Saturday 2 November 2013

#PRKSgLimau !!! PAS LANGGAR TITAH SULTAN, KHUTBAH POLITIK DALAM MASJID [ RAKAMAN AUDIO ]




Semalam  PAS mempamerkan sikap kurang ajaq dan menderhaka kepada titah Sultan Kedah apabila memperalatkan mimbar masjid..

Dalam khutbah solat jumaat di masjid Sg Dedap, khatib jemputan  merupakan macai PAS tidak menggunakan teks khutbah jumaat yang disediakan oleh Majlis Agama Islam Kedah MAIK..sebaliknya menggunakan teks ucapan sendiri  jelas lagi terang merupakan teks ucapan politik kepartian menghasut para jemaah dengan politik kebencian melampau..

Malah, paling melampau apabila khatib turut menambah doa kemenangan buat calon pas bagi N20 DUN Sg Limau..serta mengfitnah BN kononnya zalim dan jahat.. Jelas dan nyata PAS sudah terdesak apabila mendapati statistik terkini menunjukkan rakyat DUN Sg Limau sudah mahu HIJRAH kepada BN pada PRK kali ini..



Jadi sebab itu PAS tidak teragak2 untuk menderhaka kepad titah Sultan Kedah agar institusi masjid tidak dijadikan medan politik kepartian  menghasut dan mahu memecahbelahkan umat Islam..

Harap MAIK dapat mengambil tinakan tegas kepada khatib jemputan ini kerana beliau sudah menderhaka kepada Tuanku Sultan Kedah. Rakyat Sg Limau WAJIB menolak parti yang sanggup menderhaka kepada Sultan Kedah.. Arwah Tan Sri Azizan Razak dulu merupakan antara orang yangg rapat dengan Sultan Kedah..

Hanya kumpulan Pemberontak Pas sahaja yang berperangai seperti ini..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive