Tuesday 10 July 2012

PANASS !!! ADUN PAS DI KEDAH ISTIHAR TUKAR KAWASAN ??



Yb Nasir Mustafa adalah adun bagi kawasan kubang rotan dimana baru baru ini terdapat kes terbaru membabitkan PA beliau yang ditangkap oleh pihak polis kerana disyaki menipu orang ramai dengan mengutip wang pendahuluan bagi memiliki sebuah rumah kos rendah yang tidak pernah wujud sama sekali..

Cabaran pernah dibuat kepada beliau supaya menjelaskan sendiri siapa sebenarnya Ah Keng (pembantu peribadi yang paling dipercayai) oleh YB Nasir (baca sini) . Namun sehingga kini beliau hanya berdiam diri..



MTK juga pernah dimaklumkan YB Nasir sudah tidak balik ke kawasannya, Hanya tumpu di Taman Pelangi dimana majoriti di situ adalah pengundi cina..Adakah kerana orang orang Kubang Rotan dah tak suka adun mereka ??..

Ataupun YB Nasir kemaruk sudah kemaruk undi dari kaum cina sampai semua permintaan dari mereka YB tunaikan ?? tapi bila orang melayu datang minta bantuan dengan mudah saja YB lancarkan kempen kutipan derma untuk membaiki rumah..Itu yang berlaku di KG Peremba beberapa bulan yang lalu..

Bagi YB orang melayu tak layak dapat duit dari kerajaan.. Orang melayu susah boleh kutip derma, alih alih wang rakyat juga dipergunakan atas modal derma..Tapi lain pula layanan YB berikan kepada kaum cina di kawasan YB..

Menurut apa yang di tulis oleh rakan blogger DUKE OF UMNO YB Nasir cuba lari dari orang-orang kampung di Kubang Rotan yang dok merungut tak dapat bantuan dari ADUN depa bila kampung-kampung depa dilanda ribut baru-baru ni...Betul ker ??

Bantuan yang sampai pula semuanya dari agensi Kerajaan Pusat..Agensi tu berikan atap baru dan beberapa bantuan lain..Adakah sebab bantuan yang orang kampung minta, YB dah tak mau mengaku jadi wakil rakyat Kubang Rotan ?? Sanggup YB mengaku jadi Adun Kubang Pasu sebab nak lari dari orang kampung sendiri ??


MTK
Waa tau ini olang sapa.. Dee Burger Jalan Putera yang sponsor dia pun waa kenai sapa... Nak lagi ka nasir ??? Tunguuuu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive