Thursday 11 October 2012

RAPID PENGERANG !! PROJEK BELUM MULA TAPI IKAN PUN PANDAI PROTES ?




TAHAP bodoh dan busuk hati macai Pakatan Haram dalam soal projek pembinaan hab gas dan minyak (RAPID) di Penggerang Johor ini sudah tidak mampu dibendung-bendung lagi.

Mana tidaknya, proses pembinaan RAPID belum pun mula (sedang urus hal ambil alih tanah) tapi sudah ada blog-blog Pakatan haram ini menunjukkan gambar-gambar ikan mati di kawasan sekitar tersebut.

Apa punya bebal. Nak menipu pun agak-agaklah wooi.



Ini sama kesnya dengan pembohongan jenis sama yang ditunjukkan dalam bantahan ke atas pembinaan kilang Lynas di Balok, Pahang. Yang disasarkan pengeluaran produk nadir bumi yang dikatakan mengandungi radiasi dan sebagainya, tapi kilang itu masih dalam pembinaan, macai Pakatan dah bawak tunjuk gambar ikan kepala dua dan sebagainya.



Nampak tak tu tuan-tuan, bebal tak bebal puak-puak ini dalam cuba nak menggagalkan projek kerajaan BN yang mampu memberi faedah bukan sahaja kepada negara, tapi rakyat secara keseluruhannya.

Apa sahaja sanggup dibuat walaupun akhirnya menjerat leher depa sendiri.

Ini kita belum sebut lagi ni percanggahan antara ‘bakal Menteri Besar’ Johor, Salehudin Pudu di Parlimen yang menyokong pembinaan RAPID tapi dalam masa sama dibantah Pengerusi PKR Johor, Chua Jui Meng yang berjanji untuk membatalkan projek tersebut kalau Pakatan haram ini berjaya merampas Johor.

Baca seterusnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive