Saturday 9 February 2013

PSY TOLAK DAP RASIS !! PATUT LA GUAN ENG MEROYAN SAKAN !!!



Patutlah bangsat bangsat Dap meroyan sakan bila dapat tau Psy terima jemputan dari BN untuk majlis sambutan Tahun Baru Cina.Rupanya Psy pernah menolak jemputan puak puak bangsat ni..

Memang celaka betullah bangsat Dap ni..Sanggup peburuk negara semata mata tak nak bagi Psy datang ke prog BN..Puak puak ni memang tak layak tinggal kat Malaysia..

Pembangkang negara terutama DAP dikatakan pernah cuba melobi untuk membawa penyanyi sensasi K-pop lagu Oppa Gangnam Style, Psy ke program mereka di negara ini tetapi ditolak penynyi Korea itu.

Penolakan itu dikatakan menjadi punca mengapa pembangkang terutama Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng ala-ala ‘meroyan mainland’ apabila Psy mengesahkan akan hadir ke Rumah Terbuka Tahun Baharu Cina Barisan Nasional (BN) di Pulau Pinang.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mendedahkan perkara berkenaan pada sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi UMNO di sini hari ini.

“Dia kata ubah DAP style, dia tiru Gangnam Style, walhal dia nak jemput Psy untuk satu majlis atas nama pakatan rakyat tetapi apabila Psy hadir majlis kita, rosak program dia lah, itu cerita sebenarnya, dia tak dapat, dia kutuk,” kata Najib.



Beliau berkata majlis itu diadakan semata-mata untuk meraikan perayaan yang sangat bermakna kepada kaum Cina di negara ini.

“Mengapa majlis yang bertujuan baik hendak dicemar dengan unsur-unsur politik yang tidak ada kena-mengena dengan majlis berkenaan, kalau dia (pembangkang) hendak buat majlis, buatlah, kita tidak halang, kenapa nak turunkan poster 1Malaysia dan gambar saya, itu perayaan Tahun Baharu Cina,” katanya.

Najib dalam pada itu menafikan bahawa kenyataan Timbalannya, Tan Sri Muhyiddin Yassin bersikap perkauman apabila menyifatkan seruan Lim Guan Eng supaya orang ramai memakai baju berwarna merah, hijau dan kuning pada sambutan Tahun Baharu Cina anjuran BN Pulau Pinang pada 11 Feb ini sebagai kerja bodoh.

Lim dalam kenyataannya hari ini berkata, beliau kesal dengan kenyataan Muhyiddin yang beliau “bodoh” dan disifatkan sebagai “perkauman” apabila menggesa orang ramai memakai baju dalam tiga warna itu pada majlis Rumah Terbuka Tahun Baharu Cina BN di Pulau Pinang.

Majlis sambutan yang dijangka menarik 60,000 orang dengan kehadiran Psy.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive