Tuesday 18 December 2012

TERKINI !! RAKYAT KEDAH SERANG WISMA DARUL AMAN #TUKARKEDAH




Sebentar tadi pada pukul 3 petang di hadapan Wisma Darul Aman yang merupakan pusat pentadbiran Kerajaan Negeri Kedah yang ditadbir oleh Gerombolan Regim Zionis Pas Kedah,telah berlangsung demonstrasi aman daripada 50 org pemuda rakyat negeri Kedah yang di ketuai oleh Ketua Pergerakan pemuda UMNO Negeri Kedah Hj Badrol Hisham,Naib Ketua Pemuda UMNO Kedah Haris Che Mat serta Ketua Pemuda UMNO Pendang Akrom bagi mmbantah kerakusan puak Gerombolan Regim Zionis Pas Kedah yang ligat menggondolkan hutan2 di negeri Kedah Darul Aman..

Turut disentuh adalah mengenai diktator tua Azizan Razak yang rakus mencuri hasil bumi bijih besi di Bukit Kachi,Kubang Pasu tapi berselindung di sebalik nama Ladang Rakyat.

Lebih teruk lagi apabila diktator tua Azizan Razak mngamalkan nepotisme dengan memberi kontrak di Bukit Kachi kepada anak angkatnya..







Rakyat Kedah sedih muak dgn keangkuhan Gerombolan Regim Zionis Pas Kedah yg semakin hari smakin kurang ajar menggondol khazanah hutan negeri kita hngga mnjejaskan kualiti air sungai di negeri kita seperti di Gunung Inas Baling dn Empangan Pedu. Ayuh..jom kita bangkit gulingkan gerombolan hijau putih yg krg ajar ini..INGAT PAS INGAT RAKUS!!!

LAPORAN DARI AKTIVIS UMNO PEKAN NAKA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive