Thursday 10 January 2013

SEDARLAH !! PERJUANGAN PAS BUKAN LAGI UNTUK ISLAM,SEBALIKNYA UNTUK AGAMA KRISTIAN




Kali ini kalipah umar father lim guan eng mampu senyum selebar-lebarnya apabila Pas bersetuju untuk berkongsi pengunaan kalimah Allah bagi penganut penganut kristian dlam kitab bible mereka..

Kalipah umar guan eng juga tak perlu pening kepala untuk menapis lagi kata katanya dalam ceramah kerana Tuhan Allah kini milik bersama orang Islam dan penganut agama lain.Jadi bila bila masa saja mereka boleh gunakan tanpa persetujuan orang Islam kerana Pas sudah mengazetkan kalimah Allah untuk semua..

Sebagai kalipah umar, banyak perkataan Allah perlu digunakan oleh beliau bagi mengambarkan bahawa ciri ciri pentadbiran beliau di Pulau Pinang memenuhi kehendak tuhan Allah.

Kini kalipah umar lim lebih tinggi dari taraf the god father Lee Kuan Yew di Singapura. Dulu semasa berkempen PRU dengan hanya memakai songkok di kawasan Melayu Kuan Yew mampu merubah corak pentadbiran hingga kampung Melayu di Singapura tergadai



Kini kalipah guan eng bukan saja memperbodohkan melayu(dalam Pas) malah dapat mempersendakan Islam dengan bantuan parti kononnya perjuangkan Islam..

Pengunaan kalimah Allah secara total oleh penganut agama lain, adalah satu penghinaan Pas terhadap Islam..

Jika rakyat memberi mandat terhadap PR untuk memerintah nescaya bermulalah era plurarisme, kesamarataan semua agama dan zaman orang melayu bebas memilih agama kerana pas menganggap pengunaan kalimah Allah milik bersama.

Macam macam pekara boleh terjadi bertentangan dengan Islam jika hal ini tidak dibendung..Jadi gunalah sebaik baiknya selagi ada peluang untuk mengundi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive