Saturday, 11 August 2012

PANASSX !!! IBU DALANG PENJUALAN VIDEO KIM KARDASHIAN !!!



IBU kepada sosialit Kim Kardashian iaitu Kris Jenner ternyata bukanlah ibu yang normal apabila dia dikatakan penyebar video porno anak perempuannya itu.

Menurut sumber, Kris merupakan orang kuat yang menguruskan penjualan video porno Kim dan Ray pada tahun 2007.

"Video tersebut memang wujud dan Kris merupakan salah seorang yang terlibat sepenuhnya dalam pemasaran jualannya.

KEJAM !!! KANAK KANAK 3 TAHUN MAGSA LIWAT RAKAN BAPA !!!



Seorang penjaga stor dituduh meliwat seorang kanak-kanak berusia tiga tahun di sebuah rumah di Bayan Lepas 4 Ogos lalu.

Mengikut pertuduhan, S Mahendran, 25 dituduh meliwat kanak-kanak yang juga anak kepada rakannya itu di sebuah rumah di Blok A, Mukim 12, Sungai Nibong Besar, Bayan Lepas antara jam 12.50 tengahari hingga 1.20 petang.

Pertuduhan dibacakan Timbalan Pendakwa Raya, S Selva Ranjini di hadapan hakim, Sitarun Nisa Abdul Aziz yang menawarkan wang jaminan sebanyak RM15,000 kerana kesalahan yang didakwa adalah serius dan meninggalkan trauma kepada mangsa.

DAP TAK PERNAH REDA PEMBENTUKAN NEGARA ISLAM



KISAH permusuhan parti politik DAP dengan Islam khususnya pembentukan negara Islam di Malaysia bukan rahsia. Ia telah berlarutan sejak tahun 1990.

Ternyata DAP begitu konsisten dalam 'iktikadnya' menentang habis-habisan sebarang usaha ke arah negara Islam.

Walhal, konsep negara Islam telah diumumkan oleh Perdana Menteri ketika itu, Datuk Seri Dr. Mahathir Mohamad pada 29 September 2001.

Menyelusuri hal ini, tidak sukar bagi orang Islam yang waras akalnya mengetahui hala tuju dan matlamat perjuangan DAP. Kemahuan mereka adalah melihat Malaysia sebagai negara sekular berlandaskan demokrasi, keadilan dan hak asasi manusia.

PANASS!!! RAJA PETRA DEDAH PEMIMPIN PEMBANGKANG DALANG UTAMA JATUHKAN PM


Sudah menjadi lumrah pemimpin PKR sanggup melakukan apa saja untuk menjatuhkan Datuk Sri Najib Tun Razak..Kali ini Raja Petra (RPK) mendedahkan dalang dalang utama yang mengatur untuk mengaitkan DS Najib dengan pembunuhan Altantuya terdiri daripada pemimpin PKR sendiri..

Dengan bantuan dana yang cukup besar mereka sanggup mengupah penyiasat persendirian untuk membuat akuan bersumpah palsu..Seorang PKR Ahli Parlimen Subang, R. Sivarasa bersama seorang peguam berperanan disebalik akuan bersumpah tersebut..

Jelas PKR sememangnya parti yang gilakan kuasa dan sanggup lakukan apa saja untuk menjatuhkan kerajaan yang sedia ada dengan cara cukup kotor..

BUKTI PAS SESAT !!! SOKONG LOGO KEMERDEKAAN PR WALAUPUN ADA ELEMEN KRISTIAN ??!



Aku tak faham macamana Pas boleh terima bulat bulat logo untuk tema kemerdekaan pakatan rakyat ada elemen kristian..Percaya atau tidak, burung merpati melambangkan Roh Kudus, iaitu jasad ketiga Tuhan Triniti dalam agama Kristian.

Pas sepatutnya sedar tentang pekara ini, jangan terus menyokong membuta tuli tanpa melihat elemen yang tersembunyi dalam logo tersebut..Cukup memalukan apabila pekara ini didedahkan sendiri oleh blogger bukan beragama Islam..

PANAS !! PADAH BUAT CERITA PALSU BLOGGER PAKATAN BERAYA DI TIRAI BESI



Inilah dia wajah blogger pro pembangkang lebih dikenali sebagai Din Sharpshooter yang dijatuhkan hukuman penjara 3 bulan berkuatkuasa serta merta kerana menghina mahkamah dan memfitnah DS Rais Yatim..

Kesian aku tengok din terpaksa menyambut lebaran di penjara gara gara tindakkan bodohnya untuk jatuhkan karier politik DS Yatim dengan cerita cerita yang direka..Lebih malang, din tidak dapat sokongan dari pemimpin pakatan..

Blogger, Amizudin Ahmat hari ini dijatuhi hukuman penjara tiga bulan oleh Mahkamah Tinggi di sini selepas dia didapati bersalah menghina mahkamah apabila menerbitkan 11 lagi artikel memfitnah Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim.

Hakim Datin Zabariah Mohd. Yusof semasa menyampaikan keputusan itu berkata, Amizudin telah melanggar perintah mahkamah yang melarangnya daripada terus menerbitkan artikel memfitnah Rais dalam laman blognya.

“Ini satu kes penghinaan yang serius, mahkamah kenakan perintah custodial selama tiga bulan penjara, berkuatkuasa hari ini,” katanya.

Beliau berkata, jika dilihat keseluruhan kes itu, penghinaan yang dilakukan Amizudin bukan sekali tetapi beberapa kali dan ia bukan satu perkataan yang boleh diterima.

“Saya nak baca perkataan itu pun, tidak tergamak,” katanya.

Selepas Zabariah membacakan keputusannya, Amizudin yang berada di luar kandang tertuduh bangun dan berkata: “Saya mengaku saya silap, saya memohon maaf, saya tidak faham”. – BERNAMA

OLIMPIK 2012 !!! VIDEO TERJUNAN YANG FAIL !!






Stephan Feck Penerjun papan anjal yang berasal dari Jerman hilang kawalan ketika melakukan aksi terjunan menyebabkan beliau gagal untuk mendarat dengan baik..Lebih malang terjunan itu gagal meraih sebarang mata..

TUDIAA !!! ATLIT SUKAN OLIMPIK LONDEH SELUAR DALAM DEPAN KAMERA ?!!



Kecoh di Olimpik Britain sekarang ni, bukan sebab ada artis pecah rekod dunia, tetapi tindakan selamba seorang atlit olahraga Republik Czech di tengah padang.

Eliska Klucinova adalah atlit heptathlon yang sedang menunggu giliran untuk beraksi.

Mungkin kerana malas nak ke bilik persalinan, dia bertindak melurutkan seluar dalamnya untuk diganti dengar seluar yang lain.

Nak dijadikan cerita, tiba-tiba krew televisyen yang sedang merakamkan kejohanan tersebut menghalakan lensanya ke arah Klucinova.

Friday, 10 August 2012

PANASS !!! PAKATAN NAK MALAM MERDEKA HURU HARA !!!



Selama lebih dua minggu para pemimpin parti pembangkang yang melabelkan diri mereka sebagai Pakatan Rakyat (PR) telah beriya-iya mengecam dan menyerang slogan "Janji Ditepati" yang dijadikan tema untuk Sambutan Kemerdekaan Ke 55, konon kata mereka tema tersebut berbau politik dan tidak patriotik.

Serentak dengan kecaman tersebut, mereka melancarkan pula tema dan logo sendiri sekaligus tercatat dalam sejarah tanahair inilah pertama kalinya sambutan kemerdekaan memiliki dua tema berasingan dari dua kem yang berbeza.

Malangnya, dalam pada pihak pembangkang bersungguh melancarkan kempen boikot terhadap tema Janji Ditepati atas alasan kemerdekaan negara dicemari unsur politik, kini tidak semena-mena timbul pula gabungan 20 NGO pro pembangkang yang mahu membuat himpunan 'Janji BERSIH' di Dataran Merdeka pada malam 31 Ogos 2012.

Kesemua muka-muka individu yang mengaku mewakili 20 NGO itu merupakan muka sama yang mendukung perjuangan PR malah terlibat secara langsung menganjurkan himpunan Bersih 3.0 yang berakhir dengan huru-hara dan keganasan pesertanya tempohari.

TUDIAA !!! JUAL KATAK SEBELAH IKAN



BATU LANCHANG - Sungguh tidak patut apabila seorang peniaga sanggup menjual katak bersebelahan dengan ikan-ikan mentah.

Kegiatan itu disedari beberapa pelanggan yang mengunjungi sebuah pasar di Batu Lanchang.

Tinjauan Sinar Harian ke situ turut mendapati ada peniaga yang menjual katak dalam situasi yang dimaksudkan.

Tindakan peniaga berkenaan dilihat tidak bertanggungjawab kerana katak hidup dan yang telah dipotong dijual bersama dengan sebahagian makanan mentah seperti ikan.

Lebih menjijikkan apabila air pemprosesan katak itu mengalir jatuh ke bahagian jualan ikan.

Walaupun rata-rata penjual ikan di situ bukan Islam, namun kebanyakan pelanggan mereka beragama Islam memandangkan pasar berkenaan antara yang popular di sini.

Seorang suri rumah hanya mahu dikenali sebagai Su berkata, dia menyedari kegiatan menjual katak berkenaan sejak beberapa bulan yang lalu.

PANASS !!! KIT SIANG MULA BERPERANG DENGAN KARPAL SINGH ?!!



Saya terbaca mengenai kenyataan Penasihat DAP, Lim Kit Siang di laman lidah rasmi partinya, Roketkini.com, yang mengutuk Utusan Malaysia yang bertindak menyiarkan berita utama di muka depan akhbarnya bertajuk “Haram Sokong DAP”. Dia salahkan Utusan dan UMNO..?

Bapa Guan Eng itu berhujah bahawa akhbar arus perdana dan ramai pengamal media sosial menyiarkan laporan mengenai isu tersebut sebagai tanda kononnya perbuatan terdesak UMNO untuk membangkitkan kebencian orang Melayu terhadap DAP.

Kemudiaanya, Kit Siang menambah kononnya bahawa laporan itu sebagai “lolongan keterlaluan”, anti-nasional, anti-Malaysia, cuba mengapi-apikan sentimen konflik keagamaan dan menghancurkan harapan 1Malaysia yang diilhamkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Berdasarkan kenyataan Lim Kit Siang itu, saya tertanya-tanya, apakah bapa Guan Eng sudah hilang daya inteleknya sehingga begitu terdesak memberikan hujah yang tidak kukuh, mudah disanggah dan tidak bernas sama sekali.

Pertamanya, Kit Siang berkata bahawa kenyataan “Haram Sokong DAP” itu adalah perbuatan terdesak UMNO untuk menimbulkan kebencian umat Islam terhadap partinya.

HOK ALOH !!! PAS KATA TAK SALAH KONGSI KUASA DENGAN KAFIR HARBI


Sokong DAP Haram, itu kata putus para Ulama. Sebabnya, DAP menentang Islam dengan tegas dan lantang. DAP juga sudah terserlah sebagai parti yang tegar memperjuangkan agama Kristian serta mempunyai agenda jelas tidak menerima Raja-raja Melayu (yang melindungi kedudukan agama Islam di Malaysia) serta tidak senang dengan Islam sebagai agama rasmi.

Kemungkinan besar, tidak salah jika dikatakan bahawa DAP berada di belakang isu murtad di Selangor kerana jelas mereka memberi sokongan kalau pun tidak membela atau menjadi dalang dalam isu ini.

Namun, PAS tetap teguh bersama DAP, cuba menutup dan memperkecilkan isu murtad malah sanggup menyepak keluar Dato’ Dr. Hasan Ali yang lantang membangkitkan isu tersebut.

Maka seluruh umat Islam di Malaysia menjadi hairan bagaimana PAS yang begitu takbur mendabik dada sebagai parti Islam ekstrem, yang pernah bermimpi untuk memisahkan wanita dan lelaki di pasaraya, bas, kolam renang dan menghukum sesiapa saja yang tidak berpakaian mengikut ‘standard’ pemakaian mereka serta menganggap selagi terdapat botol arak di Malaysia, maka kerajaan Malaysia wajib ditentang kerana sekular atau kafir, kini memandang sebelah mata sahaja akan isu murtad.

PANASS !!! ARTIS PAS BERHUTANG KELILING PINGGANG ??


Ishh.. ishh ishh.. tak habis-habis cerita pasal Leman 3 suku ni. Banyak sungguh taik yang dia buat. Tak cerita tak patut, nak cerita pun macam dah malas, namun disebabkan Leman 3 suku perasan bagus dan sombong aku nak cerita juga pasal dia.

Leman 3 suku ni selalu kutuk UMNO/BN disetiap ceramahnya hinggakan cukai pintu naik pun dia salahkan kerajaan pusat. Apa saja yang tak kena semuanya salah UMNO/BN sampai ke hutang dia keliling pinggang pun dia nak salahkan UMNO/BN..Ops !!! HUTANG ??? Leman hang hutang sapa oii macamana la terkeluaq pulak cerita hutang ni ???

HOT !!! AKSI PANAS JULIA PEREZ SELEPAS PULANG DARI UMRAH !!



Selebriti terkenal dari Indonesia, Julia Perez ataupun Jupe, baru pulang dari menunaikan umrah bulan lepas.

Mungkin sudah menjadi perkara biasa bagi Jupe, melakukan perkara yang pelik bukan lagi satu masalah baginya.

Terbaru dia telah menari ala ‘striptease’ di sebuah tiang lampu di Gatot Subroto, Jakarta Selatan.

Menurut laporan detikoto, perkara ini dilakukan oleh Jupe kerana dia mahu menunaikan nazar (janji) yang telah dibuatnya sebelum ini.

Jupe dalam kenyataannya sebelum ini berkata, “Kalau saya sampai satu juta follower di Twitter saya akan strip di lampu merah.”

Thursday, 9 August 2012

PANASS !!! BLOG RASMI SURAU YANG DINAUNGI ADUN PKR SIAR ARTIKEL 21SX ?!!



Beristighfar panjang PM apabila terbaca sahaja entri terbaru yang dikeluarkan oleh Surau Al- Ikhwan yang dinaungi oleh ADUN Sungai Bakap dari Parti Keadilan Rakyat (PKR), Ustaz Mokhtar Shafie.

Manakan tidak, sebaik sahaja PM layari blog yang PM sangkakan diisi penuh dengan info keagamaan, entri pertama yang terpampang bertajuk MENIKMATI KELAZATAN HIDANGAN PENIS mengganggu konsentrasi PM. (KLIK SINI UNTUK MEMBACA ENTRI BLOG TERSEBUT YANG PM MAKSUDKAN)

Adakah makanan berunsurkan kelucahan melampau seperti itu adalah sebahagian promosi berbuka puasa anjuran Surau Al Ikhwan berkenaan sempena bulan Ramadhan yang mulia ini?


Paderi Gay Kahwin: Masyarakat Kristian Malaysia Harus Tunjukkan Bantahan


Tahun lalu, seorang rakyat Malaysia keturunan Cina, Ngeo Boon Lin yang juga seorang paderi gay telah mengambil keputusan mengahwini rakan sejenisnya di sebuah gereja di Amerika.

Pasangannya seorang lelaki kulit hitam, Phineas Newborn III adalah seorang produser pementasan muzikal Broadway. Perkahwinan pelik itu dilaporkan telah didaftarkan di New York.

Semasa di awal meletusnya berita perkahwinan gay mereka berdua, pelbagai lapisan masyarakat Islam, Hindu dan Buddha telah meluahkan bantahan, kecaman dan kemarahan mereka terhadap tidakan luar tabie tersebut.

Selepas hampir setahun kisah mereka reda dari perhatian umum, tidak semena-mena timbul semula apabila kedua-duanya tampil meraikan majlis resepsi perkahwinan mereka di sebuah restoran makanan Cina di Kuala Lumpur.

TEMA SAMBUTAN MERDEKA VERSI 3 KEPALA !!!



Penggunaan tiga tema Hari Kebangsaan oleh negeri-negeri di bawah pemerintahan Pakatan Rakyat (PR) membuktikan mereka tidak bersetuju atau sependapat, meskipun dalam perkara yang mudah, kata Pengerusi Pemuda Barisan Nasional (BN), Khairy Jamaluddin.

Beliau berkata tindakan pembangkang itu memberi gambaran, negara pasti akan dalam keadaan kucar-kacir jika mereka diberi peluang mentadbir negara.

"Sekiranya mereka menang, beginilah cara mereka tadbir negara. Dasar lain, undang-undang pun lain. Mungkin di Kelantan ada hudud dan di negeri-negeri lain tiada hudud.

"Di Kedah ada hudud, di Pulau Pinang tidak ada hudud," katanya sebagai mengulas pendirian negeri-negeri pembangkang yang akan menggunakan tiga tema berbeza bagi menyambut Hari Kebangsaan yang ke-55.

PANASS !!! JOM TENGOK BETAPA BUSUKNYA SI MAHFUZ NI !!! @mahfuzomar #ubahkedah






Sebenarnya, posting ini, atas permintaan orang Pokok Sena sendiri. Mereka mahu tahu, kemana hilangnya janji si Mahfuz Omar untuk selesaikan masalah tempat pelupusan sampah di Jabi? Keadaan kawasan pelupusan sampah di Jabi tu amat parah sekali, malah sampah yang ditimbun hampir sama dengan bangunan setinggi 3 tingkat!

Baunya pula jangan cakap la. Kalau sekali angin lalu rasanya dekat 2 km boleh bau busuk sampah tu. Aku kesian pada penduduk sekitar tu. Dulu depa ingat bagi undi kat Mahfuz boleh selesai masalah bau sampah ni. Rupanya dah 4 tahun tunggu, masalah sampah bukan selesai, malah makin teruk.

TUDIAAA !! PAS HILANG TELUR DI GERTAK KARPAL



Agak melucukan apabila hanya Karpal Singh yang menjadi sasaran PAS dalam isu hudud sedangkan Karpal bukannya bercakap atas kapasiti peribadi tetapi parti. Umum tahu, dan pemimpin serta penyokong PAS juga tahu bahawa Karpal Singh membawa pendirian parti DAP yang konsisten dan tegas dari dulu sehingga kini dan selama-lamanya iaitu menentang hudud dan menentang Negara Islam, anti-Melayu serta Raja-raja.

Oleh itu, jika PAS ingin menunjuk-nunjuk marah terhadap Karpal, mereka harus melakukannya secara konsisten dan tegas juga iaitu sejak dulu, sehingga kini dan selama-lamanya.

Tetapi, apa yang berlaku ialah suatu ketika dahulu, PAS nampaknya amat marah pada Karpal kerana mencabar melangkah mayatnya sebelum menubuhkan Negara Islam dan kemudian PAS juga yang menerima Karpal dan DAP. Malah Hadi Awang sanggup memeluk Lim Kit Siang ketika persekongkolan mereka dalam Barisan Alternatif walaupun Kit Siang juga tegar menentang hudud sepertimana Karpal.

IKLAN YANG TAK ADA DEKAT MALAYSIA



AJAL MAUT DI TANGAN TUHAN.. KEPADA KAKI KAKI MEDIA SOSIAL JANGAN LUPA PEKARA YANG WAJIB YE

Wednesday, 8 August 2012

PENCEGAH MAKSIAT PERKOSA GADIS BERGILIR GILIR



Seorang wanita dipercayai dirogol bergilir-gilir lima lelaki di sebuah rumah kosong di Tanjung Mas di sini selepas didatangi dua individu tidak dikenali menyamar sebagai anggota pencegah maksiat, Ahad lalu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, Asisten Komisioner Lai Yong Heng berkata, sebelum kejadian, dipercayai mangsa keluar berjumpa dengan teman lelakinya jam 2 pagi di bawah Jambatan Tanjung Mas.

Lai berkata, semasa pasangan terbabit sedang berbual, tiba-tiba terdapat dua lelaki tidak dikenali menghampiri pasangan itu dan menyamar sebagai anggota pencegah maksiat.

“Dua suspek ini memberitahu mereka dari jabatan kerajaan sambil menunjukkan kad. Salah seorang suspek tersebut memberitahu mahu membawa mangsa dan teman lelakinya ke balai polis dan jabatan pencegah maksiat.

TUDIAAA !!! @khairykj HENTAM TEMA KEMERDEKAAN NEGERI PEMBANGKANG #BNYCT





Dalam Sidang media Ketua Pemuda UMNO Malaysia di PWTC. Beliau menganggap tema Kemerdekaan yang di cetuskan negeri-negeri pentadbiran Pakatan Rakyat menunjukan kelemahan perpaduan di dalam Pakatan Rakyat

IKLAN TAMBANG MURAH YANG DITUJUKAN KHAS UNTUK AIR ASIA



AGAK AGAK LA AIR ASIA NAK JADI MACAM NI TAK LEPAS NI ?? SEBAB SEKARANG NI PUN DAH ADA SIKIT MACAM IKLAN KAT ATAS..BILA TENGOK HARGA TIKET NAMPAK JA MURAH TAPI BILA DAH MULA MASUKKAN MAKLUMAT, DARI HARGA ASAL RM48 TERUS JADI RM 1++ ..

PENJENAYAH YANG DI LINDUNGI KERAJAAN SELANGOR




Kerajaan negeri Selangor yang dipimpin oleh Menteri Besar, Khalid Ibrahim telahpun secara rasminya bersetuju menanggung bebanan kos guaman Rafizi Ramli yang didakwa mengikut Akta Institusi Perbankan dan Kewangan 1989 (BAFIA).

Rafizi yang juga Pengarah Strategi PKR merupakan orang yang bertanggungjawab mendedahkan dan memanipulasi data serta butiran akaun perbankan NFC sewaktu kemuncak isu pinjaman RM250 juta tempohari.

Berikutan kehangatan isu tersebut diperkatakan ramai, kesannya telah memaksa Shahrizat Abdul Jalil mengambil keputusan melepaskan jawatan sebagai Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat.

Shahrizat bagaimanapun disahkan bersih selepas siasatan terperinci oleh SPRM mendapatinya tidak terbabit dalam sebarang perlanggaran undang-undang atau melakukan amalan rasuah salahguna kuasa berkaitan isu tersebut.

PANASS !!! JADIKAN SABAH NEGERI KRISTIAN AGENDA ANWAR UNTUK RAIH SOKONGAN




Sudah lebih seminggu PAS membisu terhadap cabaran yang dilontar oleh bekas Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Hasan Ali berhubung tuntutan Persekutuan Kristian Malaysia (CFM) yang mahukan kebebasan menganut, mengamal, dan menyebarkan agama tanpa sebarang batasan di negara ini.

Sebab musabab mengapa PAS tiba-tiba diserang sindrom bisu, satu Malaysia sudah tahu.

Ini kerana pemimpin besar parti itu seperti Abdul Hadi Awang, Nik Aziz Nik Mat dan Mat Sabu sudah menjual perjuangan agama Islam kepada sekutu politiknya, DAP dan PKR demi kemaruknya untuk menawan Putrajaya.

Tanpa disedari CFM telah mendedahkan dengan sendirinya hasrat golongan Kristian dan perancangan Anwar Ibrahim yang mengetuai Pakatan Rakyat.

Sasaran utama dalam agenda besar Anwar meluaskan pengaruh Kristian di negara ini ialah Sabah.

Salah satu strateginya boleh dilihat daripada desakan untuk ditubuhkan Suruhanjaya Siasatan Diraja RCI ke atas masalah pendatang haram di Sabah yang mana kerajaan telahpun menyetujuinya.

Tujuan sebenar Pakatan Rakyat bukannya untuk membersihkan Sabah daripada pendatang asing tetapi sebaliknya untuk melemahkan kedudukan politik umat Islam di negeri itu.

Ini kerana Pakatan Rakyat mensasarkan untuk menguasai satu pertiga daripada 25 kerusi Parlimen di Sabah dan 31 kerusi lagi di Sarawak, dalam mengejar impian mereka ke Putrajaya.

Rata-rata pendatang asing di Sabah adalah beragama Islam dan mereka merupakan mangsa persengkataan bersenjata di antara puak Moro dan kerajaan Filipina yang sudah berlarutan hampir empat dekat.

Tuesday, 7 August 2012

OLIMPIK !!! PERGERAKKAN GIMNASTIK YANG DIHARAMKAN SAMPAI SEKARANG !!



Olimpik 1972 di Munich mungkin lebih diingati kerana insiden 11 orang atlit Israel terbunuh selepas diculik oleh ahli pergerakan pengganas Black September dari Palestin. Tetapi tahukan anda pada temasya olimpik yang sama sebuah gerakan baru gimnastik dalam acara parallel bar telah dicipta oleh Olga Korbut. "Korbut Flip" dipertontonkan buat pertama kalinya di mata dunia oleh Olga dan pergerakan ini dikira sebagai pergerakan paling sukar dan bahaya untuk acara parallel bar. Ianya sangat bahaya, ianya kini diharamkan sama sekali dari digunakan dalam pertandingan. Lihatlah sendiri dengan mata anda. Crazy cool!


SUMBER

AZIZAN RAZAK WAJAR LETAK JAWATAN PRESIDEN KFA !!!



Empat kelab penyokong bola sepak Kedah pada Selasa mendesak semua pihak dalam Persatuan Bolasepak Kedah (KFA) termasuk Presidennya Datuk Seri Azizan Abdul Razak meletak jawatan dengan segera berikutan prestasi hambar pasukan itu dalam saingan Liga Malaysia musim ini.

Gesaan tersebut dibuat oleh Kenari Fans Skuad, Ultras Kedah, Kelab Peminat Bola Sepak Kedah dan Persatuan Setia Anak Rantau Kedah yang mendakwa mewakili 50,000 penyokong dan peminat bola sepak Kedah, berikutan prestasi buruk yang ditunjukkan pasukan negeri hingga terpaksa turun ke Liga Perdana dalam saingan tahun depan.

HINA CHONG WEI !!! CUKUP KE SEKADAR MINTA MAAF ??



SIAPA tak kenal Manoharan, racist hindu penggerak Hindraf yang pernah di ISAkan tapi pelik menang dalam pertandingan di Kota Alam Shah pada 2008.

Kita hari ini taknak cakap panjang pasal Manoharan dan latar belakangnya, cukup saja kita bincangkan kontroversi terbaru membabitkan rakyat Malaysia berkiblatkan negara India ini – sudah tentu dalam isu penghinaan ke atas Datuk Lee Chong Wei, pemujaan ke atas Lin Dan dan selepas banyak hati terluka, senang-senang Manoharan minta maaf.

Dulu terlepas cakap nak tukar bendera Malaysia pun (konon sama dengan bendera Amerika) macam itu juga kesnya. DAP nak tunjuk ketegasan, gantunglah 6 bulan sebelum dipendek kepada 1 bulan selepas rayuan, pun alasan sebab Manoharan dan minta maaf.

Persoalannya disini sekarang, ada makna ke lagi permohonan maaf Manoharan?

TUDIAA !!! KISAH JAGUH BADMINTON NEGARA AKAN DI FILEMKAN OLEH PENGARAH MUDA SYAFIK YUSOF



SHAH ALAM - Syafik Yusof, pengarah termuda negara, melahirkan hasrat untuk menghasilkan filem yang mengisahkan jaguh badminton negara, Datuk Lee Chong Wei.

Hasrat ini dilahirkan oleh Syafik kira-kira 1 tengah hari tadi menerusi Twitter.

"Memang pernah terfikir nak buat filem pasal Datuk Lee Chong Wei, tapi cuma idea sahaja, tiada perancangan serius," katanya.

Secara kebetulan Chong Wei yang menang pingat perak, yang kedua, dalam Sukan Olimpik London kelmarin, pulang ke tanah air dan diberi sambutan sebagai wira negara oleh peminat yang terdiri daripada pelbagai kaum dan agama.

Sementara itu ketika dihubungi Sinar Harian Online, Syafik, 19 berkata, beliau memang pernah terfikir untuk menghasilkan filem kisah Chong Wei, namun masih belum mempunyai perancangan yang serius.

LEMAN 3 SUKU KANTOI LAGI !!! ORANG PADANG TERAP DAH MELUAT DENGAN PERANGAI SETAN PAS SEKOR NI



Anda kenal dengan individu dalam gambar diatas. Seorang pelawak yang tak berapa nak laku, suam-suam kuku dan syok sendiri. Tajuk posting ini sebenarnya tidak mencerminkan ceritanya. Kalau sekadar nak buat fitnah, macam si Leman Lembu ni selalu buat, bagi aku, sesiapa pun boleh buat.

Contoh fitnah paling terbaik ialah, fitnah terhadap DS Rosmah, katanya DS Rosmah bunuh Altantuya, fitnah itu dilakukan oleh RPK (Raja Putra Kamarudin). Boleh dikatakan hampir separuh rakyat Malaysia percaya dengan fitnah tersebut. Begitu juga dengan fitnah cincin RM24juta DS Rosmah yang kononnya ditempah khas dari luar negeri, fitnah itu menjadi bualan makcik-makcik dikampung.

PANASS !!! OSTAD HAIRIE KELUAR FATWA SESAT TERBARU !!!



Apabila terlalu ghairah dalam menimbulkan persepsi kadang-kadang boleh memakan diri, itulah yang terjadi kepada ‘bekas’ personaliti yang suatu ketika dulu memang amat kami kagumi kerana bakat lakonanya iaitu Hairie Othman.

BUKTI PUNAISEHAT 1 RINGGIT GAGAL !! UNISEL TANGGUNG HUTANG 15JUTA


Ketika Penasihat Ekonomi Selangor, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkempen mahu memansuhkan PTPTN dan memberi pendidikan percuma, Universiti Selangor (Unisel) sebuah universiti di bawah kerajaan kerajaan negeri terpaksa bergelut dengan bebanan hutang.

Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim seperti dilaporkan bernama mengakui mengakui permasalahan itu di mana Unisel tidak mampu membayar tunggakan kos penyelenggaraan dan operasi asrama untuk penginapan para pelajar yang diuruskan oleh syarikat Jana Niaga Sdn Bhd (JNSB).

Beliau berkata walaupun pelajar membayar yuran pengajian, namun masih tidak mencukupi untuk menjelaskan hutang itu kerana perjanjian menetapkan Unisel perlu membayar sewa penuh kepada JNSB walaupun ketika cuti dan penuntut tidak menetap di asrama.

Abdul Khalid berkata pendapatan universiti itu tidak cukup untuk membiayai kos pembinaan asrama yang berjumlah RM200 juta dan kampus yang berjumlah RM600 juta.

Bagaimanapun beliau berkata pendapatan Unisel masih mencukupi untuk membiayai gaji tenaga pengajar serta sistem pentadbiran asrama.

Mstar melaporkan kerajaan negeri Selangor akan mengambil alih hutang Unisel dan menyelesaikan hutang itu dalam tempoh terdekat.

Monday, 6 August 2012

KISAH BENAR !!! BAS TANPA PEMANDU DI KUALA SELANGOR



Kisah bermula pada suatu malam… Lebih kurang pukul 12:00 tengah malam. Mamat sorang nie Bersama rakannya nama terpaksa dirahsiakan) dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Kuala Selangor melalui jalan Kepong. Setibanya dia di Ijok, di kawasan perkuburan Cina dan kawasan pembakaran mayat India … tiba-tiba kereta yang dipandunya mengalami kerosakkan.

Mamat nie tak dapat nak menghidupkan enjin keretanya, walaupun dicuba berulang kali. Walhal kereta tersebut baru sebulan pakai. Mamat nie dan rakannya pun menolak kereta mereka ke bahu jalan dan mereka cuba mencari bantuan jika ada kenderaan yang lalu. Malam dah gelap sapa nak tolong, kereta rosak tepi jalan.

PEKAN RABU MAKIN HAMBAR DI KERJAKAN KERAJAAN PAS KEDAH



Sekiranya anda berkunjung ke negeri Kedah, jangan terkejut sekiranya anda dapati keadaan bazar dan gerai-gerai yang berada di kawasan perniagaan orang Melayu di Pekan Rabu yang terkenal dahulu bagaikan hambar tidak bermaya.

Pekan Rabu dan gerai-gerai yang berada di sekitarnya sememangnya menjadi lokasi menarik yang menjadi tumpuan orang ramai, sama ada dari Kedah atau luar, lokasi itu adalah “lokasi wajib” untuk dilawati sekiranya berkunjung ke negeri Jelapang Padi itu.

Ketika di zaman pentadbiran Barisan Nasional, gerai-gerai di situ begitu ramai pengunjungnya dan sangat meriah, semeriah pendapatan yang dapat diraih oleh golongan penjaja di situ yang rata-ratanya Melayu dan beragama Islam.

Maka tidak hairanlah jika para peniaga di sekitar Alor Setar sanggup berbaris panjang dan berebut-rebut untuk mendapatkan tapak niaga di kawasan strategik yang berada di tengah-tengah bandaraya Alor Setar itu.

Namun, setelah PAS mengambil alih pentadbiran Kerajaan Negeri pada Mac 2008, keadaannya bertukar wajah, semakin hambar dan tidak bermaya.

Misalnya, PAS sebelum ini telah melancarkan Bazar Sinar Sejahtera di kawasan tersebut dan ketika itu bilangan penjaja dan peniaga yang mengambil bahagian di Bazar itu adalah sekitar 80 orang, mewakili 80 gerai.

PANASS !!! AKTIVITI KARAOKE BERJALAN SEPERTI BIASA DI KEDAH WALAUPUN DI BULAN RAMADHAN ?!


Gambar diatas diambil di restoran terbuka ditepi jalan berhampiran dengan sebuah Surau di Gurun Kedah baru baru ini..Sungguh menghairankan pemilik restoran ini berbangsa melayu berugama Islam langsung tidak menghormati bulan ramahdan ini..

Yang sedihnya masih ada orang yang datang melalak ketika umat Islam lain sedang mengerjakan solat terawih..Pemilik premis hanya memikirkan keuntungan semata mata sehingga sanggup mengenepikan sensitiviti umat Islam..

PANASS !!! RUMAH RM 1.8 JUTA HADIAH GUAN ENG BUAT RAINBOW ???


Nampaknya skandal Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng yang dikaitkan dengan seorang gadis dengan gelaran manja “Rainbow” tidak terhenti begitu saja apabila dikatakan puak-puak PKR negeri itu dikatakan terus “membekalkan bahan” untuk menghentam anak Lim Kit Siang itu.

Terbaru, beberapa keping gambar didedahkan oleh media arus perdana mengenai sebuah rumah mewah yang dianggarkan benilai RM1.5 juta ringgit yang didiami oleh seorang “bekas” kakitangan pejabat Guan Eng.

Faktanya, harga rumah yang berlokasi di Slim Villas, Jalan Chemor, Georgetown itu dijangka berharga RM1.5 juta dan sekiranya penghuninya menyewa rumah tersebut maka dia terpaksa membayar sekurang-kurangnya RM3,500 sebulan.

Persoalannya, “bekas” kakitangan Pejabat Ketua Menteri manakah yang begitu kaya dan mampu membiayai rumah mewah dengan harga semahal itu?

Apatah lagi menurut sumber, H’ng Sau Ping yang juga merupakan bekas ahli PKR, dia mendakwa bahawa penghuni rumah tersebut mempunyai hubungan yang istimewa dengan Guan Eng dan khabarnya isteri Ketua Menteri itu, Betty Chew, tahu mengenai isu penghuni rumah tersebut!

PANASS !!! USTAZAH MARAH SUAMI POLIGAMI DITANGKAP KHALWAT ?!! SAPA LAKI DIA ?? ORANG PAS KA ?



Seorang ustazah bertudung labuh yang berkelulusan dalam bidang agama dari sebuah universiti di Timur Tengah, sebelum ini mengajar di sebuah masjid dan sebuah sekolah rendah di Kota Tinggi, Johor, serta bersuamikan seorang ustaz yang disegani di daerah itu.

Bagaimanapun, di sebalik perwatakan lembut dan alim, ustazah berusia 35 tahun itu sanggup menconteng arang di muka keluarga dan suaminya, apabila ditangkap khalwat bersama seorang duda sebayanya, yang juga bekas rakan sekolahnya dan suami.

Ustazah yang memiliki latar belakang yang kuat berpegang kepada ajaran agama itu memberi alasan kononnya dia tertekan akibat suaminya berpoligami sehingga sanggup menjalinkan hubungan cinta dengan duda terbabit dan lebih mengejutkan, mereka dipercayai pernah beberapa kali terlanjur.

PANASS !!! KEKALAHAN DATUK LEE CHONG WEI JADI BAHAN POLITIK KOTOR PEMIMPIN CELAKA DAP


Kekalahan Datuk Lee Chong Wei semalam dijadikan bahan politik kotor bangsat bangsat biaDap..Semua rakyat Malaysia lain tanpa mengira agama, bangsa malahan fahaman politik bersatu memberi sokongan kepada Datuk LCW yang bermati matian bermain untuk dapatkan pingat emas..

Tapi kerana sukan pun nak politikkan inilah akibatnya..Atlit negara yang berjuang untuk dapatkan pingat diperlekehkan oleh pemimpin bangsat ini..Inikah penghargaan parti bangsat buat Atlit negara ??

Memang spesis manusia paling tak berguna..Atleast Datuk LCW dah banyak kali harumkan nama negara.. Dap ada buat apa untuk negara ??

VIDEO KOLEKSI ATLET ATLET OLIMPIK YANG FAIL !!



Dalam sukan macam macam boleh jadi

Sunday, 5 August 2012

PROJEK TERBARU KERA JAAN PAS KEDAH !!! HABIS LINGKUP




Agro Bazar Ramadhan yang terletak di Pusat Pengumpulan Produk Pertanian Lembah Jerai (4PLJ) kawasan Pesiaran Aman Jaya merupakan bazar Ramadhan usahasama di antara Kedah Agro dan PMBKed.

Bazar Ramadhan tersebut telah membuktikan lagi kegagalan SLC Kerajaan Negeri di dalam menguruskan projek-projek kerajaan negeri, setelah gagal menarik kehadiran penjual dan pengunjung walaupun promosi yang di lakukan Kedah Agro dan PMBKed dengan meletakan kain rentang di kebanyakan tempat di sekitar kawasan perumahan yang berhampiran bazar ramadhan tersebut. Malahan beberapa pengunjung terawal akan di berikan keli goreng secara percuma.

PANASS !!! KENAPA MUSLIMAT PAS TONGGEK TONGGEK NI ?? [ GAMBAR ]


Gambar ini telah tersebar di dalam facebook beberapa hari lalu..Ramai orang berkata aksi tongggeng menonggeng dalam gambar diatas adalah muslimat Pas betul ker?? Sampai rela menonggeng di khalayak ramai lebih lebih lagi di hadapan abang lebai pas ?? Gambar agak kabur sukar untuk kita pastikan sama ada penyokong pas atau tidak..


Tapi dari hasil carian gambar koleksi koleksi TMK pada bersih yang lalu kami menjumpai gambar serupa dengan gambar di atas..Kali ni memang betul Muslimat Pas sedang menonggeng di hadapan lelaki lelaki tanpa rasa malu dan segan, sedangkan aksi mereka dirakam..

TUDIAA !! ATLIT ANGKAT BERAT INI PECAH REKOD DUNIA ?? DALAM ACARA NI KER ??



Namanya Seen Lee, 29, jaguh angkat berat yang mewakili negaranya, Australia dalam Olimpik 2012

Bertanding dalam kategori 63 kilogram, Lee nampaknya gagal dalam percubaan mengangkat besi seberat 106 kilogram (snatch).

Namun yang menjadi perbualan di dalam FB dan Twitter bukannya kekalahannya itu, tetapi ketiaknya yang dipenuhi bulu!

Malah ia menjadi bahan lawak dalam internet.

Rafizi & Now Wajar Dedah Skandal Bekas Timbalan Perdana Menteri



Loya tekak saya apabila Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli semalam mengumumkan penubuhan sebuah pusat pendedah maklumat bagi mendedahkan lebih banyak “skandal besar” yang didakwa cuba dilindungi pihak tertentu.

Dalam kenyataannya, Pusat Pemantauan dan Pendedah Maklumat Negara (Now) itu sudah didaftarkan dan akan beroperasi di Sungai Besi, serta ditubuhkan bagi mendedahkan maklumat berkaitan prestasi urus tadbir, tata kelola dan ketelusan kerajaan dan agensinya.

Selain itu, Now juga dikatakan akan melindungi pemberi maklumat, tanggung kos guaman jika didakwa (seperti dirinya!) dan merekrut orang-orang sepertinya yang suka melanggar undang-undang seperti BAIFA, OSA dan sebagainya.

Pada saya, tujuan utama Rafizi menubuhkan badan itu ialah untuk kepentingan dirinya. Jika dia tidak didakwa di bawah akta BAIFA baru-baru ini, sudah tentu badan tersebut tidak akan ditubuhkan, bukan? Mengaku sajalah!

PANASS !! PELAJAR MESIR MENYESAL DILACURKAN OLEH PAS UNTUK SERTAI DEMO HARAM BERSIH DI MESIR




Gambar yang dipaparkan adalah seorang pelajar perubatan , yang dipengaruhi oleh dakyah PAS, bahawasanya kerajaan BN ini kejam tak berhati perut sehingga dia menyertai demo bersih. Maka pinjamannya pun ditarik balik, elok benarlah diberikan pada pelajar lain yang benar-benar memerlukan.

Pada permulaannya Pas seolah-olah membela nasib pelajar ini dengan melancarkan kutipan derma baginya, agak malang wang yang diterima oleh pelajar ini hanya berjumlah rm50 sahaja..sedangkan kutipan derma yang dilancarkan di mesir dan tanahair menerusi ceramah-ceramah politik Pas...dikatakan mencecah puluhan ribu

Dengan hanya rm 50, pelajar ini tidak mampu untuk menyara hidupnya di Mesir dan membayar yuran pengajiannya yang dianggar berjumlah rm300ribu..

Maka dengan muka tebal dan tak malunya dia terpaksa melakukan apa yang orang PAS fobia ingin lakukan ikutilah cerita selanjutnya kat bawah ni

TUDIAA !! AKSI JAMBAN AZMIN ZURAIDAH BAWA SAMPAI KE SUKAN OLIMPIK ??


HIASAN

PKR dan Pakatan hari ini membantah apabila pihak syarikat Baskin Robin menawarkan ais krim secara percuma jika Malaysia berjaya meraih pingat emas yang pertama di sukan olimpik London 2012 jika Datuk Lim Chow Wei menang didalam perlawanan akhir badminton menentang Lin Dan dari China.


"Memberi ais krim secara percuma adalah satu penghinaan kepada rakyat Malaysia dan politik kotor Umno BN yang sering kali mengaitkan pemimpin pakatan dengan skandal seks dan lucah","apakah tindakan fitnah sebegini harus dihalalkan dengan mengaitkan dengan sukan olimpik."


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog archive