Friday 6 April 2012

BERSIH 3.0 !!! AMBIGA TERDESAK GUNA MAHASISWA SEBAGAI BENTENG PAKATAN !!?


Sekali lagi ambiga dan pakatan terpaksa mengunakan mahasiswa sebagai benteng mereka untuk membuat protes kepada kerajaan untuk mengadakan pilihan raya yang bersih..Tapi kenapa mahasiswa dipergunakan oleh ambiga??

Ambiga sendiri megharapkan sambutan dari mahasiswa untuk bersih kali ni..dalam kenyataannya baru baru ni dia ada menyebut "For Bersih 3.0, I really put my hope on mahasiswa, they are very brave..." - S.Ambiga (Pengerusi Seketeriat Bersih 2.0)..Dimana kekuatan pembangkang sebenarnya??



Mengheret mahasiswa ke politik kotor jalanan pakatan adalah satu perbuatan yang tidak bertanggungjawab.Ianya satu perbuatan terdesak oleh pakatan untuk menjadikan mahasiswa sebagai lembu mereka..

Menurut apa yang di tulis oleh rakan blogger kedahkekl Mereka ini hanya mahu memperbodohkan Mahasiswa dengan alasan perjuangan. Sedangkan mereka mengaut keuntungan daripadanya.

Mahasiswa jangan jadi bodoh, demontrasi bukan budaya kita. Demontrasi adalah budaya lapuk yang perlu kita tinggalkan. Jangan diperbodohkan oleh ahli politik dan golongan sesat ini. Apakah semua mahasiswa mendokong demontrasi? lihat video dibawah!!







Mangkaq tiga ekor kat atas ni hanya memperjuangkan idealogi anwar bukannya memperjuangkan mahasiswa..Mereka ni belajar pun tak habis dibuang kerana sibuk nak berpolitik dan mencari nama .Jadi mahasiswa yang lain jangan terperangkap dengan agenda jahat pakatan.Mereka hanya mahu mengunakan anda untuk kepentingan diri masing masing..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive