Thursday 5 April 2012

TUDIAA !!! TUKANG COP DUIT PKR DAH DIHARAMKAN DI UAE ?!!!




Konrad Adenaeur Foundation (KAF) dan National Democratic Institute (NDI), dua NGO luar negara yang dikatakan menjadi tulang belakang kepada kempen propaganda PKR yang diketuai Anwar Ibrahim, rupanya telah diharamkan di UAE baru-baru ini dan Mesir setahun sudah.

Tahniah penulis ucapkan kepada blogger Rocky Bru dan Apanama yang rajin menyelak berita CNN yang menyiarkan berita ini.

Kedua agensi terlibat yang berada dibawah naungan Israel Democratic Institute (IDI) juga dikatakan tenaga penggerak disebalik gelombang kebangkitan rakyat berbaju merah dan kuning yang membawa kepada keruntuhan beberapa kali kerajaan Thailand.



Demo guna baju ikut kaler tertentu ini (bertema), memang trademark NDI dan KAF, sebab itulah di Malaysia ini pun Pakatan harami pakai modus operandi yang sama setiap kali nak buat demo. Bersih warna kuning, himpunan hijau warna hijau.

Tapi yang lebih menarik, mestilah ada sebab kenapa kedua agensi yang aktif membantu PKR ini diharamkan dari beroperasi di kedua-dua negara Islam tersebut.

Yang penulis lihat, tidak ada sebab yang lebih munasabah melainkan kedua agensi ini bukan sahaja terlibat dalam menyuburkan demokrasi, malah disebalik itu bertujuan menukar kerajaan yang akhirnya akan pro Israel atau paling tidak ‘menjamin keselamatan Israel’.

Itu sahaja tujuannya, dan tidak hairan kenapa Anwar juga bercakap benda serupa. Maklum, takkan nak gigit tangan yang hulur wang dan bantuan, itu kerja anjing, Anwar lebih hina dari anjing pun.

Tindakan kedua kerajaan ini seharusnya membuka mata rakyat Malaysia kenapa PKR perlu kita tolak. Kita tolak PKR, bermaksud kita tolak juga pakat-pakatnya yang membentuk Pakatan Harami itu. Jelas sangat Anwar bekerjasama dengan Yahudi untuk menjatuhkan kerajaan Malaysia (melalui kerjasama dengan NDI dan KAF).

Boleh diterima ke tindakan seperti ini?

Kita semua tahu kenapa Anwar beria sangat nak menjadi Perdana Menteri, semuanya disebabkan 1 perkara ini sahaja iaitu nak tutup kes liwatnya dengan menyalahgunakan mahkamah.

Dalam usahanya mencapai hasrat itu, Anwar terbukti rela mengorbankan apa sahaja, waima menggadaikan Malaysia ini kepada pihak asing. Bunyi menggadaikan negara kepada pihak asing itu mungkin terlalu berlebih-lebih pada sesetengah orang, tapi itulah hakikatnya.

Cakap soal gadai ini, yang paling setia mengikut tentulah Azmin, sanggup gadai bini!!!


Kepada yang ragu-ragu dengan cakap penulis ini, cuba bayangkan, untuk menyediakan latihan bagi kempen pilihanraya pun, PKR minta bantuan kedua agensi asing ini juga.

Ini dah berapa pilihanraya umum untuk PKR? Kalau ikut PRU13 yang akan datang ini, sudah 4 kali pilihanraya umum tau, sepanjang masa itu, takkan tak tahu macam mana nak mengendalikan proses persediaan pilihanraya kot, sampai minta bantuan asing?

Dah tu bukan bantuan biasa tapi bantuan dari agensi yang bernaung di bawah Yahudi!!!

Jadi sudah sahla memang PKR berkiblatkan yahudi untuk menjatuhkan kerajaan Malaysia, maka itu kepada semua warga PKR yang telah mengikuti latihan-latihan yang dijalankan oleh pihak KAF dan NDI ini, penulis nak ucapkan Mazel Tov dan selamat menjadi komrad zionis.

SUMBER

2 comments:

Pendekar Melayu Ulung said...

Salam perjuangan.

Mohon blog saya dipautkan di blog ini.

www.bersih3suku.blogspot.com

Terima kasih.

Assassin Cyber said...

Minta pautan blog saya di blog hebat tuan.
http://assassincyber.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive