekarang untuk pertimbangan Pusat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog archive