Friday 13 July 2012

BONGKARR 21SX !!! LAGI PENDEDAHAN PENARI #K-POP PAS DI PUSAT HIBURAN DI ALOR STAR [ TESCO MERGONG ]

gambar house bar
Semalam MTK dapat kiriman gambar dari rakan Facebooker yang berjaya merakam gambar dalam satu lagi pusat hiburan yang baru saja di buka di Alor Star..


Pusat hiburan ini adalah satu lagi projek kebanggaan Pas di negeri Kedah..Kenapa MTK cakap kebanggaan Pas?? Sebab bila gambar banner promosi premis ini digantung di sekitar pekan Alor Star membuatkan penyokong penyokong Pas tak senang duduk..




Ramai pemimpin Pas sendiri terpaksa memanggil wartawan untuk mejelaskan pekara ini..Yang tak masuk akalnya mereka menyalahkan pegawai kerajaan negeri mengkhianati Kerajaan Pas..Exco pulak saling tunding jari kepada pihak lain sedangkan Exco PBT itu sendiri tahu pekara ini adalah dalam tanggungjawab beliau..



Akhirnya disebabkan tak nak menangung malu MB sendiri mengakui lesen pusat hiburan telah diberikan bagi pengusaha baru..

ALOR SETAR: Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak hari ini mengesahkan kerajaan negeri baru-baru ini mengeluarkan empat lesen baru kepada pengusaha pusat hiburan.
Azizan berkata, kerajaan negeri tidak boleh menghalang rakyat negeri ini untuk berhibur tetapi perjalanan pusat berkenaan adalah dalam kawalan pihak berkuasa tempatan.

“Kita bagi lesen untuk hiburan tetapi di bawah kawalan kerajaan negeri termasuk kawalan keselamatan, tatasusila dan sensitiviti kaum…” katanya ketika diminta mengulas laporan sebuah akhbar yang mendakwa kemunculan pusat hiburan ‘secara berleluasa’ di negeri ini. Azizan berkata, untuk rekod di Alor Setar hanya empat pengusaha pusat hiburan itu dalam proses untuk memulakan perniagaan dan mereka diberikan lesen baru.

Diminta mengulas mengenai dakwaan wujudnya pusat hiburan baru terbesar di Mergong, Azizan berkata beliau tidak tahu tentang kewujudan pusat itu.

MB sendiri akui tak boleh halang rakyat untuk berhibur..Tapi persoalannya tak cukupkah pusat hiburan yang sedia adda sekarang??..Tapi seperti biasa  Azizan akan jawab  tak tau dengan kewujudan pusat hiburan ini..Sedangkan sebelum tu dia akui beri lesen..

Pelik juga, pengusaha premis tak bagi alamat kah masa nak mohon lesen ?? atau semua ini undertable punya kerja??

Gambar dibawah ini berjaya dirakam dalam pusat hiburan yang baru dibuka berhampiran Tesco Mergong



Difahamkan pusat hiburan terbabit turut menyediakan gadis gadis pentas untuk menari dan menghiburkan pengunjung..Dimana PBT ?? Sedangkan MB sendiri akui semua ini dibawah kawalan kerajaan negeri??

NANTIKAN SAMBUNGAN SETERUSNYA LEPAS NI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive