Wednesday 11 July 2012

BONGKAR PART 3 !!! APA !!! PUSAT HIBURAN SEBELAH PEJABAT EXCO PAS?? 21SX [UNCENSORED]


4 tahun perintah kedah pusat hiburan bukan semakin kurang malah pusat hiburan berlipat kali ganda di kedah . Exco pula hanya lepas tangan, MB pulak salahkan orang lain dalam hal ini ? Exco PBT diamanahkan pula menyalahkan orang lain..

Kalau gerai-gerai kecil di tepi-tepi jalan exco PBT kata sakit mata sebab kotor tapi kalau pusat hiburan yang penuh dengan pelacur, exco kata tak apa depa duk didalam bangunan tak kotor tak sakit mata..Exco PBT  kedah ni orang Islam kah ?

ini gambar kelab malam di jalan alor mengkudu sebelah caltex


Bab kelulusan lesen pusat hiburan Di Kedah didalangi oleh Phahrolrazi..Bila isu ini dibongkar beliau menuduh KCS dan pegawai kerajaan tempatan cuba memperburukkan kerajaan negeri..Menurut dari sumber dalaman Pas, beberapa taukeh cina ada datang berjumpa beliau untuk mendapatkan lesen kelulusan pusat hiburan..Ini adalah salah satu contoh bukti surat yang di tandatangani oleh EXCO terbabit.



sebelah kanan bawah ada tertulis "sila bantu permohonan ini "yang ditulis oleh exco terbabit

Ahli majlis sebenarnya tidak pernah meluluskan lesen tapi EXCO yang meluluskan..Akhirnya pusat pusat hiburan ini dibuka..Pusat hiburan ini hanya boleh dikompaun saja dan tidak pernah diarahkan tutup atau di sita oleh EXCO...Zaman Kerajaan UMNO/BN memerintah kelab malam diarahkan tutup tapi bila zaman pas langsung tiada arahan untuk ditutup..Pemilik hanya dikenakan kompaun biasa sahaja..Lepas bayar semuanya SELESAI..

MTK dah tak tau nak buktikan macam mana lagi dekat puak puak pas yang masih tak percaya dengan hasil pembangunan yang Pas buat kat Alor Star..House Bar ni hanya terletak 1KM dari Pusat Khidmat Adun Pas Alor Mengkudu yang juga EXCO Kerajaan Pas Kedah.

Kita tengok macamana PAS Kedah nak jawab isu ni..Tapi Jawapan kitar semula akan dipakai..Kali ni MTK tak mau desak MB jawab, Tapi kta bagi EXCO yang bertanggungjawab pula jelaskan.Sebab semua lesen pusat hiburan bawah portfolio beliau..



MTK harap, dengan pendedahan panas seperti ini akan membuka mata rakyat Malaysia, khususnya umat Islam di Kedah, untuk melihat sendiri bukti kedajalan PAS di Kedah, dan ke mana hala tuju "Kedah Sejahtera" yang depa laungkan selama ini...

EXCO dan ADUN Alor Mengkudu perlu jelaskan kenapa pusat hiburan ini wujud dalam kawasan beliau..Kenapa dalam hal hal pusat hiburan kat Kedah EXCO Agama  Islam diam seribu bahasa ?? Adakah ini konsep membangun bersama Islam yang dilaungkan oleh Pas ??


MTK
ISK2 tak habis lagi ni,banyak lagi pendedahan lepas ni..sabarr yee

8 comments:

Anonymous said...

Betul ke ini berlaku di Kedah ... mungkin luar lain dalam lain ... mungkin gambar tu hanya sekadar fitnah ... mohon pencerahan ...

K'9999

iyaka said...

bos..mohon pautkan juga blog harapan-esok.blogspot.com

mat sabu said...

pungkok hang fitnah. kena batang kote sendiri semua fitnah. hang ingat tok lebai tu takdak nafsu ka?

Anonymous said...

weh anon K'9999..
cuba hang tengok sendiri di alor staq kelab malam PAS tu di sana. fitnah memanjang.. klu fitnah tak tulis mcm ni banyak part pulak tu.

Anonymous said...

Astaghfirullahaladzim.. fitnah apanya..cuba la pi tgk sndiri!!!

YA ALLAH..SEDIH!!
bumi tempat aku lahir, tempat aku dibesarkan..tempat aku ditarbiah mengenal agama dihina dan dikotorkan oelh Dajjal2 PAS Laknatullah.. Alor Setar ialah bumi ilmu-bumi pengajian pondok suatu masa dahulu.. bumi yg menjemput org2 yg mahu mendekati Islam.. sedihnya.. kenapa sejahat ini pemimpin PAS Dayus lagi MUNAFIQ!!

Ya Allah.. kami xmampu melawan Dajjal2 ini. Ya Allah Hancurkanlah mereka puak2 Pakatan Haram PAS Laknatullah ini yg merosakkan bumi MU ya Allah dgn kemaksiatan!

WAHAI MACAI2 ANJING2 PAS Laknat, KAMU SEMUA ANJING dan SYAITAN2 BISU YANG PENIPU PADA ISLAM!!


ANJING2 DAN PEMIMPIN2 PAS LAKNATULLAH..AKU BERDOA DI DLM BULAN SYA'BAN YG DIBERKATI INI SEMOGA ALLAH TA'ALA KALAHKAN DAN HANCURKAN PAS DAN PAKATAN RAKYAT!!

YA ALLAH BERILAH KEKUATAN PD KAMI UNTUK MELAWAN MUSUH MU YANG SEBENARNYA, PAS LAKNATULLAH INI YG BERTOPENGKAN AGAMA-MU TETAPI MEREKALAH PEROSAK SEBENAR KESUCIAN AGAMA-MU

YA ALLAH TURUNKANLAH AZAB YG BERAT BUAT PEMIMPIN DAN PENGIKUT PAS, AZABLAH KELUARGA2 MEREKA, JIKA MEREKA MASIH ENGGAN BERUBAH. YA ALLAH KAMI SEDIH DENGAN KEHINAAN DAN KEMAKSIATAN YANG DIBIARKAN MELANDA NEGERI KAMI.. MADRASAH KAMI DIHINA, JUDI ARAK ZINA DISUBURKAN OLEH MEREKA-PAS LAKNATULLAH!!

YA ALLAH HANCURKANLAH PAS
YA ALLAH HANCURKANLAH PAS DAN PAKATAN MEREKA

YA ALLAH HANCURKANLAH PAS DAN PEMIMPIN SERTA PENGIKUT MEREKA..AGAR DATANG KAUM LAIN YG BERSAMA2 KAMI UNTUK TEGAKKAN AGAMAMU YA ALLAH..YA AZIZZ..YA JABBAR..YA MUTAKKABIRR

YA ALLAH HANCURKANLAH PAS

YA ALLAH HANCURKANLAH PAS-PARTI SESAT INI..AMINN YA ALLAH!!

Anonymous said...

Ya, aku harap pehak yg mendedahkan boleh bagi tau kelab malam yg mana ada buat sedemikian, supaya boleh diambil tindakan.
Kalau tak betul maknanya blogger yg memuatkan tu memang kaki kelab malam.

cakaptakserupabikin said...

jangna jadi pemalas, semua nak tunggu orang suapkan..

lainlah kalau kau tu Orang kurang Upaya..


apa punya bingai makhluk Allah ni... baik lagi kaldai....

Muhammad Naguib bin Kaharudin said...

Mantap Pendedahan nie tuan.... Tuan mohon pautkan blog saya... http://gombakgempur.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive