Monday 28 October 2013

PANASS !!! #PRKSgLimau !! MAMPOSZ OMAR KANTOI SEBAR SMS LUCAH DI SG LIMAU ??!!



Mahfuz oh Mahfuz, Tak sangka begitu terdesak sampai macam ni sekali.. Bukan setakat dalam ceramah saja dia memburuk burukkan BN, dalam SMS pun duk kata juga..

Sms mengatakan calon BN ada sakit mental mula tersebar semalam..Nombor telefon yang menyebarkan sms fitnah itu sama dengan nombor telefon Mahfuz..

Tapi Mahfoz nafi dia yang sebar SMS berkenaan.. Yang hairannya dia boleh pulak buat lawak pulak kata bukan ahli politik bodoh sebab benda benda macam ni..

Siapa tak kenal si penglipur lara bernama Mahfuz Omar ?? Satu Malaysia kenal watak bodoh Mahfuz baik dalam Parlimen, ataupun dipentas ceramah Pas.. Macam macam dia boleh buat.. Benda yang tak difikirkan boleh buat pun dia akan buat.. Macam 2 video dibawah ni..







Kalau benda ni tak betul, Mahfuz kena report kat syarikat Telco suruh depa siasat..



“Saya menerima SMS tersebut sekitar jam 12.26 pagi tadi dari kawan saya yang menghubungi saya yang meminta kepastian adakah benar saya menyebarkan SMS tersebut kerana ianya telah tersebar di media sosial dan laman blog seperti ‘flyingkick.blogspot.com’ dan ianya menggunakan nombor telefon bimbit saya,” kata Mahfuz.

Beliau berkata cubaan tersebut merupakan suatu cubaan politik yang rendah dan tidak bermoral yang cuba dilakukan oleh BN.

“Yang bertanding bukan saya dan bukannya saya calon di Sungai Limau tetapi ayatnya seolah-olah saya yang menghantar mesej tersebut dan isunya ialah mesej ni menggambarkan bahawa calon ini (Dr Sohaimi) ini pernah mendapat rawatan penyakit mental. Ini adalah fitnah. Wallahi Wabillahi Watallahi. Saya tidak buat mesej tersebut kepada mana-mana pihak,” katanya lagi.

“Saya hairan bagaimana nombor saya boleh dicetak rompak untuk penyebaran fitnah seumpama ini. Saya percaya mungkin selepas ini calon PAS (Mohd Azam Samat) akan menerima fitnah-fitnah seperti ini untuk memburukkan imej PAS dan imej calon PAS di sini. Saya bukanlah ahli politik yang bodoh untuk memburukkan imej saya dan mencalarkan politik bermoral rendah seperti ini,” kata Mahfuz.

1 comment:

usin said...

kalau ikut logik, seorang boleh memiliki banyak nombor, tapi satu nombor tidak boleh dipunyai oleh lebih dari seorang. untuk membantu pencerahan kpd kes ini, jika bukan mahfuz omar yg merekacipta mesej tersebut, tentulah orang terdekat beliau yg punya angkara. mungkin isterinya, anak-anaknya, kaki2 ampu yg sentiasa ada disekelilingnya ataupun mungkin juga jin belaannya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive