Wednesday 6 February 2013

KONSERT K-POP BN BAZIR !! KONSERT K-POP 3 JUTA DAP OKAY !! -NIK OBEDUS AJIZ



Mursyidol Am terlePas Nik Obedus Ajiz Nik Mat berkata langkah kerajaan BN membawa penyanyi popular Korea, Psy bagi memeriahkan sambutan Tahun Baru Cina Barisan Nasional di Pulau Pinang pada 11 Febuari ini satu pembaziran.

“Bagi Nik Obedus Ajis sambutan Tahun Baru Cina merupakan perayaan masyarakat terbabit yang meriah, namun tidak perlulah membazir dengan menjemput penghibur dari luar untuk memeriahkan acara sambutan.

Itulah kata kata politik nyanyuk Pok Nik Obedus Ajis..Tapi kenapa Nik Obedus Ajiz tak pertikaikan Konsert berskala besar anjuran kerajaan DAP Pulau Pinang yang mendapat tajaan RM3 juta daripada sebuah syarikat arak terkenal di Batu Feringgi tahun lepas??

Untuk pengetahuan Nik Obedus Ajis, kehadiran Psy penyanyi lagu Gangnam Style tu ditaja oleh syarikat Mega Ultimate termasuklah bayaran RM2.3 juta bayaran kepada penyanyi terkemuka itu untuk tampil memeriahkan Rumah Terbuka Tahun Baru Cina..

Kehadiran Psy ke konsert sambutan Tahun Baru Cina di Pulau Pinang adalah untuk memeriahkan lagi acara tersebut..Dari sudut positifnya kedatangan beliau menaikkan lagi nama negeri Pulau Pinang dalam sektor perlancongan..

Tapi konsert anjuran kerajaan Dap Pulau Pinang tahun lepas hanyalah semata mata mempromosikan jenama minuman keras..Jadi mana anda nilailah sendiri sikap double standard Nik Obedus Ajis..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive