Wednesday 9 January 2013

PANAS !! INILAH PERJUANGAN TERHEBAT PAS DALAM PENYEBARAN ISLAM DI MALAYSIA





Inilah bakal dan akan terjadi seperti apa yang Pas mahukan..Keputusan muktamad yang dikeluarkan petang tadi telah mengHALALkan kalimah Allh SWT diguna pakai oleh bukan Islam seperti apa yang diminta oleh Paderi Joseph Kalipah Ya Umar Lim Al Guan Eng untuk diguna pakai dalam kitab bible..

Sesungguhnya Pas sememangnya parti yang cukup cukup keji dan memalukan kerana gagal mempertahankan kalimah Allah dari digunakan oleh penganut agama lain..

Klik  KENYATAAN PENUH PAS ISU KALIMAH ALLAH

Sikap tidak konsisten Pas dalam menjawab isu ini cukup mendukacitakan..Antara setuju dan tidak setuju, akhirnya bila Anwar terlibat maka pekara utama yang diputuskan adalah UNDI dan keduanya barulah Agama..



Dari situ pun kita dapat melihat bagaimana Pas menjatukkan maruah Islam demi kepentingan politik mereka..Kemaruk kuasa dan undi, Pas sanggup lakukan apa saja demi melangsaikan hutang denda kesumat terhadap UMNO/BN..

Selagi belum dapat membalas, selagi itu Pas akan lakukan apa saja..Tak mungkin lepas ini segala surah surah dan penterjemahan hadis boleh dibaca oleh penganut lain dalam kempen politik mereka..

Bagi umat Islam di Malaysia pula, tiada lain yang kami minta cuma kembalikan semula hak orang Islam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive