Tuesday 18 December 2012

MODAL TERAKHIR PR !! BUKA AKAUN FB PALSU KUTUK KERAJAAN FITNAH PASUKAN PDRM



Semalam Polis DiRaja Malaysia telah dihina oleh seorang anggotanya yang tidak berpuas hati kerana ditukarkan ke Sarawak atas sebab menyokong Pakatan Rakyat...

Penghinaan tersebut telah dipost oleh seorang wanita yang kononnya adalah anggota PDRM di akaun Facebook yang menggunakan nama Norhashimah Mohammad [SINI]

Petikan ayat yang dipostkan oleh Norhasimah Mohammad adalah seperti berikut :

jangan saudara saudara semua ingat kami makan gaji dengan PDRM,,dan kami takut untuk bersuara,,kami juga ada hak kami,,kami juga ada hak kami sebagai rakyat malaysia,,dan kami berhak memilih parti mana yang kami suka,,cukup lah kami semua sudah tak mahu dijadikan anjing barisan nasional.



RAKYAT MALAYSIA SEMUA PERLU MENOLAK PARTI KOMPENEN BARISAN NASIONAL PADA PILIHANRAYA UMUM KE 13 NANTI

SEHINGGA ARTIKEL INI DITULIS SAYA MASIH LAGI BERKHIDMAT DENGAN POLIS DIRAJA MALAYSIA,,DAN AKAN DITUKARKAN KE SARAWAK JANUARI NANTI.



Seperti biasa, akhbar penjilat PAS, Harakah mengambil kesempatan ini untuk menabur serbuk perencah dengan menyebarkan berita memang benar ada anggota PDRM sudah jelak dengan Barisan Nasional.

Berita yang dikeluarkan Harakah seperti yang kita tahu banyak yang tidak benar tetapi dibesar-besarkan seolah-olah ianya memang terjadi..



SUMBER - Klik Untuk Besarkan

Selepas diselidiki, akaun yang menggunakan nama Norhashimah Mohammad adalah rekayasa..Selepas mengetahui tembelangnya sudah pecah..Admin Norhashimah Mohammad telah mematikan akaun tersebut dan membuat Fan Page Norhashimah Mohammad bagi meneruskan agenda meracun minda anggota Polis dan kakitangan Awam.

Persoalannya, siapakah individu yang gambarnya digunakan dalam Facebook Norhashimah Mohammad?




Gambar yang digunakan dalam FB Norhashimah Mohammad untuk menjalankan agenda merosakkan pemikiran anggota Polis sebenarnya telah dicuri dari akaun FB Zakiah Musa [SINI]...

Zakiah Musa bekerja di Rumah Kebajikan Seri Kenangan Kangar...

Ini bermakna, individu yang mengutuk PDRM dan BN sememangnya tidak wujud...

Pendedahan ini telah membuktikan pembohongan Harakah dalam menyampaikan berita...Ternyata Harakah langsung tidak menyemak dan selidik maklumat sebelum mengeluarkan artikel...

Syabas kepada Harapan Esok yang mendedahkan tembelang busuk Haramkahdaily. Memang jahanam haramkah ni tak sudah-sudah nak memfitnah. Nampak sangat ia sebuah portal online yang tak boleh pakai dan kerjanya menyebar fitnah. puihh!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive