Saturday 3 March 2012

PANAS!!! VIDEO SAMSENG DAP DI DEDAHKAN !!! MULUT MACAM PUNGKOQ AYAM!!?



Ini la jadi bila si cina dap kapir ni pegang jawatan dalam mpkj..banyak langsi sama melayu..Macam ni ka lu cakap lu respect sama melayu??depan rakyat mulut banyak manis.tapi dalam pejabat mulut macam pu*i..

baca selanjutnya di sini

1 comment:

Anonymous said...

jika sesiapa merasa bahawa ah seng vidio ini adalah suatu artikel yang mempunyai unsur menghasut dan mempersoalkan perkara 153 perlembagaan malaysia, dengan segala takzimnya anda diminta membuat perkara berikut :-
1. membuat report polis - sebanyak mungkin report berkenaan lagi baik.
2. membuat bantahan contohnya demontrasi aman - akta perhimpunan aman telah diluluskan, gunakanlah akta ini sebijak dan sebaik mungkin.
3. membuat memorandum dan menyerahkan memerondum kepada raja-raja, ydpa, pm dan kepada dap perak serta pusat.
ayuh perkasa dan semua pertubuhan melayu jangan diam kerana menurut bidalan orang melayu diam ertinya setuju. jangan jadi majoriti senyap kerana senyap membuatkan mahkamah melihat tiada unsur hasutan - lihat kes kapal singh yang telah dituduh dalam akta hasutan tetapi pihak pendakwa gagal membuktikan adanya kes kerana mahkamah melihat tiadanya bangsa melayu menyatakan kegusaran terhadap perkataan kapal singh itu, lihat lgbt gagal dalam permohonanya membuat demontrasi kebebasan seksual kerana adanya report polis olih pelbagai pihak yang menyatakan kegusaran mereka terhadap implikasi tindakan lgbt tersebut. sebagai rakyat malaysia kita hendaklah bertindak selaras dengan kehendak undang-undang dan bagaimana undang-undang itu ditafsirkan olih mahkamah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive