Saturday, 3 November 2012

GEMPARR !! TEROWONG EMAS DI JELEBU BUKAN DONGENG




JELEBU: Kerja menarah bukit di belakang pasar awam pekan Titi di Kuala Klawang, di sini, sejak awal tahun ini membawa penemuan empat terowong di situ yang menurut penduduk, dianggap sebagai kisah dongeng sebelum ini kerana lokasi sebenarnya tidak pernah diketahui dengan terperinci.

Sejak puluhan tahun lalu, kisah terowong berkenaan hanya diceritakan generasi tua di pekan didiami kira-kira 20,000 penduduk itu, namun tiada pihak tampil untuk melakukan kajian.

Tinjauan mendapati empat terowong itu terletak berasingan dengan setiap satu dibina kemas dengan dinding dibuat daripada batu dan boleh dimasuki secara berdiri oleh orang dewasa.

Beberapa penduduk yang ditemui mendakwa terowong itu mungkin dibuat pencari emas berdasarkan kewujudan beberapa lombong sekitar kawasan itu dan menolak ia mempunyai kaitan dengan kegiatan pengganas komunis Penoreh getah, Siow Yoke Kim, 54, berkata generasi tua di pekan itu pernah bercerita mengenai terowong untuk mencari emas, namun tidak menyatakan lokasinya sehingga awal tahun ini, ada pihak menarah bukit di belakang pasar.

POLIS BERJAYA SELAMATKAN KUCING DARI MENJADI LAUK




XUZHOU – Polis di bandar ini, dalam wilayah Jiangsu, di timur China menghalang sebuah lori yang membawa 500 ekor kucing untuk dijadikan hidangan eksotik di restoran-restoran tempatan, lapor akhbar Telegraph semalam.

Polis mengarahkan lori terlibat supaya berhenti apabila menyedari kenderaan tersebut memiliki nombor plat luar wilayah.

Mereka kemudian menyoal pemandu lori tentang haiwan yang dibawa selepas terdengar bunyi mengiau dari bawah plastik penutup kargo tersebut.

“Arnab,” jawab pemandu tersebut.

Namun, kenderaan itu sebenarnya membawa beratus-ratus ekor kucing yang diletakkan di dalam puluhan sangkar besi.

PANASS !! ADAKAH MR "S" INI DALANG YANG MAHU MENJATUHKAN SUK KEDAH ??



Baru-baru ni Kedah di gemparkan kewujudan ahli majlis yang di lantik melalui kuasa politik mendesak Setiausaha Kerajaan Negeri Kedah (SUK), Datuk Wira Hj Rasli Basir meletak jawatan kerana tindakannya menukar Pegawai Daerah (DO) merangkap YDP Majlis Daerah Kubang Pasu, Ahmad Faisol Mohd Nor ke Kuala Muda.

Ramai yang tidak mengetahui bahawa menukar Kedah Civil Service (KCS) atau dalam bahasa Malaysia Perkhidmatan Pegawai Tadbir Negeri Kedah adalah di bawah kuasa SUK kerana SUK merupakan ketua bagi KCS dan tak perlu melalui mensyuarat Exco.

PANASS !!! SAWAH PADI KERAJAAN PAS KEDAH JADI LOMBONG EMAS ??? #TukarKedah



Di awal pentadbiran Kerajaan Pas di Kedah banyak pekara baru yang pas ingin lakukan seperi pelaburan pelaburan di luar negara..MTK terbaca satu artikel di blog pemuda Pas Kedah tentang pelaburan yang dibuat oleh Kerajaan Pas Kedah di Timor Leste..Baca artikel dibawah

Pada Disember 2009 yang lalu  kerajaan Pas Kedah telah memajak tanah yang luas di Timor Leste bagi menanam padi. Tanah yang dipajak ini akan dijadikan tapak baru aktiviti penanaman padi bagi menangani kekurangan bekalan beras di Malaysia..Kosnya pula jauh lebih murah berbanding di negara kita .

Pemajakan tanah yang luas ini merupakan insetif kerajaan negeri bagi menangani kekurangan beras yang kerap berlaku di negeri ini dan negeri lain di Malaysia. ia juga sebagai persiapan menghadapi keberangkalian permasalahan ekonomi yang akan menghimpit negara membangun seperti Malaysia.

Kerja-kerja awal sudah dijalankan di kawasan di Timor Leste ini. Namun ada satu perkara yang menakjubkan ialah penemuan emas yang begitu banyak sekali di kawasan yang menjadi milik kerajaan Kedah sekarang. Menurut perjanjian dengan kerajaan Timor Leste, setiap apa yang terkandung di tanah yang dipajak tersebut menjadi milik Kedah. Maka penemuan emas yang bernilai besar ini menjadi satu rezeki baru yang tidak disangka-sangka.

Oleh itu kerajaan Kedah dikatakan akan memulakan operasi pelombongan emas di kawasan ini tidak lama lagi. Demikianlah berkatnya bumi apabila diperintah oleh parti Islam. Begitu juga dengan penemuan terbaru bijih timah yang besar jumlahnya di Bukit Kinci, Sintok berhampiran UUM. Di zaman pemerintahan BN dahulu tidak timbul semua hasil-hasiul bumi ini. Namun takdir Allah menemukan hasil ini ketika Kedah diperintah oleh Pakatan Rakyat.

KAJIAN MENDAPATI KAUM CINA DIUTAMAKAN DALAM SEMUA SEKTOR PEKERJAAN BERBANDING MELAYU !! TAK PAYAH KAJI PUN SEMUA ORANG TAU !!!



KUALA LUMPUR — Majikan di Malaysia cenderung untuk memihak kepada pemohon kerja lebih dari kaum Cina berbanding dengan rakan-rakan Melayu mereka menurut satu kajian universiti baru-baru ini, menunjukkan diskriminasi kaum ditekankan dalam proses pengambilan pasaran buruh sektor swasta.

Dalam penyelidikan bersama mereka, pensyarah kanan Universiti Malaya (UM) dalam kajian pembangunan, Dr Lee Hwok Aun, dan rakan penyelidikan, Dr Muhammed Abdul Khalid Universiti Kebangsaan Malayasia (UKM), mendapati bahawa graduan baru Cina adalah lebih berkemungkinan akan dipanggil untuk temuduga pekerjaan berdasarkan resume mereka berbanding dengan orang Melayu.

“Penemuan kami menunjukkan majikan secara umumnya lebih memihak kepada kaum Cina, sebahagian besarnya disebabkan oleh faktor keserasian dan kualiti tidak boleh dilihat yang tidak didedahkan dalam permohonan pekerjaan, dan lebih selektif ke arah kaum Melayu, menyebabkan mereka kurang dipanggil, akan tetapi pemohon berkelayakan mendapat panggilan balas,” kata kedua-duanya pensyarah dalam abstrak kertas seminar yang akan dibentangkan di UM hari ini.

PANASS !! ADIK WAN JIJAH MENGAKU BENCI ANWAR ?


Ingatkan bapak kak wan sorang ja yang benci tengok muka anwar rupa rupanya adik kak wan pun tak suka Anwar juga..Jom baca apa yang Jawa Bernam tulis kat bawah ni

RUPANYA ada juga ahli keluarga Wan Azizah yang benci dengan Anwar Ibrahim selain dari bapanya Wan Ismail sendiri. Dapat berita dari salah seorang rakan karib salah seorang dari adik perempuan Wan Azizah semasa belajar di UIA dahulu, adik Wan Azizah bernama Wan Mas Muna (kalau tak silap dengar) turut membenci abang iparnya sendiri.

Tidak tahu apa puncanya atau sudah sedia maklum dengan perangai sebenar bekas banduan Sg. Buloh ini, Wan Mas Muna begitu benci dan langsung tidak berbangga dengan abang iparnya, Anwar Ibrahim.

PANASS !!! LORI MEWAH ANWAR DIMAMAH BUMI !! SALAH UMNO JUGAK KE ?




30 Oktober 2012, treler dan kontena Jelajah Rakyat yang merupakan salah satu daripada instrumen Anwar Ibrahim untuk berkempen berada di Banting. Treler dan kontena yang terlakar muka si peliwat tua sedang tersenyum itu, konon-kononnya menjadi ikon yang PKR sedang menguasai Malaysia.

Banting yang berada di Daerah Kuala Langat sedang menyaksikan transformasi yang agak ketara. Sokongan kepada PKR menurun secara drastik dan rata-rata penduduk serta pengundi di sekitar Banting sehinggalah ke Jugra menyatakan kebosanan mereka terhadap para pemimpin PKR yang bukan sahaja kuat berlakon, bahkan merekalah yang paling menyonglap duit rakyat berbanding para pemimpin UMNO yang mereka fitnah dan tohmahkan.

PANASS !!! GAMBAR ANAK PEMIMPIN PKR MABUK TAK INGAT DUNIA



Blogger Mymassa sekali lagi mendedahkan gambar kelaku anak seorang pemimpin tertinggi PKR dikatakan sedang mabuk bersama rakan rakannya di sebuah pusat hiburan...

Ada banyak lagi gambar KEMAKSIATAN ANAK PEMIMPIN PKR dalam simpanan Blogger MyMassa. Macam bapak dia juga buasnya. Kalau PKR boleh main kotor dengan serang keluarga, blogger penyokong Kerajaan pun boleh buat benda yang sama.

Friday, 2 November 2012

PANASS !! SELEPAS DITANGKAP KHALWAT, OSTAT PKR DI TANGKAP BERSEDUDUKAN DENGAN JANDA ??




Jais gagalkan himpunan cuba hidupkan Al-Arqam

Sungguh mengejutkan ostad al khalwati yang menjadi pojaan ahlul ahlu Pas dan PKR ditangkap bersama sama kumpulan ajaran sesat yang mahu menghidupkan kembali gerakan Al Arqam di Bandar Country Homes Rawang..

Jabatan Agama Islam Selangor telah menggagalkan satu perhimpunan ajaran sesat, yang disyaki 'Aurad Muhammadiah' malam tadi.

Perhimpunan itu, yang dinamakan Majlis Kenduri Mega dan Doa Selamat, melanggar Seksyen 12 (C), Enakmen Jenayah Syariah Selangor.

Serbuan Jais dibuat kira-kira jam 10.30 malam dan beberapa ahli jawatankuasa majlis ditahan bagi membantu siasatan.

KHALID BELAGAK PANDAI KONONNYA DIA PAKAR AIR ?!




Nampaknya Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid “Gagap” Ibrahim tetap mahu menegakkan benang yang basah meskipun tahu bahawa pelan teknologi penapis air membran yang cuba diimport masuk dari Kanada bukanlah satu penyelesaian yang praktikal untuk mengatasi krisis air di Selangor.

Dalam kenyataannya baru-baru ini, Khalid mendakwa kononnya Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yasin tidak mendapat maklumat tepat mengenai teknologi itu seolah-olah dia seorang saja yang tahu tentang perkembangan teknologi pemprosesan air tersebut.

Katanya, teknologi membran telah berkembang sejak kebelakangan ini di mana ia digunakan di beberapa buah negara untuk memproses air laut untuk menjadi air mentah di beberapa negara di Timur Tengah.

Mempertahankan pelan bodohnya itu, Khalid dengan bongkak menyatakan bahawa kerajaan pimpinannya tidak memerlukan air dari Pahang dan masalah air yang sedang dihadapi oleh rakyat Selangor dapat diatasi dengan teknologi membran tersebut.

Saya tertanya-tanya, apakah Khalid cukup bodoh untuk memikirkan tentang selok belok perniagaan?

DAP ANTI MELAYU !!! TONY PUA BABI ANTI MELAYU !!!






Lihat betapa celakanya si tony pua babi ni yang tak habis habis menghentam bangsa Melayu..cara percakapan si BABI ni memang menampakkan DAP memang anti Melayu..

Kenapa Tan Sri Syed Mokhtar sering menjadi mangsa BABI BABI pakatan ?? Sebabnya DAP sememangnya iri hati dan tidak mahu EKONOMI Malaysia dikuasai oleh orang Melayu..Atas sebab itu DAP menghasut Melayu Melayu BODOH dalam PAKATAN untuk membenci sesiapa saja tokoh Melayu yang menguasai ekonomi di Malaysia..

Tujuan DAP BABI bersama sama Pakatan adalah bagi memudahkan mereka menguasai ekonomi di Malaysia jika pakatan berjaya memerintah negara..Dalam ucapan tony pua, tak ada satu pun ayat dia menghentam tokoh korporat bangsa Cina dan India..Dari permulaan hingga akhir ceramah semua menghentam tokoh ekonomi Bangsa Melayu iaitu Tan Sri Syed Mokhtar..

Semua orang tahu Tan Sri Syed Mokhtar beniaga dari kecil.Walaupun beliau tidak berpendidikan tinggi beliau tidak pernah putus asa dalam bidang yang diceburinya.Banyak selok belok perniagaan beliau harungi..

BIAQ BETUI !!! SHAHNIM DAPAT DUIT DARI TOK DET ??




Aku tengok makin galak puak-puak blogger pencacai PAS "menyerang" pemimpin UMNO Kedah sejak kebelakangan ni. Sama ada fitnah atau tohmahan, depa tetap nak tulis jugak walaupun terpaksa "muhong" orang...

Contohnya, baru-baru ni blog pencacai PAS paling kuat "muhong" menyiarkan cerita kononnya Tok Det Khalid bayar RM197k kepada "tiga staf" Syarikat Kumpulan Ladang-Ladang Perbadangan Kedah Sdn Bhd, termasuk Shahanim...

Elehhhh...tu depa ingat depa betoi la tu! Lepas tu nak "kenen" Tok Det dengan Shahanim? Heh! Otak pembelit betul, tak puas-puas fitnah orang selagi tak masuk kuboq...

Aku cabar depa pi pejabat SPRM pasal kes ni. Tu pun kalau depa anak jantan la. Kalau pondan dan tak berpegang pada kata-kata, elok tutup blog..!!!

Untuk pengetahuan hangpa, kes tu dah tutup dah...Nak baca lebih lanjut boleh klik kat SINI

SIAPA PENGANTI PM KE 2 LEPAS ANWAR ?? DAP ATAU PAS



Telah tersebar akan perjanjian sulit secara lisan antara PAS-DAP bahawa jika Pakatan Rakyat berjaya memerintah maka PAS dan DAP akan memastikan hayat Anwar sebagai Perdana Menteri tidak lama. Malah, lebih singkat dari dua tahun iaitu jangkamasa yang dicongak sebelum ini.

Sumber terbaru memberitahu bahawa mengikut perkiraan, PAS dan DAP hanya akan memberi masa selama dua bulan kepada Anwar untuk duduk di atas takhta Putrajaya sebelum disumbat kembali ke dalam penjara.

Perjanjian ini dibuat kerana DAP dan PAS cukup maklum akan siapa Anwar sebenarnya dan mereka juga tidak sanggup untuk berketuakan seorang yang sebegitu kotor sekali. Lebih dari itu, dengan tersingkirnya Anwar, sekurang-kurangnya kuasa yang diperolehi tidak perlu dibahagi tiga, tetapi hanya dua iaitu antara PAS dan DAP.

PRU 2008 menyaksikan DAP memenangi 28 kerusi dan PAS 23 kerusi, sekali gus menandakan yang kuasa DAP adalah melebihi PAS. Dalam PRU-13, DAP nekad bertanding lebih banyak kerusi iaitu pertambahan 43 kerusi menjadi 90. Tetapi ini dinafikan oleh DAP yang menyatakan bahawa parti tersebut hanya akan bertanding 60 kerusi berbanding PAS 66.

PANASS !! RASUAH UNTUK DAPAT PROJEK PEKARA BIASA DALAM PAS KEDAH ??


Inilah amalan Pas Kedah selama ini yang mengunakan pelbagai cara untuk dapatkan sesuatu projek diluar bahkan didalam negeri sekali pun dengan merasuah atau mengunakan wang untuk melobi projek..

Ketua Pemuda Gerakan Kedah, Tan Keng Liang membuat laporan SPRM di Putrajaya baru baru ini berhubung isu projek pembalakan dan perladangan di Papua New Guinea yang didedahkan dala laporan audit negara.

Keng Liang berkata, banyak keraguan timbul apabila Laporan Ketua Audit Negara 2011 menyebut terdapat pembayaran goodwill (sogokan/penghargaan) kepada vendor bagi kerja-kerja yang dilakukan di Papua New Guinea seperti meneroka tanah, melobi menteri dan tuan tanah.

GEMPARR !!! ANAK KARPAL SINGH MILIKI DADAH JENIS HEROIN ??




‘Saya merayu supaya hukuman saya direndahkan kerana anak saya ada masalah gejala sosial puan’.

Demikian rayu seorang tertuduh yang menghadapi pertuduhan bagi kesalahan dadah di Mahkamah Majistret semalam.

Tertuduh, Pritam Singh a/l Karpal Singh itu merayu supaya hukumannya direndahkan kerana mahu pulang segera membantu masalah sosial anaknya itu.

“Kalau saya tiada saya tidak tahu siapa akan tolong dia puan, beri saya hukuman yang setimpal puan,” katanya.

Tertuduh didakwa pada 10 Ogos 2012 kira-kira jam 1 petang berhampiran Jalan Datok Keramat apabila memiliki dadah jenis heroin seberat 0.16 gram.

TUDIAAA !!! SPENDER JEPUN BERPERISA KUEH PAU ??





Maaf…Ini Bukan Kuih Pau Ye, Tapi Seluar Dalam Panas!


Jikalau anda bersiar-siar di Jepun pada musim sejuk, jangan sesekali terpedaya dengan oven kuih pau yang terdapat di kedai-kedai.

Sekali pandang, mungkin terliur juga tengok ‘kuih pau’ berwarna-warni di dalam oven tersebut.

Tetapi bila dihampiri, ia bukan kuih atau makanan, tetapi ia dipenuhi dengan SELUAR DALAM wanita.

Thursday, 1 November 2012

[VIDEO] MAIN DENGAN BINI ORANG !!! DAH KENA TANGKAP BARU INGAT ALLAH !!!





Masih ingatkah lagi kes ostad pkr yang ditangkap khalwat ni ?? Tapi nasib baik cerita ni bukan pasal dia..cerita ni pasal seorang suami membelasah lelaki yang ditangkap berkhalwat bersama isterinya..Selain teruk dibelasah pasangan ini juga dikaunseling oleh beberapa orang saudara wanita tersebut..

Wanita yang mempunyai 2 orang anak bersama suaminya, sanggup datang ke hotel semata mata untuk berzina dengan pasangannya..

Bila dah kantoi barulah dengar wanita tu sebut nama Allah SWT,apa semua..Saksikan video dibawah..

OII HADI !!! MANA SATU YANG BETUL NI ??



sat nk buat sat xnak buat mana satu ni hadi oii??

Pilihanraya Umum Ke 13 (PRU 13) dijangkakan berlangsung bila-bila masa saja dari sekarang dan sebagaimana biasa, makin dekat musim pilihanraya maka kian aktiflah para pemimpin pembangkang misalnya dari PAS mendendangkan semula isu perlaksanaan hukum hudud.

Itulah yang terjadi kini apabila Presiden PAS, Abdul Hadi Awang tiba-tiba sahaja memberi kenyataan terbuka mendakwa sudah wujud titik temu di antara DAP dengan PAS berhubung isu hudud PAS yang sedang hangat diperdebatkan tika ini.

Menurutnya, "Titik persamaan secara umum sudah disepakati, apabila DAP menerima konsep yang sudah ada dalam perlembagaan negara, termasuk kedudukan agama Islam.

Bagi PAS sudah cukup menarik untuk memberi ruang perbincangan sekiranya memerintah negara. Cara ini tidak boleh dilakukan oleh UMNO dengan rakan-rakan karibnya dalam Barisan Nasional," demikian kata Hadi dalam satu kenyataannya semalam.

Dari bait demi bait kenyataan rasmi Presiden PAS itu, ternampak jelas Hadi cuba membersihkan imej keras DAP khususnya dalam hal melibatkan isu hudud.

GEMPARR !! PAS & DAP SIGN MOU SULIT BELAKANG ANWAR ??




Kata orang politik itu kotor. Kata-kata ini mungkin benar tetapi kurang tepat kerana yang kotor adalah orang-orang politik dan bukan politik. Namun, bagi Pakatan Rakyat, jangankan orang-orang politiknya kotor diselaputi berbagai skandal tetapi strategi politiknya juga kotor.

Semua orang tahu bahawa antara PKR, DAP dan PAS tidak ada titik persamaan dan untuk mereka bergabung di dalam satu pakatan merupakan sesuatu yang pelik atau ‘taboo’. Bagi ketiga-tiga mereka untuk bekerjasama dalam ertikata sebenar sebenarnya amatlah mustahil tetapi itulah yang mereka serlahkan kepada rakyat, iaitu kononnya mereka bekerjasama untuk memperjuangkan rakyat.

Mengenali DAP yang diterajui Dinasti Lim, sifat kiasu semulajadi mereka tidak memungkinkan mereka menerima sesiapa sebagai pemimpin mengatasi kedudukan mereka. Begitu juga dengan PAS yang kononnya memperjuangkan kepimpinan Ulama dan Negara Islam, mana mungkin menerima orang lain di luar kelompok mereka sebagai Ketua.

Tetapi, DAP dan PAS telah menerima Anwar Ibrahim sebagai ketua mereka dan sekali gus bakal Perdana Menteri atau lebih tepat Presiden, jika mengambilkira perjuangan PR untuk menubuhkan Republik. Tentunya, ini adalah pelik.

HOT !!! LEKA MENGURUT BATIN HINGGA TAK SEDAR PREMIS DI SERBU !!




Hebatkan negeri yang ditadbir kerajaan pakatan republik ni..Tiap tiap hari mesti ada saja serbuan dibuat keatas premis premis macam ni oleh PBT atau PDRM..

Lepas serbu ngatkan makin kurang tapi makin menjadi jadi pulak..Sampai ada tokey tokey pusat urut ni buat dalam hutan kerana takut kegiatan haram mereka dikesan..


RAWANG-Taktik pemilik sebuah rumah urut yang berselindung di sebalik pusat refleksologi berjaya dihidu penguat kuasa Majlis Perbandaran Selayang (MPS) dalam operasi yang dijalankan sekitar sini, semalam.

Rumah kedai tiga tingkat itu dipercayai turut menawarkan urutan batin melalui penemuan empat bekas cecair pelincir yang digunakan.

Selain itu, dua pekerja tukang urut berasal dari China turut ditemui di premis berkenaan ketika sedang melayan pelanggan di tingkat tiga.

Manakala di tingkat dua, dua pintu tersembunyi ditemui dipercayai tempat pekerja warga China itu menyorok sekiranya terdapat serbuan daripada pihak berkuasa.

Difahamkan, premis yang beroperasi lebih setahun itu pernah diserbu polis awal tahun ini namun masih beroperasi seperti biasa.

Penolong Pegawai Penguat Kuasa MPS merangkap Ketua Operasi, Megat Ainul Fadzlil Ainul Fadzil berkata, dua pusat refleksologi di Rawang Sentral disita selepas beroperasi tanpa permit sejak tahun lalu.

“Penguatkuasaan dilakukan di bawah Undang-Undang Kecil Pusat Kecantikan dan Kesihatan (2007) dan sebanyak RM1,000 dikenakan atas kesalahan itu.

“Barang rampasan melibatkan 20 tilam, tiga set urut kaki dan cecair urutan,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

EKSKLUSIF !!! PROJEK LEMBU HALIMUNAN PAS KEDAH DIDEDAHKAN !!! #TukarKedah


Inilah projek lembu mega kebanggaan Pas yang dicanangnya sebelum ini akan memberi pulangan lumayan untuk menambahkan pendapatan kerajaan negeri..

Beberapa hari yang lalu Datuk Abdul Rahman Dahalan (BN-Kota Belud) membidas pembangkang kerana cuba 'menutup mata' terhadap isu lembu di Kedah walaupun perkara itu dinyatakan dalam Laporan Ketua Audit Negara 2010-2011.

Laporan itu menyatakan kerajaan Kedah membelanjakan RM1 juta untuk mengimport dan membela lembu dari Australia.

"Skandal ini sama seperti NFC (National Feedlot Corporation ) tetapi kita tidak nampak pula ia dibawa oleh pembangkang. Ada yang mengatakan RM1 juta itu satu jumlah tetapi kalau dibandingkan dengan ekonomi Kedah, sudah tentu RM1 juta itu adalah besar.

"Saya ingin terangkan skandal RM1 juta ini jika dibandingkan dengan peratusan terhadap Bajet Kedah yang bernilai lebih kurang RM1 bilion, ia kira-kira 0.1 peratus.

Wednesday, 31 October 2012

TERPANASS !!! SIAPA CEPAT DIA DAPAT " MAID INDON UNTUK DI JUAL "




Macam macam cara dibuat oleh ejen ejen pembekal dan pengimport pembantu rumah baru dan terpakai di Malaysia..Sebab apa aku cakap baru dan terpakai ?? sebabnya pengalaman yang aku dan beberapa saudara mara lalui pasal pembantu indon ni..

Setahu aku iklan iklan macam ni memang dibuat oleh rakyat indonesia yang pernah bekerja sebagai pembantu rumah  dan sudah tinggal lama di sini..Selalunya iklan iklan ini untuk membantu rakan senegara yang mencari kerja sebagai pembantu rumah sama ada baru datang atau lari dari majikan..

Nama Rubini tu pun dah tau nama Indon

Harga yang ditawarkan pula bukan bergantung kepada kecekapan amah tersebut tetapi wang pampasan sebab menjaga makan minum rakannya sebelum ini yang tidak bekerja dalam tempoh tertentu..

Kebanyakkan amah yang diberi semuanya tidak mempunyai dokumen yang lengkap disebabkan lari dari majikan sebelumnya atau sememangnya KOSONG..

Aku harap Kementerian Sumber Manusia tak perlu nak melompat sebab nak jaga hubungan baik Malaysia dengan Indon sebabnya rakyat INDON kat Malaysia yang suka buat masalah..

Wartawan kat sana pulak memang suka mensensasikan isu jika melibatkan Malaysia..Kerana ada pihak sengaja memburukkan nama Malaysia disana..

AZIZAN BERSUMPAH TAK TAU APA APA PUN PASAL PROJEK PNG ?




Dato’ Seri Azizan Razak, Menteri Besar Kedah dikatakan amat disenangi rakyat Kedah kerana sikapnya yang santai, suka berjenaka dan bersih. Bagi rakyat Kedah yang tidak berfikiran jauh, ketiga-tiga sifat ini sudah cukup untuk diberi undi. Mereka tidak sedar bahawa mentadbir negeri memerlukan lebih dari sekadar personaliti yang disenangi.

Bagaimanapun, Laporan Audit yang dibentangkan baru-baru ini seharusnya membuka mata rakyat Kedah mengenai kesilapan mereka memberi kepercayaan kepada pihak yang salah atas sebab-sebab yang salah. Jelas dari laporan tersebut bahawa negeri Kedah berada dalam keadaan ‘kehilangan arah’ akibat Menteri Besarnya tidak punya kawalan dan pengetahuan atas apa yang berlaku.

Masalah MB Kedah tidak tahu apa-apa bukan masalah kecil sepertimana yang cuba digambarkan oleh PAS kepada rakyat Kedah. Kelemahan beliau telah mengakibatkan Kedah kerugian atas sebab-sebab yang tidak sepatutnya atau sepatutnya dapat dielakkan sejak dari awal.

Audit mendapati bahawa MB Kedah telah gagal mengenalpasti projek yang berisiko tinggi seperti perladangan di Papua New Guinea. Entah bagaimana, projek sebegitu besar boleh diteruskan dengan pinjaman berjumlah USD44 juta dari luar negara tanpa tandatangan Lembaga Pengarah. Pinjaman pula dibuat tanpa dokumen yang lengkap.

TIDUR SIANG BOLEH MENYEBABKAN SESEORANG MENJADI GILA




Inilah padah kalau suka tidur tengah hari buta..hehe...Punyalah gila jawatan PM sampai boleh bawa dala mimpi..
Kalau diikutkan sesetengah ulama, mereka melarang seseorang dari tidur selepas asar. Sesetengahnya berpendapat sekiranya dilakukan 40 hari berturut-turut boleh menyebabkan jadi gila (Dalam bahasa arab, orang gila disebut ‘Majnun’ yang bermakna ‘orang yang dimasuki jin’).

 Besar kemungkinan ini disebabkan oleh penguasaan syaitan terhadap otaknya.

KANTOI !!! OSTAD PAS PELUK WANITA BUKAN MUHRIM !! APA FATWA BARU @ABBY_ABADI112 ??



hiasan

Hebatlah Ostad pujaan Pas sorang ni ni, Di samping menyampaikan ceramah mengutuk kerajaan kononnya tidak Islamik dan mengutuk DS Rosmah dedah aurat, akhirnya terkena pada muka sendiri..

Dulu pernah kantoi kena tangkap khalwat kat Langkawi lepas tu masuk Pas nak cuci dosa kononnya nak mengIslamkan diri yang hanyut akibat kesalahan kerajaan BN yang tak Islamik..

Ingatkan lepas insaf ni ostad hairie nak pilih muslimah-muslimah Pas yang dok stim tengok dia ceramah..Namun apakan daya hairie lebih suka bakal bini yang dia cari tak nampak ciri ciri yang sama dengan perjuangan Pas..Dengaq kata bakal bini hairie ni seorang model, anak datuk pulak tu..

PANASS !!! DALANG DISEBALIK PROJEK 99 EAST DIDEDAHKAN !! AZIZAN RAZAK TERLIBAT !! #TukarKedah




Jom kita terjah dalang disebalik projek 99 East Langkawi yang di putarbelit oleh Setpol Azizan yang tiba tiba melompat kepanasan..Sebenarnya laporan audit Negeri Kedah berkenaan projek 99 East adalah jalan akhir Pas untuk menutup lubang kelemahan mereka mengendalikan projek pembalakkan berprofile tinggi di PNG..



Di perenggan kedua dalam laporan audit diatas merekodkan kedudukan kewangan  anak syarikat PmbKed (KCB) ini sangat lemah dan mencatatkan KERUGIAN BERTURUT TURUT (2008-2010) sejak Pas mengambilalih negeri Kedah..

Dalam laporan audit Negeri Kedah berkenaan projek 99 East di Langkawi, menyatakan apa yang berlaku terhadap projek berkenaan adalah terdapat kelemahan dari segi pretasi projek, tidak mengikut perancangan dan pelanggaran syarat perjanjian, Kedah Corporation Berhad (KCB) (Syarikat GLC Kedah) juga didapati tidak mengamalkan tadbir urus korporat yang baik di mana terdapat ketidak patuhan terhadap Akta Syarikat 1965 dan Pekeliling Perbendaharaan serta pengurusan pelaburan yang lemah.

RANKING TERBARU BLOG PRO BN


Tahniah kepada semua blogger blogger Pro BN

TQ Mymassa

Tuesday, 30 October 2012

PANASSX !! SUAMI SETIA BINGUNG DI GODA ADIK IPAR GERSANG !!



SAYA berusia awal 30-an dan tinggal bersama mentua di Melaka. Kami terpaksa membuat pilihan itu kerana tempat kerja isteri berdekatan rumah mentua.Saya pula bekerja sementara sebagai guru bahasa di Melaka. Saya amat menyayangi isteri dan anak perempuan berusia lima bulan.

Isteri ada seorang adik lelaki dan dua adik perempuan berusia 18 dan 14 tahun.Selepas berkahwin, dua adik ipar saya itu sering mengganggu saya.Disebabkan bilik kami bersebelahan, adik ipar yang kedua sering masuk ke bilik saya dengan hanya memakai seluar pendek dan pakaian dalam ketika isteri saya tiada di bilik.

Apabila isteri berada di bilik, dia masuk untuk meminta minyak rambut atau bedak. Dia juga pernah membuka pintu bilik air walaupun mengetahui saya sedang mandi dan tidak berpakaian..Baru-baru ini, dia memberikan saya telefon bimbitnya ketika itu telefon saya rosak. Saya terkejut apabila dia mengirimkan mesej lucah yang ingin mengajak saya ‘bersama’.

PANASS !!! PAKATAN REPUBLIK JUAL NAMA MUSA HASSAN




Ramai rakyat Malaysia sebenarnya sudah maklum, hakikatnya Kelab Koresponden Asing Thailand (FCCT) yang dikaitkan dengan sidang akhbar oleh bekas Ketua Polis Negara, Musa Hassan sebenarnya pernah dijadikan lokasi oleh SUARAM semasa mereka mengadakan sidang akhbar berkenaan isu kapal selam scorpene.

Jadi, tidaklah menghairankan apabila tiba-tiba sahaja FCCT sekali lagi dimanipulasi oleh SUARAM dan pakatan pembangkang untuk mencemar nama bekas KPN itu dalam usaha mereka meneruskan kisah propaganda berkaitan Altantuya.

Di FCCT, siapa sahaja boleh menempah ruang bagi mengadakan sidang akhbar berkenaan pelbagai isu, dan bagi SUARAM selaku NGO pro PR yang sudah biasa memanfaatkannya untuk mencapai agenda pembangkang, perkara sebegini tidaklah sukar untuk dilakukan.

Seboleh mungkin pakatan pembangkang dan NGOnya mahu kisah-kisah berkaitan Altantuya terus berkumandang setidak-tidaknya sehingga PRU 13 berakhir, dengan itu watak baru diperlukan untuk terus mensensasikan kisah rekaan tersebut.

EKSKLUSIF !!! TEMBERANG PAS KEDAH BERJAYA DIBONGKAR LAGI !!! #TUKARKEDAH


sulihh salah satu temberang pas paling celaka

Semalam Blog KedahkeKL ada mendedahkan penipuan cara Isle Pas yang berniat untuk mengelirukan rakyat dari hasil yang sememangnya tidak pernah diterima oleh kerajaan negeri sejak projek itu dijalankan..MTK tunjukkan sedikit apa yang ditulis oleh Mctheory



Gambar diatas adalah satu bukti nyata pembohongan cara Islam yang dibuat oleh Pas Kedah. Biasa la Pas, apa saja yang depa buat semuanya berlandaskan Islam. Sampaikan papan kenyataan membohong orang kampung pun, rasanya ikut Islam ala Pas kot.

Mc teringinlah nak tanya, Lombong Bijih Besi di Gurun tu dah beri hasil kepada kerajaan negeri Kedah ke? Kat situ tulih 10 juta setahun, betul ke? Setahu Mc, belum dapat hasil lagi, tapi awat dah tulis kat papan tu? Nak tunjuk kerajaan negeri Kedah sekarang hebat la konon, sedangkan apa pun tarak lagi. he he.. Awat tak tulis perkara yang benar.


OK,dah baca dengan JELASkan ?? Kali ni giliran MTK pulak menyambung pendedahan temberang temberang Pas yang saban hari menipu rakyat di Kedah..Kat bawah ini antara ribuan banner yang di gantung di seluruh pelusuk negeri Kedah kononnya Pas Kedah telah berjaya melaksanakan segala manifesto di Kedah dari tahun 2008 hingga 2011

GADIS 10 TAHUN MANGSA RAKUS WARGA EMAS




Seorang lelaki yang layak digelar datuk mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas tuduhan merogol anak jiranya berusia 10 tahun.

Tertuduh, Mohamad Soha Abdullah, 65, didakwa melakukan perbuatan terkutuk itu di rumah anaknya di sini dalam tiga kejadian berasingan sekitar awal bulan ini.

Mengikut fakta kes, kanak-kanak terbabit kerap ke rumah tertuduh, yang bekerja sebagai buruh binaan, bagi mendapatkan duit untuk membeli makanan ringan.

Abang mangsa yang berusia 12 tahun dilaporkan pernah melihat tertuduh, yang telah berkahwin dua kali dan bercerai, memasukkan tangannya ke dalam kemaluan mangsa. Bagaimanapun dia tidak mendedahkan perkara terbabit.

PAS SOKONG KUMPULAN KRISTIAN KUASAI DAP ??






Suatu ketika dulu, ramai kalangan pemimpin dan penyokong PAS yang begitu teruja dan terpesona dengan kepimpinan Lim Guan Eng selaku Ketua Menteri Pulau Pinang, pernah menyamakan Setiausaha Agung DAP itu sebagai setaraf dengan Khalifah Umar Al-Khattab.

Sehinggakan ada segelintir pemimpin PAS yang secara sedar mendoakan kesejahteraan kepimpinan Guan Eng di Pulau Pinang semasa Khutbah Jumaat dibacakan.

Pelik? Tiada peliknya. Bagi PAS kepentingan undi dan kuasa duniawi amat penting dan kerana itu amat dihargai nilai persahabatannya dengan kafir harbi DAP berbanding persaudaraan sesama Islam.

Dalam pada PAS begitu teruja dengan 'kehebatan khalifah' Guan Eng, selang beberapa ketika kemudiannya beliau dinugerahkan dengan gelaran sebagai Father Joseph dari Gereja St. Anne, Bukit Mertajam sebagai perhargaan di atas sumbangan dana kepada gereja tersebut.

Penganugerahan gelaran Father Joseph kepada Guan Eng itu sebenarnya tidaklah mengejutkan, walaupun selama ini beliau sering berahsia berkaitan status agamanya.

MUSA HASSAN SALAM CIUM TANGAN SAYA - ANWAR




Anwar sekarang ini makin ligat merantau ke seluruh pelusuk negara, terbaru dalam siri ceramahnya di Pekan Felda Sg Tengi Hulu Selangor Anwar menjaja nama bekas bekas pegawai tertinggi Polis termasuk bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan sudah menyokong Pakatan Republik kerana baru baru ini Tan Sri Musa menarik balik saman beliau ketas Anwar dan datang bersalam dengannya..




Tetapi menurut dari apa yang ditulis oleh Minaq Jinggo, beliau mendapat cerita yang berlainan dari Tan Sri Musa Hassan..Nampaknya Anwar sengaja guna nama Musa Hassan untuk mempengaruhi rakyat yang tidak tahu hal sebenar kononnya pegawai tertinggi PDRM menyokong pakatan republik..

Walhal, semua yang di ceritakan oleh Anwar bohong belaka..Masih ingatkah kisah Datuk Fauzi Saari masuk Pas?? Sebenarnya beliau dijanjikan oleh Pas untuk menjadi wakil rakyat di Larut Perak..Selepas saja menyerah borang menjadi Ahli Pas, Pas kawasan Larut terus bermesyuarat untuk menolak Fauzi Saari sebagai calon Parlimen Larut..



Kini jiwa Dato Fauzi Saari berbelah bagi memikirkan masa depan beliau didalam Pas..Masa awal awal masuk Pas boleh lah ikut program Pas jelajah kampung bagi ceramah..

Sekarang ni mana ada lagi, Pas seronok bagi artis artis bergelar ostad dan ostajah express sebagai penarik pengunjung ke ceramah..Kalau ramai dapat untung lebih sikit tabung tin milo tu..

CELAKA !!! PENJUAL HANDFON PERTAMA COMPLEX BELAGAK SAMSENG





Makin kurang ajar la cina cina yang jual hanfon kat Pertama Complex ni, Baru tanya harga hanfon dah kena tampar ?? Mangsa tu pulak aku rasa bukan warga tempatan..Kalau orang melayu yang jadi mangsa tu aku rasa cina tu tak lama berniaga kat situ..Keluar dari situ confirm pecah muka..

Kalau Pakatan Republik menang makin menjadi jadi lah puak gengster ni..Bukan apa, korang nak berniaga buat cara elok elok lah, buat apa nak tunjuk lagak samseng kalau orang tak nak beli..

Monday, 29 October 2012

PANASS !!! MILITAN PAS TERLIBAT DENGAN PENGGANAS AL QAEDA ??




Kementerian Dalam Negeri (KDN) sedang melakukan siasatan terperinci mengenai dua rakyat Malaysia yang disyaki terbabit dalam kegiatan keganasan dan mempunyai kaitan dengan kumpulan pengganas Al-Qaeda.

Menterinya Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata pada masa sama pihak kementerian sedang menunggu laporan daripada Kementerian Luar mengenai latar
belakang kedua-dua lelaki terbabit untuk tindakan lanjut.

"Masih terlalu awal untuk mengumumkan penglibatan mereka (dengan keganasan dan Al-Qaeda)," katanya kepada pemberita selepas program ibadah korban kawasan Parlimen Sembrong di Kampung Sri Tambak, di sini, hari ini.

PANASS !!! PELAJAR SEKOLAH RELA DIPERKOSA GURU ? [VIDEO]




Beredarnya video gangguan seksual oleh guru kepada pelajar sebuah SMA swasta di Surabaya ternyata sudah sampai ke tangan polis seminggu lalu. Polsek Lakarsantri Surabaya hingga saat ini tengah memeriksa saksi-saksi berkaitan kes itu.

Menurut Kepala Polsek Lakarsantri Pengerusi Kuncoro, dua saksi yang sudah diperiksa antara lain dua siswi yang ada di video itu, yakni AI dan SIL. "Guru yang ada dalam video itu juga belum kami periksa selaku dilaporkan, jadi belum ada perkembangan signifikan, apalagi berkaitan motifnya," kata Kuncoro.

PANASS !!! OSTAD JIJAN TERSENTOT TELOQ KENA DENGAN TOK DET ?! !!




Ketua Pembangkang Dewan Undangan Negeri (Dun), Datuk Seri Mahdzir Khalid berkata, projek-projek yang dijalankan oleh kerajaan Barisan Nasional (BN) mengambil kira kepentingan rakyat dan tidak dibuat secara sembrono.

Katanya, projek 99 East di Langkawi bermula 2007 bernilai RM1.2 bilion yang didakwa Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak sebagai merugikan kerajaan negeri dirancang menjadi padang golf bertaraf antarabangsa.

"Projek itu telah separuh siap. Kerajaan negeri sepatutnya meneruskannya, (tetapi) menghentikannya dan menimbulkan banyak masalah setelah memenangi pilihan raya umum 2008," kata Mahdzir.

Beliau mengulas dakwaan Azizan bahawa empat projek sakit dilaksanakan kerajaan BN semasa memerintah, memaksa kerajaan Pas Kedah menanggung beban hutang.

Mahdzir ditemui pemberita pada majlis korban perdana di Felda Lubuk Merbau kira-kira 30 kilometer dari sini, hari ini.

Sunday, 28 October 2012

FUHH !!! BAJU J-LO TERLONDEH SAMPAI NAMPAK BUAH ??




Penyanyi antarabangasa, Jannifer Lopez menjadi ‘mangsa wardrobe’ buat kali kedua apabila baju yang dipakainya terlondeh sehingga menampakkan payudaranya semasa sedang rancak menari.

Insiden itu berlaku semasa dia sedang membuat persembahan di O2, London pada malam Isnin, 22 Oktober lalu.

Dia yang dikhabarkan berada di Eropah sempena konsert jelajah Dance Again World Tour 2012.

Menurut Radar Online, kejadian itu berlaku ketika Jennifer atau JLo sedang menari rancak dengan mengenakan jumpsuit labuci.

Malangnya, secara tiba-tiba dia hampir tergelincir lalu menyebabkan baju bahagian kanannya terlondeh sehingga menayangkan payudara.

JUAL GORENG PISANG TEPI JALAN LEBIH UNTUNG DARI PROJEK BALAK DI PAPUA !!




Dasar Kerajaan PAS Kedah: Labur Dulu, Kaji Kemudian

Apabila mendapat tahu bahawa Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Razak semalam menjawab mengenai pertikaian pelaburan Kedah Corp Berhad (KCB) yang hangat diperkatakan, saya lekas-lekas mencari penjelasan Pesuruhjaya PAS Kedah itu.

Bukan apa, saya nak tahu sangat apakah alasan yang akan diberikan oleh Azizan tentang pelaburan antarabangsa yang ditandatangani selepas PAS mengambil alih Kedah dari tangan BN.

Khabarnya, PAS sangat “hebat” berniaga. Kalau tidak, takkanlah Kohilal begitu pesat “maju” dan mencatat “keuntungan” berlipat ganda.

Meneliti jawapan Menteri Besar Kedah itu, saya dapati penjelasan yang diberikan melayakkannya untuk saya “bakul sampahkan” saja jawapan itu.

HAI AZIZAN !! AWAT TIBA TIBA NAIK ANGIN NI ??




Marah benar Azizan Razak apabila Kerajaan PAS Negeri Kedah dikatakan telah menyeleweng wang rakyat negeri itu berhubung pelaburan Kedah Corp Berhad (KCB) di Papua New Guinea yang dikatakan melenyapkan wang sebanyak RM6.4 juta!

Kes berkenaan didedahkan melalui Laporan Audit 2011 baru-baru ini di mana anak syarikat Kerajaan PAS Negeri Kedah itu dikatakan mempunyai catatan akaun yang sangat mencurigakan!

Setelah disiasat dengan teliti, sebenarnya pelaburan di Papua New Guinea itu dibuat selepas PAS mengambil alih kuasa di Kedah dan pak-pak lebainya pula dengan “bijak”nya telah mengambil alih saham sebuah syarikat di negara tersebut sebanyak 70 peratus bernilai RM134 juta, hutang!

Bagaimanapun, hutang tersebut dibatalkan oleh peminjamnya, sebuah firma kewangan dari London disebabkan pelaburan yang mahu dilakukan oleh “pak-pak kaduk” PAS itu sangat berisiko tinggi.

PANASSS !!! AZIZAN MENGAMUK BLOGGER UPAHANNYA SALAH TEMBAK ORANG




Tudiaa, ternyata selama ini blogger pas kedah memang kaki fitnah..Pekara ini didedahkan sendiri oleh MB dalam kenyataanya berhubung tindakkan blogger upahannya tersalah target untuk kaitkan isu Pulau Bumbun Besar langkawi dengan Datuk Rasli SUK Negeri Kedah..


MTK dengaq cerita projek Pulau Bumbun ni ada tangan tangan ghaib dalam pas yang duk atoq projek ni..Bila dah kantoi depa duk cari jalan nak lepas diri, lepas tu suruh blogger upahan buat cerita kata geng geng KCS yang duk buat kerja jahat, padahal yang duk duduk dibelakang geng geng kcs ni semuanya orang besar dalam pas..

Baca laporan dibawah


Setiausaha Kerajaan Negeri, Datuk Rasli Basir tidak mengamalkan nepotisme berkaitan projek di Pulau Bumbun Besar, Langkawi.

Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata, ia bukan bermaksud mempertahan Rasli, sebaliknya maklumat yang tidak tepat disebarkan hingga menjadi bualan panas dalam blog tempatan kebelakangan ini.

“Tak betul, saya bukan nak bela dia dalam perkara ini, tetapi ramai yang mendapat maklumat salah. Tambahan pula, Rasli tiada kuasa untuk luluskan perkara itu kerana ia perlu dibuat melalui Unit Perancang Ekonomi Negeri (Upen),” katanya.

Beliau berkata, permohonan kelulusan tanah dan membangunkan projek di pulau itu dibuat oleh sebuah syarikat milik penuh Bumiputera beribu pejabat di Kuala Lumpur.

PANASS !! AZIZAN HANTAR ASKAR SERANG KCS ??


deraih sangat gelak 


Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Razak baru-baru ini menafikan bahawa pihaknya “berperang” dengan Kedah Civil Servant (KCS), sebuah badan eksekutif Kerajaan Negeri Kedah yang bernaung di bawah DYMM Sultan Kedah.

Dalam kenyataannya, Azizan mendakwa kononnya dia tidak pernah berperang dengan KCS dan menafikan sebuah artikel di akhbar Utusan Malaysia mengenai apa yang sedang hangat berlaku di dalam pertadbiran kerajaan negeri tersebut.

Kononnya lagi, para pemimpin PAS Kedah yang kini memerintah negeri itu tidak pernah mencampuri urusan kerja KCS dan menghormati institusi tersebut yang telah memberi khidmat kepada rakyat negeri itu sejak lebih seratus tahun.

Itu kata “General PAS”, Azizan Razak.

Tapi, saya difahamkan bahawa pada 1 November ini, Ahli-Ahli Majlis Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) yang dilantik secara lantikan politik akan menganjurkan satu demonstrasi besar-besaran bagi menuntut Datuk Rasli Basir untuk meletak jawatan pada 1 November ini.

HABISLAH !!! ASET PNKS PULA JADI MANGSA KERAKUSAN PR ?!!






KUALA LUMPUR -Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim terus dicabar untuk tampil memberi penjelasan berhubung cadangan negeri itu menjual lima aset Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS) bernilai RM321 juta.

Ketua Puteri Umno, Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin berkata Abdul Khalid terutamanya perlu menjelaskan rasional cadangan penjualan itu khusus mengenai kesannya ke atas golongan usahawan Bumiputera yang menjalankan perniagaan di premis-premis terlibat.

“Bolehkah kerajaan negeri Selangor memberi jaminan bahawa bakal pemilik baru lima aset berkenaan akan menjaga kebajikan usahawan yang berada di premis-premis terbabit dalam penjualan tersebut kelak?” katanya dalam satu kenyataan di sini, Sabtu.

Rosnah yang juga Timbalan Menteri Kesihatan mengulas kontroversi cadangan penjualan aset terbabit oleh kerajaan Selangor yang dikhuatiri merugikan rakyat negeri itu khususnya golongan Bumiputera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog archive