Sunday 2 September 2012

PANAS !! "BAS MEWAH KENA SIMBAH CAT DAN BILIK KENA CEROBOH" CARA PKR NAK COVER ISU BESAR




Isu besar VS helah Pkr itu lah yang MTK cuba sampaikan kali ni..Sebelum ni isu Bas persiaran mewah yang ditempah khas oleh Khalid Gagap untuk Big Bossnya meronda seluruh negara mendapat pelbagai reaksi negatif dari rakyat Selangor sendiri..

Semasa rakyat Selangor berhadapan dengan masalah air yang kritikal, Menteri Besar tampil dalam satu Majlis khas bagi melancarkan Bas persiaran mewah yang ditaja sendiri oleh beliau selama 6 bulan...Agak menghairankan apabila Menteri Besar boleh mengeluarkan duit poket sendiri untuk menanggung kos sewaan bas ini tapi tidak boleh membantu rakyat selangor yang susah..

Mungkin kerana Kelantan merupakan negeri yang cukup terkenal dengan beberapa insiden ganas sebelum ini maka ianya menjadi destinasi pertama jelajah Pkr..Bagi menutup isu pemilikkan bas mewah ini Pkr gunakan helah kononnya bas mereka diserang samseng upahan untuk sabotaj perjalanan kempen Pkr..


Kononnya dengan hanya satu dakwaan ini Pkr berjaya alihkan isu kepada pihak lain supaya bertanggungjawab keatas insiden tersebut..Bagi menguatkan lagi dakwaan tersebut maka satu lagi skrip terpaksa dibuat dan dilakonkan sendiri oleh AMK kononnya BILIK HOTEL ANWAR CUBA DIPECAH MASUK tapi sayangnya tiada bukti kukuh untuk menuduh pihak lain..

Jadi inilah helah Pkr gunakan untuk menutup segala penipuan, kejahatan dan kekotoran yang dilakukan oleh pemimpin mereka sendiri serta penyokong penyokong #janjidemokrasi pada malam ambang kemerdekaan..

Dengan adanya penyokong yang membabi buta setiap apa yang berlaku kepada Pkr mahupun pakatan dah tentunya kesalahan diletakkan dibawah bahu UMNO..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive