Thursday 12 July 2012

PANASS !!! AL KISAH SETPOL MB KEDAH DAN PEJABAT TANAH !!!

Banyaknya duit sanusi pi melancong 

Baru-baru ni aku ada lepak dengan geng-geng PTG dalam satu majlis. Rupanya, depa kenal sangat dengan Setiausaha Politik MB Kedah, Sanusi Md Noor...Ada cerita panassss..!!!

Depa kata, Sanusi ni dulu seorang Land Surveyor yang kerjanya ukur tanah dan menilai harga tanah untuk dijual. Dalam ertikata lain, selalunya lepas depa ukur, depa akan lobi tanah tu untuk dijual. Macam broker tanah la lebih kurang...

Geng-geng PTG ni kata, ada beberapa kes di Sik yang diuruskan oleh Sanusi. Tapi, tanah ni payah dikit sebab pemiliknya ada pakai IC merah dan payah nak jual. Nak tahu apa Sanusi buat? Jeng..jeng jeng jenggggg...!!! Heh!

Ada ke patut dia pegi tukar nama tanah tu letak nama dia? Heh! Dia pun serahkan pada di pejabat PTG dan diluluskan la tanah tu...dah ada buyers..


Depa kata, cheque pembayaran tanah tu dah lama siap atas nama Sanusi dan ada kat pejabat depa. Tapi, Sanusi tak berani pi ambil cheque tu sebab takut kantoi..!!! Maklum la..sekarang ni dia dah jadi Setpol MB. Kalau MB tahu, mampoih la dia kena taji dengan Azizan...heh!

Satu cabaran dan pertanyaan pada Sanusi...

Awat tak berani pi ambik cheque tu kat PTG..? Dah lama siap dah...nama hang tu bro...!!!

Kalau berani pi la ambikkkk..!!! Heh!

SUMBER DUKEOFUMNO

2 comments:

Anonymous said...

Haaaaa!!!! Dulu hangpa kalot dok semayang hajat mintak ALLAH tunjuk kebenaran, la ni, ALLAH dok tunjuk la satu persatu!!!

Anonymous said...

PAS Celaka..
Inilah musibah apabila syaitan beropeng manusia.. dpt kuasa mereka jd syaitan besar.

Insya Allah mintak ALLAH hancurkan puak2 PAS dan Pakatan Haram ini.. mereka lah musuh2 Islam yg nyata!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive