Friday 21 December 2012

MAK AKU SOKONG BN PUN CUKUR KENING, JADI AKU YANG SOKONG PAS TAKKAN TAK BOLEH IKUT ?

gambar latar laman twitter abby

Gila beb, sebab nak halalkan cara hidup mengamalkan kaedah melangsingkan kening Abby sanggup gunakan Maknya sebagai contoh untuk mengambarkan bahawa " Mak borek Anak rintik"

Ini antara apa yang di sebut oleh abby bila status kenipisan keningnya dipersoal oleh follower Twitterya

“Pd yg mjadikan ‘kening’ Sy sbg mslh negara yg perlu dibendung, ini gmbr yg mjelaskan. ‘Mak borek Ank Rintik ye”




Inilah cara Abby nak lepas diri dari terus disoal oleh pengikutnya dalam Twitter, mengambil dan meletakkan gambar ibunya yang berusia untuk dibuat perbandingan antara keningnya dan ibunya..

Tindakkan Abby ini aku sifatkan sebagai tindakkan paling bodoh kerana kaitkan ibunya ke dalam politik sempit..Mungkin disebabkan ibunya penyokong kuat BN maka sebab itulah Abby mahu menunjuk kononnya orang BN pun sama macam dirinya..

Tapi apakah Abby tak tahu bahawa orang berusia memang bulu keningnya makin nipis dan luruh ? Lainlah Abby yang masih dianggap hot oleh pak lobai pak lobai Pas hingga ada yang teringin nak buat calon bini sebab tengok keningnya yang langsing tu..

Berbalik soal kening Abby yang langsing tu, Abby sepatutnya merujuk hal kening ini kepada ularma selipar Nik Aziz bin Nik Mat untuk keluarkan fatwa untuk backup Abby dari terus dipertikaikan tahap kenipisan keningnya di dalam laman twitter..

Jika Abby masih berdolak dalih mengenai kening yang nipisnya itu, maka Abby haruslah memperbaiki diri dahulu sebelum nak nasihatkan orang lain

1 comment:

Anonymous said...

Tak apa la..Burung Kakak Tua baru nak belajar bercakap, kena bagi peluang..

Binatang ni cuma satu sahaja yang tidak ada pada dia..iaitu akal fikiran, yang lain sama sahaja dgn manusia.

So...kita anggaplah yang Abby ni spesis tersebut...hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive