Monday 8 October 2012

PENCACAI PAKATAN SUKA MAKAN DUIT YAHUDI ?




SATU ketika dulu, dewa ulung PAS, Mursyidul Amnya, Nik Aziz Nik Mat pernah mengeluarkan kenyataan bahawa PAS sanggup berkawan dengan sesiapa saja waima syaitan untuk menjatuhkan UMNO. Kenyataan ini dibuat demi mempertahankan kerjasama dengan DAP pada awal 1999 dalam Barisan Alternatif.

Kini diwujudkan pula kepercayaan Asal Bukan UMNO (ABU) yang sekali lagi memberikan gambaran bahawa PAS, DAP, PKR sanggup bekerjasama dengan sesiapa juga untuk menjatuhkan UMNO.

Rupa-rupanya semua itu bagi menyediakan pengikut Pakatan haram ini dengan hakikat bahawa wang yahudi diperlukan untuk menjatuhkan kerajaan sekarang. Bila dah selalu dizikirkan asal bukan UMNO, asal bukan UMNO, apa pulak masalah terima dana yahudi ye tak? Asal bukan UMNOlah katakan.

Kenapa dana yahudi, sebab sudah tentu tidak ada negara Islam yang mahu membantu Anwar Ibrahim (pelindung keselamatan yahudi) menjatuhkan kerajaan sekarang. Tidak ada alasan nak buat begitu pun, maka bantuan yahudi diminta.

Usahlah nak berdolak dalik lagi. Malaysiakini, Suaram dan Bersih, semuanya sudah mengaku menerima dana luar dari yahudi untuk beroperasi. Sementara itu, rakyat semua tahu PAS, DAP dan PKR pulak begitu kuat menyokong semua pertubuhan haram dan sah yang disebutkan di atas.Baca seterusnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive