Wednesday 11 July 2012

EDISI BONGKARR [PART 4] !!! PAS KEDAH MEMBANGUN BERSAMA DIVADOLL + CHINADOLL ?? 21SX VERSI UNCENSORED LAGI GANASS


Siapa sangka Negeri di bawah pentadbiran Pas di Kedah ini ada gadis gadis bergetah melekit dan belengas beraksi di pentas sebuah kelab malam yang baru di buka semasa Pas mengambil alih tampuk pemerintahan..

Dan tiada siapa yang sedar bahawa gadis-gadis di atas pernah berada di Alor Setar, Kedah. Lebih hebat lagi, mereka hanya berada tidak lebih dari 1km dari Pusat Khidmat ADUN Alor Mengkudu, Dr. Ismail Salleh, seorang ADUN PAS..!!!




Kerja mereka mudah saja,hanya beraksi ghairah diatas pentas yang disediakan untuk tontonan pengunjung..Pas juga tidak pernah mengambil tahu apa sebenarnya operasi yang dijalankan..EXCO hanya memberi lesen kelulusan untuk beroperasi sahaja..Lepas itu semuanya KAWTIM undertable..


Dari apa yang MTK dapat EXCO terbabit hanya sakit mata bila peniaga kecil kecilan melayu berniaga di kaki lima dan beliau rasa jijik dan kotor bila di pandang..Tapi kalau pusat hiburan yang penuh dengan pelacur EXCO kata "tak apa" sebab depa duk didalam bangunan tak kotor tak sakit mata ?

Jadi inilah "cara kerja PAS Kedah" yang pertama. Bukan cara Islam, tapi cara PAS...Takebeer..!!!

1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sedihnya..sedihnya aku!!!
Dulu aku benci pd UMNO aku rasa UMNO teruk..UMNO xIslamik.. tp rupanya PAS ialah syaitan BESAR!!
AKU TAK REDHO WAHAI PEMIMPIN PAS..TK SELAMATLAH DUNIA AKHIRAT WAHAI PEMIMPIN DAN PENCACAI PAS!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive