Saturday, 2 June 2012

TUDIAA !! LELAKI AMBIL KESEMPATAN TERHADAP PEREMPUAN PENGSAN


Seorang perempuan terbaring di sebuah restaurant, pakaiannya terangkat dan terang-terang terdedah buah dada perempuan tersebut . Tiba tiba datang seorang lelaki bukan nyer nak tolong, tetapi datang mengambil kesempatan dimana merangkul di leher perempuan tersebut dan menjilat buah tetek perempuan tersebut.

Pejalan kaki yang lalu lalang pulak tidak mengendahkan langsung tindakan lelaki tersebut. Ade yang tengok jer...

Ini lah yang berlaku di Negara tembok besar China,kenapa orang China macam ni?? banyak pekara yang tak masuk akal terjadi di sana..setiap hari ada saja cerita cerita yang pelik berlaku..adakah satu pekara normal di sana??


MTK
ONLY IN CHINA !!! MACAM KEDAI MAMAK JUGAK,SEMUA ARDA !!

PANASS !!! PAS BAKAR BENDERA PKR DALAM HIMPUNAN PERUT HIJAU ?!



Setelah berakhirnya Himpunan Hijau anjuran Parti Islam Se Malaysia (PAS) di Stadium Darul Aman, didapati wujudnya ritual pelik yang dilakukan oleh penyokong parti itu.

Mungkin rasa terpanggil dengan saranan dan ucapan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang menggesa ahli-ahli parti itu supaya menentang kemungkaran terutama berkaitan maksiat.

Selaras saranan itu, lantas ribuan penyokong-penyokong Pas dengan aggresifnya mula memijak-mijak bendera sebuah parti yang banyak menyimpan pemimpin-pemimpin yang mengamalkan maksiat sama ada di antara kaum sejenis atau berlainan iaitu PKR.

Mungkin kerana penyokong Pas selama ini sudah jelas bahawa kebanyakkan pemimpin PKR sememangnya mengamalkan perbuatan yang mungkar termasuk membuat maksiat, berzina dan mengamalkan hubungan seks sejenis.

LAWAK !!! JOM LAYAN ETONG WAYANG KULIT SRI ASUN



HIBURAN SEMPENA HARI CUTI

#AMANKAMPUS ERATKAN LAGI HUBUNGAN PELAJAR DENGAN RAKYAT !! @NajibRazak @AmanKampus



Aman Kampus meneruskan siri jelajah mereka untuk fasa yang ke-3 dan kali ini tertumpu hanya di negeri Sarawak. Jelajah kali ini bertemakan “Aman Kampus Kenyalang 2012 – Anak Sarawak Pulang Berbakti” yang melibatkan penyertaan anak-anak negeri Sarawak yang sedang belajar di Semenanjung Malaysia serta dari Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS).

Pada 30 Mei yang lepas, pasukan Jelajah Aman Kampus Kenyalang telah menjayakan dua program bersama penduduk kawasan setempat.

PERHIMPUNAN PERUT HIJAU ??? TERBUKTI PAS PENGOTOR !!!



Semalam selesai sudah perhimpunan pas perut hijau yang diwar warkan oleh haprak daily tentang jumlah kehadiran melebihi 100 ribu orang..Tapi hakikatnya kehadiran sekitar 50-60 ribu sahaja..Itu pun pas terpaksa mengerah seluruh jentera disetiap negeri untuk datang dan di BERI UPAH..

DAULAT TUANKU !! SETINGGI TINGGI TAHNIAH SEMPENA SAMBUTAN ULANG TAHUN HARI KEPUTERAAN RASMI TUANKU



Ampun Tuanku beribu-ribu ampun. Sembah patik harap diampun. Patik berbesar hati dengan penuh takzim ingin mengambil kesempatan ini merafak sembah menjunjung kasih mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada Kebawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Al Sultan Almu'tasimu Billahi Muhibbuddin Tuanku Alhaj Abdul Halim Mu'adzam Shah Ibni Almarhum Sultan Badlishah sempena Sambutan UlangTahun Hari Keputeraan Rasmi Tuanku pada hari ini 2 Jun 2012 bersamaan 12 Rejab 1433 Hijrah.

PANASS !!! HIMPUNAN HIJAU RAMAI SEBAB ARTIS PENCEN YANG GILA GLEMER ???




Puak Pas kata Himpunan Hijau depa ni berjaya?? depa ni mimpi basah kot sampai meleleh celah kangkang.. ishh.. MTK taktau nak kata apa. Depa target 100 ribu orang tapi kapasiti stadium tu pun baru 40k..Kalau ikut apa yang di tulis oleh blogger McTheory  apa yang ditengok dengan mata Mc sendiri, tak mungkin kehadiran serupa ni boleh capai sampai 100 ribu..Celah mana nak kira nak bagi sampai 100 ribu pun Mc tak tau.

Tengok gambar-gambar di blog geng sebelah sana. Banyak yang di edit dari yang betui..Malah ada artikel yang kata sambutan Himpunan Hijau ni cecah 100 ribu orang. Muntah darah Mc baca..nak bohong pun agak-agak la.. stadium Darulaman tempat duduk hanya 40 ribu orang.. campur tengah padang dan luar padang dalam lingkungan 45 ribu atau 50 ribu saja.

Yang datang semuanya nak tengok artis pencen je..Kalau hampa nak tau lebih lanjut klik sini

PANASSX !!! BOYPREN BERANG KOYAK BIKINI CHINADOLL ?


Berang kerana teman wanitannya menyertai sesi pengambaran ratu cantik, seorang lelaki bertindak mengoyakkan bikini wanita itu. Klip video berdurasi 2 minit ini menunjukkan lelaki yang tidak dikenali itu dengan tiba-tiba menyerbu masuk ke studio ketika rakaman sedang berlangsung.

Dia kemudiannya mula menjerit kepada salah seorang wanita. Kemudian, dia hilang pertimbangan dan menarik pergelangan sambil menampar muka teman wanitanya itu.

Friday, 1 June 2012

GEMPARR !!! WAJAH MANUSIA PADA SEBATANG POKOK !!!



MARANG - Alangkah terkejutnya dua rakan apabila seraut wajah manusia yang lengkap dengan mata, hidung dan mulut tiba-tiba muncul pada batang pokok tembesu yang ditebang mereka di Kijing di sini, semalam.

Seorang daripada mereka, Mohammad Sulaiman, 61, berkata selama ini dia tidak pernah terperasan akan wajah manusia pada batang pokok tembesu di tepi rumahnya itu.

"Saya ajak rakan, Zakaria Ismail, 48, tebang pokok ini untuk membersihkan kawasan bagi membina rumah baru. Kami tidak sedar pun perkara itu hingga diberitahu anak saya," katanya.

Pada mulanya, kata Mohammad, dia tidak dapat melihat 'wajah' itu.

"Tapi apabila saya menjauhkan diri dalam jarak 10 meter dari batang pokok itu, baru saya dapat lihat, ia seperti manusia yang sedang memandang sesuatu," katanya.

TERKINI !!!! MATPUZ CUAK KEHADIRAN HIMPUNAN HIJAU BARU 5RIBU ORANG !!!



Pagi tadi MTK keluarkan satu artikel mengenai kehadiran peserta himpunan hijau telah dibayar untuk meramaikan majlis pada petang ini klik sini.. Himpunan Hijau 100,000 di Alor Setar, Kedah bermula pada jam 4.30 petang ini sehingga ke malam.

Namun setakat Jam ini hanya beberapa ribu saja membanjiri Stadium Darul Aman,yang datang hanyalah penyokong pas luar dari kedah..Menurut apa yang di tulis oleh rakan blogger Cucu Tok Selampit kelihatan 4–5 buah bas di hadapan Masjid Zahir, Alor Setar.

PANASS !!! PUAK PAS AMBIK DUIT BRIM PI TIKAM NOMBOT EKOQ ??


Huwaaawaaawaa !!! Etong oh etong,lama jugak aku tak pi tengok wayang kulit ni,aku masih ingat lagi kaset wayang kulit sri Asun ni lah menjadi pengubat bila waktu boring tahap gaban..

Keunikan wayang kulit sri Asun ini terletak pada watak dan karektornya.Telatah etong yang berlawak secara bersahaja cukup menghiburkan walaupun bahasa yang digunakkan agak kasar..



Kali ini etong menegur pengikut pr supaya berterima kasih kepada kerajaan yang banyak membantu rakyat tanpa mengira kaum..

TERPANASS !!! AZIZAN RAZAK DI KENCING BERADAP OLEH KETUA PAS CAWANGAN



Blog Pisau Kedah melaporkan bahawa individu tertentu dalam Pas di Baling telah merancang untuk menipu Azizan Razak dengan menubuhkan cawangan tanpa ahli sebenar.Tujuan mereka lakukan adalah untuk menerima dana peruntukkan pilihanraya dari Azizan..

PAS Baling telah melakukan penipuan terhadap Azizan Razak,dengan mengatakan seramai 200 orang telah menyertai PAS di kampung Iboi,Kupang,Baling..sedangkan hakikatnya hanya 5 orang ahli PAS yang masuk PAS dan selebihnya ahli PAS dari luar di import ke kampung itu bertujuan untuk menubuh cawangan baru PAS.

Kejadian ini bukan saja berlaku di Kampung Iboi,malahan satu lagi perkampungan yang bernama Kampung Seniyek,Kupang juga mengunakan modius operandi yang sama untuk menipu Azizan,Menteri Besar Kedah.tapi di Kampung Seniyek melalui apa yang Pisau Kedah dapat maklumat di akui benar ahli UMNO masuk PAS,tapi tak sampai 10 orang yang masuk PAS di sebabkan kecewa dengan JKKP.

TUDIAA !! NIZAR TERLUPA DIA DAH SONGLAP DUIT RAKYAT 2.4JUTA SEWAKTU JADI MB ?



Nizar Jamaluddin sememangnya terkenal dengan sikapnya yang suka menderhaka kepada DYMM Sultan-Sultan dan Raja-Raja Melayu di negara ini. Sudah memang begitu sifat azalinya, mana mungkin dia meninggalkan sikap kurang ajarnya itu.

Sebagaimana maklum, baru-baru ini Nizar yang dikatakan suka membawa lilin di dalam poketnya telah bertindak kurang sopan dan boleh dikategorikan sebagai menderhaka terhadap DYMM Sultan Johor, Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar.

Di dalam twitternya, kenyataan Nizar yang jelas menyindir, mengkritik pedas, cuba mencetus persepsi negatif rakyat terhadap Baginda Sultan dan seolah-seolah sengaja mencara “pasal” dengan Istana Johor mengenai pembelian nombor pendaftaran kenderaan, WWW 1.

TERHANGAT DIPASARAN !!! PESERTA HIMPUNAN HIJAU DI UPAH RM20 MEMENUHI RUANGAN STADIUM DARUL AMAN ??


Berita yang baru diterima dari rakan rakan didalam Pas.Mereka memaklumkan bahawa setiap ahli yang hadir meramaikan Program hijau di Stadium Darul Aman diberi upah sebanyak RM20 bagi yang datang dengan bas..

Manakala peserta yang hadir dengan kenderaan sendiri diberi upah sebanyak RM80.biar betul??menurut apa yang rakan MTK bagitau tadi,kebanyakkan peserta yang hadir cuma mahu berjumpa dengan Ust Zehar Deruss secara live sahaja..Ada juga diantara mereka pergi sekadar memenuhi kehendak penganjur..

Mereka sebenarnya malas nak turun ke program perhimpunan itu,tapi disebabkan ada beberapa pekara(yang dirahsiakan) mereka terpaksa mengikut juga kata penganjur..

Punya lah teruk pas ni,disebabkan nak penuhkan stadium kononnya nak tunjuk program yang depa buat dapat sambutan sampai terpaksa bagi upah untuk pelakon tambahan menjadi tunggul ditengah padang.

Inilah saat yang ditunggu oleh cybertroopers pr untuk jadikan modal bodoh mereka untuk meyakinkan pengikut mereka ditempat lain mempercayai kehadiran peserta.Padahal mereka yang hadir hanya diberi upah untuk berlakon sebagai tunggul kayu..


MTK
ESOK MESTI PENCACAI PAS CAKAP 500 RIBU PESERTA HADIR..TAPI HARUS DIINGAT,KAPASITI STADIUM DARUL AMAN HANYA 40RIBU SAHAJA.

TUDIAA !!! ISTERI JUAL MARUAH DIRI KERANA WANG ??



KESAL…Amri melihat facebook milik isterinya yang digunakan untuk menjual gambar bogel.

Sekali lagi facebook disalahgunakan untuk tujuan terlarang. Kali ini membabitkan seorang isteri yang menjual gambar separuh bogelnya dengan menjadikan laman sosial di Internet itu sebagai medium untuk mencari pelanggan dan proses tawar-menawar.

Selepas lelaki yang berminat memasukkan wang ke dalam akaun banknya, wanita berusia 35 tahun itu menghantar gambar separuh bogelnya kepada lelaki terbabit melalui khidmat pesanan multimedia (MMS) di telefon bimbit.

Perbuatan menjijikkan itu terbongkar selepas suami wanita terbabit yang hanya mahu dikenali sebagai Amri, 43, diberitahu seorang daripada lelaki yang pernah membeli gambar isterinya itu.

“Hancur hati saya apabila mendapati apa dikatakan lelaki itu benar selepas saya memeriksa telefon bimbit serta komputer isteri.

“Malah, saya menyamar dengan menggunakan nombor telefon lain untuk berurusan dengan isteri melalui facebook dan maklum balas diterima membuktikan dia tergamak menjual gambar separuh bogelnya untuk mendapatkan wang,” katanya.SUMBER


MTK
WANG PUNYA PASAL,APA PUN SANGGUP BUAT..DUNIA OH DUNIA

Thursday, 31 May 2012

TERPANASS !!! TAN SRI MUSA HASSAN BONGKAR SALAH LAKU ANWAR


Bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan mendakwa Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim pernah cuba campur tangan dalam siasatan kes Liwat 1.

Musa mendakwa Anwar selaku Timbalan Perdana Menteri pada masa itu mengarahkannya beliau supaya melapor hasil siasatan kepadanya walaupun Anwar merupakan tertuduh dalam kes itu.

"(Anwar) minta saya lapor kepada dia tiap-tiap malam. Saya kata tak boleh (sebab) saya profesional. Kalau saya lapor pun kepada Ketua Polis Negara," katanya dalam wawancara dengan Malaysiakini.

Musa mendakwa beliau turut didatangi adiknya, Datuk Fuad Hassan yang menurutnya dihantar Anwar untuk memintanya "membantu" Anwar dalam kes itu.

"Saya kata tak boleh sebab saya pegawai polis. 'Kalau you (Fuad) terlibat campur tangan saya tangkap you walau pun you adik saya.' Saya profesional," katanya.

Fuad pada masa itu adalah ADUN Hulu Klang dan kini merupakan Ketua Pengarah Bahagian Hal Ehwal Khas (JASA).

PANASS !!! RAHSIA MB KEDAH YANG RAKYAT KEDAH SENDIRI TIDAK TAU? #savekedah


TENDER-TENDER BALAK DI KEDAH KINI MILIK SYARIKAT SINGAPORE

Seorang wakil Singapore Ambassador telah datang ke Alor Setar berjumpa dengan Menteri Besar Kedah. Boleh anda teka apa yang mereka bincangkan? Apakah pesanan yang disampaikan kepada Menteri Besar Kedah? Adakah pesanan itu ialah tentang pembinaan shopping kompleks dengan meruntuhkan Madrasah di Kedah tu. Dan juga pesanan itu tentang Tender Pembalakan yang diberikan kepada syarikat Singapore yang juga mendapat tender pembalakan di Kelantan.

SAH !!! INI KAH VIDEO REAL BANG NON DAN SHAMSIDAR ?? CEPAT TENGOK SEBELUM KENA BUANG

SEKADAR ILUSTRASI

“Saya bukan baru kenal Anwar..saya sudah kenal 30 tahun lebih..dia pusing macam mana, saya tahu..tunggu lah…”, kata Senator Datuk S Nallakaruppan ketika sidang media semalam tentang karektor sahabat lamanya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Dalam afidavit Musa Hassan Penolong Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah pada tahun 1998, Nalla dikenalpasti sebagai orang perantara Anwar dengan wanita-wanita termasuk Shamsidar Taharin, isteri Azmin Ali.

PANASS!! LAGI RAKYAT KEDAH DI KENCING PAS MENGENAI GERAN TANAH !! #saveKedah



Ini cerita dari Penduduk Kampung Bok Bak, errrrrrmmmmm Ini cerlita betui talak tipu cerlita moh"....Cikgu Joe cakap tak serupa bikin, memang puak PAS suka menipu rakyat..tibai duit ribu-ribu dari pemohon tanah, lepas tu.. janji nak bagi geran untuk tanah rezab melayu tapi hamPAS senyap macam tu jer..yang depa tau hantar notis dok minta lagi duit proses.....itulah yang di luahkan oleh Harun Jusoh, 51, seramai lebih 1,000 orang peserta yang menjadi pemohon tanah rezab Melayu di kawasan tersebut telah dijanjikan pemilikan geran tanah oleh Johari, atau lebih dikenali sebagai Cikgu Joe.

PANASSS!!! DIN PUDURAYA MENGAMUK NIZAR 'BIADAP' SABOTAJ HASRATNYA NAK JADI MB JOHOR



Tindakkan Nizar membuat komen mengenai kejayaan Tuanku Sultan Johor kerana berjaya memiliki no plat WWW 1 memberi impak yang besar kepada Salahuddin Ayub untuk merealisasi impiannya menawan Johor.

Sekarang ini pula PR masih mencari rentak untuk menawan Johor walaupun dilihat semakin sukar untuk mengempur kubu kuat UMNO..Berdasarkan pencapaian dan pengalaman UMNO/BN mentadbir Johor,jelas sokongan rakyat sentiasa bersama Kerajaan..

Salahuddin yang banyak mengunakan Anwar untuk meraih populariti singkat turut dimalukan apabila niat jahat mereka untuk membawa masuk politik kotor didalam sebuah masjid di Johor baru ini ditentang oleh kariah..Ini cukup membuktikan bahawa PR tidak diterima diJohor..

Kenyataan Nizar baru baru ini ibarat gunting dalam lipatan mahu membunuh karier Salahudin.Ianya sedikit sebanyak menganggu Salehuddin dalam mengejar cita cita untuk menjadi MB.Salehuddin terpaksa berdepan dan menjawab kritikan rakyat disebabkan keceluparan Nizar menderhaka tanpa usul periksa.

Jadi lepas ini pas Johor nampaknya makin sukar untuk bergerak akibat tindakkan bodoh nizar mencacatkan usaha mereka selama ini..

PANASS !! PEJABAT ADUN KUPANG PUSAT OPERASI HARAM KUTIP DUIT DARI PENDUDUK ?? #SAVEKEDAH

Terpanass beb,pembongkaran terbaru dari blog Kamera Kupang tentang satu sindiket penipuan oleh pas yang mengambil kesempatan untuk mengumpul wang permohonan tanah rizab kerajaan..


KAU ORANG TENGOKLAH SENDIRI ALAMAT PEJABAT YB JOHARI. ADUN KUPANG. NI LA WAKIL RAKYAT PAS KUPANG. 

orait korang dah hafal alamat pejabat dia kan.... sekarang kita lihat surat yang dikeluarkan oleh "EXCO GUNUNG GANANG TANAH" lebih kurang pejabat tanah PAS lah... sebab surat bukan dari PEJABAT TANAH DAERAH BALING yang di iktiraf... TAPI dari Pej. YB PAS Kuapang (YB JOHARI) emmmmm kira kemas dan bergayalah lah pejabat YB PAS  boleh keluarkan NOTIS ARAHAN PEMBAYARAN kepada pejabat YB. mereka hanya berseLindung disebalik Jawatakuasa yang dilantik yang dilantik. sedangkan dalang DISEBALIK JK tersebut adalah "orang-orang kuat YB"

PANASS !!! PAS MASIH TAK SEDAR DIPERKUDAKAN OLEH DAP WALAUPUN PENTAS CERAMAH PAS



Bagi penyokong dan pemimpin pas mereka sikit pun tak ambil kisah pasal kebiadapan DAP terhadap sensitiviti orang Islam.Yang menyedihkan setiap kata kata yang mempersendakan Islam oleh kaum biadap ini disambut dengan gelak tawa dan sorakkan.

Inikah perjuangan Islam sebenar Pas?selain memecah belahkan orang melayu,mereka lebih suka melihat kaum lain menghina kaum sendiri lebih lebih lagi mempermainkan Islam..Jadi eloklah jika pas ni dilabel sebagai parti ajaran sesat seperti kata MB Terenganu..

PANASSX !! PELAKON TERKENAL JUAL BODY UNTUK WANG ?!!!



Media China hari ini kecoh dengan pendedahan skandal seks bekas pegawai tertinggi kerajaan mereka, Bo Xilai yang kini didakwa membayar sejumlah wang untuk hubungan seks bersama aktress & selebriti terkanal Zhang Ziyi.

Bo Xilai di’katakan membayar sebanyak RM2.9 juta kepada aktress tersebut untuk hubungan seks buat pertama kali sekitar tahun 2007 setelah mereka di’kenalkan oleh rakan.

Rakan Bo Xilai yang sama, Xu Ming di’katakan menawarkan RM4.9 juta untuk Zhang Ziyi kembali ke ranjang bersama bekas pegawai kerajaan China itu.

VIDEO INI KHAS BUAT PENYOKONG SETIA ENGLAND SEMPENA EURO



hahaha,ini peminat Rooney ke Looney ??

Wednesday, 30 May 2012

GEMPARR !!! TRAGEDI KEMALANGAN NGERI DI ARAB SAUDI

Ramai rakyat Malaysia suka berlumba sama ada lumba haram atau berlumba atas litar..Ada juga yang sendirian bawa macam orang gila atas jalan kononnya nak menunjuk dirinya hebat dan pakar bawa kereta..Kalau tak menyusahkan orang memang x sah orang macam ni..Dibawah ialah video kemalangan ngeri yang berlaku di Arab Saudi baru-baru ini..Sikap pemuda pemuda arab yang suka menunjuk nunjuk kehebatan membawa padah..

TUDIAA !!! ANWAR SEORANG NATO (NOT ACTION TALK ONLY)


SAYA tertarik dengan beberapa janji manis di pentas yang diluahkan dengan bersungguh-sungguh oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim sewaktu berceramah di Pantai Dalam, Kuala Lumpur hujung minggu lalu. Ramai antara kami ketawa dan tersenyum melihat telatahnya dan apa yang diungkapkan serta ditambah dengan janji-janji baru.

Memang benar Anwar cukup hebat berpidato. Tetapi dalam pidatonya banyak yang tidak mengena, malah kosong belaka. Pidatonya hanya memberi pandangan negatif dan semua yang dibuat oleh kerajaan tidak bermanfaat.

Umum tahu apa yang pemerintah sekarang lakukan ramai rakyat mendapat manfaat. Semasa Anwar bercakap dia lupa diri. Kami mendengar dan melihat serta menimbang adakah yang diperkatakan berisi fakta atau sebaliknya. Kelantangannya hanya untuk menarik perhatian, untuk mempercayainya dan memperdaya pendengar.

PANASS !!! LEPAS NIZAR, SI SGOBIKRISHNAN PULA PERTIKAI WANG TUANKU SULTAN JOHOR




Biadap pulak si keling ni pertikaikan hak Tuanku Sultan Johor untuk membeli dan menyimpan koleksi peribadi kereta kereta antik,klasik,mewah dan sporty.

Ni lah perangai pakatan,sampai hak peribadi Tuanku Sultan sendiri pun nak pertikai.Tuanku Mahkota Johor sudah menjelaskan kepada semua dalam twitternya bahawa Tuanku Sultan Johor tidak mengunakan wang rakyat seperti yang difitnah oleh nizar.Tuaku Sultan mempunyai Yayasan sendiri yang banyak berbakti kepada rakyat Johor.

Jadi pesanan kepada si keling gobikrisnan ni jangan nak biadap sangat..Lu rakyat aku pun rakyat jadi tolong HORMAT RAJA MELAYU

TUDIAA !! AHLI PARLIMEN DIPECAT KERANA SKANDAL SEKS,ANWAR BILA LAGI ??



MUNGKIN ramai yang tidak berminat dengan pilihanraya kecil yang diadakan di Singapura baru-baru ini. Penulis sendiri pun asalnya tak berminat nak beri perhatian kepada isu tersebut, tapi setelah dimaklumkan bahawa ia bermula dengan pemecatan Ahli Parlimen kawasan tersebut kerana skandal seks, penulis mula membuka mata.

Walaupun penulis agak sinikal dengan Singapore ini dalam banyak hal, tapi kalau ada hal-hal yang menguntungkan itu, elok juga kita ceduk dari mereka. Sebab itu buat beberapa kali dari yang banyak, ejaan Singapore ini betul, kalau tidak Singapork saja.

TERKINI !! NIZAR AKAN DI SIASAT BAWAH AKTA HASUTAN


Ketua Polis Johor berkata bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin disiasat di bawah Akta Hasutan kerana mengeluarkan kenyataan berkenaan bidaan nombor pendaftaran WWW 1 oleh Sultan Johor.

Sebelum ini kita sedia maklum si nizar derhaka telah keluarkan kenyataan di akaun twitter beliau mempertikaikan keputusan Sultan Johor, Sultan Ibrahim Ismail yang menawarkan bidaan tertinggi sebanyak RM520,000 mengunakan wang rakyat.

TERPANASS !!! KHALID GAGAP SONGLAP DUIT RAKYAT BERBILION RINGGIT ??



1. Isu Air di Lembah Klang tidak akan selesai selagi kerajaan Negeri ditadbir oleh Pakatan Rakyat. Kenyataan demi kenyataan Tan Sri Khalid Ibrahim sejak mengambil alih pentadbiran negeri pada 2008 menunjukkan kesungguhan beliau dan Pakatan untuk mempolitikkan isu ini.

2. Saya tidak pasti mengapa Khalid begitu bersungguh-sungguh melengahkan dua isu besar air di Lembah Klang ini iaitu Penstrukturan Semula Air Selangor dan juga Pembinaan Loji Pembersih Air Langat 2 (Projek Penyaluran Air Mentah Pahang - Selangor). Pelbagai alasan, rundingan dan kenyataan dibuat oleh kerajaan negeri Selangor. Sehingga kini belum ada satu idea yang lebih baik datang daripada kerajaan negeri kecuali idea-idea lawak jenaka seperti ingin menggunakan air lombong sebagai sumber air minuman.

3. Kajian oleh Kerajaan Persekutuan sebelum ini menunjukkan Lembah Klang akan mengalami krisis air yang serius pada 2014 jika tiada usaha bersepadu mendapatkan bekalan air mentah dari luar Lembah Klang. Pelbagai kajian dilakukan termasuk mendapatkan air di Perak, namun akhirnya kos mendapatkan air dari Pahang yang paling murah.Baca seterusnya

PANASS !!! ANWAR ARAHKAN BPR TUTUP KES RASUAH AZMIN



Saya adalah seorang bekas pegawai kanan BPR yang terlibat di dalam penyiasatan kes terhadap Azmin Ali dan isterinya Shamsidar pada tahun 1995. Saya rasa terpanggil untuk mendedahkan bagaimana ‘corrupt’ seorang bernama Anwar Ibrahim dan Azmin Ali di mana kedua-duanya kaya raya dan malah cerita Shamsidar merupakan gundik Anwar pada saya bukanlah suatu yang mengejutkan kerana telah lama perkara ini berlaku. Hanya orang yang pekak, buta dan tuli sahaja yang sengaja mengatakan segala cerita ‘corrupt’ dan juga skandal sex mereka sebagai suatu cerita rekaan atau konspirasi.

Disini saya hendak menunjukkan contoh bagaimana seorang Ketua Pengarah BPR ketika itu, iaitu Datuk Shafee Yahaya kononnya seorang yang baik, berintegriti, pernah mendedahkan kononnya Dr Mahatir menengkingnya dalam kes Hassan Abul (Pesgawai BNM) dan kemudian buat buku pula yan menunjukkan bagaimana baiknya dia. Tapi dalam diam dan ramai orang BPR tahu dia telah menghentikan siasatan kes Azmin Ali setelah mendapat arahan Anwar. Kalau Datuk Shafee betul-betul bersih saya tabiklah. Tapi nak saya bongkarkan ke kisah Datuk sebelum Datuk jadi KP BPR? Maka Datuk Shafee tolonglah jangan nak komen apa-apa selepas pendedahan ini.

PAK GUARD TENGOK SAJA BILA WANITA DIRAGUT DEPAN MATA




Buat apa jadi pengawal KESELAMATAN kalau kejadian ragut depan mata pun tak buat apa apa? Kalau setakat DUDUK dan LEPAK dalam pondok pengawal lebih baik upah geng2 yang main catur kat chow kit lagi bagus..Syarikat keselamatan ni memang tak ada kualiti..sepatutnya semua pengawal kena hantar training dulu..dah la nak guna khidmat pengawal keselamatan ni mahal.tapi kualiti macam haram!!

Tuesday, 29 May 2012

PENGAKUAN BERANI MATI LELAKI YANG HAMPIR MENJADI MANGSA BANG NON ?



Sebelum ini blogger Double Y pernah mendedahkan emel perbualan diantara Anwar Ibrahim dengan seorang lelaki muda yang begitu obses dengan Anwar Ibrahim sehingga cuba mendapatkan kerja dengan idolanya.Klik sini

Tetapi ada yang menuduh double Y membuat fitnah kepada 'Anugerah Tuhan' bernama Anwar Ibrahim..Kali ni video pengakuan berani mati lelaki yang nyaris menjadi mangsa anwar

VIDEO TERPANAS DI PASARAN !!! WAJIB TENGOK SEBELUM DIBUANG


Klip Video yang menjawab segala persoalan tentang Bersih yang didalangi oleh pembangkang dan yahudi.



JANGAN LUPA LIKE YER

NIZAR CELAKA AKUI DIRINYA BODOH KERANA MEMBELI KERETA BERNILA 2.4JUTA SEWAKTU MENJADI MB ?!!



Sultan JOHOR menyumbang pendapatan Negara RM520K untuk Plat WWW 1, sedangkan Sultan Johor mempunyai PLAT KHAS untuk setiap kereta yang Baginda miliki ..

Sekali lagi Mohammad Nizar Jamaluddin (Nizar DERHAKA) mohon DERHAKA kepada Sultan! Kali ini beliau cuba mempertikaikan tindakan Sultan Johor membeli no Plat WWW 1 yang berharga RM 520,000.00 dalam laman twitternya.

Lebih memalukan lagi Nizar membidas Tengku Mahkota Johor dengan tuduhan palsu yang menyatakan bahawa keluarga DiRaja Johor telah menggunakan duit Rakyat untuk membida nombor kenderaan
"WWW 1".

Di bawah kenyataan Tengku Mahkota Johor di twitter berhubung isu no plat WWW1...
"Keluarga Diraja Johor tidak pernah mengambil apa-apa Wang daripada kerajaan sejak zaman Almarhum Sultan Ibrahim.

Selesa untuk tidak meminta dari MB atau dari mana-mana pegawai Kerajaan. Wang yang diperuntukkan kepada Bapa saya dan saya setiap bulan sebagai Sultan dan Tunku Mahkota dimasukkan ke dalam Yayasan Iskandar dan Yayasan Ibrahim.

Ini bertujuan (Yayasan Iskandar dan Yayasan Ibrahim) untuk membantu rakyat dan Kerajaan Negeri Johor. Sejak saya menjadi Raja Muda, tidak sekali-kali saya mengambil 1 sen daripada kerajaan hingga ke hari ini. Ia Wang Rakyat saya. Jadi sebelum Anda buka mulut anda, sila selidik."

Kepada yang sudah lupa...masihkah anda ingat bahawa Kerajaan Perak sewaktu pimpinan Nizar ada membeli 16 buah kenderaan Camry???

Masihkah anda ingat no. plat ini???

AGS10, AFD11, AFD22, AFD33, AFD55, AFD66, AFD77, AFD88, AFD99, AFD333, AFD999, AFF33, AFF88, AFF99, AGS828 dan AEU606 itu semuanya didaftarkan pada 9 Januari 2009....Sambung baca seterusnya

TUDIAA !! ANWAR BERJANJI AKAN BANKRUPKAN MALAYSIA BERI SEMUANYA PERCUMA ?!!



Anwar berkata sewaktu ceramahnya di Lembah Pantai..,

"antara menifesto PR pada pru 13 yang akan datang, PR akan menitik beratkan dasar automotif untuk kebaikan kepada rakyat"...

"Kerajaan PR akan pastikan cukai eksais ataupun harga AP di kurangkan agar rakyat dapt menikmati harga kereta yang murah dan tidak terbeban"...

PANASS !!! VIDEO ANWAR,HADI DAN KARPAL BERTELAGAH DIHADAPAN PENYOKONG PR


Klip terbaru Bangkang Dari Longkang dimuat naik ke laman Youtube iaitu kisah 3 Jurulatih dan Cakap Tak Serupa Bikin.

Kisah 3 Jurulatih menceritakan bagaimana tiga orang jurulatih cuba untuk memberitahu pemain mereka bahawa mereka ada strategi untuk memenangi perlawanan yang bakal ditempuhi.

PANASS !!! NURUL IZZAH SERAH VIDEO PAPA MAIN DENGAN CHINA DOLL ?? BUKAN HADI KATA BESI KE ??



Tindakkan Nurul Izzah mempercayai rakaman video dan menyerahkan kepada pihak polis telah melanggar fatwa Hadi Awang..Masih segar dalam ingatan bila hadi awang terpaksa melabelkan video anwar menutuh china doll sebagai "besi" kerana mahu menyelamatkan kemaluan Anwar..Walaupun pakar dari luar negara mengatakan video itu 99.9% tulen.

Berbalik kepada rakaman video,Nurul telah menyerahkan rakaman video kekecohan semasa ceramah PKR di Lembah Pantai dan dua pautan video yang semuanya tahu mungkin dari penipukini dan TVSelangor..

PANASS !!! Kenyataan Tengku Mahkota Johor Mengenai Plat WWW 1 Buat Nizar Komuneh !



Berkenaan bidaan WWW1 yang heboh diperkatakan semenjak malam tadi yang telah menjadi milik Tuanku Sultan Ibrahim, ramai yang membuat tanggapan sendiri. Malah ada yang berkata Sultan Johor beli plat nombor kereta guna duit rakyat.

Kawan cuma nak kata sikit saja, "Kalau orang biasa beli no plat mahal dikatakan orang tu kerja keras, Kalau pemerintah beli no plat mahal dikatakan pemerintah tu makan duit rakyat?". Macam tu la pula eh.

kenyataan @HRHJohor2 

Sebenarnya Keluarga Diraja Johor dari dulu lagi ada bisnes sendiri. Semenjak zaman Almarhum Sultan Iskandar lagi kita sudah disajikan dengan cerita yang memeranjatkan seperti Yang Dipertuan Agong Ke-8 mendermakan kesemua elaun kepada badan kebajikan sebanyak RM3.8m sehinggakan Almarhum dilabelkan sebagai "Raja Yang Tak Bergaji".Sambung Baca Seterusnya

TERPANASS !!! PERANGAI SEBENAR SI KAPIR PR MEMANG SUPER RASIS !!!! HINA POLIS MELAYU




Inilah sifat sebenar kaum cina pr,dengan penuh kebencian terhadap orang Melayu sampai anggota polis ini pun jadi mangsa caci maki mereka..Aku terpaksa keluarkan artikel ini sebab aku sayangkan Agama Bangsa dan Tanah air dari manusia manusia rasis ni yang tak pernah hormati antara satu sama lain..

[VIDEO] !! GADIS INI TAK PERASAN AKSI MENGHAIRAHKAN DEPAN PC DIRAKAM ?!


Seorang gadis tidak perasan video camera pada sebuah laptop yang dipamerkan disebuahkan kedai rupanya telah merakam semua aksi aksi yang dilakukan oleh gadis itu..Nasib baik tiada aksi menghairahkan dirakam,cuma aksi aksi manja sahaja..Lebih buruk lagi kalau ada aksi mengorek hidung depan laptop ni,mesti geli nak tengok..

Monday, 28 May 2012

GEMPARR !! LEMBAGA BERAMBUT HITAM TUMPANG KERETA WARTAWAN SINAR



KULIM - “Cepat, baca surah Yasin!, ada benda sebelah aku ni,” jerit seorang rakan yang berada dalam kereta Perodua Kancil Sinar Harian cemas apabila merasakan ada lembaga wanita duduk di sebelahnya di bahagian tempat duduk kerusi belakang.

Kejadian itu berlaku Khamis lalu apabila wartawan Sinar Harian bersama seorang anggota polis berpangkat koperal dan seorang rakan melalui jalan Bukit Lengkok kira-kira jam 4 pagi, Khamis lalu.

Ketika melalui di satu selekoh dalam keadaan hujan lebat, semua mereka ternampak batu nisan setinggi setengah meter di tepi jalan tetapi masing-masing hanya diam dan tidak mengendahkannya.

Keadaan mula cemas apabila rakan mereka itu menjerit meminta membaca surah Yasin dengan segera.

Bagaimanapun, anggota polis cuba menenangkannya dan membaca beberapa potong ayat al-Quran barulah rakannya itu tenang dan perjalanan pun diteruskan.

KEDUDUKAN TOP 150 RANKING SEMASA PRO KERAJAAN MEI 2012






Ini ranking terbaru yang dikeluarkan KLXPRESS bagi 150 top blogger pro kerajaan. Untuk lihat selanjutnya Klik sini

TUDIAA!! Apabila Adun Dap Mahu Pancung Kepala Orang!! #Dapigs



Ng Paik Kheng mungkin nama yang kurang dikenali. Dia bukan bintang filem, bintang sukan pun bukan, tapi ada sesuatu mengenai dirinya yang akan menjadikannya popular – walaupun bukan dalam skop popular seperti mana membabitkan artis dan selebriti ternama.

Dihikayatkan bahawa Ng Paik Kheng ada hubungan terlarang dengan seseorang. Siapa orang itu penulis tidak tahu tapi hubungan terlarang itu menyebabkan ADUN Kota Laksamana dari DAP, Betty Chew begitu terganggu dengannya, sehingga sanggup mengambil tindakan sendiri dengan ‘mengacau’ wanita tersebut. Khabarnya, bukan mengacau yang biasa ni, tapi ada sentuhan fizikal juga.

PANASS !!! ANWAR NYARIS MAUT KERETA TERBALIK SELEPAS PULANG CERAMAH ??


Berita yang baru diterima, malang sungguh nasib Anwar Ibrahim, kerana kereta yang dinaiki beliau terbabit didalam kemalangan di KM 56.2 Lebuhraya Senai-Desaru yang nyaris meragut nyawanya sendiri.

Sebelum kejadian , Anwar mengamuk di majlis ceramahnya sendiri, akibat yang mendengar ceramahnya hanyalah kerusi yang dibiarkan kosong akibat penduduk berpakat beramai-ramai meninggalkan majlis.

TUDIAA !!! 1001 GAMBAR YANG DITAKUTI PEMIMPIN PR SELANGOR !! @NajibRazak @nohomar @umnoonline @tunfaisal


Pagi tadi dalam perjalanan ke kedai makan di taman permata Ulu Kelang Selangor aku ternampak satu banner yang menarik perhatian.Ntah pasai apa aku sampai terpandang dua kali terpegun dan tersentuh hati melihat banner ni..Ini lah bukti makin ramai rakyat Malaysia menyokong UMNO..Usaha PM DS Najib mebawa perubahan dalam negara berjaya menarik sokongan rakyat..


MTK
Kalau aku jumpa tuan rumah ni memang aku tabik spring kat dia..UMNO MEMANG TERBAEEK

UMNO KEDAH KESAL AKTIVITI PEMBALAKAN TANPA KAWALAN REGIM PAS KEDAH



Amat menakutkan, kata Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kedah Datuk Paduka Ahmad Bashah Md Hanipah ketika menyatakan kekesalan beliau tentang aktiviti pembalakan yang dilaporkan berleluasa di daerah Baling.

Beliau berkata berdasarkan aduan yang diterima menerusi surat, sms dan lisan, penebangan balak berlaku dengan ketara di Baling, Sik dan Padang Terap dan ia berlaku seoalah tanpa kawalan kerajaan negeri Kedah.

“Saya mendapat laporan tentang aktiviti pembalakan di kawasan hutan sekitar Baling yang habis botak kawasan bukit di sana. Kita telah menghantar pasukan pemantau ke sana dan daripada tinjauan mereka banyak kawasan hutan telah cerah dan ada sungai yang telah bertukar menjadi keruh,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan Kursus Pilihan Raya kepada Pengerusi Unit Pilihan Raya Parlimen Alor Setar, hari ini.

PANASS !!! KENYATAAN PALING SIAL DARI KETUA MENTERI PALING CELAKA DALAM SEJARAH PULAU PINANG !!


Inilah kenyataan paling celaka oleh lim guan eng yang umumnya tahu cukup benci dengan Melayu Umno.tindakkan guan eng cuba untuk memburukkan ungkapan perdana menteri kepada rakyat kononnya nak tunjuk dirinya lah yang paling baik kepada orang Melayu.

Siapa yang mengunakan bahasa kebencian dalam politik ni kalau bukan PR ?? Setiap ceramah pakatan penuh dengan caci maki,penghinaan kepada pemimpin UMNO,malah PDRM dan Angkatan Tentera Malaysia
pun tak terlepas dari fitnah pakatan rakyat..

PANASS !!! VIDEO PELAJAR PEREMPUAN RELA DIPERKOSA OLEH GURU


Beredarnya video gangguan seksual oleh guru kepada pelajar sebuah SMA swasta di Surabaya ternyata sudah sampai ke tangan polis seminggu lalu. Polsek Lakarsantri Surabaya hingga saat ini tengah memeriksa saksi-saksi berkaitan kes itu.

Menurut Kepala Polsek Lakarsantri Pengerusi Kuncoro, dua saksi yang sudah diperiksa antara lain dua siswi yang ada di video itu, yakni AI dan SIL. "Guru yang ada dalam video itu juga belum kami periksa selaku dilaporkan, jadi belum ada perkembangan signifikan, apalagi berkaitan motifnya," kata Kuncoro.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog archive