Friday, 14 December 2012

ADEHHH !! APA LAGI HARUS AKU CAKAP, NAMA ALLAH PUN ABBY TAK TAHU





Itulah abby oii, lain kali kalau nak berhijrah tu carilah tempat yang sesuai bukannya berhijrah cara politik..Tak guna kau tutup semua 1 badan kalau mulut kau penuh dengan tahi tahi fitnah kat orang lain..

Ghairah berpolitik cara hamPas kau tu sampai takleh nak beza antara kedudukan Allah S.W.T dengan Rasulullah S.A.W ??



Kesian aku kat kau ni, pekara ASAS yang WAJIB orang Islam tau kau boleh tak tahu..Lain kali periksa betul betul sebelum nak jelas apa apa benda pun supaya ada pihak tidak salah erti apa yang cuba di sampaikan.Almaklumlah kau tu kan pojaan hati totok lebai Pas..


Meh aku nak terangkan apa maksud S.W.T dan S.A.W

Manakala maksud S.W.T. (Subahanawata'ala) ialah Maha Suci dan Tinggi Allah.
Maksud S.A.W. (Sallallahu alaiwassallam) ialah Allah memberi salam dan berselawat ke atas nabi S.A.W.

2 comments:

Anonymous said...

hikhikhik.... agaknya tanya secara live antara nama2 dan sifat2 allah pun dia kata salah UMNO kalau tak tau hahahaa.... wanita OH wanita !!!!

Ryo W. Uthman said...

Patot dye tgk al kuliyyah ptg jmt neyh spye brsh skt ht dy..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive