Friday 2 March 2012

PANAS!! GUAN ENG UMUM TOL JAMBATAN DAN SG NYIOR DI MANSUHKAN??

TARAK GUNA PUNYA OLANG

HALOO GUAN ENG,LU BILA LAGI MAU KASI FREE ITU TOL??LU KATA LEPAS LU DAPAT PENANG 1ST THING LU MAU BUAT B4 ITU AYAM KOKOK LU MAU HAPUS ITU TOL..SIKALANG SUDAH AMPAT TAHUN WOO,LU MANYAK KENCING PUNYA OLANG LA..LU PUNYA LIDAH SELUPA BIAWAK PUNYA LIDAH LU TAU KA.CAKAP TAK SELUPA BIKIN.LU TENGOK APA DS NAJIB SEDAH BIKIN.

DIA TARAK JANJI MACAM LU TAU KA..INI BARU CONTOH BN BANYAK BAGUIH MAA..LU TARAK RASA MALU KE DENGAN SEMUA OLANG YANG LU BANYAK KENCING SAMA DEORANG..??LAST LAST PM JUGA YANG UMUM HAPUS 50% TOL..




"Datuk Seri Najib Tun Razak mengumumkan bayaran tol di Batu 9 Lebuh Raya Cheras-Kajang menghala ke Kuala Lumpur dan di Batu 11 menghala ke Kajang dimansuhkan mulai pukul 12 tengah malam ini.

Perdana Menteri berkata, ini merupakan pemotongan sebanyak 50 peratus daripada jumlah bayaran yang dikenakan ke atas pengguna lebuh raya yang juga dikenali sebagai Lebuh Raya Grand Saga.

Najib mengumumkan pemansuhan tesebut ketika berucap pada majlis pecah tanah projek pembinaan Sekolah Rendah jenis Kebangsaan Cina Bandar Sungai Long dekat sini, petang ini.

Perdana Menteri pada Ogos tahun lalu berjanji akan mengkaji bayaran tol di lebuh raya berkenaan.

Pemansuhan itu melibatkan bayaran RM1 di Plaza Tol Batu 9 menghala ke Kuala Lumpur dan bayaran 90 sen di Plaza Tol Batu 11 bagi laluan menghala ke Kajang.

Dengan itu, katanya, kira-kira 120,000 pengguna laluan tersebut yang sebelum ini membayar RM3.80 untuk berulang alik di laluan berkenaan selepas ini hanya perlu membayar RM1.90. - UTUSAN


MTK
BUSUK PUNYA OLANG

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive