Friday 8 February 2013

KENAPA PKR TAKUT PAS KELUAR PAKATAN ??




Sekali lagi PKR gentar dengan gesaan mantan Timbalan Presiden Pas Ust Nasha agar Pas keluar dari Pakatan apabila Saifuddin mengambil peranan untuk mengambil hati Pas kononnya Pas lebih menyerlah bersama pakatan..

Sebenarnya PKR cukup takut jika Pas keluar pakatan kerana Pas adalah sumber segala galanya dari segi undi penyokong, wang dari tabung derma, gerak kerja dan lain lain pekara yang menguntungkan pakatan..

Ramai penyokong Pas di Kedah merungut kerana PKR gagal untuk bekerjasama dari segi gerak kerja di setiap kawasan..Seperti apa yang berlaku di dun Bakar Bata(baca komen dibawah)





Penyokong Pas sendiri akui semua kerja dilakukan oleh mereka termasuklah pasang bendera pakatan bukannya dari PKR mahu pun Dap.Sampai kan bendera PKR sendiri pun orang Pas sponsor..Kat sini sudah nampak betapa takutnya PKR jika Pas keluar dari pakatan..

Pakatan hanya pandai mengambil kesempatan keatas Pas atas segala usaha Pas selama ini..Jika pakatan mendakwa Pas lebih menyerlah bersama pakatan, adakah semua keputusan yang Pas buat contohnya dalam isu kalimah Allah, diselesaikan dalam mesyuarat pakatan??

Kalau dilihat selama Pas bersama pakatan tiada satu pun agenda Pas dimasukkan bersama dalam agenda pakatan..Termasuk undang undang hudud dan Negara Islam sehingga Pas sendiri terpaksa menukar ke slogan ke Negara Kebajikan..

Jika Pas keluar pakatan, ini bermakna kerugian besar buat PKR dan Dap..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive