Tuesday 18 December 2012

PANASS !! ANWAR BRAHMIN AKAN ADA KUIL TERSENDIRI ??



Hebat manusia bernama Anwar bin Ibrahmin ni.bukan berahim tau tapi brahmin..Hangpa tau ka apa itu maksud brahmin ?? Brahmin ni bermaksud golongan tertinggi dalam kasta hindu..Kepada kaum India yang baca ni, aku bukan nak hina tapi aku nak sampaikan apa yang Anwar ni sanggup buat untuk undi..

Gambar ni aku ambil dari blog sahabat aku Jawa Bernam..Memang susah nak nafikan apabila terlihat signboard yang agak mengejutkan ini. Malah nama Anwar digunakan untuk pembinaan kuil di Rimba Jaya, Shah Alam di bawah Parlimen Khalid Samad yang juga pengamal plurisme agama.




Kalau benar pun aku masih percaya sebab kalau diikutkan dari perilaku Anwar yang tidak ubah seperti Ketua Kuil di atas pentas ceramah sempena sambutan deepavali yang lepas, memang ada gaya seorang sami Anwar ni.

Apa nak dihairankan. Tidak kisah signboard itu benar atau edit, ternyata Anwar telah membuktikannya.


Bukan takat sekali saja, malah setiap kali perayaan kaum hindu Anwar akan berubah wajah dan perangai menjadi lebih India dari kaum India..Jadi faham faham sajalah..

2 comments:

Bingai @ Bangang said...

korang tak tengok ke gambar khalid samad di banner himpunan penyokong-penyokong PAS (India) di Shah Alam? kah kahkah

Medan Tempur Kedah said...

Ade ke bro? Bg link kalau ada$aku x smpt tgk lg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive