Friday 12 October 2012

PANASS !!! BLOGGER PAS KEDAH ADA DOKUMEN SULIT PASAL DATUK RASLI ? #tukarkedah





Adeh, lawak bodoh cap ayam apa yang anak buah Zulkifli yahaya buat ni ?? Dapat elaun bulanan dari Pej MB tapi tikam pegawai KCS dari belakang..Islam apa la puak pas ni..Kesian SUK yang jadi mangsa kekejaman regim zionis Pas..

Puak puak lebai ni pandai, dulu masa Exco buat salah luluskan lesen hiburan dan makan duit kot belakang pandai pulak puak puak ni spin kata semua ni kerja KCS yang tak ikut arahan..Tapi bila pegawai yang dilantik oleh DYMM Tuanku Sultan buat kerja cara betul depa kata KCS ni belakangkan kerajaan Pas..

Puak puak lebai ni bodoh ka, tugas tugas KCS melibatkan peraturan pertaturan Negeri..Bukannnya ikut suka hati..Kali ni MTK cabar barisan blogger Kedahla untuk dedahkan senarai perjalanan Datuk Rasli ke luar negara..Tak payah tulis catatan ini akan dihentikan serta merta jika Rasli letak jawatan..kalau berani dedah saja, kami rakyat Kedah nak tengok betulkah Datuk Rasli suka menghabiskan duit rakyat Kedah untuk melancong ke Luar Negara..

ATAU Orang lain yang mempunyai jawatan besar dalam wisma sebenarnya suka melancong keluar negara..??? seperti gambar dibawah ni



sampai ke ostolia depa pi 

Hehe, sama sama kita nantikan esok siapa orang yang suka melancong dan mempunyai jawatan besar dalam kerajaan negeri Kedah..



MTK
kita tengok sapa yang kena esok..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive