Saturday, 7 July 2012

PANASS !!! ARTIS TAK LAKU BUAT MUKA SEKUPANG JADI PEMINTA SEDEKAH



Alamak apa sudah jadi hairi takkan dah ubah kerjaya lagi kot ?? tak cukup di pentas kat bawah pun cekau jugak ?? Agak agak berapa puluh ribu dalam karung tu ?? Manalah nak tau kan sebab sebelum ni kata setiap ceramah pas dapat upah sampai 50k..

Agaknya lah kan artis artis yang masuk pas ni semuanya nak dapat duit cepat la kot..Sebabnya bila habis ceramah saja terus dapat 'cash money' dalam tangan..Pas pulak macam tapak pembuangan sampah semua yang reject dia sapu dan julang bagai orang besar..

Gambar dari blog Mctheory

PANASS !! BETTY CHEW GELISAH SKANDAL SUAMINYA MEMANG BENAR ??


Nampaknya kerusi Betty Chew tiba-tiba menjadi tidak selesa apabila skandal suaminya terdedah. Dengan mengelak untuk menjawab soalan mudah dari Datuk Gan Tian Loo dan meninggalkan dewan, Betty Chew telah menunjukkan kepada kita bahawa beliau hanyalah seorang wanita yang lemah. Beliau tidak layak menjadi ahli politik dan seharusnya hanya duduk di rumah menjaga anak lelakinya yang bermasalah.

Media juga gagal mendapat jawapan jelas dari Guan Eng mengenai perkara ini kerana Guan Eng juga, hanyalah seorang lelaki biasa yang tidak cukup jantan untuk mengaku mempunyai hubungan sulit dengan perempuan lain.

Hanya Chua Soi Lek yang sanggup mengaku perkara sedemikian dengan penuh kesal dan rendah diri, kerana beliau adalah lelaki sejati yang matang dan cukup kuat untuk mengakui kesalahan dan cuba memperbaikinya. Beliau menerima segala kritikan kerana beliau tahu beliau telah berbuat kesalahan. Dan kerana itu, beliau telah dimaafkan.

PANASS !! [VIDEO] KHALID GEREJA KENA MAKI SAMPAI TERGAGAP



Kononnya nak tunjuk hero lah nak selesai kes salahuddin hina kaum india...Last last dia sendiri kena tembak,sampai tergagap gagap nak jawab..

PANASS !!! GADIS 12 TAHUN DICABUL TAPI DITUDUH GILA SEKS


Semalam MTK diberitahu oleh rakan facebooker Aktivis UMNO Pekan Naka mengenai seorang budak perempuan berumur 12 tahun yang telah dicabul oleh warden di Rumah Anak Yatim itu sendiri. Malah ini bukan kali pertama budak perempuan dirumah anak yatim itu dicabul..MTK dimaklumkan beberapa orang lagi rakan mangsa itu turut mengalami nasib yang sama..

Rumah Anak Yatim Baitul Ihsan adalah dibawah pengawasan kerajaan negeri Kedah yang diselia oleh pejabat daerah. Namun banyak salahlaku dan penyelewengan didalamnya, tanpa pengetahuan dari kerajaan negeri.

PANASS !!! LAGI RUMAH MAKSIAT DALAM PROSES UNTUK DIBUKA DIKEDAH !!

hiasan
MTK dimaklumkan ada dua lagi pusat maksiat dalam proses pengubahsuaian yang akan dibuka di Bandaraya Alor Star untuk untuk menjadi port golongan remaja melepaskan nafsu..

Difahamkan rumah tumpangan itu seolah olah rumah milik persendirian tetapi sebenarnya memberi khidmat bilik sewa kepada golongan yang ingin melakukan maksiat..Premis ini dikatakan menjadi tumpuan kerana terletak di kawasan yang agak tersorok..

Selain itu juga kemudahan yang lengkap seperti katil,bilik air,penghawa dingin dan televisyen menarik minat golongan remaja untuk menyewanya kerana pusat itu mengenakan kadar sewaan mengikut jam..

Tudiaa !!! Khalid Gagap Jual Tanah Untuk Menutup Kerugian UNISEL?



Cabaran Datuk Seri Noh Omar yang mendesak Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim mendedahkan kedudukan kewangan terperinci UNISEL bagi menjawab dakwaan kedudukan kewangannya yang nazak hingga saat ini masih belum bersahut.

Sebaliknya diperlekehkan pula cabaran tersebut seolah-olah Khalid merasakan statusnya sebagai bekas orang korporat telah meletakkan dirinya kelihatan hebat dan lebih bijak daripada orang lain.

Betulkah Khalid bijak? Adakah bijak bilamana Khalid mencadangkan penjualan aset UNISEL berupa tanah seluas 500 ekar hanya untuk menampung kos pengajian 1000 orang pelajar baru UNISEL semasa kecoh isu pembekuan sementara PTPTN tempohari.

Bukankah sepatutnya orang bijak akan mengekalkan aset dan manfaatkannya untuk jana keuntungan berlipat kali ganda dan bukannya menggunakan jalan singkat menjualnya untuk menyelesaikan masalah yang berserabut dalam kepala.

PRANK CALL !!! BUDAK BUDAK LOQ LAQ PEKENA ORANG TUA




Prank call dari budak-budak yang gila babi ni duk pekena pakcik yang panas baran..

Friday, 6 July 2012

RASIS TAHAP CELAKA !!! ORANG CINA ORDER BABI DI RESTORAN MAMAK !!!




Inilah akibatnya bila restoran mamak sediakan khidmat penghantaran makanan..Selain dari pesanan makanan, pemilik restoran mamak ini turut dipermainkan oleh manusia manusia yang tak bertanggungjawab..

Yang si Cina tu pun satu, dah makin menjadi jadi pulak nak kenakan orang..Dasar pemakan babi betui,semua makanan mesti nak ada babi..patutlah perangai pun macam babi..

Walaupun nampak lawak,tapi ianya memang satu penghinaan kepada Orang Islam..

PANASSS !!!! PENERANGAN PAS KEDAH KAKI TEMBERANG



Lihatlah betapa penipunya botak ni dalam menerangkan isu kepada pengikut-pengikut dia. Nak menipu pun agak-agak la Man oi. Semua orang tahu KUIN ada masalah kewangan. Yang hg sorang ja dok putaq cerita buat apa. Bukan tak kenai hg Man oi. Kaki penipu besaq.

Untuk pengetahuan semua masalah kewangan KUIN ni memang sangat hebat. saudara Man ni xmau ka cerita KUIN hutang MBI dan hutang SADA? Berjuta-juta dah KUIN hutang. Kat KUIN ni memang banyak kroni PAS cik Man oi...bergaji besar pulak tu. RM 35,000 pun ada. Hutang pembekal pun dah cecah berjuta. Kalau hg tak percaya hg bwk masuk la audit mai audit KUIN. kita tgok sapa yang kena. BOTAK KAKI PENIPU.

DEMONSTRASI KUIN: BUKTI KEZALIMAN PAS


Apa yang terjadi di KUIN sehingga kakitangannya terpaksa mengangkat sepanduk berdemonstrasi di hadapan pejabat Rektor di Alor Setar semalam membuktikan bahawa Universiti itu sememangnya menghadapi masalah besar.

Sebelum ini, kepimpinan PAS Kedah cuba menutup atau meremehkan masalah yang sedang melanda KUIN tetapi ternyata bangkai gajah tidak boleh ditutup selama-lamanya.

Ia mungkin remeh bagi kepimpinan negeri tetapi soal gaji tidak dibayar adalah soal besar bagi rakyat marhaen kerana ia adalah soal kehidupan seharian. Begitu juga jika gaji Menteri Besar tidak dibayar, Menteri Besar juga pasti tidur dengan mata terbuka.

Masalah kakitangan KUIN ialah bukan sahaja gaji tidak dibayar tetapi bayaran terus melalui potongan gaji juga tertunggak sehingga berbulan-bulan walaupun potongan dibuat di dalam slip gaji. Ini pastinya akan dikenakan faedah dan silap haribulan ada yang muflis. Soalnya, jika ia tetap dipotong, ke manakah wang mereka pergi?

Mengikut kronologi, kakitangan KUIN telah pun berjumpa, berunding, menulis surat, menghantar memorandum kepada pihak pengurusan, pihak Lembaga Pengarah, Ahli Majlis Tertinggi KUIN serta Exco dan Menteri Besar Kedah melalui beberapa siri sejak awal Mei lalu.

Namun, segala usaha mereka telah dipersetankan. Malah, wakil kakitangan, iaitu Mohamad Azki Hafizi Ibrahim yang mengadakan pertemuan dengan Rektor KUIN, Prof. Datuk Dr. Jamil Osman telah ditukarkan terus ke Kuala Ketil, mungkin sebagai ‘hukuman’ kerana mengkritik Rektor.

Bukankah ini kezaliman yang nyata?

TUDIAA !!! BENDERA PAS SERU SYAITAN ??




Perbezaan lambang keris dengan bulan purnama!!

Keris..
Biarpun Keris berlekuk-lekuk berbengkang-bengkok..nmun..andai tertusuk..bisanya mampu menamatkan riwayat..menjadi lambang kemegahan bangsa Melayu..simbolik kepada perjuangan bangsa Melayu di Tanah Melayu dulu, kini dan selamanya..

Sedangkan perihal Bulan mengambang?

Bulan Mengambang..
1. Hantu syaitan yang direjam banyak berkeliaran ketika bulan mengambang..
2. Wanita yang datang bulan, bukan saja tak boleh disenggama, tak boleh sembahyang, baca Al- Quran, malah nak masuk ke dalam masjid pun tak boleh..
3. Serigala jadian hanya bertukar rupa ketika bulan mengambang..
4. Ada orang gila yang hanya gila ketika bulan mengambang penuh..terutamanya daripada suku kaum pas..

Dalam Islam, tak penah guna simbol bulan mengambang..sebaliknya mnggunakan simbol bulan sabit..bulan mengambang dikaitkan dgn perkara-perkara yang tidak baik..jadi, antara Keris dan bulan mengambang, yang mana menjadi pilihan hati? Antara 2 darjat..daulat vs jelik.

FB AUPN

PANASS !!! ANWAR AKAN MENGHANCURKAN SELATAN THAI PULA ??



Khabar dari Thailand menyatakan bahawa Anwar akan berceramah di Pattani pada 4 dan 7 Julai. Kunjungan Anwar ke sana adalah untuk mencari pengundi yang memiliki dwi kerakyataan dengan bantuan beberapa orang politik pembangkang, orang-orang agama serta NGO-NGO Muslim di Selatan Thailand.

Beliau kini sedang mendekati Dr. Ismail Lutfi iaitu puak Wahabbi di Thailand dan Tuan Guru Nik Dir Waba.

Anwar juga akan melabur di koperasi Islam di sana dan merancang untuk membentangkan kertas kerja ekonomi dalam program yang dianjur oleh Koperasi Ibnu Affan yang dimiliki oleh Wahabbi di sana.

Jika khabar yang diterima ini benar, maka kunjungan Anwar ke Thailand ini perlu dilihat dari sudut yang lebih luas dari sekadar politik kepartian di Malaysia. Ini bukan sahaja soal berapa banyak undi yang mampu diraihnya bagi membantu Pakatan Rakyat di Kelantan ataupun Kedah. Tetapi, kita tidak boleh mengambil mudah kecenderungan Anwar ke arah mencetuskan huru-hara dan keganasan. Dengan keadaan di Selatan Thailand yang sedia bergolak di tambah dengan penduduk yang rata-ratanya miskin, bukan sukar untuk Anwar merekrut kumpulan yang sanggup melakukan keganasan dengan bayaran yang setimpal sekiranya difikirkannya perlu.

EKSKLUSIF !! BUKTI EXCO KEDAH KANTOI LULUSKAN PUSAT URUT CHINA DOLL DI SUNGAI PETANI


MTK dapat satu kiriman email dari teman yang berjuang dalam pas yang sudah bosan dengan permainan kotor seorang exco yang bersikap lepas tangan sekaligus menafikan beliau bertanggungjawab mengatur dan meluluskan permohonan lesen rumah urut dan pusat hiburan di Kedah..

Thursday, 5 July 2012

PANASS !!! ISTERI RAFIZI TUNTUT FASAKH ??



Mengamuk sakan Rafizi Ramli apabila masalah rumahtangganya mula diperkatakan di ruang siber dan realiti. Berbakul- bakul sumpah seranahnya kepada UMNO kerana kononnya UMNO main kotor dengan melibatkan isterinya yang langsung tiada kena-mengena dengan politik.

Berdasarkan sumber, rumahtangga yang baru sahaja dilayari oleh Rafizi Ramli sekarang berada dalam keadaan yang sangat genting. Sumber bagaimanapun enggan mendedahkan punca sebenar pergolakan rumahtangga Rafizi Ramli.

Rafizi Ramli telah mendirikan rumahtangga pada 8 Oktober 2011 dalam satu majlis akad nikah di Masjid KLCC.

Rafizi sebelum ini merupakan calon utama PKR di Kemaman namun berdasarkan kekuatan PKR di Kemaman yang tidaklah sehebat mana, ditambah pula dengan pergelutan dalaman Cabang Kemaman, Rafizi telah meminta agar dia tidak dicalonkan di Kemaman. Seandainya dia tetap juga dicalonkan di Kemaman, itu bermakna hayat politiknya telah berakhir dan dia cuba disemadikan oleh partinya sendiri.

Disebabkan itulah, antara calon favourite PKR di Ampang bagi menggantikan Zuraidah Kamaruddin yang dilihat oleh orang PKR Ampang sendiri sebagai BEBAN DARI SINGAPURA. Ketua Wanita Keadilan itu bagaimanapun, mempunyai perancangannya sendiri apabila kedengaran ura-ura untuk meletakkan anak perempuannya yang juga merupakan Skrikandi Ampang di tempat itu...Sambung baca kat sini

[VIDEO] Pengakuan Mat Sabu Terbukti Suaram Alat Propaganda Menjatuhkan YAB Najib Razak



03/07/2012- Pengakuan Mat Sabu yang di buat semasa ceramahnya di Kampung Bujang,Merbok, Kedah, terbukti Suaram merupakan alat yang di gunakan Pakatan Rakyat untuk menjatuhkan Najib Razak.

Sekiranya mengatakan Suaram itu satu badan NGO dan bebas, mengapa perlu orang yang berkepentingan di dalam politik seperti Mat Sabu bersama di dalam majlis Suaram ?

Inilah Fakta yang cuba di putar belit Suaram dan di gunakan sebagai alat serangan propaganda terhadap Najib Razak

PANASS !!![VIDEO] MAT SABU AKUI PENGIKUT PAS RELA MASUK KANDANG BABI ?!



03/07/2012- Kampung Bujang, Merbok (Kedah). Mat Sabu dalam ceramahnya telah menuduh pihak polis sebagai punca kepada kerugian yang di alami peniaga di sebabkan BERSIH 3.0.

BIADAPP !!! BANGSAT DAP CUBA BAKAR API PERKAUMAN !!!


Siapa kata Cina DAP tak rasis, hanya orang bengong sahaja kata DAP ini terlalu baik. Pemimpin Cina DAP berlakon masuk ke surau-surau dan masjid-masjid kononnya nak tunjuk mereka baik tetapi hakikatnya mereka lebih rasis daripada orang Melayu..

Baca sendiri komen komen yang kaum biaDap ni tulis.Semuanya perkataan menghina Melayu..Sampai bila kita nak tengok puak puak biadap ni kutuk kita ?? Aku pesan awal awal tak kira apa akan jadi pun JANGAN CABAR ORANG MELAYU dan JANGAN TERLALU BIADAP..

Korang fikir Tanah Melayu ni apa ???


SUMBER

PANASS !!! SUARAM BUKAN NGO TAPI SEBENARNYA SYARIKAT SWASTA ??


Kewujudan SUARAM Juga Berasaskan Penipuan?

Suara Rakyat Malaysia (Suaram) yang banyak membuat bising dan giat berusaha memburukkan kerajaan dan Perdana Menteri telah pun dibuktikan sebagai penipu. Beberapa tuduhan mereka berkenaan isu kapal selam scorpene telah pun dikantoikan dengan jelas sekali di mana perbicaraan langsung tidak berlaku di Mahkamah Perancis.

Namun, SUARAM sudah begitu sebati dengan menipu dan mereka langsung tidak hairan jika penipuan mereka terbongkar. Apa nak dihairankan dengan sikap SUARAM ini apabila bukan sahaja aktiviti hariannya adalah menipu, tetapi asas kewujudan SUARAM itu juga adalah satu pembohongan.

SUARAM, selama ini mewar-warkan diri mereka sebagai sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang ditubuhkan oleh bekas-bekas tahanan ISA dan keluarga mereka demi memperjuangkan hak asasi dan keadilan. Namun, semalam Presiden Jaringan Melayu Malaysia (JMM), Azwanddin Hamzah telah mendedahkan bahawa menerusi semakan dokumen awam SSM, beliau mendapati SUARAM adalah sebuah syarikat yang didaftarkan atas nama Suara Inisiatif Sdn. Bhd. dengan modal berbayar RM2 dan bukan sebuah NGO seperti yang diwar-warkan mereka.

PANASS !! PEMBANGKANG MAKIN GELISAH DENGAN JANJI DITEPATI



Nampaknya, semakin dekat pilihanraya semakin banyak perkara yang membuatkan pembangkang gelisah. Bukan sahaja mereka gelisah kerana tidak dapat menutup skandal-skandal mereka, tetapi perkara remeh dan kecil seperti iklan ‘janji ditepati’ juga mampu membuatkan mereka tidak senang duduk.

Begitu hebatnya penangan iklan yang bersifat sederhana itu sehinggakan laman web mereka, iaitu Suara Pakatan Rakyat terpaksa memberi peringatan mengenainya kepada para pemimpin pembangkang.

Kita faham pembangkang menjadi gelisah bukan sahaja kerana iklan tersebut dapat mengingatkan rakyat tentang jasa-jasa Barisan Nasional selama ini, tetapi di masa yang sama, ia menyedarkan rakyat bahawa janji-janji pembangkang masih lagi belum ditepati walaupun telah hampir sepenggal mereka memerintah di beberapa negeri.

Seperti yang diakui sendiri oleh laman Suara PR, walaupun Pakatan Rakyat tidak mampu menyaingi BN dari segi penggunaan media untuk mempengaruhi rakyat, tetapi kalaupun mereka mempunyai kemampuan yang sama, PR tetap tidak punya apa-apa rekod untuk digembar-gemburkan sebagai jasa mereka.

Wednesday, 4 July 2012

TUDIAA !!! KERETA #MAEL LAMBUNG UNTUK DI LELONG !!!



Sudah tonton Mael Lambong di’pawagam? Bagus. Jika tidak anda terlepas antara filem Melayu wajib tonton tahun 2012 ini & ia’nya tidak akan ada di Astro First mahu pun Youtube.

Menurut kenyataan rasmi daripada Excellent Pictures hari ini, Mael Lambong telah berjaya mengutip RM5 juta sepanjang 11 hari tayangan dan kini masih hangat di’tonton.

Kutipan yang sangat baik kami kira di’kala kebanyakkan filem di Malaysia tahun ini sesak nafas untuk mendapatkan kembali modal yang di’labur. Oh filem tanah air’ku.

Dalam perkembangan berkaitan, kereta yang di’gunakan Mael Lambong dalam filem ini telah di’buka untuk bidaan daripada semua peminat dengan harga permulaan RM5,000.

Kereta drift merah berjenama TOYOTA SOARER E MZ II dengan kapasiti enjin setinggi 2500 cc ini telah di’gunakan Zizan Razak sepanjang penggambaran filem Mael Lambong.

TUDIAA !!! [VIDEO] LEBAI PAS KLIMAX TENGOK ABBY ABADI


Ce tengok lebai pas kat sebelah abby tu macam dah klimax habis tengok abby.[video kat bawah].gamaknya kalau orang takdak boleh jadi aksi yang tak diduga akan berlaku..

Abby pun dah istihar nak masuk pas sebab nak cari peganti..Sebab tu lebai lebai pas sanggup bersaing nak tunjuk kejantanan masing masing..

PANASS !!! BUDAK YANG TAK MENGAKU ASAL USUL DARI KOLA NERANG PERASAN NAK JADI MENTERI !!!



Inilah artis yang perasan glemer dan lagi glemer bila masuk pas tak sedar diri nak jadi menteri.. Sekarang ni pula job untuk lakonan dah tak banyakt.. bila masuk Pas dapat la juga duit poket beribu ribu.. Sekali ceramah sajadah berapa banyak masyukk...Yang peliknya dengar fitnah pun kena bayar ya sekarang ni? heh.. sumber gambar dari blog CTS


EKSKLUSIF !!! LAGI PUSAT HIBURAN DI SG PETANI YANG AKAN DI LANCARKAN PAS KEDAH !!! #SAVEKEDAH


Semalam MTK bersama rakan blogger Pisau Kedah menjalankan satu operasi intipan di sebuah premis hiburan yang akan dibuka pada bila bila masa sahaja di Sungai Petani Kedah..Premis pusat hiburan berkenaan terletak berhampiran dengan Village Mall..

PANASS !!! KAKITANGAN KUIN MENGAMUK DESAK REKTOR KUIN LETAK JAWATAN ??


Seperti mana yang Team Media Kedah pernah dedahkan berkenaan kemelut KUIN di sini dan di sini. Ternyata Azizan Razak, Menteri Besar Kedah dan juga merupakan Pengerusi KUIN hanya berdiam setelah kemelut KUIN tidak dapat di bendung lagi.

Sebagai Pengerusi KUIN, Azizan Razak sepatutnya mengambil sikap bertanggungjawap ke atas permasalahan yang berlaku dalam kemelut KUIN tambahan pulak orang yang menjadi pemusnah KUIN adalah orang yang di lantik Azizan Razak sebagai Rektor KUIN, Dato' Jamil Osman

Terbaru desakan supaya Dato' Jamil Osman meletakan Jawatan telah di lakukan kira-kira lebih dari 200 orang kakitangan KUIN dari pelbagai lapisan gred yang berhimpun di hadapan pejabat Rektor Dato' Jamil Osman...Baca selanjutnya

TUDIAA !!! HADI AWANG PUN NAK JADI MACAM MAT JENIN JUGAK KE ??


Buat kali kedua dalam jangka waktu setahun PAS menyatakan keinginannya untuk bertanding di lebih 80 kerusi parlimen untuk PRU 13, peningkatan 25% berbanding pilihanraya sebelumnya.

Pertengahan tahun lalu, PAS pernah menyuarakan hasrat yang sama namun beberapa bulan kemudiannya terpaksa akur dengan tekanan Anwar Ibrahim dan PKR yang mahu PAS kekal bertanding di 66 kerusi seperti dalam PRU 2008.

Menurut Presiden PAS, Hadi Awang, "Pas berhasrat menjadi tulang belakang kepada pemerintahan negara jika pakatan pembangkang menguasai kerajaan Pusat dalam pilihan raya umum akan datang".

Tinggi angan-angan PAS nak menjadi tulang belakang, walhal situasi sejak dulu hingga sekarang, PAS nak tonjolkan kejantanannya dalam apa saja mesyuarat pemimpin pembangkang pun tak mampu dilakukan.

Waima prinsip juang sendiri untuk mendirikan Negara Islam ala PAS dan hukum Hudud pun PAS terpaksa digadaikan demi mengikut kehendak DAP dan PKR, agaknya di mana pula logik untuk PAS menjadi tulang belakang pakatan?

GEMPARR !!! RANGKA GERGASI DI TEMUI DI KEDAH ???


Penduduk Kedah Asalnya Dari Gergasi?

Sejarah awal negeri Kedah amat rumit sekali hendak diketahui orang. Kerana mengikut dari sumber-sumber yang boleh dipercayai seperti dari buku-buku Hikayat Merong Mahawangsa dan At-Tarikh Salasilah Negeri Kedah bahawa negeri ini telah dibuka kira-kira seratus tahun sebelum dari Nabi Muhammad dilahirkan, iaitu kira-kira dalam tahun 470M, atau kira-kira seribu tahun terdahulu dari pembukaan kerajaan Melayu Melaka.

Ianya sezaman dengan tumbuhnya lain-lain kerajaan di benua Asia seperti Kerajaan P’an P’an, Hunan, Cenla dan Campa yang sekarang telah hilang namanya dalam sejarah dan berganti dengan nama-nama kerajaan yang baru pula.

Memandang masa yang begitu lama, tentulah ahli-ahli sejarah tidak dapat memberi keterangan lanjut dan tarikh yang tepat mengenai sejarah negeri itu.

Mengikut Hikayat Merong Mahawangsa (HMM), penduduk asal negeri Kedah (Pulau Serai) ialah keturunan gergasi. Manakala raja pertama pula ialah Merong Mahawangsa sendiri yang berasal dari indera kayangan dan bersahabat baik dengan raja Rom. Ketika Merong Mahawangsa mengiringi Putera Raja Rom untuk berkahwin dengan Puteri China, angkatan mereka telah karam dibinasakan oleh burung geruda yang telah bersumpah sebelum itu dengan Nabi Allah Sulaiman a.s. untuk menggagalkan perkahwinan kedua anak raja itu.

Tuesday, 3 July 2012

TUDIAA !!! BEZA ANTARA DUA TOKOH, YANG MANA SATU BERSIH DAN YANG MANA SATU HIPOKRIT


Kalau anda lihat perbezaan antara gambar di atas dan di bawah yang mana satu solat kepada Allah SWT dan Solat politik atau solat untuk menunjuk nunjuk ??

BONGKARR !!! JOM KITA BONGKAR PERANGAI PELIK NIK AJIS YANG SUKA BER******



ADA suatu ketika dulu, semasa menjelang dan selepas PRU-10 (tahun 1999), Nik Aziz Nik Mat mencabar Perdana Menteri ketika itu Tun Mahathir Mohamad supaya meletakkan jawatan Perdana Menteri kerana didakwanya Mahathir sudah tua dan nyanyuk, sentiasa uzur.

Nik Aziz kata lagi, jika Mahathir letak jawatan pada hari ini, esok ambo (saya) pula letak jawatan sebagai Menteri Besar Kelantan.

Mahathir telah letak jawatan pada tahun 2003. Hingga ke hari ini pun, sudah lebih 9 tahun Mahathir letak jawatan, Nik Aziz masih belum letak jawatan lagi walaupun sudah tua dan nyanyuk seperti apa yang dia pernah kata kepada Mahathir dahulu.

Ada ulama-ulama berpendapat, di antara orang-orang fasik ialah orang- orang yang suka berjanji tetapi tidak suka menunaikannya, atau sanggup memegang amanah tetapi tidak berpegang kepada amanah itu.

Sebenarnya ajaran agama yang boleh dikategorikan sebagai sesat yang dibawa oleh penceramah dan penyokong Pas ialah dikatakan jika orang-orang itu mati dalam UMNO maka dia akan dimasukkan ke neraka. Jika orang-orang kita mati dalam Pas akan dimasukkan ke syurga.

PANASS !!! RAFIZI MEMBISU BILA PROJEK BERBILION ANWAR TERBONGKAR

Rafizi hanya mampu terdiam bila projek projek besar berbilion ringgit semasa Anwar menjawat sebagai TPM dibongkarkan oleh blogger Mymassa..Cabaran demi cabaran dibuat agar rafizi mendedahkan sekali perangai Bossnya yang mengamalkan sikap kronisme semasa menjadi TPM..



Seperti yang kita duga, Rafizi hanya berani bercakap untuk permulaan sahaja, apabila ianya sudah membabitkan rakan-rakan Anwar seperti Kamarudin Jaafar, Rafizi tak sangka rupanya itu amalan Anwar Ibrahim sejak dahulu.

PANASS !!! BLOGGER ALOQ STAQ BLOG BAKAL DI SAMAN KERAJAAN PAS KEDAH ??? #savekedah



Syabas MTK ucapkan kepada blogger yang tak serik dengan pendedahan berani mati beliau mendedahkan betapa haramjadahnya kerajaan Pas Kedah yang sebelum ni kononnya memperjuangan Islam dan menentang segala bentuk hiburan yang dibuka diKedah..

PANASS !!! NIK AJIS MEMANG CELAKA !! #savekelantan


Sedih bila MTK baca pendedahan dari blog Double Y tentang kedaifan penduduk kampung Pulau Gajah yang merupakan sebuah perkampungan pesisir pantai Sabak terletak di bawah DUN Chempaka dan diwakili oleh Menteri Besar Kelantan iaitu Nik Aziz Bin Nik Mat..

kedaifan penduduk dalam kawasan jajahan nik ajis

PANASSS !!! VIDEO AKSI KHALID GAGAP DALAM PEJABAT MB TERBONGKARR


Sekitar Ogos 2010 yang lalu Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim pernah mengadakan sidang media tentang penemuan kamera yang dipasang di dalam pejabatnya di tingkat 21 bangunan SUK Selangor.

Pada waktu itu rata-rata pengikut pembangkang menuding jari serta menuduh UMNO merupakan dalang di sebalik kerja-kerja 'mengendap' aktiviti Khalid Ibrahim.

PANASS !!! TIZ ZAQYAH DAN REMY ISHAK MENJADI MANGSA TERBARU WARTAWAN HIBURAN ??!!



Dulu MTK pernah keluarkan satu artikel tentang pergaduhan antara Neelofa dan Anzalna berpunca dari sikap wartawan yang suka melaga lagakan artis klik sini..Sekarang ni giliran pasangan kekasih Tiz Zaqyah dan Remy Ishak pula cuba dilaga lagakan oleh wartawan tanpa mengetahui niat sebenar..

Sebelum ini, ada cerita kurang enak yang timbul mengenai hubungan cinta antara sepasang pelakon, Remy Ishak dan Tiz Zaqyah apabila Tiz dikatakan tidak mengambil tahu perihal diri Remy ketika dia dimasukkan ke wad hospital kerana sakit.

Cerita itu timbul berpunca dari kenyataan yang dikeluarkan oleh Remy di lama sosial Twitternya.

Ramai juga pihak yang inginkan kenyataan balas dari Remy dan Tiz berhubung isu itu.

Tetapi, kedua-dua pelakon itu mengambil pendekatan dengan enggan memberikan sebarang komen. Kiranya, ingin meletakkan isu itu sebagai biarlah rahsia.

Monday, 2 July 2012

SERAMM !!! CERITA SERAM PENUNGGU GUNUNG JERAI



Hampir jam 8.00 malam, dua orang gadis terus berkeliaran di sekitar puncak gunung jerai. Mereka tercari-cari seseorang. Di puncak gunung itu, kedua-dua gadis ini telah bertemu dengan seorang lelaki bernama Ramli bin Haji Khamis, 48. Dia bekerja dengan sebuah organisasi yang terletak di puncak gunung itu. Sudah hampir 20 tahun beliau bekerja di situ.

”Abang, kami nak bermalam di sini, di Padang Tok Sheikh, boleh tak ? ” Tanya salah seorang daripada mereka. Namanya Rasidah. Kawasan padang yang ditanyakan oleh gadis itu adalah sebuah tempat lapang di puncak gunung itu. Ia dipanggil Padang Tok Sheikh.

En.Ramli bingung. Biasanya orang yang hendak berkhemah atau berkelah di situ memang akan bertanya dan meminta kebenaran daripada beliau terlebih dahulu. Boleh atau tidak, beliau yang akan putuskan.

Tapi kali ini beliau terpaksa menegah kerana sungguh tidak molek anak gadis bermalam di situ. Lalu beliau menyuruh kedua-dua gadis yang bertelekung ini pulang sahaja. Namun gadis-gadis itu enggan. ” Tolonglah bang, malam ni aja. Lepas ni, kami takkan datang lagi,” pinta Rasidah lagi.

En.Ramli tidak mahu berganjak daripada keputusannya. Berulang kali difikirkannya, apa gadis-gadis ini tidak takut dengan gunung ini ? Gunung ini ‘bernyawa’. Ia banyak menyimpan cerita misterinya yang tersendiri.

Baca seterusnya

BILA SI LIDAH BEWAK BERBOHONG !!! SAMPAI MAMPOS PUN TAKKAN MENGAKU


Semua orang tahu yang DAP adalah serpihan kepada Parti Tindakan Rakyat (PAP) di Singapura.. Hubungan yang terjalin antara DAP dan PAP telah sangat utuh sejak sebelum tahun 2008 lagi..Guan Eng cuba menafikan yang Dap tidak mempunyai hubungan sejak parti itu ditubuhkan dari tahun 1966..

Sejarah tidak boleh dibohongi.Sememangnya PAP dan DAP berasal dari parti yang sama dan pernah berkongsi sejarah ketika Singapura masih berada dalam Malaysia (baca sini) Walaupun kedua-dua parti ‘berpisah’, hubungan dan kerjasama, sama ada secara langsung mahupun tidak langsung tetap kukuh sehingga hari ini.

PARLIMEN POKOK SENA BERI MANDAT KEPADA PAS BUKANYA MAHFUZ



Nampaknya Naib Presiden PAS yang paling dungu dalam sejarah parti itu, Mahfuz Omar masih lagi rindu pada Pak Lah dan tidak dapat menerima kenyataan bahawa Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai Perdana Menteri Malaysia.

Mahfuz dalam kenyataannya kepada lidah rasmi PAS, Harakahdaily, semalam menyatakan bahawa rakyat memberikan mandat kepada Tun Abdullah Ahmad Badawi dan bukannya kepada Najib untuk menjadi Perdana Menteri.

Mahfuz marah pada Najib memandangkan Perdana Menteri itu masih lagi tidak memuaskan hatinya yang meruntun-runtun ingin mengetahui tarikh Pilihanraya Umum ke-13 sedangkan Najib terus bermain teka-teki dan mempermainkan perasaan “mulus” Naib Presiden PAS itu.

Najib, dalam kenyataannya malam tadi menegaskan kerajaan BN sekarang berhasrat untuk menggunakan sepenuhnya mandat lima tahun untuk berkhidmat kepada rakyat selepas memenangi pilihan raya tahun 2008.

Dan jelas kenyataan Najib itu membuatkan jiwa Mahfuz semakin meroyan dan mengundang kerinduan hatinya kepada bekas Perdana Menteri, Pak Lah…

PANASS !!! BERBOHONG, ITU LAH CARA AZIZAN BUAT KERJA CARA ISLAM !?? #SAVEKEDAH



Video kat bawah ini, adalah video Azizan Razak cuba nak menipu dan membelit mengenai isu perumahan kos rendah. Selama hampir 4 tahun Pas memerintah Kedah. Tiada satu pun projek perumahan kos rendah yang berjaya dilaksanakan. Pecah tanah ada la.. tapi? apa jadi? Jom kita tengok apa dia nak jawab!


PANASS !!! HAIRE OTHMAN MASUK PAS SEBAB NAK CUCI DOSA ??


Namanya naik mendadak apabila membuat keputusan untuk TIDAK Bersama PKR dan memilih PAS sebagai wadah perjuangannya... Menurut sumber yang boleh dipercayai, beliau yang sebelum ini tidak pernah mengimpikan untuk masuk PAS pada awalnya bercadang untuk memilih Platform lain seperti DAP ataupun ebrjuang dalam NGO...

Selepas mengamati perjuangan PKR yang tidak berasas selain mengangkat Anwar menajdi Perdana Menteri, beliau dengan tiba-tiba memilih PAS dengan Berat hati... beliau mengharapkan Anwar dan konco-koncoonya dapat membela beliau, namun apabila satu demi satu KEPALSUAN dalam PERJUANGAN dilihatkan kepada beliau tentang PKR, darilah isu Aiskrim, Video, Pemecatan, Keluar Parti, Pembohongan, tuduhan palsu yang direka-reka beliau telah membuat keputusan bersama PAS...

APA SI MABUK TODI NI CAKAP ?? SERUPA BIAWAK JUGA DIA PUNYA LIDAH



Aku nak tergelak pun ada dengan sorang aktivis India kaki todi ni buat tuduhan tanpa bukti..Thamby sebelum cakap buat tu buat research dulu la..

Kalau setakat lu tulis atas kertas kuning nak buat bukti apa cerita ?? Lu tak berani cakap pula berapa jumlah Anwar menyamun masa jadi TPM ??

GEMPARR!!! HIDUP MATI RAFIZI AKAN DIKETAHUI ESOK ??



Rakan Blogger Mymassa mencabar rafizi supaya mendedahkan kontrak bernilai lebih RM2 Billion yang Anwar Ibrahim paksaberikan kepada Kamarudin Jaafar semasa Anwar menteri Kewangan dahulu tidak dijawab oleh Rafizi. Maka, Mymassa mengambil keputusan Esok beliau akan dedahkan Senarai Projek LRT di Kuala Lumpur yang diberikan kepada Kamarudin Jaafar pula.


Rakyat nilai sendiri, apa nilai Rafizi dalam mendedahkan maklumat yang diterimanya dari Anwar Ibrahim.

Rafizi baru kenal dunia politik, makanya Rafizi tidak tahu atau maybe tahu bahawa tidak semua maklumat Anwar Ibrahim itu betul, melainkan cara-cara semulajadi Anwar untuk menjatuhkan orang lain dengan cara mendedahkan kononnya berlaku penyelewengan dan rasuah.Baca seterusnya..

Sunday, 1 July 2012

PANASS !!! PULUH RIBU DATANG JUMPA MB KEDAH PETANG TADI DI KL ??



MTK di maklumkan siang tadi satu perjumpaan MB Kedah bersama sama pengundi pas kedah luar kawasan..Tujuan mereka hanyalah untuk melihat kekuatan yang mereka ada di Kawasan Lembah Klang..

Menurut apa yang yang di tulis oleh Blogger Unspinner persediaan mereka adalah untuk seramai 2,500 orang tapi yang hadir adalah 250 orang bersama penganjur dan pekerja parti semalam Jun 30hb di Stadium Tertutup MPSJ Serdang Jaya, Seri Kembangan.

Panasss !! Khalid Tetap Pertahankan Anak Dara Tuanya



“Saya ambil sedikit aje..!”, mungkin itu yang dikatakan Faekah di atas. Meskipun dihujani dengan pelbagai kutukan dan desakan meletak jawatan dari para pemimpin serta penyokong PKR, Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor, Faekah Husin mengaku masih “kebal” dan “tebal kulit muka”nya menahan segala cemuhan itu.

Dalam kenyataan terbarunya hari ini, Faekah menegaskan bahawa Khalid mempercayainya, malah menyerahkan lebih banyak tugasan dan tanggungjawab kepadanya untuk menguruskan hal ehwal Kerajaan Negeri Selangor.

Setiausaha Politik MB Selangor itu dikecam hebat oleh para pemimpin PKR Selangor ekorang tindakannya menggunakan “letter head” Kerajaan Negeri itu dan memberikan kontrak PNSB yang dikatakan “terpilih” kepada firma guaman anak saudaranya.

Antara yang dikatakan sangat marah terhadap Faekah ialah kumpulan pro-Azmin Ali, termasuk Shuhaimi Shafie yang menyelar tindakan Faekah baru-baru ini dan menuduhnya sebagai menyalahguna kuasa di pejabat MB.

Desas desus bertiup kencang semalam menyatakan bahawa pihak tertinggi PKR telah bermesyuarat mengenai Faekah dan dia dijangka akan meletak jawatan pada Jumaat (esok) selepas dipujuk oleh Presiden PKR, Datin Seri Wan Azizah.

AKHIRNYA MAHASEWEL BIADAP DAPAT SURAT CINTA !!!


Baca selanjutnya kat sini

CUKUP CUKUP LAH @Mahfuzomar JANGAN PERBODOHKAN DIRI LAGI !!!



Kita tidak faham kenapa Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar perlu menjadikan kenyataan Ketua Setiausaha Negara (KSN) yang baru, Dato’ Dr. Ali Hamsa sebagai satu isu. Menurut laporan Harakah, Dato’ Dr. Ali, dikatakan mengeluarkan kenyataan agar menyokong BN secara terbuka dan menuduh pembangkang sebagai membuat ‘janji kosong’.

Kita fahamlah yang Mahfuz tidak berapa cerdik dan PAS sudah ketandusan isu tetapi sekurang-kurangnya janganlah ditonjolkan kepada rakyat betapa tidak cerdik dan betapa terdesaknya PAS dan Mahfuz untuk mencari sedikit modal politik.

Sudah menjadi kemestian bagi seseorang KSN untuk menyokong kerajaan yang memerintah dan kebetulannya kerajaan yang memerintah hari ini ialah Barisan Nasional. Justeru, tiada isunya di sini. Kecualilah jika beliau mengajak rakyat menentang kerajaan, maka itu barulah satu isu besar.

PADAN MUKA RAFIZI PENDEDAHAN TAK DAPAT SAMBUTAN !!!



AMAT menakjubkan bila pendedahan Rafizi Ramli (budak jambu yang ramai percaya dubornya pernah dijamah Anwar) mengenai projek LRT bagi laluan Ampang bernilai lebih RM 1 billion yang mengaitkan Perdana Menteri, tidak mendapat sambutan.

Sedangkan kalau nak diikutkan dari nilai, jumlah ini jauh lebih besar dari pinjaman RM 250 juta yang diluluskan kerajaan kepada NFC yang menjadi modal besar Rafizi untuk meyakinkan rakyat supaya memilihnya dalam pilihanraya umum akan datang di Parlimen Pandan.

Statistik menunjukkan isu ini kurang dibincangkan di facebook, Twitter dan blog-blog, malah kalau tanya orang kampung, depa just don’t care and don’t bother to know.

PANASS !!! @harakah SENGAJA PUTAR BELIT CERITA @MukhrizMahathir JADI MB




Dato' Mukhriz Mahathir mengulas berkenaan isu bakal Menteri Besar Kedah yang cuba di putar belit Harakah bertujuan memecah belahkan pimpinan UMNO Kedah.

SERAMM !!! JIN Menganggu Perbualan Telefon Rancangan TV



Video ni memaparkan perbualan sebuah rancangan bual bicara tv kat negara asing, ketika itu ada seorang Muslimah ni buat panggilan untuk bercakap dengan Syeikh jemputan tu, dan dia mengadu bahawa ada 'benda' yg mengacau beliau, dan ingin meminta bantuan Syeikh tu.

Tetiba je suara dia berubah jadi garau giler-giler, tanda dia sedang dirasuk JIN berkenaan, dan Syeikh tu berbicara dengan JIN tersebut dan memberi amaran kepada JIN tersebut supaya meninggalkan badan si Muslimah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog archive