Wednesday 9 May 2012

TUDIAA !!! AKHLAK HUSAM JAMNAPARI LEBIH TINGGI DARI RAHIM NOR ???


Nak tergelak pun ada baca statement si husam jamnapari ni kata Tan Sri Rahim Nor tak layak keluar kenyataan tentang Islam sebab tak dak pengetahuan pasal Islam.. Hoi Husam,hang pikiaq orang pas saja ka yang Islam.Orang lain ni apa?


Nak kata pun agak agak la,hang tu dah la pengampu paling besaq dalam kerajaan pas kelantan..Tapi tak sangkakan,hang pi makan angin kat negara tembok besar ada gundik chinadoll duk follow..Hebat sangatkah akhlak hang tu??

Bila masa pakatan pegang konsep akhlak dan kesopanan??pemimpin pakatan lah yang paling banyak masalah akhlak,Anwar main pungkoq dan chinadoll,mat sabu kantoi dengan bini orang,adun perupuk,kuliah 3 pagi ostad badtoyamin,blowjob Azmin dan ramai lagi lah..

Lain kali nak cakap cermin diri tu dulu,bukan sedap sedap kata kat orang..

Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa menyifatkan tindakan bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Rahim Noor yang menggambarkan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebagai ‘bapa kafir’ mempunyai unsur dendam.
Malahan kata Husam, Rahim tidak layak mengeluarkan pendapat tentang Islam kerana tidak mempunyai pengetahuan mengenai hal ehwal agama. 
“Kita dalam Pakatan Rakyat lebih berpegang kepada konsep kesopanan dan akhlak. Cara kita bertindak balas adalah dengan cara yang boleh diterima masyarakat,” kata beliau pada sidang media di JKR 10 di sini, semalam.SINAR


MTK
DIA INGAT PARTI PAS SAJA YANG PANDAI PASAL HAL EHWAL ISLAM  

1 comment:

Anonymous said...

Puki ayam lah husam......hang tu lah orang yang tak layak dalam apa bidang islam pun tapi hang paling layak kongkek antat amoi dan ampu guru ugama sesat dan kapiak serta betina takhta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive