Thursday 28 June 2012

PANASS !! P.A KENA TANGKAP , NASIR MUSTAFA PERLU JELASKAN !!


Beberapa hari yang lalu,MTK ada menulis satu artikel tentang seorang pembantu peribadi adun pas Kedah ditangkap kerana menipu orang ramai ( klik sini ) .. Dalam artikel itu MTK rahsiakan siapa adun terbabit..

Setelah mendapat lampu hijau dari rakan rakan dalam pas sendiri yang berasa geram dan tidak puas hati dengan pembantu peribadi kepada YB terbabit..Kali ni MTK perlu dedahkan siapa adun itu..

YB Nasir Mustafa adun Kubang Rotan perlu menjelaskan siapa lelaki bernama Lim Cheng Keng (Ah Keng) merangkap ajk kelab penyokong Pas Kubang Rotan yang ditahan kerana mengutip wang dari orang ramai dan menipu berhubung projek perumahan kos rendah di Kawasan Mergong Alor Star..


report yang dibuat
mangsa penipuan

Difahamkan kebanyakkan ahli pas sendiri tidak puas hati dengan Ah Keng kerana sikapnya yang gila kuasa..Menurut sumber yang boleh dipercayai Ah keng pernah melobi dirinya untuk menjadi ketua DHPP di Kedah..Tetapi tidak dilayan oleh Ustaz Azizan..

Beberapa orang kuat pas sendiri beritahu sebelum ni Ah Keng pernah mintak lesen judi, lesen Babi dan beberapa lesen lagi..Adakah Nasir tak tahu semua ni ?? Walhal orang kanan sendiri yang buat?Berapa banyak wang si Ah Keng ni tipu orang ramai ??

Ada beberapa orang pas sendiri cakap Nasir tahu semua ini tapi masih simpan sebab Ah Keng banyak bantu Nasir..Bantu dari segi apa Nasir ?? Boleh tolong Jelaskan ?? Isu ini di ceritakan sendiri teman teman dalam pas kepada MTK..Kalau boleh mintak Nasir bawa geng aman tv tu buat PC skali..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive