Thursday 28 March 2013

UNTUK APA SIPUTDIN SENSASIKAN VIDEO SEKS NURUL IZZAH ??



Sebenarnya tak ramai yang tahu pasal video aksi seks yang didakwa mirip Nurul Izzah ini..Kalau tak salah aku dulu aku pun pernah dengar dan baca tentang video Nurul Izzah..

Tetapi memandangkan aku tak tengok dan tak tahu betul ka tak video tu so aku tak follow sangat isu ni..Tapi tetiba pulak si banggang yang menjawat jawatan Setiausaha Agung PKR sendiri pecah lobang kata memang ada video seks Nurul Izzah..

Jadi maknanya apa yang aku dengar sebelum ini memang betul lah..Tapi yang buat taiknya Si Pudin ni lah..Nak kata tak berapa cerdik, bodoh jugak dia ni..Ada ka patut dia sendiri yang pi buka cerita pasal ni..?? Kalau hang tak buka mulut orang tak akan cari tapi memandangkan hang dah buka mulut, pakat pakat lah orang cari..Lepas tu nak salahkan Umno yang tak ada kena mengena dalam hal ini..Tak ke bangang namanya..




Menurut rakan blogger Mat Kilau Penang, inilah gambar yang dikatakan mirip nurul Izzah dan seorang pensyarah sewaktu Nurul belajar dulu..

Memandangkan gambar agak samar dan kurang jelas, aku tak pasti sama ada betul atau tak..Tapi kalau memang benar dalam gambar tu Nurul Izzah, Mesti Izzah dah tak senang duduk sebab si Pudin dah pecah lobang rahsianya..



MTK
Pssssttt :: Bapak borek Anak Rintik

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive