Tuesday 29 October 2013

#PRKSgLimau !!! APA KAITAN VIDEO TPM NIE DENGAN ARWAH UST AZIZAN ??




Sememangnya kita dah tau Portal rasmi SOROSkini  Malaysiakini ni memang kaki spin, ada saja point point tambahan yang diselit dalam laporan mereka, walhal TPM langsung tak sebut pasal potong kaki tu..

Baca laporan Soroskini dibawah..



TPM kaitkan Azizan pertahan potong subsidi gula
Ahmad Fadli KC

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin mempertahankan pengurangan subsidi gula sebanyak 34 sen yang diumumkan kerajaan dalam pembentangan Bajet 2014 semalam dan berkuatkuasa hari ini.

Menurutnya, ia dilakukan untuk manfaat orang ramai dan hadirin yang hadir perlu mengambil iktibar daripada penyakit kencing manis yang dideritai allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak.

Azizan terpaksa menjalani pembedahan memotong kedua-dua belah kakinya akibat komplikasi penyakit kencing manis. Bekas menteri besar Kedah itu meninggal dunia pada 26 September lalu.

"Kita tak bagi lagi subsidi untuk gula.siapa setuju angkat tangan.

"Saya tak ambil gula tuan-tuan.

"Ramai meninggal dunia sudah ditakdirkan Allah, tapi di dunia ini disebabkan banyak makan, di samping itu banyak ambil gula sampai tak usahlah saya cerita tentang almarhum (Azizan)...



Ini pula video rakaman semasa TPM berucap baru baru ni...



Nampak sangat akhbar rasmi Soroskini ni suka spin cerita..Apa saja yang disebut oleh pemimpin BN akan dispin habis habisan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive