Monday 7 May 2012

GADIS PERAWAN DAN BUAH DADA BESAR INI GAJI PALING MAHAL ??



KERJAYA adalah sesuatu yang penting dalam hidup manusia. Kebiasaannya jumlah gaji yang diterima bergantung kepada tahap pendidikan selain pengalaman.

Namun ada juga kerjaya yang pelik yang memerlukan kemahiran dan kualiti tersendiri. Mereka ini juga dibayar gaji yang mahal memandangkan bukan semua orang boleh melakukan tugasan tersebut.



Berikut beberapa pekerjaan pelik yang adakalanya tidak masuk akal namun cukup penting bagi majikan yang menggaji mereka.

l PENGUTIP TEH PERAWAN

PEKERJAAN di sebuah ladang teh mungkin sesuatu yang biasa. Namun sebuah Ladang Teh Jiuhua di daerah Gushi, China hanya mengupah gadis perawan untuk mengutip daun teh di ladang mereka.

Ini dikatakan bertujuan mengekalkan kualiti daun itu. Menambahkan lagi kepelikannya, gadis-gadis itu tidak dibenarkan mengutip daun teh dengan tangan tetapi perlu menggunakan mulut mereka. Daun teh yang sudah dipetik perlu dimasukkan ke dalam sebuah bekas yang diikat di leher mereka.

Dalam satu iklan untuk mencari pemungut teh sepenuh masa, pemilik ladang itu menyatakan, pemohon mesti seorang perawan dengan saiz payu dara yang agak besar.

Mereka pula perlu membersihkan diri sebelum mula bekerja selain perlu melakukan senaman khas untuk menguatkan leher dan bibir. Ladang itu menawarkan gaji RM249 sehari yang dianggap sangat lumayan di China.

Legenda tempatan menyatakan, dahulu daun teh dipungut oleh pari-pari dengan menggunakan mulutnya dan minuman herba tersebut didakwa dapat mengubati pelbagai jenis penyakit.

1 comment:

Anonymous said...

apakehe nak kena tetek besar plak...

tetek yg ciput nak petik apa???

nak petik azmin punya ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive