Tuesday 28 February 2012

TUDIAA!!! BINI SENDIRI DI PUKUL BINI ORANG DI HENJUT???





Ini lah perangai orang yang berlagak alim di hadapan orang ramai,tapi isteri sendiri di pukul di hadapan anak anak.


Katanya Ostad Khalwat ni pakar kauseling masalah rumah tangga orang betui ka??Masalah keluarga sendiri tak settle tapi masalah bini orang boleh settle sampai pukul 2-3 pagi duk mentauliahkan bini orang dengan memakai tuala basah..



laporan polis dari isteri badrul




Sumber saksi dari pekerja hotel tersebut berkata


"Saya pekerja hotel tersebut malah saya tahu cerita tersebut dari hari pertama sehingga hari ketiga (hari penangkapan tu)...tapi saya xnak bising2 kat sini...sehingga jika ada yang cuba memfitnah orang lain dengan mengatakan ini konspirasi...kami tahu juga dan lihat dengan mata kepala sendiri bagaimana hari ke dua suami wanita tersebut merayu isterinya supaya pulang ke rumah...apa2 pun kita tunggu lah...yang pasti 20 orang yg di dakwa tu TIADA..yang ada hanya suami isteri tersebut..dan saya nampak dengan mata kepala saya sendiri Badrul Amin di tampar oleh suami perempuan itu...20 orang yg di dakwa adalah fitnah Badrul Amin"




Ternyata apa yang di tulis media arus perdana serta blogger blogger adalah benar..Si badrul amin ni yang keluarkan kenyataan yang bercanggah dari awal.




MTK
MANUSIA NI SELAGI ADA NAFSU SAMPAI BILA PUN TAK LEH UBAH.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive