Saturday 7 April 2012

PANASS!!! ADAKAH INI 'ANUWAR MAN' YANG DIMAKSUDKAN DALAM GLC KERAJAAN ???



Sebelum ini Blogger MyMassa pernah dedahkan beberapa perjumpaan tengah malam antara Anwar Ibrahim dengan parasit-parasitnya dalam Kerajaan. Dalam perjumpaan tersebut, beberapa maklumat strategik telah dijual dan perancangan-perancangan untum menjatuhkan DS Najib dibuat di rumah Anwar Ibrahim.

Untuk makluman pembaca, salah seorang daripada parasit Anwar (sebelum ini) adalah Zaid Ibrahim. Selain daripada dilantik menjadi Menteri ketika zaman Pak Lah, Zaid juga melalui firma guamannya Zaid Ibrahim & Co ("ZICO") telah mendapat kontrak jutaan ringgit untuk mewakili PTPTN. Antara tugas firma Zaid adalah menyaman para pelajar yang gagal melunaskan hutang. Dan firma ini juga antara sebab kenapa peminjam PTPTN marah kepada Kerajaan kerana perkhidmatan mereka yang kurang mesra peminjam.

Inilah rahsia kenapa Anwar terlalu kuat untuk ditumbangkan. Selain daripada menerima dana luar (faktor luaran), Anwar juga menerima bantuan-bantuan dalam negeri termasuk dari dalam Kerajaan sendiri. Sebelum ini telah ramai blogger membongkarkan mengenai IDEAS, sebuah think tank yang mendapat faedah dari Kerajaan sedia ada tetapi bersekongkol dengan pembangkang untuk menjatuhkan pihak yang telah memberi manfaat kepadanya.

Jadi kali ini sekali lagi beberapa rakan Bloggers telah mendedahkan  seseorang lagi yang dikatakan parasit dalam GLC kerajaan.Adakah orang ini yang di maksudkan??

hood bin osman



Baca selanjutnya kat sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive