Saturday, 24 March 2012

PANAS!!! AZMIN TUNJUKKAN KEBODOHAN DEDAH SALAH GUNA WANG RAKYAT SESAMA SENDIRI



Akhirnya bermula serang-menyerang, membuka segala pekong sesama Pakatan Haram, yang selama ini menghalalkan tabiat menyalah guna wang rakyat di Selangor secara senyap-senyap. Pendedahan ini boleh dinilaikan apabila Azmin Ali mendedahkan salah guna wang rakyat oleh bekas pemimpin Pakatan Haram. Dengan ini terbuktilah selama ini corak pemerintahan Selangor di bawah Pakatan Haram, lebih mengutamakan kroni. Bila kroni kena pecat baru hendak dedah sana-sini. Bagaimanapula dengan kroni yang masih dalam Pakatan Haram adakah akan terus dilindung demi kepentingan bersama antara pemimpin Pakatan Haram?

MAMAT NI PECAH BELAHKAN UMAT ISLAM !!?



AIDCNews – 22/03/12 – “Orang ini dengan faham liberalisme agamanya untuk mendapatkan sedikit habuan di dunia memberi promosi besar-besaran..kamu orang Hindu..kamu orang Buddha..kamu orang Kristian boleh sama-sama menggunakan perkataan Allah..Dia ini..’mamat ini’ yang mewajarkan..pasal undi..pasal nak pergi Putrajaya”, kata Ustaz Ismail Mina dalam ceramah Program Akidah di kampung Bukit Kapar, Klang, Selangor, 9 Mac.

“Kamu berperanan untuk mengelirukan umat Islam di dalam wilayah kekuasaan kamu..ini paling bahaya.

“Di dalam keadaan ‘orang ini tidak ada kuasa politik..mereka telah menyebarluaskan fahaman ini..bayangkan.. apa lagi (jika) mereka ini memiliki kuasa politik”, katanya.

GTP!! RAKYAT KELANTAN WAJIB TENGOK VIDEO NI !!!

GTP-VIDEO VIDEO PILIHAN YANG RAKYAT PERLU TENGOK!! @NajibRazak



Affordable Homes for the Low Income Families

PANAS!! ELI TERPAKSA BERBOGEL UNTUK PESERTA HIMPUNAN HIJAU DI PAHANG??!!

Pendedahan oleh rakan blogger jawaber6 mengenai perbelanjaan penyokong penyokong luar yang di import oleh eli bogel wong untuk datang ke perhimpunan hijau di Pahang baru baru ni..

Eli Wong tidak habis dengan isu. Selepas isu azan, penukaran tulisan jawi ke tulisan cina hinggalah ke kes bogel bersama teman lelakinya Azmin Heli yang tersebar luas baru-baru ini hingga beliau terpaksa mengumumkan kepada media yang dia akan letak jawatan. Tetapi semua itu hanyalah retorik. Beliau masih lagi memegang jawatan itu.

TUDIAA!! RAMAINYA PENYOKONG KHALID GEREJA DARI DR HASAN ALI??




Gambar-gambar ini bukan kenduri kesyukuran atau kenduri arwah , tapi sebenarnya adalah ceramah YB Khalid Samad di lokasi kawasan parlimen Shah Alam, Selangor.Pada 20 Mac, Khalid Samad bersama Dato Nasarudin Daud, Speaker DUN Kelantan telah mengadakan ceramah di Taman Batu 3, Shah Alam yang hanya dihadiri kira-kira 50 orang.

TUDIAA!! MATPUZ "BEAN NGAI" TUNJUKKAN KEBODOHAN TAHAP SRP YANG MELAMPAU ??!!!


Mahfuz ni agaknya nak tunjuk pandai sikit dari si rafizi dan siputdin tapi sayangnya dia ni tak cerdik langsung dalam bab bab import export apatah lagi dengan subjet geografi..Kalau setakat nak tunjuk kertas tanpa ambik tau keadaan penghantaran barangan dari felda ke palestin baik takyah cakap..Kalau berani pergi lah sendiri bawa barang bantuan dari Malaysia 1 kontena masuk Palestin tengok boleh masuk ka tak boleh..

korang tengok lah kelaku matput dalam sidang media MTK ambik dari blog 1 PELURU





Si bahalol - Mahfuz Omar masih lagi tidak berpuas hati dengan penerangan Datuk Ahmad Maslan yang mana anak syarikat FELDA, FISB tidak pernah mengadakan hubungan dagang dengan Israel, tetapi penghantaran melalui pelabuhan Ashdod, Israel adalah kepada sebuah syarikat yang berpengkalan di Jenin, Palestin.


Friday, 23 March 2012

TUDIAA!! GADIS GADIS YANG DIKAITKAN DENGAN APEK RUPANYA NAK PUBLISITI??



KUALA LUMPUR – Setelah Apex reda dari dilanda oleh kontroversi hangat, dua orang gadis yang pernah dikaitkan dengan penjaga gawang gol skuad Harimau Malaya, Elia ‘jejari runcing’ dan Leuniey, kini dikatakan terkena ‘tempias aura’ darinya untuk mendapat perhatian media.

Sebelum ini, bekas tunang Apex, Elia ‘jejari runcing’ atau nama sebenarnya Aimie Harmelia Mohd Hashumi telah terpilih untuk menghiasi kulit majalah berkonsepkan Islam, Nur, pada edisi bulan November tahun lalu.

Terbaru, Leuniey yang pernah menafikan Apex sebagai punca dia putus tunang turut terpilih untuk menjadi gadis penghias kulit majalah Wanita untuk keluaran bulan April tahun ini.

PANAS!! ADUN BUKIT LADA FITNAH @NajibRazak !!



Adun Bukit Lada,Ahmad Izzat Shauki pada baru-baru ini bertempat di Surau Taman Wira,Sungai Petani telah membuat satu kenyataan yang amat bodoh dengan mengatakan di dalam ceramahnya yang di hadiri tak sampai 200 orang,ceramah tersebut juga menampilkan Rafizi Ramli dan Saiful Izham (Ketua AMK Kedah)

"Anwar semasa menjadi Timbalan Perdana Menteri ingin menegakan islam di dalam UMNO dan di pecat kerana mahu menegakan Islam di dalam UMNO,selain itu Adun Bukit Lada tersebut juga meminta ahli UMNO keluar dari UMNO sekiranya ingin menegakan Islam di Malaysia"kata Adun Bukit Lada.

TUDIAA!!! PHAHROLRAZI AKUI DEWAN PEMUDA PAS BODOH BELAKA??



Phahrolrazi seteru Ostad Zizan MB Kedah memperakui rupanya Dewan Pemuda PAS bodoh bodoh belaka,Pemuda PAS Kedah diketahui ramai sebagai tidak faham dan berani memperjuangkan liberalisasi didalam PAS.

Apa yang diperjuangkan oleh mereka yang lebih terbuka didalam PAS sudah menjadi anjakan politik baru didalam PAS.Pemuda PAS masih didalam kelompok konservatif yang tidak boleh menerima idea idea baru seperti konsep pluralisme,liberal dan kebebasan hak asasi manusia.

TUDIAA!!! AKSI AKSI BERUK MAKYEH DAN BABUN PUNGKOQ MERAH PAKATAN RAKYAT CEROBOH KAWASAN !!!





Lihat lah betapa buruknya perangai puak pakatan ni,main masuk saja di kawasan latihan kanak kanak bermain bola,lepas tu menjerit jerit seolah olah tiada adap..dah la semua peserta tu perempuan..tak malu ke kat anak anak kecil yang tengok perangai perangai beruk makyeh ni

VIDEO VIDEO PILIHAN GTP YANG RAKYAT WAJIB TAU!!! @NajibRazak



VIDEO VIDEO PILIHAN DARI GTP YANG RAKYAT SEMUA PATUT TAU

AWAS!! PERHATIAN KEPADA WANITA YANG NAIK KOMUTER KE RAWANG


MUKA KAKI RABA DI DEDAHKAN

Hati-hati pada sesiapa yang naik komuter, terutama tren ke Rawang. Plez beware ngan or…g ni (gambar di atas). Saya baru je pas buat repot cover utk kes cabul td…citenye gini…

Selasa baru2 ni..saya tunggu tren mcm biasa kat platform 4 kl sentral..tgh2 tgu tu ada la mamat yg dlm gambar tu dtg dari blkg dan rapat blkg saya..sbb x selesa saya pun pandang blkg n tgk kat blkg dia x de org pun…tp dia masih nak rapat lg..saya cube elak ke kiri n kanan..tp masih dia ikut…saya pun pandang dia n mybe dia perasan n dia blah….

Thursday, 22 March 2012

SADIS!! REMAJA MATI DI ROGOL DAN DAGING TUBUHNYA DI MASAK??PERINGATAN KEPADA BUDAK YANG BERLAKON KENA CULIK TU !!!



Kisah ini dilaporkan berlaku di arab saudi.Perogolnya seorang pendatang dari bangladesh.menurut cerita dia menculik budak ni dirogol dan dagingnya dipotong potong sebelum dimasak..makan.


Walaupun kejadian ini berlaku di negara Arab.tetapi kita harus ingat kemungkinan pekara yang sama akan terjadi di negara kita..

TUDIAA!! KISAH SEORANG BEKAS MENTERI ANGKAT SUMPAH JUNJUNG BUKU PANDUAN KHIDMAT PELANGGAN??



Kisah ini berlaku ketika UMNO sedang hangat menghadapi pemilihan Presiden tahun 1987. Team A yang diketuai oleh Tun Mahathir menentang Team B yang diterajui Ku Li. Hadiah utamanya sudah tentu jawatan Perdana Menteri Malaysia.

Kerana pemilihan hangat itu jugalah UMNO diharamkan kerana kes mahkamah yang dibawa oleh kumpulan Enam Jahanam yang diketuai oleh Rahim Rahman. 

Tetapi sejarah membuktikan Tun Mahathir merupakan negarawan yang tiada tandingannya. Kemenangannya dalam pemilihan menjadi titik tolak kegemilangan pentadbiran negara di bawah kebijaksanaan beliau selama 22 tahun.

Dan akibat kemenangan itu jugalah, hampir separuh Menteri dan Timbalan Menteri Kabinet yang dikenal pasti sebagai Team B disingkirkan oleh Tun M. Ini mengakibatkan mereka ini semua hilang arah dan pedoman, termasuklah seorang bekas menteri yang suka mengenakan BOW TIE.

TUDIAA!! ADUN PAKATAN KANTOI MAIN FACEBOOK GAMBAR PORNO DALAM DEWAN??


Inilah jadi kalau pilih adun pakatan,dah la malas nak turun padang,malas bekerja untuk rakyat.dalam sidang DUN pun  boleh duk layan main FB..Rakyat yang mengundi adun adun pilihan hati mereka ni tak rasa boleh ka yang mereka ni penipu?Sepatutnya seseorang wakil rakyat wajib membawa permasalahan rakyat dalam DUN..bukannya layan facebook..

Dulu masa jadi pembangkang hampa sebok bersuara dalam dewan tu,sampai isu yang remeh temeh pun hampa spin walaupun isu yang di bangkitkan tu tak betul..Inilah dia yang dinamakan BERKAT undi anda kepada Pakatan Rakyat Selangor.

PANAS!!! NURUL IZZAH MELACURKAN RUMAH ALLAH ??!!!




Menerusi twitter Nurul Izzah pada tarikh tersebut, dia dalam perjalan ke Kg. Kerinchi untuk pelancaran konvoi Kg tradisi ke Kg. Baru. Bukan pasal pelancaran tu saya nak hi lite

TOKONG CINA TEMPAT OSTAD PAS BERDOA UNTUK MENANG PRU 13??

Apa la nak jadi dengan ostad ostad pas ni..Dah murtad ka apa ni..Sanggup mempermainkan Islam dengan berdoa dan bersujud dalam tokong cina bersama totok sami budha seolah olah menyembah berhala..Pembaca lihat sendiri gambar di atas, apa yang boleh kita kategorikan pada Ostad-ostad PAS ni??  Bawak mengucap wahai Ostad-ostad PAS, jangan sampai diri itu boleh keluar dari landasan Islam. Nauzubillah!!!

TUDIAA!! KERANA MAHU MENJADI PUTIH,WARGA BANGLA LEBIH SESUAI BEKERJA DI CAMERON HIGHLAND??


Kementerian Dalam Negeri diminta membenarkan lebih ramai warga Bangladesh k bekerja di Cameron Highlands bagi menangani kekurangan tenaga kerja dalam sektor perladangan dan pertanian di pusat peranginan itu.

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk S.K Devamany berkata, ini kerana hanya warga Bangladesh yang sesuai bekerja di ladang dan kebun di kawasan itu jika dibandingkan dengan pekerja asing dari negara lain.

Wednesday, 21 March 2012

TUDIAA!! INGATAN ANAK MUDA KEPADA PAS


JIKA kerajaan Pas Kelantan berpendapat mereka mampu menutup suara, kesungguhan dan api perjuangan rakyat negeri itu daripada bangkit menuntut air bersih dengan menyatakan persetujuan melakukan migrasi, ia silap.

Sebaliknya, perjuangan lebih sejuta rakyat Kelantan yang menuntut hak asasi mereka kini memasuki dimensi baru apabila perkara itu akan dibawa kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), hari ini.

Bagi rakyat Kelantan yang dinafikan hak sejak 22 tahun lalu, persetujuan Pengerusi Jawatankuasa Perumahan, Utiliti, Kerja Raya dan Alam Sekitar negeri, Datuk Md. Anizam Abdul Rahman pada 7 Mac lalu sudah terlambat.

Pada mereka, persetujuan itu bukan penyelesai masalah, sebaliknya hanya usaha terdesak Kerajaan Pas Kelantan untuk cuci tangan selepas tersentak dengan kebangkitan luar biasa yang ditunjukkan rakyat sejak tahun lalu.

Nyata keazaman rakyat Kelantan kali ini luar biasa. Selepas siri demonstrasi-senario yang tidak pernah berlaku sejak 20 tahun lalu - mereka menuntut pula siasatan menyeluruh SPRM ke atas Air Kelantan Sdn. Bhd. (AKSB).

Tuntutan yang disuarakan melalui Majlis Tindakan Rakyat Kelantan (MTRK) berasas, kerana ia melibatkan peruntukan RM600 juta. Ke mana peruntukan itu dilaburkan? Jika diguna untuk meningkatkan kualiti air bersih, mana hasilnya?

Logikkah sehingga kini hanya 197,000 penduduk Kelantan yang menikmati air terawat AKSB? Apakah dengan peruntukan sebanyak RM600 juta itu hanya mampu membekalkan air bersih tidak sampai 200,000 penduduk?.

Lebih malang, apakah hanya itu pencapaian Pas Kelantan dalam isu air? Jumlah itu tidak masuk akal. Pas bukan baru setahun memerintah. Pas sudah mentadbir Kelantan sejak 1990 dan tahun ini tahun ke-22 mereka mentadbir.

Justeru, desakan MTRK agar Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat juga dipertanggungjawab atas kegagalan itu wajar kerana mustahil seorang Menteri Besar tidak mengetahui ke mana semua peruntukan berjumlah RM600 juta dihabiskan.

Ini kerana banyak dakwaan mengatakan peruntukan tersebut sengaja diseleweng. Jika tidak mengapa kos menaik taraf Loji Rawatan Air Pintu Geng menelan belanja RM58 juta, sedangkan kos sebenar cuma RM35 juta.

Hal yang sama berlaku dalam projek penukaran meter air. Daripada sejumlah 80,000 unit hanya 40,000 'smart meter' sahaja dipasang kerana selebihnya gagal berfungsi, sedangkan peruntukan RM12 juta telah diluluskan.

Soalnya siapa yang meluluskan semua ini? Mengapa sehingga kini baik Md. Anizam mahu pun Nik Abdul Aziz mengunci mulut? Kalau tidak benar dakwaan itu mengapa tidak nafikan?

Hakikatnya, sehingga hari ini penduduk Kelantan masih menagih ihsan Kementerian Kesihatan untuk mendapat bekalan air terawat kerana masih banyak daerah - walaupun dalam jajahan Kota Bharu-tiada paip air.


Kira-kira 40 peratus daripada 1.54 juta penduduk Kelantan pula terpaksa mencari bekalan air dari perigi, sungai, tadahan hujan serta telaga tiub untuk kegunaan harian walaupun menyedari air berkenaan tidak bersih.

Maka adalah sesuatu yang tidak menghairan penulis apabila seorang doktor muda, Mohd. Syafiq Suhaimi, 30, mengadu mengenai masalah kesihatan dua anaknya semasa pulang ke kampung, sempena cuti sekolah, Sabtu lalu.

Kebetulan, Mohd. Syafiq adalah rakan karib penulis semasa kami sama-sama membesar di Kampung Padang Mokan, Peringat (dalam jajahan Kota Bharu), Kelantan.

Menurut doktor yang bertugas di sebuah hospital di ibu kota, dua anaknya masing-masing berumur dua dan empat tahun terpaksa dimasukkan ke Hospital Sains Kubang Kerian (HUSM) selepas diserang cirit-birit teruk.

"Hasil diagnosis, cirit-birit itu berpunca akibat pencemaran air. Rumah mak aku di kampung masih pakai perigi dan airnya dicemari kuman tifoid. Mungkin berlaku resapan kerana jarak antara perigi dan tangki najis kurang 50 meter.

"Masalahnya ini bukan kali pertama anak aku kena cirit-birit. Tiga kali aku balik kampung, tiga kali anak aku sakit. Nasib baik aku dan isteri masih okey walaupun turut diserang cirit-birit," luahnya dalam nada marah.

Ironinya, Kampung Padang Mokan jaraknya kurang 20 kilometer dari pusat bandar Kota Bharu tetapi sehingga sekarang, belum ada paip air milik AKSB disalurkan dan penduduk kampung rata-rata menggunakan air perigi.

Kawasan kampung pula dikelilingi sawah padi dan satu lagi masalah utama yang membelenggu penduduk, malah hampir keseluruhan rakyat Kelantan ialah ketiadaan tangki septik yang sistematik.

Keadaan itu menyebabkan penduduk mengambil inisiatif sendiri dengan menggali tangki najis persendirian bagi setiap rumah dan kebiasaannya, jarak antara tangki najis dan perigi tidak lebih dari 50 meter.

Sehubungan itu, pesan Mohd. Syafiq, jika perkara asas seperti air bersih pun gagal ditunai kerajaan Pas Kelantan, anak muda negeri itu yang rata-rata berpendidikan tinggi bakal memberi pengajaran berguna apabila tiba masanya kelak.

"Kita generasi muda Kelantan bukan lagi pengundi seperti era 90-an yang boleh diperdaya hanya dengan pentas ceramah. Isu keperluan air bersih ini tidak boleh ditutup bawah karpet, sampai bila rakyat perlu hidup begini.

"Usah bercakap soal negara kebajikan kalau isu asas begini pun tidak mampu diselesaikan. Semua ini memalukan, ketika umur aku menginjak 30-an, keluarga aku masih lagi menggunakan air perigi yang tercemar," luahnya.-Oleh MOHD. ASRON MUSTAPHA (RENCANA U.M)

BACA JUGA PENDEDAHAN MENARIK MASALAH TERBARU MENGENAI AIR DI KELANTAN OLEH RAKAN BLOGGER DOUBLE Y

MTK
600juta pas dah rembat masuk poket,tapi masalah air tak selesai jugak...tu pun ada hati buat janji lagi 17tahun masalah air akan selesai...kebajikan yang utama untuk rakyat pun tak boleh jaga macmana nak urus negara..Bengap punya pas..

PANASS!!! EMAIL BANG NON TELAH DI HACK,AYAT AYAT STIM DARI BANG NON BERBUAL DENGAN LELAKI KACAK TERSEBAR ???!!

"Lebih-lebih lagi saudara kelihatan kacak....auww"


Pendedahan cara Anwar menemubual seorang lelaki di dalam email..Dari ayat ayat yang di bual oleh anwar cukup mengelikan bagi sesiapa yang tahu kisah anwar.Artikel ni MTK ambil dari blog Double Y

Seorang lelaki yang cuba mendapatkan kerja ditemubual melalui emel dan panggilan telefon oleh Anwar Ibrahim, apa yang melucukan adalah ayat-ayat 'manja' Bang Nuar kepada lelaki tersebut yang mana jika dibaca sekali imbas seolah-olah Anwar Ibrahim cuba 'mengurat' lelaki tersebut.

Lihat perbualan Anwar Ibrahim dengan seorang lelaki yang ingin bekerja dengannya :


"Baru tiba di rumah. Sekejap lagi ke pejabat mesyuarat ***** serius nak kerja?..."

PANAS !!! INIKAH GOLONGAN YAHUDI YANG NIK AJIS MAKSUDKAN HALAL UNTUK BERURUSAN????



Katanya, Yahudi lain, Zionis lain kerana Zionis merupakan parti dalam Yahudi yang mempunyai agenda jahat sejak lebih 100 tahun lalu.

“Yahudi ni bangsa, bangsa tidak ada yang jahat tapi yang jahatnya ialah manusia, begitu juga Melayu dan Arab, Melayu dan Arab tidak jahat tapi yang jahatnya ialah perangai orang Melayu dan Arab itu sendiri.


“Orang Yahudi tidak minta untuk jadi Yahudi dan saya sendiri tidak nak jadi Melayu tapi bangsa saya bangsa Melayu, apa boleh buat,” katanya.


Beliau yang juga Menteri Besar Kelantan kelmarin mempertahankan kenyataan Abdul Hadi dengan mendakwa berurus niaga dengan Zionis bererti mengiktiraf kewujudan mereka.

Inilah yang di luahkan oleh nik ajis dalam akhbar sinar semalam.Sanggup menyokong kenyataan hadi awang supaya umat Islam boleh menjalankan aktiviti perniagaan dengan bangsa yahudi..Lebih membanggangkan nik ajis mengakui tidak mahu menjadi MELAYU..

TUDIAA!! USTAZ FATHUL BARI KATA POLITIK LA NI TERUK,BILA NAK BERUBAH???



Memang betui kata UFB,dunia politik la ni makin teruk,jenuh nak kawal depa ni.yang paling teruk adalah PAKATAN HARAM..hehehehe..Nak tau sbb apa MTK gelak??Sebab yang paling celaka adalah Anwar Israel dan yang kedua ialah Pas.sebab sanggup menghalalkan kalimah Allah digunakan oleh golongan kapirr..

PANASSS!! TAKTIK KOTOR NURUL IZZAH DI KESAN PENDUDUK LEMBAH PANTAI?!



Kawasan Lembah Pantai  tak lekang dengan cerita cerita sensasi dari pakatan.Dari isu masalah penduduk sampai ke khalid gagap jadi pengundi hantu.Semuanya kantoi dan dapat dikesan..Kali ni Nurul Izzah hantar 2 ekor malaun yang menyamar sebagai pekerja SPR..

PANAS!!! GUAN ENG BUKA PUSAT GERAKAN BAWAH TANAH BUAT CYBER TROOPERS DAP??!!



Berita yang sampai ke telinga Tuah ni agak tidak sedap di dengar. Tuah mendapat khabar bahawa LIM GUAN ENG telah terasa tercabar dengan Cyber Troopers pro-BN. Maka dengan itu beliau telah mengambil initiative untuk melatih Cyber Troopers di bawah kelolaannya sendiri kerana beliau tidak percaya kepada PAS dan KEADILAN. Disebabkan itu, hanya puak-pua DAP sahaja yang di panggil. (PAS dan KEADILAN jangan marah) Tetapi itulah hakikatnya.

Tuesday, 20 March 2012

EKSKLUSIF !!!! BUKTI VIDEO ADUN MERBAU PULAS MERANGKAP EXCO KEBAJIKAN TAK BUAT KERJA??!!!



Isu banjir yang berlaku di taman putra jalan kilang lama kulim semakin teruk,setiap aduan dan kesukaran yang dibuat oleh penduduk kepada majlis daerah kulim langsung tidak mendapat reaksi walaupun bukti bukti permasalahan telah di serahkan sejak tahun 2011.

Setiap panggilan yang di buat oleh penduduk kepada majlis perbandaran seolah olah tiada gunanya kerana mereka saling menolak untuk tidak berhadapan dengan penduduk..

TUDIAA!! PUSAT JALUR LEBAR KOMUNITI JADI SARANG PENAGIH PAKATAN??



Menurut rakan blogger MTK iaitu JawaBernam beliau mendapat maklumat yang amat mengejutkan setelah pulang ke kampung, ada beberapa orang sahabatnya memberitahu yang Pusat Jalur Lebar Komuniti milik Kementerian Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan di kawasan Sekinchan telah dijadikan markas cybertroopers pembangkang terutama dari PAS dan PKR.

PANAS!!! INI KER BUKTI VIDEO BANG NON SEORANG BISEKSUAL??

BANG NON KOREK APA TU??




TUDIAA!! LAGI BUKTI PAS PUTRAJAYA MEMPERKUDAKAN KANAK KANAK UNTUK BERPOLITIK !!



Ini bukti yang gua lihat dengan mata kepala gua sendiri bagaimana puak-puak Pas ni terutama Pas Putrajaya mempergunakan dan memanipulasi kanak-kanak di bawah umur sebagai jentera parti.

Apa nak jadi dengan parti Pas ni yang kononnya parti Islam sanggup menggunakan kanak-kanak sebagai barua parti meraih undi ketika Pas Putrajaya berceramah tanpa permit di Pasar Basah Presint 8 dan Medan Selera Presint 9 pagi semalam.

PANASS!! AHLI PARLIMEN PAS KECEWA SEBAB TAK DAPAT TENDER BALAK??

Mungkin orang tak tahu mengapa seorang Ahli Parlimen telah kecewa dengan PAS Kedah sehinggakan menimbul tanda tanya..kekecewaan Ahli Parlimen berkenaan telah membuat Ahli Pahlimen berkenaan jarang-jarang sekali balik ke kawasannya.Hanya untuk menunjukan protes terhadap kepimpinan Azizan MB Kedah..Kekalah ustaz Taib kepada Cikgu Johari dalam pemilihan Timbalan YDP di Kawasan baling, menjadi titik permulaan segala rasa kekecewaan ustaz Taib dalam pentadbiran selaku Ahli Parlimen Baling. Sebagai seorang yang berstatus Ulama tidak mendapat sokongan dari akar umbi, berbanding dengan lawanya yang masih baru dalam pentadbiran PAS di Baling.

Dari sumber maklumat yang di berikan,Ahli parlimen berkenaan kecewa dengan sikap Azizan MB Kedah berkenaan Projek Balak.Ahli Parlimen berkenaan bukan kecewa dengan pembalakan di kawasannya yang berluas-luasa,tapi kecewa tak dapat tender projek balak.Ahli Parlimen berkenaan pernah berjumpa dengan Azizan MB Kedah untuk meminta projek berkenaan,malangnya Azizan tak boleh membuat keputusan dan berkata Tender Balak bukan terletak di tanggannya,tapi sebaliknya terletak di tangan orang yang rapat dengannya dan menjadi orang tengah dalam tender projek balak Kerajaan Negeri Kedah.
Sambung baca kat sini

TUDIAA!! AWAT NIK AJIS BUAT PAGAQ RUMAH DIA TINGGI SANGAT?? ADA HARTA KARUN KA DALAM RUMAH??




Misteri Rumah Nik Aziz akan terbongkar kelak. Selalu puak Pas mencanangkan rumah Nik Aziz yang ada serba kekurangan. Maka akan ada pembongkaran tentang kebenaran tersebut. Rakyat Malaysia takkan di tipu selama-lamanya dari lakonan Pok Nik Aziz!!

PANAS!!! BUKTI PAS PARTI SESAT:MEMERANGI UMNO TERMASUK DALAM RUKUN IMAN??


Puak PAS menyatakan menentang UMNO adalah sebahagian dari Rukun Iman

Monday, 19 March 2012

TUDIAA!!! KAK WAN JELES,AYAT AYAT CINTA UNTUK BANG NON DARI BINI ORANG TERSEBAR ??!!!!


Bekas rakan baik Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk S. Nallakaruppan mendakwa pendedahannya mengenai salah laku seks Ketua Pembangkang tersebut termasuk menjadikan isteri orang sebagai teman tidur baru sekitar 30 peratus, masih ada banyak lagi yang belum diketahui umum. 


“ Sampai sekarang saya belum pernah sebut nama wanita (isteri orang) yang saya maksudkan itu.


” Dia bawa wanita itu ke rumah saya di Tivolli Villas, Bangsar…saya tahu semuanya.


” Anwar adalah seorang biseksual dan saya cabar dia untuk saman saya atas kenyataan ini,” tegas Nalakaruppan dalam sidang akhbar khas yang dihadiri ramai wartawan di sini hari ini.

TUDIAA!! KUIN KUTIP DUIT SEWA TANAH RIZAB NEGERI??



Seorang pengusaha perkhidmatan parkir kenderaan di kawasan lapang di hadapan Kolej Universiti Insaniah (KUIN) di Jalan Kampung Baru di sini, kecewa apabila kawasan itu dipagar oleh KUIN sejak Jumaat lepas.

Abu Seman Hassan, 61, mendakwa KUIN berbuat demikian selepas beliau menghentikan pembayaran sewa bulanan sebanyak RM450 kepada pengurusan kolej itu sejak setahun lepas.

"Saya berhenti membayar sewa selepas mengetahui tanah tersebut tanah rizab kerajaan negeri," katanya kepada pemberita, di sini hari ini.

PANAS!!! KES BENDERA UMNO DI BAKAR,PAS TUDUH UMNO SENGAJA BAKAR ??


Pakatan Haram Merbok dalam keadaan tertekan kerana UMNO/BN berjaya menawan kubu kuat mereka di kawasan Semeling yang terletak di dalam Dun Tanjung Dawai,Parlimen Merbok.

Penyokong mereka bersikap kurang ajar telah membakar 14 bendera BN dan 6 bendera UMNO,kesemua bendera di bakar selepas ceramah Mat Sabu yang di adakan di Padang Taman Malinja Semeling semalam,dari sumber saksi berkata bendera berkenaan di bakar dalam pukul 2 pagi,setelah selesai ceramah Mat Sabu







Pakatan Haram sudah mula goyah di kawasan berkenaan kerana di Taman berkenaan dahulunya merupakan kubu kuat Pakatan Haram namun kini UMNO bahagian Merbok sudah berjaya menembusinya.Di sebabkan pengaruh UMNO kian kuat di kawasan itu telah membuat sikap Pakatan Haram kawasan itu tak senang duduk.ini menunjukan Pakatan Haram sudah kalah dari segi emosi.Baca seterusnya

PANAS!!! PAS KEDAH TUTUP BAU BANGKAI LAGU MANA PUN TETAP BAU JUGAK??!!


Cerita ni mtk ambik dari blog kedah ke kl ..

Ni nak habaq kat hangpa semua ni. Dalam media dok habaq kata kes Pas Kedah yang dok berkelahi teruk-teruk tu dah settle dah. Tapi sebenarnya depa cuma tak bagi statemend kat media saja. Lani depa dok kaver habis. Belakang hancur lumat depa dok main tikam-tikam belakang. (bukan jenis tikaman Anwar)

Mengikut sahabat Mc dari kalangan orang Pas yang amat benci kat beruk-beruk yang dok buat kacau ni. Phahrolrazi and the geng sudah menghantar racun ke setiap kawasan dan markas untuk mencucuk ketua-ketua markas bagi memberi sokongan pada mereka untuk menumbangkan Ustaz Azizan sebagai MB Kedah.

Onar yang puak ni buat bukannya sikit. Gerakan terancang, seumpama benar-benar mahu meruntuhkan kerajaan Kedah dibawah pimpinan Ustaz Azizan.

Walaupun telah dinasihatkan oleh Presiden Pas supaya berdamai. Namun perjuangan peribadi dan dendam masih terus menular di dalam hati mereka.

Bagi mereka apa yang penting ialah wang dan kuasa. Bukan perjuangan parti. Parti hanya alat untuk mereka mencapai kedua-dua itu.

Selalunya orang Pas setia pada parti, bukan pemimpin. Tapi nampaknya kali ni, puak Phahrolrazi ada niat lain.

PANAS!! ANWAR TERBOGEL DENGAQ CERAMAH NI



BERANI KE ANWAR NAK SAMAN UMMI HAFILDA??MANA P TELOQ ANWAR BILA BERHADAPAN DENGAN ANWAR??

KISAH PERJALAN HIDUP SI BAHLUL RAFIZI TELAH DI BUKUKAN !!?


kehkehkeh!! tengok muka pun dah tau dia ni kaki cheng punya orang..

SUMBER GAMBAR REFORMASIN

TUDIAA!! NENEN MELETUP GARA GARA BERGUSTI ??



Seorang peserta siri realiti televisyen Sweden terpaksa dikejarkan ke hospital apabila implan dalam buah dadanya meletup gara-gara aksinya bergusti dalam lumpur, lapor media semalam.

Lina Hellqvist (gambar) menyertai siri Djungelns Drottning (Ratu Hutan) yang mengisahkan kehidupan sekumpulan 10 peserta hidup dalam hutan tanpa bantuan sebarang teknologi.

Ketika kejadian, Lina, 24, sedang bergusti dengan beberapa peserta lain apabila dia berasa satu daripada buah dadanya berbunyi.

Sumber berkata, bimbang dengan keadaan itu, kakitangan produksi Djungelns Drottning menggunakan helikopter untuk memindahkan Lina ke hospital.

Sunday, 18 March 2012

TUDIAA!! ANWAR KEMARUK NAK KARA 'OK' LAH PULAK !!!





ANWAR NI GAMAKNYA DAH GILA SANGAT SANGAT NAK JADI PM..ADOHAII

TERPANAS!!! VIDEO ANWAR "KOREK KOREK CIUM" MULA TERSEBAR DI LAMAN YOUTUBE??



Satu klip video seks yang didakwa mirip seorang pemimpin pembangkang, sekali lagi dimuat turun ke laman Youtube sejak tiga hari lalu dan kali ini dengan versi hampir penuh.


Klip video 16 minit 34 saat bertajuk ‘PM Malaysia Asyik’ itu dimuat turun bwteh007 sudah ditonton 327 pelayar internet.


Berdasarkan pemerhatian, klip video hitam putih yang mempunyai latar suara muzik lagu ‘Percaya Padaku’ nyanyian band popular Indonesia, Ungu, dipercayai dimuat turun seseorang berusia 26 tahun dari negara jiran.

TUDIAA!! BILA SI KETOT BERANGAN NAK JADI MENTERI KDN??KUI KUI ADA TELOQ KE BRO??



ADA HATI JUGAK MAMAT PENDEK NI NAK JADI MENTERI KDN..KALAU IKUTKAN NAK JADI PEGAWAI KHAS PUN X LAYAK LAHH..CAIT.POOODAHH

PANAS!!! RIBUAN WANITA DI LEMBAH KLANG HADIR DALAM PROGRAM FUCKATAN???


Program Wanita Suara Perubahan yang berlangsung di padang astaka tidak mendapat SAMBUTAN..program yang di jadualkan berlangsung pada pukul 2 petang tetapi sehingga saat ini hanya 30 orang wanita berbaju purple saja yang hadir..jadi ke tak jadi ni?? Kata kul 2 pm. Skang dah jam 250 pm...




Hebatnya program pakatan rakyat selangor,buat program besar besar tapi tiada sambutan...haha.ini program betul betul FAIL!!!!


SUMBER FOTO MINAQ JINGGO 

PANAS!!! PESANAN BUAT KETUA MENTERI PALING CELAKA DALAM SEJARAH PULAU PINANG???



JIKA saya Ketua Menteri (KM) Pulau Pinang, saya tidak akan mengheboh-hebohkan peningkatan pelaburan negeri itu kerana kejayaan tersebut adalah hasil usaha semua.

Tidak wajar bagi seorang KM terlalu asyik dengan kedudukannya, sehingga memburuk-burukkan imej bandar lain sebagai bandar yang penuh dengan jenayah dan mengatakan sesuatu yang tak berasas mengenai Kilang Lynas di Kuantan.

Tindakan Lim Guan Eng mencerminkan beliau bukanlah wakil Parlimen untuk semua rakyat tetapi KM yang membuat perjuangan untuk diri sendiri.

Kita tidak ada bantahan untuk menjadikan Pulau Pinang sebagai destinasi pelaburan yang utama di Malaysia tetapi bukan melalui cara beliau menjejaskan kepentingan dan imej negeri lain.

Jika saya KM Pulau Pinang saya juga perlu memastikan peningkatan pelaburan di Pulau Pinang akan membawa kepada peningkatan pendapatan dan mutu kehidupan rakyatnya.

Memastikan setiap daerah di Pulau Pinang maju dan berkembang bersama-sama, tidak ada golongan dan daerah yang ketinggalan.

Kehilangan bangunan warisan dan prestasi pasukan bola sepak Pulau Pinang juga mencerminkan Kerajaan Pulau Pinang tidak mengutamakan pembangunan insani.

Isu loji panel solar di Batu Kawan juga menunjukkan Kerajaan Pulau Pinang kurang cekap menangani isu pencemaran alam sekitar.

Jika saya KM Pulau Pinang, saya akan pastikan pembangunan di Pulau Pinang berjalan secara seimbang, berterusan dan lestari. Saya akan pastikan tidak ada golongan dan daerah di Pulau Pinang yang ketinggalan. Itulah impian saya sebagai anak tanjung yang dilahirkan dan dibesarkan di Pulau Pinang.YAMATO Kuala Lumpur-utusan forum


MTK
MEMANG CELAKA GUAN ENG NI..JANGAN PERASAN BAGUIH SANGAT

PANAS!! TERCAPAI JUGAK HASRAT DAP NAK BUNUH MELAYU??


Dap nampaknya begitu tergesa gesa meluluskan projek panel solar yang bakal di dirikan di batu kawan..di fahamkan kawasan sekitar itu juga akan di bangunkan dengan perumahan kos rendah di mana kawasan terbabit akan di huni oleh masyarakat Melayu yang berpendapatan rendah..


Taktik yang di guna pakai oleh kerajaan regim dap pulau pinang sangat licik kerana kilang panel solar itu akan mengakibatkan pencemaran toksik yang sangat bahaya kepada penduduk sekitar..


Dalam pada itu ramai juga mempersoalkan kenapa sebelum ini dap menentang projek LYNAS habis habisan?dan kenapa kali ini dengan mudahnya rejim dap meluluskan projek ini dengan segera tanpa memikirkan risiko yang bakal menimpa penduduk sekitar walaupun kilang yang serupa di negara China telah diarahkan ditutup kerana dibuktikan mendatangkan risiko kesihatan yang tinggi kepada penduduk sekitar.



PANAS !! PERTANYAAN KEPADA PENCACAI PR ANTARA UST HARON DIN DAN ANWAR YANG MANA LAYAK DI GELAR SETAN??



Isk isk isk..tak tau nak kata pa kat pencacai pakatan ni,sampai sanggup melabelkan sebagai Setan dekat seorang tokoh ulama yang sangat di segani semua orang..walaupun berbeza dunia politik tetapi mtk sangat menghormati Al Fadzil Ust Haron Din..


Kenapa Pencacai pr tidak menghormati gologan ulama dalam Pas?sedangkan orang lain boleh menghormati tokoh ulama ini.Nampaknya pencacai pakatan lebih suka menyanjungi gologan penjubur dan kaki main bini orang dari golongan yag mempunya pendidikan agama yang tinggi


Baca kenyataan Dr Hasan Ali kat sini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog archive