Monday 17 December 2012

PANASS !! ADA BLOGGER PRO BN BACKUP ABBY ALBODY BAIK PUNYA !!



Terkejut aku baca artikel berani mati dari seorang blogger Pro BN yang bertindak mempertahankan Abby albody dari diserang bertalu talu oleh orang lain tentang tahap keIslaman dalam dirinya yang selalu dipertikaikan oleh ramai pihak..

Sebelum ini banyak kali jugak aku menghentam minah janda ni..Yang paling menariknya lepas hijrah pun masih tak tahu antara S.A.W dan S.W.T.. (Baca sini )

Dari awal penulisan blogger terbabit, aku syak ada sesuatu yang tak kena pasal ni..Jadi aku malas nak komen banyak..Bagi aku Abby tu dah menyimpang jauh lepas join parti ajaran sesat ni..Tapi macam mana tah rakan seperjuangan aku leh pi backup pulak si minah janda ni aku pun tak tau..

Korang baca artikel blogger tu kat SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive