Tuesday 3 April 2012

PANAS!! PUNAISEHAT SERINGGIT ARAHKAN KHALID GAGAP UMUMKAN PENDIDIKAN PERCUMA DI UNISEL ??


Dok heboh pasal ada segelintir mahasiswa yang buta hati nak mansuhkan PTPTN sebab takut tak mampu nak bersaing dalam dunia sebenar. Takut tak dapat kerja sebab sibuk dengan politik dalam kampus yang memaksa mereka semua repeat banyak subject. Maka atas jasa para pendokong Anwar Israel ini maka mereka telah sebulat suara untuk mendesak kerajaan BN untuk memansuhkan pinjaman PTPTN.

Nak tanya kat mahasiswa yang mungkin tak berjaya ni semua, agak-agak korang budak-budak yang belajar kat Unisel ni belajar free ke? Setahu JB la, yuran pengajian Unisel ni lebih kurang dah macam belajar kat kolej atau universiti swasta tau. Ada juga yang melupakan hasrat nak sambung belajar kat Unisel sebab yuran tinggi sangat. Maka mereka pun menunggulah panggilan dari UiTM kerana universiti ini sahajalah satu-satunya pusat pengajian tinggi yang memelihara rakyat khususnya kaum Bumiputra.

So, JB mendesak supaya kerajaan Selangor membiasiswakan segala yuran kepada penuntut-penuntut Universiti Industri Selangor sama ada di Shah Alam atau Batang Berjuntai (Bestari Jaya). Jika kerajaan pakatan Selangor boleh buat begitu, maka ianya haruslah diikuti oleh kerajaan negeri lainnya seperti Kedah, Kelantan juga Penang. Ada Brann ke Khalid Gagap???seterusnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive