Friday 7 September 2012

PAKATAN DAH MULA LINDUNGI PENJENAYAH



PEREMPUAN baju merah yang dengan kurang ajarnya memijak gambar Perdana Menteri dan isteri tempoh hari khabarnya dah ditangkap di Johor, menyerah diri setelah gambarnya bertebaran di seluruh negara.

Umurnya baru 19 tahun rupanya, belum pun layak mengundi. Budak punggong itu hari pun 19 tahun juga, apa umur 19 tahun ni senang jadi bodoh dan dibodohkan ke?

Anyway, seperti yang sudah dijangka, bila melibatkan kaum cina yang terkantoi buat benda tak senonoh, komponen Pakatan Rakyat akan datang membantu dengan menghantar peguam dari kalangan mereka – dalam kes ini Norman Fernandez yang juga Timbalan Pengerusi komponen Pakatan Rakyat di Johor.

Kata Norman, budak itu bukan ahli komponen Pakatan Rakyat, cuma datang mintak tolong kepada parti tersebut, yelah, kita percayalah. Pakatan haram ini cakap apa kita mesti percaya, nak-nak yang latar belakang loyer, faham-faham sudah.



Part dia kata “mintak tolong” itupun kita kena percaya juga.

Cuma lepas ni sama-sama kita nantikan alasan putar belit lawyer Pakatan Rakyat yang keluar dari mulut budak ini. Kenapa dia buat apa yang dia sudah buat pada malam itu? ‘Budak Punggong’ tu seperti dipetik sebuah akhbar berbahasa Inggeris menyebut, dia sendiri pun tak tahu kenapa dia tunjuk punggong pada gambar Najib!!

Kalau ada alasan bodoh of the year, inilah dia pemenangnya, lawyer Pakatan mana suruh dia cakap macam itupun, kita sedang menunggu.

Agak budak model cina ini nak cakap apa pulak? Dia mabuk, dia dipaksa, dia terpaksa, takde niat, nak popular dengan jadi bodoh atau yang mana satu?

Ini memang menarik sebab pakar manipulasi undang-undang Pakatan haram ini cukup bijak membelit. Dalam kes Rafizi contohnya, terang-terang dia dedah dokumen perbankan NFC dalam sidang media, ada videonya, ada dokumennya, yang tukang bawak keluar dokumen pun ada tapi masuk Mahkamah, dia boleh tak mengaku!!

Semuanya sebab kebolehan lawyer Pakatan haram yang tidak terfikir dek sesiapa.

Undang-undang negara ini nampaknya bukan lagi digunakan untuk menegakkan keadilan tapi digunakan oleh puak-puak manipulator undang-undang ini untuk berpolitik dan melepaskan pelanggan mereka, tidak kira apa.

Penulis sebenarnya masih tidak pasti hukuman sekeras macam mana yang boleh dikenakan ke atas budak ini. Kalau ikut hati penulis, biar dia masuk penjara lama sikit, lagi lama lagi bagus.

Tapi dengan Mahkamah kita hari ini, prestasi pejabat AG dan para manipulator undang-undang dari Pakatan Rakyat ini, susah sikit nak cakap. Rogol budak bawah umur yang dulu confirm penjara dan sebatan pun, boleh lepas dengan bon berkelakuan baik.

Liwat jantan, DNA siap jumpa dalam dubor pun boleh lepas hanya sebab hakim rasa ‘tak selamat’ nak sabitkan hukum (tapi ‘selamat’ pulak nak suruh dia membela diri).

Apa pun penulis haram Peguam Negara ambil tindakan tegas. Jangan tengok kes budak ini sahaja tapi ancaman dari perbuatannya tu kepada generasi muda akan datang.

Pihak polis pun jangan lupa cari pelacur tua yang bangga pijak gambar Najib siap ambil gambar sendiri tu ya. Penulis pun suka nak dengar alasan dari mulut dia, kurang pelanggan ke apa.


SUMBER MYKMU

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive